Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-GAZ 24 (1975), Sm. Västrik
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 88 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ 24 (1975), Sm. Västrik
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ 24 (1975), Sm. Västrik
Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
 
Uus teema   See teema on suletud ja sa ei saa postitada ega muuta oma teateid.    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1143
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: E dets 06, 2004 12:07 am    Postita teema: GAZ 24 (1975), Sm. Västrik Vasta viitega

Kuna seda osa foorumist keegi aktiivselt ei kasuta, siis teen seda ise.

Vedasin reedel oma 24 Sm. Glushkov'i maakodu õuele ootama seltsimehe paranemist, et siis garaazhi ümberpaigutuda.
Laupäeval sai see teoks.
Sm. Glushkov'i arvamus, et olen suurem entusiast kui ta esialgu arvas mind eriti ei kohutanud, kuigi muigele võttis.
Auto oli lumekorra all, ehisdetailide ja värvita ning salongis oli kõikvõimalikku ja võimatut kraami nagu teine armatuurlaud, juhiuks, mingi jumala suvaline radiaator jms. Ühesõnaga nägi ja näeb päris jube välja. Käivitasime Volga minu isikliku igapäevasõiduki aku abil ning sõitsin garaazhi.

Seal hakkas auto juba õige pea sulama. Loomulikult ei suutnud ma vaid juhiust oma autole pagasnikusse panna ning sattusin kohe hoogu. Loopisin Volga salongist välja kõik vajaliku ja mittevajaliku. Istmeid peale tagaistme põhja veel küll ei eemaldanud, kuid kõik 5 kihti põrandakatteid ja matte said kummiheebli abil jääst pehmeks kangutatud ja välja visatud. Midagi eriti väärtuslikku välja ei tulnud. Selgus vaid, et tagaiste on korras ja auto põhjas roosteauke kuskil pole. Isegi hästi.

Pühapäeval käisin asja tuttava kere- ja värvitöö mehega vaatamas. Tema hinnangul ta "...midagi hääd ei ole, aga kõige hullem ka pole, aga tööd ikka on...". Pakkus, et teeb eeltööd ümber ja värvib auto ära. Kokku pidavat ma ikka 4-5 tuhandega arvestama. Isegi hästi jälle, sest värv ise maksab 380x4=1520 kr. Noh, eks pahtlit, krunti jms ka kulub ning lisaks kõik see joptvajumatt seda tööd tehes. Mulle iseenesest vist sobib. Kui ma ise teda ümbertegema hakkaks, jääks lõpptulemus hullem ja võidaksin vast maksimaalselt 1000 kr, kuna raiskaksin kõik materjalid ära ja sõidaksin sadu kilomeetreid erinevate poodide vahet. Pealegi, kui ta alles jaanuaris seda autot tegema hakkab, lõpetab ilmselt veebruaris ning selleks ajaks on jälle paar korda palka saadud.

Jättes eel- ja värvitööd teiste teha saan paralleelselt tegelda istmete, armatuuri, velgede jms-ga.
Näpud hullult sügelevad.
Lähen homme poodi kangaid ja eelkõige nende hindu vaatama...
Ei mina kallist osta, arvan ma praegu.


Viimati muudetud Sm. Västrik poolt (T juuli 04, 2006 4:02 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Klabunov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 12, 2004
Teateid: 197
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T dets 07, 2004 12:11 pm    Postita teema: Vasta viitega

tauno, prooviks sulle vastupidist nõu anda.
mul küll enamus kogemusi siklite taastamisega, aga põhimõtted samad. nimelt püüan ma alati võimalikult täpselt määratleda sikli järelejäänud koguiga. seda eelkõige lähtuvalt sellest, milliseid materjale on kasutatud. ja teen omapoolsed toimingud samaväärsetena, et koguiga enam-vähem samal ajal otsa saaks. eks ta üks arvamine on, aga moraal on selline, et kui kõrval on vilets materjal, pole sellest ühest heast tükist ka mingit kasu ja vastupidi. ja olen tähele pannud seda, et materjali kvaliteedi kohalt pole mõtet kokku hoida, sest odavad materjalid on mõeldud ikkagi avarii- ja ajutisteks variantideks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: T dets 07, 2004 5:41 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ma omakorda kahtleks selles 380x4=1520 valemis. Oh kui hea on targutada, kuid mina asendaks selle valemiga 4x700=2800. Vähemalt oma kogemuste põhjal. Auto värv on minu jaoks hell koht ja sellelt ma kokku ei hoiaks. Mul on alati jõle hirm, et äkki hoiad värvi kvaliteedilt kokku ja siis on tulemus see, et näiteks aasta pärast ta enam ei läigi, või on värv nii vilets, et ei talu poleerimist (või kriimustub kole kergesti).

Meenuta, mis juhtus meie valge 24-ga riikliku registreerimisnumbriga 380TBU (teistele teadmiseks - odav sadolini värv hakkas juba järgmisel kevadel nöökima, ajades üles imepisikesed mullikesed). Seetõttu värvisin ma enda masina seekord korraliku värviga, mida kasutatakse kõikide tänapäevaste autode värvimisel. Tulemus tundub hea.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Metalliotsija
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 575
Asukoht: Käesalu, Keila vald

TeadePostitatud: T dets 07, 2004 6:44 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kas lugupeetud sm. Martin peab silmas todasama GAZ-tüüpi kõrgema keskklassi sedaani, mis kunagi kuukirja "Tehnikamaailm" lehekülgedel figureeris?
Minu GAZ 21 sai samuti üle-eelmine suvi Sadoliniga üle võõbatud. GAZ WHITE tooniga. Siiamaani pole tagasilööke kvaliteedis täheldanud. Eeltöö oli küll hirmus...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: K dets 08, 2004 11:03 am    Postita teema: Vasta viitega

metalliotsija kirjutas:
Kas lugupeetud sm. Martin peab silmas todasama GAZ-tüüpi kõrgema keskklassi sedaani, mis kunagi kuukirja "Tehnikamaailm" lehekülgedel figureeris?


Seesama ta oli jah.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1143
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: K dets 08, 2004 12:06 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ma olen dilemma ees.
Eile hakkasin pärast kangapoes käiku mõtlema, et kumb on ilusam. Kas helebeezh salong või hoopis sametlipu punane.
Täitsa peata nüüd.

Igaks juhuks jätaks vist helebeezhi...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: K dets 08, 2004 1:02 pm    Postita teema: Vasta viitega

Hele oliivikarva rohekas on kah ilus. Eriti näiteks valges autos. Sa ju värvid ta valgeks eks.

Või tahad 380TBU koopiat teha - ka see oleks väärt plaan. Ainult, et seekord peaks tulemus parem saama.

Sm. Tihhonov
"... autoga Jakutskist Moskvasse" (loe: ei poolda lipupunast)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1143
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: K dets 08, 2004 11:28 pm    Postita teema: Vasta viitega

Käisin garaazhis.
Ohh, p****e. Seiklusi omajagu.

Läksime sm. Gazikuga, et teeme inventuuri ja vaatame, mida juurde vaja, mis olemas on. Noh, targutasime tükk aega ümber auto. Välja tuli päris väärt detaile, mille olemasolu ma esimesel vaatlusel auto salongi tühjaks loopides ei tuvastanud. Kuid mul oli vaja ikka kohe asja kallale asuda - et istmetega midagi ette võtta tahtsin vähemalt juhi oma välja kruvida. Üks polt muidugi lahti ei tulnud ja nii kulus väärtuslik aeg. Aeg, mis oleks võibolla päästnud mu igapäevaauto aku täielikust tühjenemisest.

Nimelt olin masina tuled põlema jätnud, et garaazhi ust oleks võimalik üles leida ja võtmega lahti keerata. Ja sinna ta jäi. Kui juhiiste käes siirdusime auto juurde ning pidime tõdema fakti, et see küll enam käima ei lähe.

Ok, ega me lollid pole. Garaazhis oli 12 V pealt töötav kandelamp. Kuid mu auto oli nii kaugel, et lambi juhe ei ulatunud ja kerge mägi osutus kommunisti lihastele ületamatuks.

Taaskord leidlikkus abiks. Sm. Glushkovi väärt garaazhis on olemas elektriga töötav tali. Kerisime selle trossi täies pikkuses lahti, ühendasime Volga turvavöö abil mu auto vedamiskonksu külge ja tirisime masina garaazhi juurde. Kusjuures pean veel tali küljest turvavöö ära võtma. See jäi sinna mingi nipiga kinni ja meil läks pagana kiireks juba - öö tikkus peale.

Noh, auto saime garaazhi juurde küll ja kandelambi suutsime kapotini tuua, kuid egas tolle vooluga midagi teha olnud. Mingit aktsepteeritavat elektert autosse ei saand. Kui seda fakti teadnud oleks, saanuks vast pool tundi kokku hoida. Helistasime sm. Tanelile (mu vend), kes meile patrioodina appi lendas. Vahepeal proovisime veel ühte suvalist akut, mis garaazhis vedeles - kütse oli.

Oma aja enne Taneli saabumist aga sisustasime ära. Volga kõrvalistuja iste tahtis välja võtmist. Esiistmed viibivad nüüd mõlemad mu igapäevasõiduki pagassis ja ootavad paremaid aegu. Eemaldasime Volgast ka Normas valmistatud turvavööd ja viimased vettinud vaibajupid. Samuti sain koju kaasa võtta mõned armatuurlaua tükid, millele proovin esmajärjekorras puitimitatsiooni peale aretada. Seega aeg kulus linnutiivul.

Garaazh jäi muidugi suht koristamata (vabandust, sm. Glushkov) ja laupäeval teen korralikuma sorteerimise ning paigutan kõik vähegi väärt kraami identifitseerituna pappkarpidesse. Kunagi Volgat kokku pannes vast läheb vaja. Aga põhi on tal kõva...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1327
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: N dets 09, 2004 6:31 pm    Postita teema: Vasta viitega

Jaa Tauno, seal sai kõvasti mässatud, aga elusa ja tervena linnas tagasi nii et kõik jälle korras.
PS. Tegelen aktiivselt jubinate kokku korjamisega.
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1143
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: P dets 12, 2004 9:57 pm    Postita teema: Vasta viitega

Nädalavahetus sama hästi kui möödas ja jälle garaazhis käidud. Rüüstasin veel nii palju kui suutsin. Istmed on välja kisutud. Monteerisin küljest ka kärukonksu. Armatuurlaua tükid võtsin kaasa, et neid koduses vaikuses taaselustada.

Lõpuks ka mõni pilt:

1. Auto ise 1
2. Auto ise 2
3. Auto ise 3

Nagu näha võib, siis midagi kaunist hetkel ei ole. Kuid vaadake veel seda pilti:
Armatuuri seisukord

Tegelikult näeb asi osalt nii õudne välja, kuna sellest on minu käppadega juba üle käidud. Isiklikult monteerisin maha kõik vähegi väärt paneelid ning kiskusin irvitama plastikuserva kõrvalistuja juurest, et veenduda plastiku eemaldamise võimalikkuses.

Kuid asendusarmatuuri pilt on siin.

Ka sellelt armatuurilt olen kõik paneelid eemaldanud, et nendega teha puidutrikke. Samas on plastik korralik ja selle panegi külge. Istet ärge vaadake. Need tulevad nagunii päris uued.

Puiduga teen nii:
1. Vana ja uus puit
2. Uus puit (ilma soojendusrestita, mis servi varjaks)

Lõpetuseks siia ka projeksti eelarve ja ülevaade kuludest, mida püüan aegajalt uuendada:
Eelarve vs Tegelikud kulud
_________________
Jõudu annab A-76


Viimati muutis Sm. Västrik (K jaan 05, 2005 10:38 pm), kokku muudetud 3 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
sm. Glushkov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 02, 2004
Teateid: 22
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: K dets 22, 2004 10:40 pm    Postita teema: Vasta viitega

Jestas! On teil Sm. Västrik alles nuppu! Vertikaaldelfri kasutamise võimaluse kohta horisontaalsel suunal olen ka ise mõningad korrad veendunud, kuid siiski väiksemate raskuste puhul kui sõiduauto ja noilgi kordadel kippus tross haledalt valesti minema rulliku peale.

Kuna oli pime, siis ei hakanud ma teile ka soovitama seda, et teise kuuri alt minna tegelikult täiesti funktsioneeriv akulaadija üles otsida.

Moraal: alati hoia pimedal perioodil taskulamp autos. Ka täna töölt koju sõites märkasin teeäärsel lausa mitut autot (loe: 1 moskvitš ja 1 opel rekord) mis olid ennast pimedale teeservale parkinud ning mille juures juht käsikobamisi midagi pilkase pimeda kapoti all õiendas.
_________________
Moskva küberneetikainstituudi vaneminsener

Personaalarvutite "Neva" ja "Iskra 125" väljatöötamine ja arendustegevus


Viimati muudetud sm. Glushkov poolt (N mai 19, 2005 8:31 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge Yahoo Messenger
Parm
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 53
Asukoht: Elva

TeadePostitatud: K dets 29, 2004 11:54 pm    Postita teema: Volga ! Vasta viitega

Ohoohoo... pilte vaadates tuli küll väike masendus peale... . ok muidugi mu Volga seest ike kõvasti parem olukord on, aga soov oleks hankida uus armatuuri osa... mul see plastik ja puitimmitatsioon lõhki ja kooruvad...
Äkki on siin mõni seltsimees kes teaks öelda kus saab ja palju massab... ajaks ise asju aga kroonu pessab jalaga peesse.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1143
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: T jaan 04, 2005 12:01 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ei oska sulle terve armatuuri hinna kohta midagi öelda. Tegelikult annab armatuuri pealmise osa minu hinnangul edukalt nahaga katta (suht sile tükk). 600 kr ruutmeeter on nahk ja seega pead vaatama, mis odavam ja/või ilusam tuleb.

Muidugi nahaga katmise probleem on see, et tegemist on sisuliselt tuninguga, kuna kaugened originaalist. Ja alumise plastikosa katmine on vist minu hinnangul suht võimatu, kui see ka katki peaks olema. Seda saab ainult eemaldada ning selle alt välja tuleva metalli nahaga katta. Lintspidoga autodel seda alumist plastikvinüülasja nagunii üldse polnud - oligi kerevärvi metallist alumine osa armatuuri.

Ise kavatsen ka mõningaid nahatrikke tegema hakata...
Pealt siiski ei kata, kuna asendusarmatuuri plastik korras. Alumisega aga tuleb midagi ette võtta, kuna mõrad sees.

Puidu suhtes aga pole probleemi. Võin sulle anda inimese kontakti, kellel on lademetes seda päris originaal imitatsiooni ning usun, et ta on nõus mingi raha eest seda müüma. Lõikad vanade juppide järgi uue välja ja kleebid külge.

Tjuningu mõttes aga jääb jällegi silmale ilusam pähklipuidu imitatsioon, mida "mul on" ja millega oma auto detailid katan(sin).
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1143
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: T jaan 11, 2005 10:03 am    Postita teema: Vasta viitega

Huhh, kerge tõbi kallal jälle. Ilmselt sain eile 2410 küljest väärt kraami ära kruvides tiba külma.

Kuid arengud on järgmised:
Esialgselt pidi käesoleva nädala reedel auto maalrite meelevalda minema. Paraku tekkis teatavaid komplikatsioone puksiiriga ja nüüd ilmselt lükkub see esmaspäevale. Mis siis ikka. Lõpuks ometi on see hetk vähemalt käegakatsutavas kauguses.

Suur asi on seegi, et õnnestus hankida C-piilari plekiliistud ning nüüd ei ole enam kahtlust, et need ka umbestäpselt omale kohale panna lasen.

Tehnilise külje pealt - eemaldasin enne värvi viimist bensiinipaagi, et see ära pesta ja vaadata, kas kuskilt lekib (miks ta ei peaks lekkima) ning vajadusel keevitada või uus soetada.

Samuti said ära võetud küljeakende ümber olevad kroomliistud. Üllatavalt lihtne protsess, mida ei maksa karta. Siiski - nad on vaja tagasi külge ka saada. Eks näis. Vähemalt peaks värvimisel tulemus parem jääma, kui liistud jalus ei ole.

Tutvusin ka armatuurlaua vahetusprotsessiga ja kuigi see mind veel pisut hirmutab, on asi ikkagi tiba lihtsam kui ma ette kujutasin. Põhimõtteliselt hullemaks auto salong enam eriti minna ei saa, kas pole.
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Charly
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 09, 2004
Teateid: 181
Asukoht: Tallinn; Järvamaa

TeadePostitatud: T jaan 11, 2005 12:06 pm    Postita teema: Vasta viitega

mis kama sa põrandale pannud oled? kas mingi korrosioonivastane või mingi mürasummutus?
_________________
G 24 - metallipuruna, Fleetwood `94; Civic Hybrid `08; Porsche `86; 525iA
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   See teema on suletud ja sa ei saa postitada ega muuta oma teateid.    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 3

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud