Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
Postitatud: N nov 18, 2004 11:04 pm Postita teema: G-3102 erinevad mudelid
Kas keegi oskab öelda mis on selle G-3102 täpne mudelitähis millel on G-14 V8 mootor, iluliistud tiibadel ja ustel, Tšaika ilukilbid ja konditsioneer täpne mudelinumber (G-31013 on lihtsalt V8 mootoriga, välimus on sama tavalise G-3102-ga).
Liitunud: Nov 12, 2004 Teateid: 197 Asukoht: Tallinn
Postitatud: N dets 02, 2004 12:55 pm Postita teema:
väga täpse vastuse jään ma küll võlgu, aga ehk on abiks ikkagi. sest eks neid oli V mootoritega teisigi.
juba 70.ndate keskel telliti NL ühest ministeeriumist 24-st klass kõrgem masin. töötati välja näidiseksemlparid (tänapäevases mõistes siis 3102 eellased): 3101 (mootor V6; 3,5 liitrit), 31011 (V8; 4,25), 31012 (V8; 5,53; automaatkast), 31013 (sama, mis eelmine, ainult mingi elektrisüsteemi erinevusega), 3102 (V8; 4,25; ZMZ-4025) ja 31028 (VAZ-i rootormootor). kuid 1981 teatati vaid 3102 tootmisse võtmisest. millegipärast aga vahetati selle mootor hiljem (huvitav, kas ikka enne seeriatootmise algust???) "tavalise" ZMZ-402 vastu.
ka mul tekkis mõni aeg tagasi küsimus, et mis täpset mudelitähist siis 3102 V-mootoriga omas, sest idee poolest oli see muna juba enne kana olemas...
pärast tulid veel nt. eksperimentaalsed 31014 (1985), pikendatud kerega 3102L (1987), 31015 (MB 2,6 mootor; 1989) ja 31016 (mootor V-8 oli 3,4 liitrine ja laenatud 3105-lt), aga see on juba teemaväline.
mõned neist katsetest on väljas ka n.-novgorodi GAZ-i muuseumis. kuna varsti plaanis minna, siis ehk saab pildilisa ka.
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
Postitatud: L jaan 07, 2006 11:34 pm Postita teema:
Eelnevale mustale loomale (loe 31013-le- toim.) võiks järgneda teine äärmus- kollane GAZ 31021.
Mootor- GAZ 2401 taksolt laenatud
Kütus- A-76
Salong- askeetlik vakstusisu
Tootmisarv- valmistatud 3tk.
Valmistamise
eesmärk- kuna algselt oli GAZ 3102 mõeldud asendama GAZ 24, siis oli vajadus katsetada ka taksoversiooni. Aga nagu teame läks kõik teisiti ja GAZ 3102-st sai massauto asemel eliitsõiduk (auto sai liiga hea) ja seega loobuti ka taksovariandist.
_________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
Postitatud: R mai 26, 2006 11:30 am Postita teema:
Panen siia ka ühe skanneeringu Gaz 31011-st koos tehn. andmetega.
Ülesvõte on tehtud Moskvas näitusel AUTOPROM `84
Pildilt on küll halvasti näha, aga see ongi see mudel millel on originaalis külgedel iluliistud tiivakeskel ja rattakoopa äärtel nagu Gaz 14-l. Auto värviks helebeež.
_________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
Postitatud: R sep 01, 2006 8:48 pm Postita teema:
Pajataks siis jälle mõnest tähtsast toimunud kultuuriuudisest. Räägiks nimelt natuke Gaz 3102 baasil valmistatud universaalidest.
Kõigepealt panen siia paar pilti antud autost, kuna enamik tõelistest volgahuvilistest pole neist miskit kuulnud.
[/img]
Jälle oli Gorki tehases aeg sealmaal, kus tuli otsustada mis nina pannakse külge universaali Gaz 24-12 järglasele. Oli kaks varianti- kas 31029, niiöelda "rahvaVolga" või 3102 oma. Mõlema auto baasil tehti mitu katsemudelit.
Siiski otsustati "uue mudeli" 31029 kasuks. Tolleks ajaks oli õnneks vastu võetud otsus, et 3102 (tehase koondnimetusega "Klassika") masstootmine lõpeb ja väikeses mahus toodangule pole mõtet universaalmudelit juurutada.
Praeguseks ajaks on 3102 väidetavalt 10-st originaalsest universaalist säilinud 4. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: N veeb 08, 2007 5:49 pm Postita teema:
Lp. ettevõtjad ja poliitikud
Seoses tekkinud olukorraga, kus Eesti Politsei töötajad sõidavad üksteise järel Soome tapeeti panema, peame hakkama ise oma julgeoleku eest hoolt kandma. Esiteks muidugi valvake paremini oma isiklikke asju. Ärge hoidke rahakotti või mobiiltelefoni tänaval kõndides käes, vaid peitke see mantli taskusse. Vältimaks enda ja oma lähedaste sattumist kaabakate füüsilise nuhtlemise objektiks oleks mõistlik kanda enesekaitseks kaasas head tugevat labidat. pika varrega. Neid saab igast kodutarvete poest või TK Vasar esinduskaulpusest. Hää virutada.
Kui te aga lihtsaid vahendeid ei usalda, ostke endale turvaline pereauto. Miks mitte näiteks B6 tasemele soomustatud Gaz 3102. Hind on 59000 Eurot. Autod on uued ja libedad lateks istmed on hinna sees.
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
Postitatud: E mär 05, 2007 4:07 pm Postita teema:
Panen siia ka lõpuks ka pildi minupoolt teemaalguses mainitud sõidukist.
Nimelt originaalliisturingi, teistsuguse iluvõre jm. huvitava varustusega Gaz 31011-st.
Kui 31013 oli lihtsalt "nahkkuubede" "tööloom"ehk daganjalka, siis selle 31011 puhul on tegemist tsiviliseerituma versiooniga v8 mootoriga 3102-st, mis on mõeldud seltsimeestele, kes kasutavad peamiselt tagaistet.
Auto on koostatud Gorki tehase spetsiaalstuudios täiesti samal kvaliteeditasemel Gaz 14-ga. Lisaks eelmainitule on korralikum värvkate, salongimaterjal nagu T¨aikadel, paigaldatud tagapeatoed, konditsioneer, eriside.
Kahjuks on antud mudelit valmistatud ka kõige vähem võrreldes teiste väikeseeria v8 3102-tega. [/img] _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: E veeb 06, 2012 1:07 am Postita teema:
Mind huvitab juba pikemat aega, mida täpsemalt kujutas endast erimudel Gaz 31014. Veetsin täna palju aega internetiavarustes, kuid oma küsimusele vastust ei saanud. Tekkis hoopis palju uusi küsimusi ja tähelepanekuid.
Hea õnne korral on võimalik leida vanu fotosid 3102 eelseeria autodest. Selgub, et nendest oli üsna mitu versiooni, mis erinesid üksteisest pisidetailide poolest. Näiteks allolev foto. Esmapilgul arvasin, et see on täpselt sama auto, mis eelmises sm Gaziku postituses. Aga tegelikult on lisaks numbrimärgile siin erinevusi veel. Esiteks on tal peeglid vähe moodsamad ja teiseks hakkab silma toonitud ribaga esiklaas. Siiski arvan, et see foto tõesti pärineb aastast 1980, nagu seda algallikas esitleti.
Järgmisena süvenesin veidi 1984. aasta Avtoprom 31011 näituseauto fotosse. Peegel on siin küll üldse ära varastatud, aga muidu tundub auto samasugune nagu need kaks eelmist. Siiski on jälle üks erinevus mõlema musta värvi autoga. Huvitava elemendina on sel autol esitulede prillid ja suunatuled kroomitud äärtega.
Siin väike suurendus.
Järgmisena avastasin ühe sellise versiooni. Taas hakkavad silma kroomäärtega tuleprillid ja suunakad. Ka temal on toonitud ribaga esiklaas. Aga mingi hoopis kolmas variant esivõrest, kus kroom tõuseb üles kuni kapoti nurgani. Peegeldus kindlasti veidi võimendab seda efekti, kuid näha on, et ka võre osa tõuseb tavalisest kõrgemale ja kroom ronib kapotile. Ja ma väga ei usu, et see on fototöötlus. Oskab keegi seda kommenteerida, mis plaanid seltsimeestel olid?
Edasi paar fotot algupärasest 3102 universaali prototüüpidest. Nagu näha oli neidki rohkem kui üks. Kas neid ka väikseeriana tehti??? Huvitava detailine hakkab silma tagaklaasi kojamees, mida näiteks 2412-le ei pakutud. Huvitav milline ta seest oli? Kuna tal polnud taga varuratta luuki, pidi mingil määral erinema kogu pakiruumi sisu. Kas tal üldse oli 7 kohta? Äkki oli taga pehme iste? Selle pruunika auto foto daatumiks on märgitud 1979.
Siin üks juhuslik foto limusiinist 3102L. Ta pole küll päris algupärane 1987 aasta oma. Kuid siiski 14 velgedega, vana armatuuriga ja vanade istmetega. See oleks päris edev.
Aga endiselt - kui keegi oskab lahti seletada, milles seisnes 31014 eripära, oleksin huvitatud. Kas ta oli äkki kahe karpaga moootriga? Või oli ta lihtsalt mingi edevama polstriga variant. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Nov 12, 2004 Teateid: 197 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E veeb 06, 2012 9:51 am Postita teema:
Ei oska küll midagi asjalikku lisada, kuid leidsin oma arhiivist veel ühe foto. Ei mäletagi enam, kas see on kuskilt siit fooumist salvestatud või tegin selle tehasemuuseumis.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: K veeb 08, 2012 1:50 pm Postita teema:
Seda nimekirja olen ka varem lugenud. Olgu see siis siingi ära toodud. Lisaks sellele eksisteerib veel paar erinevat nimekirja.
ГАЗ -3101 "Волга" 1969-1975
Автомобиль с двигателем V 6, 125 л.с. За 8 лет построили несколько экземпляров, возможно доводили один.
ГАЗ-31011 "Волга" 1977-?
С двигателем V8 в 160 л.с.,с 4-х камерный карбюратором и новой передней облицовкой. Выпуск - 2 шт.
ГАЗ-31012 "Волга" 1986-1989
Серийный автомобиль с двигателем ЗМЗ-2424 195 л.с. и новой задней пружинной подвеской.
ГАЗ-31013 "Волга" 1986-1996
Серийный автомобиль с двигателем V8 220 л.с.
ГАЗ-31014 "Волга" 1985
Опытный автомобиль с двигателем от Чайки.
ГАЗ-31015 "Волга" 1989
На автомобиль устанавливался 2,67-литровый двигатель Mercedes-Benz 166 л.с. . Опытные экземпляры.
ГАЗ-31016 "Волга" 1992
Шасси ГАЗ-3102. Двигатель ЗМЗ-2424. 195 л.с. Опытные экземпляры.
ГАЗ-31016М "Волга" 1986
Ходовой макет полноприводного автомобиля с кузовом 3102. Выпуск 1 шт.
ГАЗ-31017 "Волга" 1996
Автомобиль с наддувным двигателем ЗМЗ-4064
ГАЗ-310207 "Волга" 19XX
Автомобиль изготовленный для стран с тропическим климатом.
ГАЗ-3102Л "Волга" 1987
Удлиненный вариант стандартного автомобиля
Aga see ei ole kindlasti päris 100% tõene info. Siin tekib esiteks konflikt 31013 ja 31014 vahel. Kui 31013 on selle info põhjal seeriamudel 220hj V8 mootoriga, siis mille poolest erineb 31014 eskperimentaalmudel "T¨aika mootoriga"? T¨aika gaz 14 mootor oligi V8 220hj. Pealegi tuginedes raamatule, millele viitas Grupp Seltsimehi, ei olnud 31013 kunagi 220hj mootoriga. 31013 kasutas spetsiaalselt tema jaoks välja töötatud V8 mootorit, mis oli veidi mugandatud variant Gaz 14 mootorist, ühe karburaatoriga ja 200hj. Sellepärast ei usu ma ka 31013 olemasolusse enne 1989. aastat, kuna alles siis hakkas tehas valmistama tema mootorit.
Selle järgi justkui võinuks 31014 ollagi eksperimentaalmudel 220hj kahe karpaga mootoriga? ZMZ mootorite raamatust pole mina viiteid leidnud mudelile 31014.
Ka "seeriamudel 31012" tundub veidi kaheldav. Mina pole siiani leidnud mitte ühtegi viidet, et mõni selline oleks tänaseni säilinud. Ainsad käegakatsutavad erimudelid on ikka olnud 31013. Samuti pole mina näinud mitte ühtegi fotot, kus 3102 kapoti all oleks mainitud ZMZ2424 mootor. Kui keegi omab mõnda pilti, oleks huvitav näha.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.