Liitunud: Nov 05, 2007 Teateid: 69 Asukoht: Lääne-Virumaa ja Tartu
Postitatud: T nov 06, 2007 8:04 pm Postita teema: GAZ 24 (1978),Hans
Tere,
Alustan sellest,et suured tänud Eesti Volga Seltsi Presiidiumile,et nad andsid mulle võimaluse suhelda teiste Volgahuvilistega Volgade foorumis.Palju tänu !
Ajaloost niipalju,et auto oli algselt Tallinna Päästeameti direktori ametiauto,millel ise Gorkis järgi käis.Teiseks omanikuks Tallinna mees,trollijuht,kelle käes auto iga päev sõidus oli.Seega olen kolmas omanik.
Ostsin auto 27.märts 2007
Volga on minu käes hästi käitunud,suuremaid probleeme pole olnud.Masinal on uus summuti ning isend sai ülevärvitud üleeelmine aasta.Ka kummid on uued.
Püüan autot niipalju putitada,kui praegused oskused lubavad ja tahan hoida oma auto esinduslikus korras.
See oleks esialgu kõik.
Siin on mõned pildid ürituselt "Ettevaatust,Auto!"
Viimati muudetud Hans poolt (P nov 11, 2007 10:56 am), kokku muudetud 1 korda
Liitunud: Nov 05, 2007 Teateid: 69 Asukoht: Lääne-Virumaa ja Tartu
Postitatud: T nov 06, 2007 8:26 pm Postita teema:
Hetkel teen talveks vajalikke ettevalmistusi.
Pole plaani hakata talvel sõitma.
Muret teevad üksikud rooste kohad,kust on värv maha tulnud ja pleki peal on rooste.Need pean ära likvideerima.Mul pole värvikoodi ning kardan,et kui muu värviga värvida, siis on auto varsti niimoodi laiguline.
Plaan on talve jooksul ka põhi ära puhastada ja uus mastiks peale kanda.
Millega tuleks määrida tiiva-ja ukseservasid,mis kaitseks neid rooste tekkimise eest?
Võib olla ei lähe küsimus õigesse alafoorumisse,kuid püüan kiirelt õppida.
Liitunud: Nov 05, 2007 Teateid: 69 Asukoht: Lääne-Virumaa ja Tartu
Postitatud: K apr 16, 2008 7:13 pm Postita teema:
Tere kõigile !
Kevad on saabunud,üsna ammu juba,aga mina sain aega oma esimesed käivitused teha eelmine nädalavahetus.
Sõita küll ei saa,kuna:
1) Puudub ülevaatus ja kindlustus
Ülevaatust ei saa seepärast teha,et pidurid hüppasid alt.
Probleem selline,sealhulgas ka esimene,et parema tagaratta juurest lekib piduriõli.Ilmselt sellest,et valasin sinna sügisel DOT-4 tüüpi õli peale,ning täna sain teada,et eelmine omanik kasutas PSK-d.
Tuleb ette võtta mansettide vahetus.
Täna võtsin ette matka ja läksin jalgsi Ülo ärisse.Sealt tulin sama targasti tagasi,kuna hetkel polnud tal mulle neid rõngasmansette pakkuda.
Siis uurisin foorumist,et Jaama tänaval on ka üks pood,kust võiks leida neid. Kohale jõudes teatati,et ka seal pole neid.
Ühesõnaga tuleb minna Tallinasse Volga poodi.
Praeguseks kõik.Kui leian vajalikud jupid,siis üritan edasi kirjutada.
NB! Kas Tartust võiks veel mõne poe leida,kus müüdaks Volgale juppe,täpsemalt siis pidurimansette.
Liitunud: Jul 04, 2006 Teateid: 142 Asukoht: Tartu
Postitatud: K apr 16, 2008 7:25 pm Postita teema:
Tartus, Tähe tänava lõpus, endise Autoringi poe vastas ja Kasu Auto kõrval asub üks kauplus, kus pakutakse UAZ ja GAZ autodele detaile.
Kas neil pidurimansette ka on, ma ei tea. Aga uurida võib.
Liitunud: Nov 04, 2004 Teateid: 1131 Asukoht: Tartu
Postitatud: K apr 16, 2008 7:38 pm Postita teema:
Väga austatud seltsimees. Kui Te kuskilt ei leia, siis kirjutame välja Kesklao Tartu filiaalist. Helista, kui mure suureks minema kipub - 5146135.
Kusjuures, võin veel täna garaa¸ijuurest läbi astuda. Nagunii tahtsin näha, kas Volga vahepeal näiteks ära varastatud või garaa¸i lagi talvega sisse kukkunud ei ole.
Västrik
Omab kümmet mansetti. _________________ Jõudu annab A-76
Liitunud: Nov 05, 2007 Teateid: 69 Asukoht: Lääne-Virumaa ja Tartu
Postitatud: N mai 01, 2008 9:30 am Postita teema:
Tere,
Praegu niipalju,et pidureid pole remontinud.
Tuttav UAZi juht rääkis,et kui tal auto seisnud oli,siis hakkaski pidur õli välja ajama,kuid mõne aja pärast jäi järgi.
Hetkel loodan ka selle peale.Kui see ei toimi,siis otsin mansette edasi.
Üks päev pesin auto ka väljast ära,millest küll suurt kasu polnud.Seekord kuivatasin korralikult ukse ääred ja karbid pealsed,sest tegemata töö pärast on tekkinud sinna roostet.
Veel eemaldasin vana tuksis süüteluku,mis ei olnud kõige lihtsam,kuna ilmselt esimene omanik tegi enda meelest väga hea turvameetme ja lihvis poldi pead täiesti maha,et lukku jumala eest sealt kätte ei saaks.Nii siis ei saanud ma kohe sellele ligi.
Esimene mõte oli kohe,et näituriplokk eest ja sealt saaks ligi ülemisele poldile. Ei saanud nii..
Siis lasin rooli koos "postiga" alla.. niimoodi sain.
Hiljem avastasin,et armatuuril ei tööta peale amper- ja spidomeetri ükski "kell".
Hetke plaanid:
-pidurid
-näituriplokk tööle saada
-põhi katta uue mastiksiga
-küünlajuhtmed ja küünlad uued
-veljed liivapritsi ja värvimisse
-varurattale panna originaalkumm
Ja muidugi ülevaatus,kindlustus
Ma ei oska jällegi pilte siia panna nii et pean lingid panema:
Liitunud: Nov 05, 2007 Teateid: 69 Asukoht: Lääne-Virumaa ja Tartu
Postitatud: P juuni 08, 2008 11:10 pm Postita teema:
Tere !
Käisin siin vahepeal ülevaatusel,ausalt öeldes tegelikult olin peaaegu kindel,et läbi ei saa.
Vigadest niipalju,et seisupiduri efektiivsus 5%,parem tagapidur ei võtnud ka väga,see tähendab et peaaegu midagi..teised olid normis.
Siis palus mees ära võtta udutuled..ma ei saanud päris täpselt aru,miks.
Ning helisignaal ka ei tööta.
Ülevaataja oli ise kunagi ka 15 aastat samasuguse autoga taksot sõitnud ning keeras veidi karburaatorit.
Mustalt ma ülevaatust tegema ei hakka ja ennem alla ka ei anna.
Nii siis hakkasin vigasid likvideerima.Praegu on kooli lõpud ja asjad nii,et pole palju aega.Vahetasin ühe lekkiva pidurisilindri ja ühelt poolt ka klotsid.
Ilge jamamine !
Vanasid klotse võtsin päris kaua ära,kuna ei saanud ühte alumist mutrit lahti.
Täna panin kokku kogu kupatuse kuid..
Esiteks see vedruga käsipiduri hoob,mis lükkab seda trossiga koos olevat jubinat ei taha kohe üldse minna sinna sisse oma vaoga ja muidugi ei lähe ka trummel peale.Üldse see vasakpoolne klots on kuidagi jonnakas ja jamab koguaeg..kindlasti toppab midagi kuskilt või on valesti.Samas pole seal mitte midagi keerulist,aga siiski. Ja siis veel PSK-ga läbi pesta ja õhutada.
Oh ei tea..aga ma pean korda saama,sest sõidumõnu korvab kõik.
Liitunud: Nov 05, 2007 Teateid: 69 Asukoht: Lääne-Virumaa ja Tartu
Postitatud: N aug 07, 2008 9:07 pm Postita teema:
Kõige põnevam on see,et ma pole ikka pidureid korda saanud. Kõik oli justkui korras,kui ükspäev hakkas õli lekkima KÕIKIDEST ratastest.
Proovisin,et õhutan ära ja siis vaatan.
Eest õhutades keerasin alt nii vasakult kui paremalt mingi imega silindri nipli augu keerme maha.
Ülos ehk peaks olema ka silindreid.Otsutasin,et vahetan kõikidel ratastel silindrid ära.Kõiki peaks vist topelt ostma igaksjuhuks.
Muidu polegi see vahetamine raske,aga kõige nu**im on neid vedrusid peale sikutada.Küsin kohe ka,et kas õhutades peab kapotialt ämbliku pealt keerama selle kruvi lahti,sest muidu ei jõudnud õli tagaratasteni?
PALUN ÄRGE JUMALA EEST VALE PIDURIÕLI VANALE PEALE VALAGE !
Muidu ootab teid sama jama,mis mind.
Seekord ei saa öelda,et - Oli tore vanatehnikaüritus.
Hans _________________ Älä osta Volgaa,
Volga tekee velkaa
ja velka kestää kauemmin kuin Volga.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1204 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: N aug 07, 2008 10:10 pm Postita teema:
Vedrude peale venitamiseks on olemas spetsiaalne tööriist. Võibolla Ülo äris müüakse. Selline paksust plekist U kujuline raud, mille ühes otsas keeleke mille taha haakida vedru ots, ja siis heebliga klotsi peale pingutada. Püüan homme pildi teha ja üles panna.
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele 1, 2Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 2
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.