Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 492 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E mai 27, 2019 12:48 pm Postita teema:
Kui tavaliselt näidatakse selliseid autosid punase nööri tagant konditsioneeritud õhuga muuseumis, siis üllatus-üllatus, kohtasin neid haruldusi ühel vihamasel päeval Eestimaa väikelinna parklas! Lubati lahkelt ka luukide alla piiluda.
Tänud tublidele meestele, kes on edukalt taastanud need kaks haruldast sõidukit!
Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
Postitatud: T nov 26, 2019 9:03 pm Postita teema:
Käis musta numbri komisjon ja leidis et:
1. Sisepolster - Puuduvad uste allääres sisseõmmeldud randid, tagumiste uste polstritel väljalõiked hingede kohal. (-3punkti) Eks need asjad juhtuvad. Ümber neid küll keegi tegema ei hakka.
2. Juhtimisseadmed - Süüteluku mutter kaasaegne uustoodang, mis erineb originaalist (-0,5 punkti) Noh, kui kuskil juhtub näppu, vahetame ära.
3. Põhimik - Tagumiste porikummide kinnituskronsteinid vale pidi (-1 punkt) No keerame ümber.
4. Kapott - Esikapoti lukustus värvi asemel tsingitud, tagakapotil värvilipikul taastamiseks kasutatud värv. (-0,5 punkti). Noh sai nii, ümber tegema ei hakka.
5. Embleemid - Kiri embleelil musta asemel punast värvi, kiired ei pea olema värvitud. (-1 punkt)
6.Klaasistus - Uste iluliistud uuemalt seerialt. (-2 punkti) Õigeid lihtsalt pole võimalik leida.
7. Rattad - Rehvid välismaa analoog valge ilurõngaga, Velje värv lumivalge. (-2 punkti) Varem pole rehvide eest punkte maha võetud, siis vist velje värv ei meeldinud. Muutma ei hakka.
8. Toitesüsteem - Karburaatori pinnakate vale, gaaihoovastik tsingi asemel värvitud, õhupuhasti kinnituse liblikmutter tsingi asemel värvitud ning pole koos vardaga üks detail (-3 punkti)
9. Jahutussüsteem - Klambrid valed (-2 punkti) Eks need saab kunagi korda.
Liitunud: Aug 10, 2016 Teateid: 37 Asukoht: Võrumaa
Postitatud: K nov 27, 2019 10:25 pm Postita teema:
Ega me ei noruta. Nüüd 12 aastat aega vigu parandada. Ainult natuke kahju, et tulemus kesise võitu, ise lootsime kuskil 98% kanti, arvestades, milline kolgata tee selle auto taastamisel sai läbitud. Tegelikult 17 aastat tagasi sai sellega alustatud. Siis ei öelnud see E täht meile lipikul midagi. Mõtlesime,et lihtsalt eksport variant, sest sildike ju ingliskeelne. Kui kümmekond aastat tagasi sai selgeks, milline haruldus meil on, siis järgnesid pikad aastad käigukasti otsinguid ja mis juhtus edasi, võib juba siit lugeda.
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 553 Asukoht: Rapla mk.
Postitatud: K nov 27, 2019 10:52 pm Postita teema:
Pole paha, tegelikult päris maitsekas masin. Kuidas see käigukast nn, musikaalsetele inimestele ka kostab ja toimetab. Mina isiklikult pole ühtegi automaati veel näppinud. Tubli.
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 207 Asukoht: Pärnu
Postitatud: R dets 06, 2019 11:55 pm Postita teema:
Väga tubli saavutus!
Sven59 kirjutas:
Käis musta numbri komisjon ja leidis et:
3. Põhimik - Tagumiste porikummide kinnituskronsteinid vale pidi (-1 punkt) No keerame ümber.
Ekspertide märkused on eelkõige selleks, et leitud vead ei läheks edasi järgmiste taastajate juures ringlusesse.
Siiski on komisjon siin leebe olnud ja mitte kõike üles tähendanud. Ainult kinnitusplekkide ümberkeeramisest siiski ei piisa. Lisaks sellele, et kinnitused on tagurpidi, on nad ka valesti värvitud ja lõpuks ei kuulu need üldse selle mudeli juurde .
Alguseotsa I põlvkonna autodel puudusid lapakad üleüldse. Kui nad lõpuks need said, kinnitusid nad kahe poldi-mutri abil selliste hoidikutega, millel puudus S-kujuline jõnks ehk siis nad on ka alaservast sirged. Neid saab järeletehtuina muretseda isegi siit: https://retrodetal.ru/product/6580-21/
Sealsetel piltidel saab neid võrrelda ka III pk. kinnitustega, mida samuti pakutakse ja millised sul praegu Volgal tagurpidi all on. III põlvkonnale kuuluv S-kujulist plekki hakati tegema ilmselt sellepärast, et mida kaugemale lapakas tagarattast viidud on, seda vähem on ohtu tagurdamisel rattaga vastu kõrget (kõnni)tee äärekivi sõites rebida lapakas küljest, mis juhtumisi võib jääda nende vahele.
Pakutakse kinnitusplekke "retrodetalis" küll juba tsingituna, kuid originaalis on need kerele komplekteerides ja kere värvist olenemata alati musta värvi olnud, sama ka lapaka vastaspoole tugiliistu puhul, mis paigaldatuna vaatab alati ratta poole.
Kinnitusplekid on samuti mustad ka Gaz 24 ja 24-10 puhul, samuti ka teistel vene automarkidel nagu Moskvits ja Žiguli ja ikka olenemata kere värvitoonist.
Kui see töö on tehtud, on kohe üks miinus likvideeritud. Palun mu kirjutist mitte võtta, kui kriitikat, vaid kui soovi kaasa aidata õigete asjadega komplekteerimisel saavutamaks täiuslikust või täiuslikumaks saamist selle Volga puhul.
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele Eelmine1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Lehekülg 8, kokku lehekülgi 8
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.