Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: T juuli 31, 2007 10:13 am Postita teema: Gaz 21, Sm. Idalimusiin
Suur huvi välismaa autode vastu viis mind eelmisel nädalal sm Idalimusiini jutule. Pärast ametliku osa lõppu lubati mul lahkelt oma isiklik sõiduauto majandi hoovile valvuri akna alla parkida.
Olles ise juba mitu aastat roolinud Volgat numbrimärgiga "24 GAZ" pean ma pidevalt vastama küsimustele, et kus ja kelle oma on numbrimärk "21 GAZ". Minu asi ei olnud seda siis kellelegi rääkida. Kuid nüüd on omanik otsustanud toimiku tolmust puhtaks pühkida päevavalgele tuua.
Olen seda hetke oodanud, et need kaks musta Volgat kõrvuti parkida.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 747 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T juuli 31, 2007 3:16 pm Postita teema:
No sellised asjad ajavad küll nö. hinge täis! Mis te mehed õige mõtlete, kui selliseid fotosid internetti üles panete? Ja siis pärast kõik nutavad, et külamehed tahavad hingehinna eest oma Volgasi ära müüa! Juba ainuüksi sellised riiklikud numbrimärgid maksavad vabariikliku autoregistri andmetel 20000.- krooni ja selliseid numbrimärke, ette ja taha, saavad endale lubada ju ainult rahamehed ja ländkruiserimehed! No ma ei tea. Ja veel tahaks teada, kust üldse need numbrid pärit on?
Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T juuli 31, 2007 4:28 pm Postita teema:
Lugupeetud sm Tasku.
Nagu Te suurepäraselt teate, ei ole mul ei ländkruiserit ega liigset padjapüüri kogutud rubla. Huvi teema vastu on hoopiski kõikvõimas ja edasiviiv jõud:) Ja teadaolevalt ei maksa raha ju midagi. Käsi peseb ikka kätt, kui vett (loe: viina) on.
Lugupidamisega,
Ida Limusiin
PS. Sest me oleme ju kõik sõbrad.
JÄTKUB... _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K aug 01, 2007 12:31 pm Postita teema:
Lühidalt siis autost. Kõik sai alguse juhusest nagu ikka ja tahtest muidugi ka. Olin kevadel tegemas just ühte välismaa-auto kaupa kui juhuslikult tuli jutuks pildil olev G21. Ja seda ainult seetõttu, et vastav Volga pilt kaunistas minu lauakalkulaatori ekraani. Kodanik lausus suunurgast midagi sellist, et mul on ka kodus selline...
Tegemist on algusest lõpuni ühe eesti perekonna käes olnud autoga. Või õigemini algusaastatel oli see vanahärra ametiauto ja hiljem vastavalt avaldusele kirjutati kodanikule välja autoostuluba ehk siis auto läks erakätesse. 80--ndatel ei jaksanud vanahärra enam eriti rooli keerata ja andis aparaadi pojale sõita. poeg siis sõitis sellega kuni sotsialismi lõpuni, mil meie maa täitus välismaa autodega. Orienteeruvalt 90-ndate algusest on see auto seisnud külmas garaa¸is ilma ühegi käivituseta. pole minagi jõudnud teda veel käima panna ega korrastada. head meelt teeb suhteliselt korralik kroom ja vähesed moderniseerimised. loodan, et ehk lähema viisaastaku käigus saab see Volga ka hääled sisse.
lugupidamisega,
ida limusiin _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 492 Asukoht: Tallinn
Postitatud: P aug 12, 2007 10:28 pm Postita teema:
Ida limusiin kirjutas: "Tegemist on algusest lõpuni ühe eesti perekonna käes olnud autoga. Või õigemini algusaastatel oli see vanahärra ametiauto ja hiljem vastavalt avaldusele kirjutati kodanikule välja autoostuluba ehk siis auto läks erakätesse."
Selles väites julgen kahelda, kuna nii need peeglid esitiibadel, reflektorid taga kui ka turvavööd paigutati välismaal, näiteks Soome Konela poolt. Pean seda autot Soomest või Rootsist 60date lõpus või 70date alguses tagasi toodud ja siin eraisikutele ostuloaga müüdud autoks. Ega see teda kehvemaks tee, ainult legendi tuleks ettevaatlikult suhtuda.
Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E aug 13, 2007 8:15 am Postita teema:
Oma väidetes tuginesin müüja jutule. 60-70-ndatel oli tõesti moodne, et vene autod sõitsid näiteks Soomes 2-3 aastat ja siis tagastati kodumaale, kus nad erakätesse müüdi. Püüan selle auto loo kohta veel täpsustada. Vabalt võib olla, et eelmine kodanik lihtsalt oma vanadusest tingituna ei mäleta kõike.
Lugupidamisega,
Ida Limusiin _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Liitunud: Jan 14, 2007 Teateid: 299 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E aug 13, 2007 10:41 am Postita teema:
paistab päris vinge pill. Oma volga otsingutes sattusin samuti peale ühele sellisele masinale. Must, eksport, originaalvärvi all ja pikalt seisnud. Üldine mulje oli väga hea, kuid masin vajas samuti parajat restaureerimist - samas nii kroom, kui ka plastik ja polstrid, olid suures osas heas seisukorras, samuti kere üldiselt.
minust jäi masin ostmata ja arvan, et see on ka alles siiani. Omaniku ootus hinnale oli selline 50 tuh või rohkem.
kui kellelgil oleks huvi, siis võin mailile pildid saata ja kontakti anda
Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 492 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E jaan 14, 2008 1:08 pm Postita teema:
Meelis1 kirjutas:
paistab päris vinge pill.
Täna sattusin sellele autole ühes autohoolduse parklas peale. Pilt oli ikka väga nutune. On teada tõde, et ei piisa lihtsalt vana auto soetamisest. Säilitamiseks ja eksponeerimiseks nõuab see häid hoiutingimusi ja kõvasti tööd. Nautisin ka ise komplektset vanasõidukit, kuid ühel päeval tuli renoveerimiseks hakata teda lammutama.
Aga selle auto numbrimärgist tulenevalt pakuksin välja idee, kus selle auto kui sümboli taastamiseks võiks Volga selts projekti kirjutada ja rahastus hankida (näiteks Autotranspordi- ja Manteede Ministeeriumist alias MKM-st).
Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E jaan 14, 2008 1:37 pm Postita teema:
Peab pattu tunnistama, et auto praegu tõepoolest lageda taeva all. Endal ka hale vaadata. Küll aga on ta niiöelda tööjärjekorras. Teen ära elementaarsed asjad, ehk teisisõnu vahetan õlid ja meelitan ta käima. Edasi viib tee garaa¸i oma aega ootama. Kõige jaoks lihtsalt korraga ei jätku vahendeid.
Lugupidamisega,
Ida Limusiin _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Liitunud: Feb 24, 2005 Teateid: 413 Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav
Postitatud: E jaan 14, 2008 2:03 pm Postita teema:
Me siin ei hoia ka kõiki uunikuid katuse all. Küsimus on pigem selles, kas sellega sõidetakse või mitte. Mina olen kunagi aastaringselt sõitnud 35 aastat vana, originaalvärvis Mossega, hoidsin seda kõvakattega platsi peal ja auto nägi väga hea välja. Seega pole põhjust seltsimehele ette heita, et ta pole soetanud laste toidulaua arvelt garaazi, vaid pigem seda, et ta lapsi sõitma ei vii.
Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E jaan 14, 2008 3:02 pm Postita teema:
Kui juba teemaks läks siis siinkohal oleks paslik küsida, kas kellegil on soovitada maalritöökoda (Tallinn-Harjumaa piirkonnas), kus viitsitaks vaevaks võtta seesama Volga üle värvida ja keretöö eeskujulikult sooritada? Nii vähe või palju, kui ma ise asja uurinud olen, keegi eriti ei ole huvitatud seda vaeva ette võtma või siis küsitakse hiigelsummasid. Ma saan muidugi aru, et see pole tojoota korolla värvimine ja enamus muttreid ei tule peale vaadates lahti aga siiski. Veel tahaks lisada, et selletarbeks pole mul hetkel võimalik näiteks Zberkassast väikeperelaenu võtta. Kuigi viimases hädas võib ka selle peale mõelda. Viisaastakuga tahaks ikka auto korda seada.
Lugupidamisega,
Ida Limusiin _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 492 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E jaan 14, 2008 4:03 pm Postita teema:
Väravamehaanik kirjutas:
et ta lapsi sõitma ei vii.
Minugi sõnum oli pigem suunatud sellele, kuidas sellised autod korda teha. Eesti küla kohta räägitakse, et mehed joovad poe juures õlut ja naised kirjutavad Eurorahade saamiseks projeke. Mis viga siis eesti meestel on, et nemad ei või kirjutada? Näiteks kevadest sügiseni võiksid puhkepäeviti kas või MTJ-is või Sm. Väravamehhaaniku õue peal (seal lihtsalt rohkem ruumi) toimuda taastamise õpitoad/talgud meisrite juhendamisel (europalgaga) ja kokkutulekule võiks sellise näitliku õppevahendi ka treileriga vedada (üks külg läikimas , teine ...).
Minul küll kade meel poleks, kui kellegi auto sellisel teel korda saaks. Peaasi, et uusi huvilisi selle abil tekitada õnnestuks ja mõni vanasõiduk ära päästetaks.
Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K jaan 30, 2008 8:51 pm Postita teema:
Ma pole küll selline pikajutumees aga raporteerin, et täna õhtul võtsin kaugelt hoogu ja tõukasin oma Volga tsehhi sisse. Praeguse hetkega võib öelda, et karpa sai taas pentsu maitsta ja sumpa tahma ninasse. Ühesõnaga mootor käib. Ülejäänud tuleb nüüd järjest. Nagu ütlesin- viisaastakuga peaks korda saama. Pildid võimalusel järgnevad. Üks pilt on kindlasti, kuidas leek karpast vastu lage käib ( loe: kapott oli eelnevalt eemaldatud).
Lugupidamisega,
Ida Limusiin _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele 1, 2, 3, 4Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 4
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.