Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 774 Asukoht: Tallinn
Postitatud: P aug 15, 2021 12:03 am Postita teema:
2020 a. lipsas läbi, et miskit väga suurt meelde ei tulegi auto hooldamise vallas...
2021 tõstsin alustuseks kõik rattad ringi, et kulumine ühtlane oleks - nagu käsiraamat soovitab. Tegin töökorda esistangel olevad lisatuled - kontaktid olid oksüdeerunud, vedasin ka kaablid korrektselt, et need nipukate küljes ei tolkneks.
“Ettevaatust! Mehed ei nuta” üritusel oli probleeme käiguvahetusega. Käisin korduvalt kapoti all käike vahetamas... Siis aga selgus, et hoopis sidur on paha. Enne seda sai veel uus käiguvahetuse “hoob” lastud keevitada ja värvida, kuna arvasin, et käiguvahetuse ajam on kulunud...
Paraku peale siduri töösilindri vahetust muutus sidur vaid veidi paremaks ja sissejäävaid käike oli harvem.
Kuid siiski auto sõitis.
Vahepeal aga anti väga vastutusrikas ülesanne - teha n.ö. testsõitu ühele teisele Volgale, mis osutus ülimalt heaks autoks.
Aga puhkuse ajal hakkas hallil Volgal radiaator veidi lekkima. Sai siis ka tagavara omad korda tehtud. Ühtlasi sai vahetatud kaasaegne u. 5 a. vana pragunenud kütusevoolik uue vastu, et ohutu ikka oleks.
Ja kui päevad peale viimast remonti käigukangi tihvt autot garaaži parkides välja lendas kõigest 56 a. vanusest originaalhoidikust suure kulumise tõttu, siis sai otsustatud, et vahetan ka käiguhoovastiku täisulatuses ära.
Selgus, et ka kulisside puksi sisse käivad otsad on kulunud...
Seetõttu eemaldasin ka kulissid ja sai hoopiski keevitatud uued otsad, et need dobiksid uute 8 mm diameetris puksidega.
Eemaldatud hooval on käigukangi fiksaatortihvti pesa väga suure prao ja kulumisega
Viimasel pildil on foto sellest, kuidas 2011 a kevadel tegin ringi signaali lahtivõtmise kontaktid: kiirkinnitus needi ja klemmi abil. Pealtvaates kusjuures üsna originaalse väljanägemisega. Antud juhul on rooli eemaldamine nüüd lihtne.
Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 774 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E okt 23, 2023 10:16 pm Postita teema:
Volga on senini päris tubli olnud! Käiguvahetus töötab laitmatult ja pole vist paremini toimiva käiguvahetusega Volgaga sõitnudki. Korrektne reguleerimine ja regulaarne määrimine tagavad suurepärase tulemuse!
Sel suvel oli vasak tagurdustule pirn oksüdeerunud, sai see puhastatud ja jälle on valge tagurdada. Pisemaid nipet-näpet töid tegin veel 30 minutiga, mida enne ei suutnud teha mitme aasta jooksul... Tulemus sai kohe hea. Viimati eraldasin ja osandasin antenni, sest see loksus ja paduvihmaga kippus vett läbi katuse salongi laskma... Osalisel osandamisel selgus, et antenni vedru - see, mis nt. madala katuse alt läbi sõites antenni tagasi paika tõmbab, ei tööta enam. Ka kunagi vahetatud n.ö. uue ja ilusa kroomkorpuse seesmine osa on ümar, mitte kandiline nagu peaks olema ning seetõttu kroomkorpus ei fikseeru korrektselt kandilisele vedrumehhanismile tihvti abil ning see omakorda võib põhjustada antenni loksumist. Ilmselt peab seda kroomkorpust seestpoolt viilima kandilisemaks, et vaheseibide (mutritega, nagu varem oli seda üritatud) abil loksu vähendada. Kõik teised pealt kulunud välimusega antennide kroomkorpused on seest sobivalt kandilised. Ei tea, miks ilus kroomkorpus seest ümar on?...
Lisan ka hooaja ilmselt vanade autode rohkeima Vanatehnika Lustisõidu foto augustist 2023. Ehkki vanatehnikahooaeg veel käib.
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele Eelmine1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Lehekülg 8, kokku lehekülgi 8
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.