Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 347 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 14, Mati
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 14, Mati
Mine lehele Eelmine  1, 2
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: T dets 27, 2011 4:10 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tere kajakahuvilised,

Tegelikult on meie loo kangelane juba ammu kodus tagasi ja päris mitu kuud seina ääres järgmisi etappe oodanud. Lihtsalt kirjatükid lasevad end tihti veelgi kauem oodata.

Keevitaja tegi minu hinnangul päris head tööd. Kokku kulus keevitustöödele ca 80 täispikka tööpäeva. Lõpputlemusena saime tagasi auto samas komplektuses nagu sinna viieski - kere tõsteti raamile tagasi, uksed sobitati korralikult ette ja nina ilusti istuma. Sellepärast on piltidel ka võre küljes - seda oli vaja rihtimistöödel.


Veel mõned üldvaated. Ärge laske end eksitada pisikestel ratastel. Need on Gaz 2410 omad. Taga pealegi veel laiendatud variandid.


Karbid koos uste lävepakkudega tehti täiesti uued


Samuti ehitati uuesti üles põrandatel mõned strateegilised kohad.


Keerulised tööd olid põrandatel keskmise istmerea klapptoolide kinnituskohad. Need olid enne keevitust miskipärast eriti mädad. Vanade jääkide põhjal ehitas keevitaja need kohad uuesti üles. Selleks viidi talle töökotta ka klapptoolid, et kõik õieti tööle hakkaks.


Siledast plekktahvlist tehti terve pagasiruumi põrand uus.


Rattakoobaste tegemisel kasutati alusmaterjaliks mingi vanema kaubiku koopaid, mis siiski tuli veidi sobivamaks vormida.


Ka kapoti all tuli päris palju plekke uusi teha.


Enne kere paigaldamist raamile sai värvitud nii raam, kui ka põhjaalune. Kõik keevituse liitekohad sai eelnevalt kaetud kerehermeetikuga. Nii annab keevitaja oma töödele päris pika garantiiaja.


Kajakas kerenumbriga 452 ootab nüüd seda kangelast, kes oleks nõus tema üüratud maalritööd koos 10mm paksuste tinaparandusega enda peale võtma. Seda võib aga juba täna täie veendumusega väita, et ülbe saab see loom küll, kui ta millalgi valmima peaks.

_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sven59
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 31, 2005
Teateid: 116
Asukoht: Võrumaa

TeadePostitatud: E okt 10, 2016 8:47 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kas see projekt on pooleli, et ei ole rohkem postitusi? Ja kui on seisma jäänud, siis mis on need valukohad? Nimelt pakutakse meile ka vahetusvariandina sellist autot sarnases olukorras. Lihtsalt tahaks teada, et kas sellise projektiga sidumisel ükspäev ka tunneli lõpus valgus paistma hakkab?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: E okt 10, 2016 9:30 pm    Postita teema: Vasta viitega

Projekt on pooleli. On pikalt olnud pooleli. Kuid mitte unustatud. Hirmus töö tehti ära kere tinutamisega. Hetkel on ta mingis määramatus maalritööde faasis.
Sellist projekti võib ette võtta küll, kuid kas on mõistlik? Minu hinnangul on tegu keerulisema ja projektiga kui analoogne Gaz 13. Ta on tehniliselt keerukam, teda on vähem tehtud ja tema varuosade kättesaadavus on ilmselt kehvem. Seega algmaterjal peab võimalikult hea olema. Kereauke lappida on lihtne, kuid lähtematerjal peab olema iluvidinate mõttes täiuslikult komplektne. Vastasel juhul oled hädas. Sama hull lugu on polstriga. Tema salongi plastikud kipuvad mõranema ja neid on raske parandada. Uusi ei saa nagunii. Istmetel oli Mercedesele sarnane veluur, mida pole täna enam kusagilt hankida. Isegi Mercedese oma mitte. Ja kasutades ükskõik millist alternatiivi, on tulemus vale. Seega on viletsast autost ilusat asja teha raske. Aga kui pakutakse head asja, on Gaz 14 kindel klassik ja tulevikus ehk isegi hinnalisem kui 13.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
sm. Siim
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 06, 2009
Teateid: 34

TeadePostitatud: T okt 11, 2016 9:52 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tõenäoliselt odavaim variant oleks osta doonorauto, kui puudus pisidetailidest.

https://auto.ru/cars/used/sale/gaz/14/1030641765-520a0f/?geo_id=

või

https://auto.ru/cars/used/sale/gaz/14/1027852573-c6a0b/?geo_id=
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2
Lehekülg 2, kokku lehekülgi 2

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud