Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: R jaan 20, 2012 12:34 am Postita teema: Gaz 23, 2424, 31013 ja teised
Tere,
Seltsimees Zaparovi initsiatiivil avan uue teema, kuhu seltsimehed võiksid koondada nii tehnilist kui üldpoliitilist infot Volgade bõstrohodnoje versioonidest. Tõstan algatuseks siia ümber isand Zaparovi infokillu, mille ta algselt minu auto teemasse postitas. Tegu on pigem huvitava üldise infoga, mitte osaga minu auto remondipäevikust.
Zaparov kirjutas:
Lisaks on sellele autol üks veelgi omapärasem asi: nimelt käigukasti õli jahutus toimub jahutusvedeliku abil. Välja näeb see nii nagu alljärgneval joonisel:
Analoogne süsteem oli minu teada vanadel Chrysleritel, teised USA autod minu teada sellist süsteemi ei kasutanud aga ma võin ka eksida.
Postitatud: R jaan 20, 2012 10:43 am Postita teema:
Esmalt, tänan Sm.Tihhonovi teema avamise eest.
Sissejuhatuseks
Juba,et tükk aega olen üritanud koondada informatsiooni nende autode tehniliste omapärade(lahenduste) kohta ning ka veidi ajalugu,nende valmimise kohta. Oodatud on siin teemas, kaasa lööma ka kõik teised,kellel on informatsiooni ja kellel,miskit on silma hakanud kusagilt neti avarustest või lausa ise nende sõidukitega lähemalt tutvust teinud.
Kuna mul on kogunenud materjali,siis panen kõik,mis ma tean siia teemasse.
Ilmselt mingit väga loogilist järjekorda siin ei saa olema, samuti võib esineda võrdlusi USSR vs USA tehnika. Seega,palun ärge siis solvuge sellepärast.
Alustuseks
GAZ 23 kohta on olemas juba pikemat aega üsna põhjalik kodulehekülg,millega soovitan tutvuda:
http://www.gaz23.com/rus/kharkov.htm
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.