1. |
Alates jaanuarist (šassiist nr. 262835) asetatakse autole vormilt ja konstruktsioonilt uus näidikuteplokk. Lintspidomeeter on asendatud osutiga, teisiti on asetatud kontrolllambid. Uue kombinatsiooniga näidikud (nr. G-24-3801000-10) on paigaldatavad varasemate väljalasete masinatele komplektis juhtmekimbu (G-24-3724015-12), valgustuse kesklüliti (G-24-370-9010) ja juhtmetega G-24-3724172. |
2. |
Samas jaanuaris (šassiist nr. 264057) alustati raadio toitejuhtmel kasutatava kaitsme kinnitamist spetsiaalse klambriga G-24-7901046. See garanteerib juhtme juhuslikest vigastustest hoidumise ventilatsiooniluugi avamisel. |
3. |
Järgmine muudatus tehti veebruaris (alates mootorist nr. 417850). Eesmärgiga tõsta mootori remonditavust suurendasid konstruktorid vahetatavate silindrihülsside välisläbimõõtu. Uued hülsid (G-24-1002020-03) on komplektis vahetatavad vanadega. |
4. |
Märtsis (šassiist 273302) muutus kütusetorustik. Juurutati täiendav “juhe” karburaatorist bensiinipaagini, mis paljuski lihtsustab kuuma mootori käivitamist, vältides karburaatori üleujutamist. Täiendav kütusetoru (24-1104188-02) koos stutseritega (24-1104211 ja 298348-P21) on paigaldatav (sobitades) GAZ-24 varasemate väljalasete mudelitele. |
5. |
Tähtis uuendus- suletud mootori jahutussüsteem koos paisupaagiga- kuulub aprilli (alates šassiist nr. 278522). Uus süsteem, mis on mõeldud antifriisile, on kasutatav ka vanematel masinatel, tehes detailides muudatusi. Vahetamisel arvestage, et kasutataks ka uut radiaatorikorki hermeetilise kummist tihendiga. |
6. |
Samast kuust (šassiist 281027) asetatakse küttesüsteemi voolikute (32-8101036) asemele uued (24-8101036), mille puhul lihtsustub sõlme koostamine ja kindlustatakse parem tihendamine. Detailid on vahetatavad. |
7. |
Varem esitati tihedaid kaebusi tagatulede hermeetilisuse kohta. Tehas arvestas nendega mais (šassiist 288791) ja juurutas uue tihendi (24-3716022-01) tootmisse. |
8. |
Juulis (šassiist nr. 296473) muutusid tuuleklaasipesuri voolikud. Uued, parandatud voolikud on vahetatavad vanadega. Uute voolikute numbrid erinevad vanadest indeksite “01” ja “02” poolest. |
9. |
Kõik teavad, kui tähtis on kaitsta šarniirühendusi mustuse ja niiskuse eest. Juulis (šassiist 299722) parandas tehas märkimisväärselt külgmiste roolivarraste šarniiride hermeetilisust, sulgedes need uue tihendajaga (24-3003162). Vanematele autodele on nad paigaldatavad, asendades komplektselt varda (24-3003053-10) ja puksi (24-3003166). |
10. |
Tähtis uuendus pidurisüsteemis juurutati augustis- šassiist nr. 303137 paigaldatakse autodele sõidupidurite korrasoleku signalisaator. Tema number on 24-3546010. Signalisaatoriga on võimalik varustada ka vanemaid sõidukeid, muidugi, komplektis koos piduritorudega (numbrid joonisel). |
11. |
Samast kuust asetatakse mootoritesse (alates mootorist nr. 474374) väntvõlli esiotsale uut tüüpi ilma kiiluta õlitõrjeäärik (24-1005042). Detail on täielikult asendatav vanaga (21-1005042-b1) |
12. |
Oktoobrist (mootorist 499324) monteeritakse autodele uued õlirõhuandurid (G-24-70-3829000), mis omavad palju suuremat ressurssi kui vanemad. Andurite vahetatavus on täielik. |
13. |
Oktoobris (šassiist 314489) viidi sisse ventilaatori korpust puudutavad muudatused, et parandada salongi ventilatsiooni. Uus detail (24-5304100) on vahetatav vanaga. |
14. |
Päris aasta lõpus, detsembris (šassiist nr. 329936) täiustati käigukasti sünkronisaatorite blokeerrõngaid. Uued rõngad (24-1701164-01 ja 24-1701179-01) on valmistatud messingist LMcSKA-58-2-2-1-1. Nende karakteristikud on tunduvalt paremad kui vanadel (24-1701164 ja 24-1701179), mis olid pronksist OCS 6-6-3. Messingist rõngad on vahetatavad pronksist valmistatutega. |