1. Alates jaanuarist (šassiist nr. 262835) asetatakse autole vormilt ja konstruktsioonilt uus näidikuteplokk. Lintspidomeeter on asendatud osutiga, teisiti on asetatud kontrolllambid. Uue kombinatsiooniga näidikud (nr. G-24-3801000-10) on paigaldatavad varasemate väljalasete masinatele komplektis juhtmekimbu (G-24-3724015-12), valgustuse kesklüliti (G-24-370-9010) ja juhtmetega G-24-3724172.
2. Samas jaanuaris (šassiist nr. 264057) alustati raadio toitejuhtmel kasutatava kaitsme kinnitamist spetsiaalse klambriga G-24-7901046. See garanteerib juhtme juhuslikest vigastustest hoidumise ventilatsiooniluugi avamisel.
3. Järgmine muudatus tehti veebruaris (alates mootorist nr. 417850). Eesmärgiga tõsta mootori remonditavust suurendasid konstruktorid vahetatavate silindrihülsside välisläbimõõtu. Uued hülsid (G-24-1002020-03) on komplektis vahetatavad vanadega.
4. Märtsis (šassiist 273302) muutus kütusetorustik. Juurutati täiendav “juhe” karburaatorist bensiinipaagini, mis paljuski lihtsustab kuuma mootori käivitamist, vältides karburaatori üleujutamist. Täiendav kütusetoru (24-1104188-02) koos stutseritega (24-1104211 ja 298348-P21) on paigaldatav (sobitades) GAZ-24 varasemate väljalasete mudelitele.
5. Tähtis uuendus- suletud mootori jahutussüsteem koos paisupaagiga- kuulub aprilli (alates šassiist nr. 278522). Uus süsteem, mis on mõeldud antifriisile, on kasutatav ka vanematel masinatel, tehes detailides muudatusi. Vahetamisel arvestage, et kasutataks ka uut radiaatorikorki hermeetilise kummist tihendiga.
6. Samast kuust (šassiist 281027) asetatakse küttesüsteemi voolikute (32-8101036) asemele uued (24-8101036), mille puhul lihtsustub sõlme koostamine ja kindlustatakse parem tihendamine. Detailid on vahetatavad.
7. Varem esitati tihedaid kaebusi tagatulede hermeetilisuse kohta. Tehas arvestas nendega mais (šassiist 288791) ja juurutas uue tihendi (24-3716022-01) tootmisse.
8. Juulis (šassiist nr. 296473) muutusid tuuleklaasipesuri voolikud. Uued, parandatud voolikud on vahetatavad vanadega. Uute voolikute numbrid erinevad vanadest indeksite “01” ja “02” poolest.
9. Kõik teavad, kui tähtis on kaitsta šarniirühendusi mustuse ja niiskuse eest. Juulis (šassiist 299722) parandas tehas märkimisväärselt külgmiste roolivarraste šarniiride hermeetilisust, sulgedes need uue tihendajaga (24-3003162). Vanematele autodele on nad paigaldatavad, asendades komplektselt varda (24-3003053-10) ja puksi (24-3003166).
10. Tähtis uuendus pidurisüsteemis juurutati augustis- šassiist nr. 303137 paigaldatakse autodele sõidupidurite korrasoleku signalisaator. Tema number on 24-3546010. Signalisaatoriga on võimalik varustada ka vanemaid sõidukeid, muidugi, komplektis koos piduritorudega (numbrid joonisel).
11. Samast kuust asetatakse mootoritesse (alates mootorist nr. 474374) väntvõlli esiotsale uut tüüpi ilma kiiluta õlitõrjeäärik (24-1005042). Detail on täielikult asendatav vanaga (21-1005042-b1)
12. Oktoobrist (mootorist 499324) monteeritakse autodele uued õlirõhuandurid (G-24-70-3829000), mis omavad palju suuremat ressurssi kui vanemad. Andurite vahetatavus on täielik.
13. Oktoobris (šassiist 314489) viidi sisse ventilaatori korpust puudutavad muudatused, et parandada salongi ventilatsiooni. Uus detail (24-5304100) on vahetatav vanaga.
14. Päris aasta lõpus, detsembris (šassiist nr. 329936) täiustati käigukasti sünkronisaatorite blokeerrõngaid. Uued rõngad (24-1701164-01 ja 24-1701179-01) on valmistatud messingist LMcSKA-58-2-2-1-1. Nende karakteristikud on tunduvalt paremad kui vanadel (24-1701164 ja 24-1701179), mis olid pronksist OCS 6-6-3. Messingist rõngad on vahetatavad pronksist valmistatutega.
Tõlketööga kaotas 0,5% kehamassist Detektor Metallov. Ei oma oskust trükkida kirillitsas.
Liitunud: Dec 01, 2004 Teateid: 575 Asukoht: Käesalu, Keila vald
Postitatud: E veeb 07, 2005 9:21 pm Postita teema:
1975. aastal alustati ka sanitaarmudeli GAZ-24-03 seeriaviisilist tootmist. Kohtade arv: kaks esiistmetel, üks kanderaamil ja kaks istet kere tagaosas. Kere tagaosa on esiosast eraldatud vaheseinaga ning seda köetakse soojendiga, mis on paigaldatud salongipõranda alla. Kanderaam võetakse välja tagaukse (luugi) kaudu. Välisilmes torkavad silma punase ristiga latern katusel, pöördlatern paremal esitiival A-piilari ees ning läbipaistmatud külgklaasid juhist tagapool. Kirja "Медицинская служба" mõistavad kõik.
Viimati muudetud Sm. Metalliotsija poolt (T veeb 08, 2005 2:06 pm), kokku muudetud 1 korda
Liitunud: Dec 01, 2004 Teateid: 575 Asukoht: Käesalu, Keila vald
Postitatud: K veeb 16, 2005 8:01 pm Postita teema:
"Sanitaarvolga" kohta imbus minuni järjekordne tehase salajane дело, kust võib lugeda: mudeli vasakpoolse tagaukse kasutamine on blokeeritud. Sarnane abinõu on varuks ka taksomudelitel. Ilmselt on mõeldud ukse seestpoolt avamise tõket. Samuti on 24-03-l tavamudelist erinev ukse- ja istmepolster, mis on valmistatud kunstnahast ja allub kergesti puhastamisele. Taas paralleelid taksomaailma "Volgadest" (GAZ-24-01, 24-04 ja 24-07).
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: N veeb 17, 2005 11:01 am Postita teema:
Tegelen praegu Gaz 24 mudelikirjelduse moderniseerimisega. Sellest tulenevalt lisaküsimus: Gaz 24-04 oli universaalkerega takso eks? Aga mis asi oli 24-07?
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.