Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: T dets 27, 2011 4:10 pm Postita teema:
Tere kajakahuvilised,
Tegelikult on meie loo kangelane juba ammu kodus tagasi ja päris mitu kuud seina ääres järgmisi etappe oodanud. Lihtsalt kirjatükid lasevad end tihti veelgi kauem oodata.
Keevitaja tegi minu hinnangul päris head tööd. Kokku kulus keevitustöödele ca 80 täispikka tööpäeva. Lõpputlemusena saime tagasi auto samas komplektuses nagu sinna viieski - kere tõsteti raamile tagasi, uksed sobitati korralikult ette ja nina ilusti istuma. Sellepärast on piltidel ka võre küljes - seda oli vaja rihtimistöödel.
Veel mõned üldvaated. Ärge laske end eksitada pisikestel ratastel. Need on Gaz 2410 omad. Taga pealegi veel laiendatud variandid.
Karbid koos uste lävepakkudega tehti täiesti uued
Samuti ehitati uuesti üles põrandatel mõned strateegilised kohad.
Keerulised tööd olid põrandatel keskmise istmerea klapptoolide kinnituskohad. Need olid enne keevitust miskipärast eriti mädad. Vanade jääkide põhjal ehitas keevitaja need kohad uuesti üles. Selleks viidi talle töökotta ka klapptoolid, et kõik õieti tööle hakkaks.
Siledast plekktahvlist tehti terve pagasiruumi põrand uus.
Rattakoobaste tegemisel kasutati alusmaterjaliks mingi vanema kaubiku koopaid, mis siiski tuli veidi sobivamaks vormida.
Ka kapoti all tuli päris palju plekke uusi teha.
Enne kere paigaldamist raamile sai värvitud nii raam, kui ka põhjaalune. Kõik keevituse liitekohad sai eelnevalt kaetud kerehermeetikuga. Nii annab keevitaja oma töödele päris pika garantiiaja.
Kajakas kerenumbriga 452 ootab nüüd seda kangelast, kes oleks nõus tema üüratud maalritööd koos 10mm paksuste tinaparandusega enda peale võtma. Seda võib aga juba täna täie veendumusega väita, et ülbe saab see loom küll, kui ta millalgi valmima peaks.
_________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
Postitatud: E okt 10, 2016 8:47 pm Postita teema:
Kas see projekt on pooleli, et ei ole rohkem postitusi? Ja kui on seisma jäänud, siis mis on need valukohad? Nimelt pakutakse meile ka vahetusvariandina sellist autot sarnases olukorras. Lihtsalt tahaks teada, et kas sellise projektiga sidumisel ükspäev ka tunneli lõpus valgus paistma hakkab?
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: E okt 10, 2016 9:30 pm Postita teema:
Projekt on pooleli. On pikalt olnud pooleli. Kuid mitte unustatud. Hirmus töö tehti ära kere tinutamisega. Hetkel on ta mingis määramatus maalritööde faasis.
Sellist projekti võib ette võtta küll, kuid kas on mõistlik? Minu hinnangul on tegu keerulisema ja projektiga kui analoogne Gaz 13. Ta on tehniliselt keerukam, teda on vähem tehtud ja tema varuosade kättesaadavus on ilmselt kehvem. Seega algmaterjal peab võimalikult hea olema. Kereauke lappida on lihtne, kuid lähtematerjal peab olema iluvidinate mõttes täiuslikult komplektne. Vastasel juhul oled hädas. Sama hull lugu on polstriga. Tema salongi plastikud kipuvad mõranema ja neid on raske parandada. Uusi ei saa nagunii. Istmetel oli Mercedesele sarnane veluur, mida pole täna enam kusagilt hankida. Isegi Mercedese oma mitte. Ja kasutades ükskõik millist alternatiivi, on tulemus vale. Seega on viletsast autost ilusat asja teha raske. Aga kui pakutakse head asja, on Gaz 14 kindel klassik ja tulevikus ehk isegi hinnalisem kui 13. _________________ Terve aasta poole aastaga
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele Eelmine1, 2
Lehekülg 2, kokku lehekülgi 2
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.