Liitunud: Apr 22, 2014 Teateid: 52 Asukoht: Tallinn, vahel Vääna
Postitatud: T juuli 10, 2018 5:02 pm Postita teema: G24 mootori reguleerimine
Tere
Palun kogenud seltsimeeste nõuandeid.
mure ikka see sama punane 2410,mis mitte kuidagi valmis saada ei taha.
Mootor faktiliselt käib, aga rahul selle käimisega olla küll ei saa. Segu kange, tühikäik olematu, tagant must suits väljas. Sellise kange käimisega iseenesest saab sõita, gaasile reageerib ilusti, aga tühikäik peab kõrva järgi väga kõrgetel pööretel olema keeratud. TÜV angaari aga nii tugeva toore bensiini lõhnaga isegi vist sisse ei lubata sõita.
Süüdet sai täna korda viis otsas peale mootori märkide järgi seatud, rohkem sealt miksit välja ei kruti. Küünlaid mitu erinevat komplekti katsetatud - ei mingi olulist vahet.
Karburaator sai pestud seest ja väljast, komplekteeritud rem komplekti uute düüsidega. Tegelikult on mul selliseid karburaatoreid lausa 2, ei ole mingit vahet - kui üldse käib, siis tahmab kui kurat.
Kas ja kuidas K126 üldse reguleerida saab? V tuleb minna taksopargi kulibinide teed ja LADA 1600 karburaator hoopishankida? _________________ Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 553 Asukoht: Rapla mk.
Postitatud: T juuli 10, 2018 5:40 pm Postita teema:
Kas ta sul lisa õhku mitte ei võta kuskilt. Vaakum toru või kolle vahelt, vaadake rahulikult.Töötava mootoriga lased karpa ümbrusesse piduri kliinerit peale vaikselt ja kohe näed kui pöördeid mõjutab.
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 207 Asukoht: Pärnu
Postitatud: T juuli 10, 2018 10:14 pm Postita teema:
Tundub et nõelklapp ei pea ja nivoo tõuseb kõrgeks ja hakkab nn. uputama.. Kas on aknaga karburaator või juba mõni uuem aknata junn? Kui aknata, viska see minema-kaugele, jookse järele ja viska veel kaugemale..
Nõelklapi nõela pea kaela ümber käib "lible"- tundmatust ollusest valmistatud tihend, mis aja jooksul bensuga kokkupuutes ära sulab. Sellised nõelklapid olen varemalt oma masinapargis välja vahetanud "vana kooli" nõelklapiga, nagu olid need GAZ 51 ja ka varajastel GAZ 21 karpal K-22. Seal pole mingit "liblet", nõel on teravikuga koonus, mis koonusega on töödeldud pessa. Pesa on siis klapi see pool, mis keermega karpa külge läheb. Igati lollikindel värk. Kuna kõik vanad nõelklapid on ära tarvitatud, siis ka vana eeskujul olen ka uuemad nõelklapid ratsinud mure- ehk "liblevabaks". Selleks olen nõela otsas oleva ümara osa ehk pea tangidega ära hammustanud. Siis paigaldan nõela tagasi pessa ja annan nõelale pisikese haamriga tundelise löögi. Löögi abil kopeerib ja korrigeerib nõela koonus oma pesa tehasetöötluse puudujääke. Seejärel olen tiku otsaga pannud natuke teemantpastat ja soveldand nõela kergelt veel pesas. No ja kui ei saagi ülitihe, siis ei maksa muret tunda. Juhul, kui aja jooksul mingi tilk immitsebki, siis tühikäigul ta selle tilga jõuab ka ära põletada nii, et märgatavat tasemetõusu aknas ei toimu. Selliselt töödeldud nõelklapp on ka mul GAZ 24 peal ja ei mingid muret rohkem. Kuna nõel läheb nüüd nats sügavamale pessa, võib tekkida vajadus ka ujuki küljes oleva tasapinda hoidva keele painutamiseks ülespoole.
Kui tase on normis ja musta ajab ikkagi tühikäigul takka välja, on segu koostise kruvi liiga kinni või liiga lahti keeratud. Algasendiks esmalt kinni keerata ja umbes poolteist tiiru lahti. Siis kruvi aeglaselt lahti või kokku keerates otsida tühikäigu ühtlaseim töötamine. Kui on vajadus ülevaatusele minna, siis peaks eelnevalt kruvi tiba koomale keerama, kuni tekivad sumpsis kerged vahelejätu popsud, siis on CO tase heitgaasides madalaim. Minu vanal autol ülevaatusel CO-d ei mõõdeta ja sellevõrra on ka ülevaatus 10 € odavam, sest valmistusaasta on enne 1973. 73-85 on CO normid nõrgemad, alates 1986. väljalaskeaastaga autodel karmimad.
Liitunud: Apr 22, 2014 Teateid: 52 Asukoht: Tallinn, vahel Vääna
Postitatud: K juuli 11, 2018 8:22 am Postita teema:
Hetkel jäi peale aknaga karburaator. Nivoo kuskil akna keskel ehk pisut allagi. Nõelklapp koos “liblega” sai ka uus.
Rumal küsimus ehk, aga Kus see segukruvi asub? _________________ Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Liitunud: Oct 16, 2012 Teateid: 43 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K juuli 11, 2018 10:39 am Postita teema:
Kui käigu ajal kütuse nivoo paigas, siis sellega kõik OK. Nivoo peab aga olema just õigel kohal, mitte kõrgemal ega madalamal. Madalamaks timmitud kütusenivoo ei anna säästu.
Turul on veel (vist UAZ-i) remkomplekte nõeltega, millel tervenisti koonusjas kummiots. Ise kasutan sellist.
Siin foorumis on mehed karpaga vaeva näinud ja hädast jagu saanud:
Mul on nõeltega see teema, et kütusepumba klapid said peale pumba remonti nii head, et kuuma ilmaga, seisates mootori, paisub bensiin kapotialuses niipalju, et pressib nõela vahelt karpat uputama, mootor tõmbab "toorest" täis ja auto ei käivitu normaalselt. _________________ Teadmised praktikasse!
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 207 Asukoht: Pärnu
Postitatud: L juuli 14, 2018 11:17 pm Postita teema:
undu kirjutas:
...Rumal küsimus ehk, aga Kus see segukruvi asub?
Pildil number 9 all. Juhul, kui kruttimine erilist tulemust ei anna, keera vähehaaval (!) lahti tühikäigu õhudüüsi 5. Kui mootori töö läheb ühtlasemaks ja pöörded ka selle tulemusel mingil määral kasvavad, tuleb selle düüsi asemele otsida pisut suurema avaga düüs. Vahest mõni karpa on juba sündides väärakas ja tahab eraldi loomingulist lähenemist. Seda nr. 5 saad keerata ilma midagi lammutamata, ta ulatub läbi kaane. Suurema avaga düüse saab mõnest teisest K-126 perekonna karpast, ilmsellt GAZ 52 peal kasutatavast K-126?.
?-tähendab mingit tähte, mida ma praegu peast ei mäleta, I oli äkki.
See düüs pidurdab tühikäigusüsteemis pealejooksva bensiini hulka, mis tuleb läbi tühiläigu küttedüüsi. Suurema avaga õhudüüs pidurdab pealetuleva kütte hulka rohkem.
Edu katsetamisel!
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 207 Asukoht: Pärnu
Postitatud: L juuli 14, 2018 11:30 pm Postita teema:
Veek üks pilt vanemast raamatust, seal kujutatud karbuss on juba uunikum- veel kinnise segusiibrite kulissajamiga. Numbrid pildil samad. Küll on aga allpool tabel põhi- ja abikambri düüside ja segukoonuste parameetritest.
Postitatud: E nov 18, 2019 12:19 am Postita teema:
Ei hakanud uut teemat tekitama.
Sm. kod. Medvedjev kirjutas siin kunagi "vahele jätu popsudest". Kuna sain mootori normaalselt tööle ja ilmnes huvitav heliefekt summutis mis kõlab kahtlaselt "popsudena" siis tekkis küsimus millised need "vahele jätu popsud" võiksid olla kirjeldusena?
Hetkel mul kõlab see nagu keegi koputaks 10-15 sekundiliste vahedega summutist sees poolt (alguses arvasin, et keegi on garaaži ukse taga ).
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.