Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 339 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ 2410 1989/1979 Punane, undu
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ 2410 1989/1979 Punane, undu
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 772
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E juuli 27, 2015 12:34 pm    Postita teema: Vasta viitega

Julge pealehakkamine! See viib võiduka lõpuni! Minule meeldib värvivalik, missest, et tehasest sellist ei tulnud. 2 a. Tagasi sai samuti valmis üks kärtspunane kuuekümnendate aastate universaal, mida minu teada samuti ei toodetud punasena...
Nokitsemisindu!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
undu
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 22, 2014
Teateid: 52
Asukoht: Tallinn, vahel Vääna

TeadePostitatud: E nov 16, 2015 9:31 pm    Postita teema: Vasta viitega

Mitu kuud näilist vaikust. Päris vaikus siiski ei ole olnud. Aega projektitamiseks palju ei ole, aga paar päeva kuus ikka leian. Varem jõuga, nüüd hakkab jälle nauding ka tegevust saatma.
Tänaseks on komplekteeritud uksed. Uste reguleerimisele on kulutatud pea tööpäeva jagu kahe mehe tööd, kuid tulemusega päris rahul siiani ei ole. Ehk kunagi, enne polstrite paigaldamist teeb ühe reguleerimise päeva veel.
Teine häda on tagumised klaasid, mis hoolimata tutt-uutest klaasitihenditest ja igati hästi liikuvast tõstukimehhanismist kuidagi mõistliku jõuga üles-alla liikuda ei taha. Ei tea, mis tahab. Minu käest ta seda igatahes saanud ei ole.

Järgmiseks heliisolatsioon.
Vahendid, mida põhiliselt kasutasin

Pigimass, mis kuivab lõhnatuks ja katab kenasti kasvõi paari mm paksuse kihina. Sellega sai enne pigimattide paigaldamist töödeldud kõik kerevaltsid, mis mati alla jäid ja kitsamad kohad, kuhu matti ei õnnestunud panna.

Uste sisse panin leebema matejali, STP kuldse kattega iseliimuva müramati.





Niiskuse hirmus vilti ei julge kasutada. Selle asemel kasutan vett mitte imavat poroloonmatti (või mis iganes materjal see on). Kleepub igale poole, laseb ennast pea olematuks kokku suruda kui kuskile ette jääma peaks.

Ei tea, kui hästi müra summutaud saab, aga tunne tekkis, et soe peaks küll saama Very Happy

Kuivõrd esialgu elektriantenni mul autole panna ei olem siis tuli antenni tarvis loodud kereavad pimedaks teha. VW Passat 5.5 kerekork sobib ideaalselt


Soendusahi sai puhtaks pestud

Soendusradiaator kontrollitud - umbes ei ole ja lekkeid ka ei tundu olla.

Seis postitamise hetkel

Originaalsed anonüümsed hallid ja loominguliselt lainetavad kattepapid sai asendatud mööblitaustast lõigatud uute tükkidega. Tunduvalt toekamad, boonusena talub see materjal mõõdukat niiskust vingerdamata.

Pusimist on.
_________________
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 472
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P juuli 03, 2016 3:13 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ükski töönädal ei lõpe normaalselt, kui peale selle, et oled ise pingutanud ja Tartu sõpradega kohtunud, oled näinud ka teiste tegutsemist. Sõitsin külla Harku Valda, kus üks tõsine Volgape..(mesilane) oma kallikest vuntsib. Juba korras sild all, mootor paigas, uus 5 käiguline vahele ühendatud ja kui palju toredaid mõtteid.
See mees tuleb varsti punasega Pealinna, kui ARK-s värvimuutuse legaliseeritud saab.
Edu..
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
undu
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 22, 2014
Teateid: 52
Asukoht: Tallinn, vahel Vääna

TeadePostitatud: P juuli 03, 2016 9:27 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tõsi ta on. Viimastel piltidel nähtud olukorrast on asi ikka edasi arenenud.
Laiali on veetud uus elektrijuhtmestik, mis, tõsi küll, ühendamata. Vaatan skeemi nii ja naa pidi, aga ainsad juhtmed,mis kokku saavad on minu omad minu peas.
Siiani ei ole sellest ka suuremat lugu olnud, sest tarvis oli ka palju muud teha. Puhastada ja üle värvida pedaalid ja need siis paigaldada. Vedada uus piduritorustik. Vedada uus kütuse torustik. Õpetada käima kapott ja tagaluuk. See kõik on pisitasa nokistedes tehtud saanud.
Viimane suurem töö oli 5käigulisele kastile 4käigulise spidomeetri ülekande paigaldamine. Nädala alguses sai tõesti mootor koos käigukastiga aiste vahele tõstetud. Jämedalt pooltesit aastat peale maha tõstmist.

Pidurisüsteemi lõplikku valmimist takistab tagasilla pidurdusjõu regulaator, mis omadega õhtal on ja millele ma pole asendust leidnud.

Laepolstriga ootab ees tõsisem jutuajamine. Maha sai ta võetud, korralik vannitamine ka ette võetud. Seejärel pakkisin ta kenasti õmblusjoontest kokku ja panin kapi otsa oma aega ootama. Kui ma märtsi kuus mõtlesin, et paneks lae polstri autosse tagasi selgus, et polster on numbri võrra väiksemaks jäänud. Või on kratid mulle kapi otsa mõne väiksema volga polstri sokutanud. Riputa ja sikuta kuda oskad - kuagi ei ulatu vanad liimimise randid oma kohale ega vanad kinnituste avad sinna kus reaalsed avad kerel asuvad.

Pilte palju ei ole, õliste kätega pole tihanud pilte teha. Mõne püüan leida ja lisan kindlasti.
_________________
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
undu
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 22, 2014
Teateid: 52
Asukoht: Tallinn, vahel Vääna

TeadePostitatud: N juuli 07, 2016 3:15 pm    Postita teema: Vasta viitega

Lisan lubatud pildi materjali ka pisut

Mootor koos 5k kastiga pisut enne autosse pistmist


Renoveeritud esisild

Töö lasin palju kiidetud mesitril teha. Päris rahule aga jääda ei saa - näiteks amordi puksid on vanad ja pragunenud. Olgu, nende vahetamine ei ole ka mul endal keeruline, aga arvestades töö maksumust oleks need ka võinud uued saada. Või mulle otse öelda, et põhjusel x jäid need vahetamata.

Radiootor sai laost välja otsitud. Ei teagi, kas lamatised olid tal juba oktoobris 2014 või tekkisid ladustamise ajal. Igatahes selline ta oli


Nobedate näpude vooru tulemusel nägi sama radiaator välja nii

Värske värvkate sai loomulikult ka peale susistatud. Sellest kahjuks pilti ei ole. Peate nii sama uskuma mind.

Hetkel on kapotialune komplekteeritud 90+% ulatuses
Auto ootab tarka elektriku, kes juhtmed kokku ajaks. Lootus oli auto see nädal häält tegema saada. Aga kuivõrd ma ise olen, nagu selgub, auto elektri osas paras käpard, siis plaane selleks ju tehaksegi, et neid vastavalt kujunevale olukorrale muuta.
Sellisena ta hetkel oma kohale pargitud sai


Vasem silm on kuidagi ähmane. Pealt poolt pesemine ei aidanud.

Tegevus jätkub. Lootus on endiselt suur.
_________________
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
undu
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 22, 2014
Teateid: 52
Asukoht: Tallinn, vahel Vääna

TeadePostitatud: E mai 08, 2017 11:38 am    Postita teema: Vasta viitega

Ahoi, volgamehed.
Viimasest postitusest 10 kuud möödas. Kiirelt lendab aeg. Pildimaterjali palju ei ole vahepealsest ajast lisada. Arengut ka oluliselt palju ei ole.
Vastuseks Kaldi ja eilsel Tagadi laadal kohatud Dr.Watsoni küsimusele - auto ei ole unarusse jäetud, plaan auto millalgi ikka liikuma saada ei ole maha maetud.

Miks auto kokkupanek niimoodi venima on jäänud?
Põhjuseid laias laastus kaks.
Elu on mind viimase projektiehitamise hooaja jooksul tihti põhjanaabrite juurde saatnud ja seda paraku garaaži aja arvelt.
Teine, olulisemgi põhjus - elektrisüsteemi ühendamine salongis. Ei käi minu mõistus sellest üle. Autosse on laiali veetud uus 2410 elektrijuhtmestik. Olen veetnud autos tunde multimeetri ja kättesaadava skeemiga, kasu siiani sellest tõusnud oluliselt ei ole. Juhtmed on koos minul endal. Ja Volgal muidugi ka. Üsna omapärasel moel. Näiteks starteri tõmberelee ja pidurivõimendi korpuse vahel EI TOHI OLLA ühendust. Aga minu Volgal on.
Seega siit ka abipalve - kui keegi saab mind kuidagi aidata elektri osas andke julgelt märku. "Aitähh!" suuruses lepime kenasti kokku.

Valminud on unistuste veljed, sirgestatud, silutud ja polüuretaanvärviga värvitud. Samuti ostsin eile Tagadi laadalt ilusate asjade riiulisse kroompeeglite kõrvale ilusad tagumised porilapakad.

Toimiva küttega tagaklaasi pakkumised on ka oodatud.
_________________
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda


Viimati muudetud undu poolt (E mai 07, 2018 2:06 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 471
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: R mai 12, 2017 9:33 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ma nüüd oma auto teemas kirjutasin sellest tagasilla pidurdusjõu regulaatorist.
http://www.volga.ee/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2542&start=30

Võin PS või telehvoni ka selgitusi jagada. Aga Sul on samuti kaks võimalust. Kas eemaldada see jurakas, või siis taastada. Kui kogu kompott on auto küljes alles, siis lekkiv töösilinder on võimalik osta poest uus.
Kui seda süsteemi enam auto küljes ei ole, siis tuleb kogu puuduv konstrui hankida mõne teise auto küljest pluss uus töösilinder idanaabri juurest.

Tervitab Mehann
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 472
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T mai 23, 2017 4:07 pm    Postita teema: Vasta viitega

Mina võtsin just selle suure vedru ära. Oli teine suhteliselt väsinud ja mehaanikud arvasid, et ega tast abi polnud juba 90-ndal aastal. Ühendati otse. Nüüd pidurid ka paremad.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
undu
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 22, 2014
Teateid: 52
Asukoht: Tallinn, vahel Vääna

TeadePostitatud: K mai 24, 2017 9:23 pm    Postita teema: Vasta viitega

Mul hetkel ka tagumised pidurid otse ühendatud. Iseenesest kogu kompott olemas (silinder totaalselt kinni), eks ta ilmselt ühel kaunil päeval auto alla oma tee leiab ka
_________________
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
undu
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 22, 2014
Teateid: 52
Asukoht: Tallinn, vahel Vääna

TeadePostitatud: P mai 06, 2018 9:15 am    Postita teema: Vasta viitega

Ahoi, Volgamehed!
Teema on üsna pikka aega varjusurmas olnud. Mis mõttes? Selles mõttes, et elektritöödega ma ise hakkama ei saanud.Ja nagu selgus -ega abi leidmine ka nii kerge ei ole. Kuivõrd vigu tundus olla kaablite esmasel ühendamisel tehtud mitmeid, ja seal juures leidlikuid kui nii võib öelda, siis oli ette aimata,et lihtne see pusa harutamine olema ei saa. Ei olnudki.
Nüüd on paras koht ära rääkida juhtum, kuidas ma tänu oma punasele Volgale puutusin kokku õnneotsijatest võõrtööjõuga, õigemini ühe (loodetavast) halva näitega. Nimelt sattus erinevaid teid pidi mu semu töökotta tööle ukrainast siia suure raha jahile tulnud Sergei. Jah - täna on Eesti ukrainlastele nagu Soome oli eestlastele ca 20 aastat tagasi. Palk, mille eest kohalik eelistab pigem mittemidagi teha ja poe taga abirahanatukest maha juua paneb ukrainlastel silmad särama. Aga see selleks. Tuli Sergei. Vaatas töökojas ringi, oli vaimutsuses erinevast meie silmis töökodades nii elementaarsest tehnikast ja uuris üsna kohe minu Volgat nähes - mis teema sellega on? Kuuldes muret oli vastus kiire -ma olen pool elu Volgasid teinud, pole probleemi, 2 kuuga muu töö kõrvalt teen ära. Mul süda rõõmu täis, tänutunne ei mahtunud hinge ära. Algus oligi paljulubav. Kuigi oli algusest saadik öeldud,et elekter on mure diagnoosis härra kiiresti veel väsinuvõitu starteri pendiksi ja veel nipet-näpet. Tundus,et oli hingega asja kallal. Aga siis hakkasid murepilved kerkima. Nimelt kurtis semu, kelle töökojas asjad toimusid, et Sergei töökultuur jätab tugevasti soovida. Ilma pidevalt seljataga passimata kipuvad asjad kolinal lendama ja kergesti katki minema. Ja siis selgus, et hoolimata paljudest töötundidest ei ole elektriga tulemust ollagi. Positiivset mitte. Oli too härra hoopis nn doonortükkidena ära lammutanud ka mul õues seisva komplektse elektrisüsteemiga auto, kasutades lõiketange. Nüüd oli mul kastitäis tulesid-vilesid, millel paari sentimeetrised juhtmejupid taga, ja totaalselt segamini katkutud salongijuhtmestik. Lisaks karbitäis läbipõlenud kaitsmeid. OEH! Ma pole vägivaldne inimene, aga sellel hetkel oleks tahtnud tollel härral käed maha raiuda. Tema, ja ka minu õnneks ma teda rohkem ei näinud.
Oli märts 2018. Täiesti juhuslikult läksin ühel kolmapäeval Pirni tn poodi nipet-näpet hankima (kaitsmeid näiteks) ja leti ees oli tuttav mees. Sm. Tihhonov isiklikult. Kurtsin talle oma muret ja seekord ma ka tulemuslikult abi sain. Suurimad tänud!
Motivatsioon on tagasi. Toimuvad Volga sõidutunnid. Ega needki üleliia libedalt ei lähe, aga saamehakkama. Olgu siis mureks lekkiv pidurisüsteem või lekkiv karburaator või vahepeal lekkima hakanud radiaator. Kääritud käised ja mutrivõtmed. Isegi seda teksti kirjutades on käed pisut õlised. Küll on hea tunne!
_________________
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
undu
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 22, 2014
Teateid: 52
Asukoht: Tallinn, vahel Vääna

TeadePostitatud: E juuli 20, 2020 11:18 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tere üle pika aja.
Alustan kõige olulisemast -
täna, 20. juulil 2020 aastal väljastas Saue Maanteameti büroo mulle trükisooja tehnilise passi, kus algselt valgena oma eluteed alustanud ja kindlasti kireva elu elanud Volga sai ametlikult punase värvi selga. Kuivõrd ma hommikul asjade nii libedaks käiguks üldse valmis ei olnud oli auto veel osaliselt komplekteerimata. Näiteks oli tagurdustulede lüliti ühendamata, samuti udutuled. Uksepoltsrid olid alles esikukapi otsas. Olles need puudused kõrvaldanud läksin kibekähku veel ka tehnilist ülevaatust saama. Härra tehniline ülevaataja oli üsna sõnaaher mees, aga kui auto oli kõik veeretamised, väristamised ja sakutamised läbinud ronis ta auto alt välja ja kommenteeris poolhäälel oma kolleegile - see siin on ikka kõva kerega, hästi taastatud. Mis siis, et algsest plaanst peaaegu viis aastat hiljem - jube hea tunne oli. Ja on siiani. Täna sai kohe suurest rõõmust 113 km Harjumaa ja Tallinna asfalti triigitud.
Aga mis siis vahepeal toimunud?
Noh, nagu eelmises, pisut üle 2 aasta vanuses postituses kirjas - tänud sm.Tihhonovi eestkostele sain auto pädeva meistri kätesse, kes elektri korda säädis ja esiklaasi ette pani ja veel paar nipet-näpet asja korda tegi. Edasi jäi minu ülesandeks auto sõitma saada. Aga taas pididn tõdema, et minu mõistus ja käelised oskused ühes koos puuduliku enesedistsipliniga jäid Volgale alla. Kuidagi turtsudes-purtsudes ta ju käis, aga oma hoovist kaugemale nii minna ei kannatanud. Remontkomplektiga sai 2 karburaatorit komplekteeritud, aga kasu ei miskit. Süüdet sai reguleeritud nii ekstreemselt, et isegi jagaja hammasratast sai 1 hamba võrra nihutada (nihutasime üsna kiiresti tagasi, Gorki insenerid ikka päris lollid kah polnud). Kütust tuli peale, säde oli, no mis sa veel tahad? Taas mõistus otsas. Tänud sm.Mirskie, kes oli nõus asja vaatama. Asja vaatamise tulemus hinnati täna tehnoülevaatusel igati eeskujulikuks.

Nüüd on üks väga oluline vahefiniš võetud.
Sügav tänukummardus sm.Tihhonovile ja sm.Mirskile
_________________
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 472
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P aug 02, 2020 5:56 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kutsusin reedel külla oma vana sõbra koos autoga, mis sai uue kuue ja korrastatud tehnika. Autol oli hea meel viibida sõbra kõrval, kellest lahutasid aastad. Andres on tubli, et siiski ära tegi. Loodan, et kirjutab Volgaseltsile liikmetaotluse avalduse. Toetame. Pildid laadisin üles Robi abiga oma leheküljele, et saada rohkem likesid.
Oli tore kohtumine punase autoga.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Lehekülg 3, kokku lehekülgi 3

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud