Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: T aug 23, 2005 3:26 pm Postita teema: Ellujäämisvõimalused Volgas
Minu hea kolleeg Pelle on piltide põhjal dešifreerinud Gaz 3110 avariikatsete tulemused ja neid objektiivselt hinnanud. 4,5 punkti 5-st pole paha tulemus. Turvalist liiklemist
Tere, mehed!
Dešifreerisin lahti joonise, kus hinnatakse ellujäämisvõimalusi avariis,
kasutades masinat GAZ-3110 Volga. Ega need 24, 24-10 ja 3102 sellest ju
oluliselt paremad olla saa?
Juhti kaitseb masin hästi. Avariis eemalduvad mõlemad jalalabad ning
lömastatakse täielikult vasak sääreluu. Ainus hullem vigastus on
turvavöö ja rooliratta ühistööna murtud kaelalülid. Täielikult
purustatakse silmnägu. Lõualuu lömastub, nii et seda ei ole võimalik
lappida, ninaluud pole enam mõtet lappida ning silmi selle pudru seest
ei leia. Ajud eemalduvad kuklahaava kaudu ning kukuvad tagaistujale
näkku, kes ehmatusest oksele hakkab.
Muret tekitavad vasak reis ning rindkere. Kui reiel on mitu lahtist
luumurdu, pole seda mõtet võib-olla enam terveks teha ja tasuks
amputeerida. Rindkere puhul on probleem selles, et kui murdunud roided
purustavad mõlemad kopsud, ei saa enam hingata ning lämbutakse. Kui
purustatakse vaid üks kops, võib surra sisemise verejooksu tagajärjel,
kuid teisega peaks saama veel lõpuni hingata.
Käed ja kõht ei pruugi üldse viga saada. Paremal sääreluul piisab
lahasest.
Kõrvalistujal on ainsaks surmavaks vigastuseks rindkere purunemine, kui
roolivarras sinna hetkeks sisse tungib ja siis taas oma kohale tagasi
läheb. Võib nikastada kaela, kuid sellest saab üle, kui paigaldada sinna
žgutt. Muid probleeme pole.
GOST 51-766-897 annab masina turvalisusele 4,5 punkti 5-st.
Liitunud: Dec 01, 2004 Teateid: 575 Asukoht: Käesalu, Keila vald
Postitatud: T aug 23, 2005 3:41 pm Postita teema:
Populaarsest kuukirjast "Tehnika Ja Tootmine": avaldati statistiliselt töödeldud andmed avariidest ja nende tagajärgedest. Mis puutub autosse GAZ-21 "Volga", siis laupkokkupõrkel taandatud kiirusel alates 20 km/h algavad surmajuhtumid. Kiirustel üle 70 km/h ei õnnestu surmajuhtumeid enam vältida. Suurt rolli mängivad siin rooliratas ja -sammas, mis õnnetuse tulemusel juhi rindkeret hirmsal kombel vigastavad.
Niisiis, seltsimehed, vähendagem liiklemiskiirust ja paigaldagem autole rubriigis "Ümberehitused" nähtud modernsem/ohutum rooliratas. Tuttava veoautojuhi käest võib küsida laenuks 7 m koormakinnitusrihma, et end istme külge aheldada.
D. Metallov. Avariis kaotajaks jääda ei kavatse.
Liitunud: Feb 24, 2005 Teateid: 413 Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav
Postitatud: N aug 25, 2005 8:52 am Postita teema:
GAZ 21 meestele väikeseid turvasoovitusi:
Kui on planeeritud teostada laup- või osaliselt laupkokkupõrge kaasaegse plastmassautoga, siis säilitage külm närv ja ärge pidurdage. Pidurdamisel väheneb teadupärast hoog, mis paiskab teid plastmassauto katusele. GAZ 21 raskuskese on tunduvalt kõrgemal kui kaasaegsetel sõiduautodel. Peale avariid võite autost väljumisel kasutada vastasautot trepina, niiske ilmaga mitte libastuda värvkattel, see võib lõppeda traumaga.
Vastavaid ametlikke katsetusi pole läbi viidud, kuid senised tähelepanekud on hüpoteese kinnitanud. Eelnenu ei kehti põrkumisel maht- ja kalluruniversaaliga KAMAZ.
Liitunud: Feb 24, 2005 Teateid: 413 Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav
Postitatud: N aug 25, 2005 9:05 am Postita teema:
Ja veel:
Olles ise teostanud Pobedaga (Volga esiisa) kiirusel 70 km tunnis sissesõidu teel põiki asetsenud VAZ tüüpi sõiduautosse, tuleb tunnistada, et äärepealt oleks mind ehmatanud tagaaknalaualt kuklasse lennanud pehmest dermatiinist universaalaapteek. Kehalised vigastused puudusid, auto oli võimeline jätkama nõuetekohast liiklemist.
Seega tuleb erilist tähelepanu pöörata salongis hõljuvatele esemetele, mitte paigaldada aknalauale ühiskondlikes asutustes kasutatavat vahtkustutit või auto tõstmiseks vajalikku tungrauda. Nimetatud esemed tuleb kinnitada neile mõeldud kohtadesse.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: N aug 25, 2005 9:29 am Postita teema:
Pagan, Piiburi kogemustele tuginedes võib teha järelduse, et ka Volgamehe põhiinventar - kummikud - ei sobi tagmisele aknalauale. Kes meist ikka tahaks avarii korral kummikuga võmmu kuklasse saada.
Kummikud võib paigaldada pakiruumi. Et nad seal paigalt ei liiguks, võib nad keerata kitli sisse. NB: märgi kummikuid kitli sisse mitte keerata.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: T nov 01, 2005 1:15 pm Postita teema:
Volgade kodumaal on läbi viidud liiklusturvalisuse seisukohalt väga oluline katse. Ühteaegu katsetati teebarjääri vastupidavust Volgale ning Volga vastupidavust teebarjäärile. Tulemused olid edukad. Kuna Volgat juhtis automaatika, siis keegi surma ei saanud ja defitsiitne esiklaas jäi ka terveks. Pärast katset võis ära visata nii teebarjääri kui Volga.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: K dets 14, 2005 4:47 pm Postita teema:
Ellujäämisvõimalused Volgas paranevad märgatavalt, kui teme kerele ei anta võimalust deformeeruda. Kaasaegses elukeskkonnas pealinnas on seda aga raske välistada. Liikluskultuur on üleüldiselt madal ja lendkruiserid ähvardavad igal tänavanurgal üle sõita.
Moskvalase Deniss Timofejevi Volga on läbinud eriettevalmistuse pealinna liiklusesse sukeldumiseks. Logarid on põhjamaises kliimas hädavajalikud. Muidu loobib küljed sopaseks.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.