Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Juttu Volgade remondist
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 353 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Juttu Volgade remondist
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Juttu Volgade remondist

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Põnevad Volgajutud
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: T juuli 22, 2014 12:23 pm    Postita teema: Juttu Volgade remondist Vasta viitega

Kuna see aasta on võõraste Volgadega palju tegemist olnud siis mõtlesin, kirjutada siia nendest. Seinalehe lugejate soovil.

Hiljuti palusin siit foorumis abi kinni jäänud süütelukuga. Pole,selge, miks see lukk töötamise lõpetas aga asendatud ta sai. Kuid sellega alles tõeline väljakutsete jada hakkas.

Suve alguses pöördus minu poole,kohalik elanik murega,et tema kunagi ostetud Volga ei taha koostööd teha. Kuna väikelinnas,kus ma elan pole eriti võtta inimesi, kes detailiselt vanade autode hingeelu teaksid. Nõustusin siis tema autoga tegelema.
Auto ise oli säärase seisus ja kohas,kui ma temani jõudsin:

Algul oli jutt,et katki on vaid pagasi lukk ja süütelukk aga kõik muu toimis. Pagasiruumi lukk oli kahjuks juba nii ära oksüdeerunud seestpoolt,et tuli omadest varudest teine lukk võtta. Süüteluku puhul aitas vaid meisel ja vasar,kuna roolilukk oli peal ja autot ei saanud liigutada.
Olles need probleemid seljatanud. Uurisin kuna auto viimati töötas!? Täpset aega teada ei saanudki aga peale küünalde puhastamist ja õliga silindrite määrimist, tekkis tunne,et no küll ta tööle läheb. Aga esimene kord asja ei saanud. Starter koostööd teha ei soovinud ning kollektori peale voolas bensiin.
Viimase vastu aitas, ära sulanud karburaatori akna asendamine uuega. Kuid starter tööle ei hakanud tee või tina. Lisaks oli ka süütepool koostöö lõpetanud. Proovisin starterit elustada koputades seda vasaraga,kuid ei mõjunud. Ühel palaval õhtupoolikul, võtsime auto omanikuga nõuks ta tööle vedada oligugi,et paagis on 10.a vana bensiin.
Tegime mitu katset aga lõpuks võttis auto eluvaimu sisse:
http://youtu.be/v8P_hoVSc6M?list=UU-vpyli4nuaAnD4ZFtCz7KA
http://youtu.be/RAsbJVORbQQ?list=UU-vpyli4nuaAnD4ZFtCz7KA

Tööle ta sai aga minu jaoks jäi õhku küsimus,kuidas see auto lühistunud süütepooli ja kehva starteriga suutis sõita oma algsest kodust sinna,kus ma temaga tegelesin? Jutt on 159 km!

Võiks siin panna punkti sellele jutule aga ei saa.Selle ja teiste sarnaste autodega tuleb lähiajal veel tegevust ja seiklusi, mida tasub pildis ja sõnas kajastada.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Põnevad Volgajutud Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud