Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 339 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 21; 1960; Vazmjorka
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 21; 1960; Vazmjorka

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Vazmjorka
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 30, 2021
Teateid: 18
Asukoht: Simuna Pargi 13-3

TeadePostitatud: E aug 30, 2021 1:20 pm    Postita teema: Gaz 21; 1960; Vazmjorka Vasta viitega

Tere

Huvi vene tehnika vastu on olnud pikk. Putitanud neid lugematul hulgal ja aidanud ka restaureerimisega tuttavatel. Ise lõpetasin mõned kuud tagasi Vaz 2106 restaureerimise.
Peale projekti lõpuleviimist tekib kange tahtmine taas miskit uut teha. Niisiis sai minust Volga omanik lisaks teistele vene masinatele.
Soetatud Volga seisis vanas auto furgoonis peidus. Aastaks tal birkal 1960. Mnt lehel 1961. Kere ilusa paksu määrdekihi all peidus ja kunagi ära tehtud. Seda näha ka salongist mis väidetavalt olnud Koerus remondis. Pikast seismisest oli väsinud käivitamise relee. Peale relee vahetust ja kütuse ning voolikute vahetust läks käivitamiseks. Kohe ei lubanud miskit. Seismisega olid kontaktid oksudeerunud veidike. Peale kontaktide puhastust läks kohe masin käima. Sellega oli päev korda läinud. Praeguseks on saanud vahetada pisemaid detaile mis ajaga oma elu ära elanud. Peale on tal sätitud Žiguli 01-e karburaator ja käib väga ilusti ja vaikselt kohapeal. Seismisega olid natuke ka pidurid peale jäänud aga nüüd liigutamisega on hakanud ilusti veerema auto.

Ise sooviks teada rohkem auto kohta. Kas on tegemist II või III seeria masinaga? Kipun kolmanda poole kalduma aga eks asjatundjad teavad rohkem öelda. Lisaks võib veel ka kõike muud öelda ja küsida auto kohta.

Hetkel olen veidike hädas kuidas pilte postitusse lisada aga üritan sellega tegeleda Embarassed





Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Vazmjorka
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 30, 2021
Teateid: 18
Asukoht: Simuna Pargi 13-3

TeadePostitatud: E aug 30, 2021 1:31 pm    Postita teema: Re: Gaz 21; 1960; Vazmjorka Vasta viitega

Vazmjorka kirjutas:
Tere

Huvi vene tehnika vastu on olnud pikk. Putitanud neid lugematul hulgal ja aidanud ka restaureerimisega tuttavatel. Ise lõpetasin mõned kuud tagasi Vaz 2106 restaureerimise.
Peale projekti lõpuleviimist tekib kange tahtmine taas miskit uut teha. Niisiis sai minust Volga omanik lisaks teistele vene masinatele.
Soetatud Volga seisis vanas auto furgoonis peidus. Aastaks tal birkal 1960. Mnt lehel 1961. Kere ilusa paksu määrdekihi all peidus ja kunagi ära tehtud. Seda näha ka salongist mis väidetavalt olnud Koerus remondis. Pikast seismisest oli väsinud käivitamise relee. Peale relee vahetust ja kütuse ning voolikute vahetust läks käivitamiseks. Kohe ei lubanud miskit. Seismisega olid kontaktid oksudeerunud veidike. Peale kontaktide puhastust läks kohe masin käima. Sellega oli päev korda läinud. Praeguseks on saanud vahetada pisemaid detaile mis ajaga oma elu ära elanud. Peale on tal sätitud Žiguli 01-e karburaator ja käib väga ilusti ja vaikselt kohapeal. Seismisega olid natuke ka pidurid peale jäänud aga nüüd liigutamisega on hakanud ilusti veerema auto.

Ise sooviks teada rohkem auto kohta. Kas on tegemist II või III seeria masinaga? Kipun kolmanda poole kalduma aga eks asjatundjad teavad rohkem öelda. Lisaks võib veel ka kõike muud öelda ja küsida auto kohta.

Hetkel olen veidike hädas kuidas pilte postitusse lisada aga üritan sellega tegeleda Embarassed







Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 492
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E aug 30, 2021 5:18 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tervitused ja õnnitiused!
P.S. Auto on ikka II-seeria.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 472
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E aug 30, 2021 8:21 pm    Postita teema: Vasta viitega

Vahur, ma vaidleks. Kas on sünniaasta vale? ainuke 2 seeriat tõestav argument on roolist vasakul olev auk, mida kasutati mehaanilise aknapumba töös hoidmisel. Puhas 3 seeria.
Aga sõbrale palju õnne ja Hansapangast vähemalt ligi 10 000 sirgeks löömist.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 772
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E aug 30, 2021 8:27 pm    Postita teema: Vasta viitega

Palju õnne!
Kaldun ka arvama, et tegemist on II seeriaga.
Kui birka aastaarv on õige, siis seda toetab ka tagaosas lühem veerenn, uste alused soonega iluliistud, tagaluugi II seeria käepide/numbrivalgusti.
Aga plekke jm detaile on kõvasti vahetatud lll seeria omade vastu.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Vazmjorka
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 30, 2021
Teateid: 18
Asukoht: Simuna Pargi 13-3

TeadePostitatud: T aug 31, 2021 7:20 pm    Postita teema: Vasta viitega

Väidetavalt olla auto 90-tel saanud remondi. Salong on küll ideaalses korras. Roostet ainult pindmist mõnes üksikus kohas. Kereplekkide kohta ei oska väga palju öelda aga esimesed tiivad talle pandud klaasfiibrist või kuidas neid nimetatakse. Parem tagatiib ainult natuke mõlkis ja kriimuline, eks kui aeti kunagi sinna varju kus ta oli eks siis tagurdati vastu arvatavasti. Taha porikoobastesse meisterdatud roostevabast plekist logarid.
Põhi hästi paksu kihi all, kas saab mastiksiks nimetada see tundub mingi tummisem asi olema, õli isegi pandud mõnda kohta, taga mingid väikesed vahed siis sinna pandud kummid ette et vesi ei satuks vahele. Kere keevitamist auto ei vaja ja suurepäraselt säilinud. Kindlasti tuleb mingiaeg natuke lammutamist ja ülevärvimine.
Hetkel auto kõik sõidab ja toimetan väiksemate asjade kallal. Suunatulesid pole hetkel veel tööle saanud ja puudu on ka suunatule kang. Tuleb kuskilt leida või siis ajutiselt ise sinna treida või meisterdada ilus kangike.
Salongi soojendusradikas tilkus ka, külmaga oli vist vesi sinna sisse jäänud ja lõhki siis löönud arvatavasti. ~2cm praoke oli tal, selle joodab kinni ja käib taas.

Kui keegi oleks nõus väikese tasu eest suunatule kangi loovutama oleksin väga tänulik ja samas ära ei ütleks ka kapotil olevast hirvest.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud