Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Sõnum |
Vazmjorka Seltsimees
Liitunud: Aug 30, 2021 Teateid: 18 Asukoht: Simuna Pargi 13-3
|
Postitatud: E aug 30, 2021 1:20 pm Postita teema: Gaz 21; 1960; Vazmjorka |
|
|
Tere
Huvi vene tehnika vastu on olnud pikk. Putitanud neid lugematul hulgal ja aidanud ka restaureerimisega tuttavatel. Ise lõpetasin mõned kuud tagasi Vaz 2106 restaureerimise.
Peale projekti lõpuleviimist tekib kange tahtmine taas miskit uut teha. Niisiis sai minust Volga omanik lisaks teistele vene masinatele.
Soetatud Volga seisis vanas auto furgoonis peidus. Aastaks tal birkal 1960. Mnt lehel 1961. Kere ilusa paksu määrdekihi all peidus ja kunagi ära tehtud. Seda näha ka salongist mis väidetavalt olnud Koerus remondis. Pikast seismisest oli väsinud käivitamise relee. Peale relee vahetust ja kütuse ning voolikute vahetust läks käivitamiseks. Kohe ei lubanud miskit. Seismisega olid kontaktid oksudeerunud veidike. Peale kontaktide puhastust läks kohe masin käima. Sellega oli päev korda läinud. Praeguseks on saanud vahetada pisemaid detaile mis ajaga oma elu ära elanud. Peale on tal sätitud Žiguli 01-e karburaator ja käib väga ilusti ja vaikselt kohapeal. Seismisega olid natuke ka pidurid peale jäänud aga nüüd liigutamisega on hakanud ilusti veerema auto.
Ise sooviks teada rohkem auto kohta. Kas on tegemist II või III seeria masinaga? Kipun kolmanda poole kalduma aga eks asjatundjad teavad rohkem öelda. Lisaks võib veel ka kõike muud öelda ja küsida auto kohta.
Hetkel olen veidike hädas kuidas pilte postitusse lisada aga üritan sellega tegeleda
|
|
Tagasi üles |
|
|
Vazmjorka Seltsimees
Liitunud: Aug 30, 2021 Teateid: 18 Asukoht: Simuna Pargi 13-3
|
Postitatud: E aug 30, 2021 1:31 pm Postita teema: Re: Gaz 21; 1960; Vazmjorka |
|
|
Vazmjorka kirjutas: | Tere
Huvi vene tehnika vastu on olnud pikk. Putitanud neid lugematul hulgal ja aidanud ka restaureerimisega tuttavatel. Ise lõpetasin mõned kuud tagasi Vaz 2106 restaureerimise.
Peale projekti lõpuleviimist tekib kange tahtmine taas miskit uut teha. Niisiis sai minust Volga omanik lisaks teistele vene masinatele.
Soetatud Volga seisis vanas auto furgoonis peidus. Aastaks tal birkal 1960. Mnt lehel 1961. Kere ilusa paksu määrdekihi all peidus ja kunagi ära tehtud. Seda näha ka salongist mis väidetavalt olnud Koerus remondis. Pikast seismisest oli väsinud käivitamise relee. Peale relee vahetust ja kütuse ning voolikute vahetust läks käivitamiseks. Kohe ei lubanud miskit. Seismisega olid kontaktid oksudeerunud veidike. Peale kontaktide puhastust läks kohe masin käima. Sellega oli päev korda läinud. Praeguseks on saanud vahetada pisemaid detaile mis ajaga oma elu ära elanud. Peale on tal sätitud Žiguli 01-e karburaator ja käib väga ilusti ja vaikselt kohapeal. Seismisega olid natuke ka pidurid peale jäänud aga nüüd liigutamisega on hakanud ilusti veerema auto.
Ise sooviks teada rohkem auto kohta. Kas on tegemist II või III seeria masinaga? Kipun kolmanda poole kalduma aga eks asjatundjad teavad rohkem öelda. Lisaks võib veel ka kõike muud öelda ja küsida auto kohta.
Hetkel olen veidike hädas kuidas pilte postitusse lisada aga üritan sellega tegeleda
|
|
|
Tagasi üles |
|
|
MTJ juhataja Seltsimees
Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 492 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: E aug 30, 2021 5:18 pm Postita teema: |
|
|
Tervitused ja õnnitiused!
P.S. Auto on ikka II-seeria. |
|
Tagasi üles |
|
|
kaldi Seltsimees
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 472 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: E aug 30, 2021 8:21 pm Postita teema: |
|
|
Vahur, ma vaidleks. Kas on sünniaasta vale? ainuke 2 seeriat tõestav argument on roolist vasakul olev auk, mida kasutati mehaanilise aknapumba töös hoidmisel. Puhas 3 seeria.
Aga sõbrale palju õnne ja Hansapangast vähemalt ligi 10 000 sirgeks löömist. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi |
|
Tagasi üles |
|
|
Dr. Watson Seltsimees
Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 773 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: E aug 30, 2021 8:27 pm Postita teema: |
|
|
Palju õnne!
Kaldun ka arvama, et tegemist on II seeriaga.
Kui birka aastaarv on õige, siis seda toetab ka tagaosas lühem veerenn, uste alused soonega iluliistud, tagaluugi II seeria käepide/numbrivalgusti.
Aga plekke jm detaile on kõvasti vahetatud lll seeria omade vastu. |
|
Tagasi üles |
|
|
Vazmjorka Seltsimees
Liitunud: Aug 30, 2021 Teateid: 18 Asukoht: Simuna Pargi 13-3
|
Postitatud: T aug 31, 2021 7:20 pm Postita teema: |
|
|
Väidetavalt olla auto 90-tel saanud remondi. Salong on küll ideaalses korras. Roostet ainult pindmist mõnes üksikus kohas. Kereplekkide kohta ei oska väga palju öelda aga esimesed tiivad talle pandud klaasfiibrist või kuidas neid nimetatakse. Parem tagatiib ainult natuke mõlkis ja kriimuline, eks kui aeti kunagi sinna varju kus ta oli eks siis tagurdati vastu arvatavasti. Taha porikoobastesse meisterdatud roostevabast plekist logarid.
Põhi hästi paksu kihi all, kas saab mastiksiks nimetada see tundub mingi tummisem asi olema, õli isegi pandud mõnda kohta, taga mingid väikesed vahed siis sinna pandud kummid ette et vesi ei satuks vahele. Kere keevitamist auto ei vaja ja suurepäraselt säilinud. Kindlasti tuleb mingiaeg natuke lammutamist ja ülevärvimine.
Hetkel auto kõik sõidab ja toimetan väiksemate asjade kallal. Suunatulesid pole hetkel veel tööle saanud ja puudu on ka suunatule kang. Tuleb kuskilt leida või siis ajutiselt ise sinna treida või meisterdada ilus kangike.
Salongi soojendusradikas tilkus ka, külmaga oli vist vesi sinna sisse jäänud ja lõhki siis löönud arvatavasti. ~2cm praoke oli tal, selle joodab kinni ja käib taas.
Kui keegi oleks nõus väikese tasu eest suunatule kangi loovutama oleksin väga tänulik ja samas ära ei ütleks ka kapotil olevast hirvest. |
|
Tagasi üles |
|
|
|