Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-G24 mootori reguleerimine
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 400 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - G24 mootori reguleerimine
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

G24 mootori reguleerimine

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
undu
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 22, 2014
Teateid: 52
Asukoht: Tallinn, vahel Vääna

TeadePostitatud: T juuli 10, 2018 5:02 pm    Postita teema: G24 mootori reguleerimine Vasta viitega

Tere

Palun kogenud seltsimeeste nõuandeid.
mure ikka see sama punane 2410,mis mitte kuidagi valmis saada ei taha.
Mootor faktiliselt käib, aga rahul selle käimisega olla küll ei saa. Segu kange, tühikäik olematu, tagant must suits väljas. Sellise kange käimisega iseenesest saab sõita, gaasile reageerib ilusti, aga tühikäik peab kõrva järgi väga kõrgetel pööretel olema keeratud. TÜV angaari aga nii tugeva toore bensiini lõhnaga isegi vist sisse ei lubata sõita.

Süüdet sai täna korda viis otsas peale mootori märkide järgi seatud, rohkem sealt miksit välja ei kruti. Küünlaid mitu erinevat komplekti katsetatud - ei mingi olulist vahet.
Karburaator sai pestud seest ja väljast, komplekteeritud rem komplekti uute düüsidega. Tegelikult on mul selliseid karburaatoreid lausa 2, ei ole mingit vahet - kui üldse käib, siis tahmab kui kurat.

Kas ja kuidas K126 üldse reguleerida saab? V tuleb minna taksopargi kulibinide teed ja LADA 1600 karburaator hoopishankida?
_________________
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 551
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: T juuli 10, 2018 5:40 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kas ta sul lisa õhku mitte ei võta kuskilt. Vaakum toru või kolle vahelt, vaadake rahulikult.Töötava mootoriga lased karpa ümbrusesse piduri kliinerit peale vaikselt ja kohe näed kui pöördeid mõjutab.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
kod. Medvedjev
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 20, 2011
Teateid: 206
Asukoht: Pärnu

TeadePostitatud: T juuli 10, 2018 10:14 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tundub et nõelklapp ei pea ja nivoo tõuseb kõrgeks ja hakkab nn. uputama.. Kas on aknaga karburaator või juba mõni uuem aknata junn? Kui aknata, viska see minema-kaugele, jookse järele ja viska veel kaugemale..
Nõelklapi nõela pea kaela ümber käib "lible"- tundmatust ollusest valmistatud tihend, mis aja jooksul bensuga kokkupuutes ära sulab. Sellised nõelklapid olen varemalt oma masinapargis välja vahetanud "vana kooli" nõelklapiga, nagu olid need GAZ 51 ja ka varajastel GAZ 21 karpal K-22. Seal pole mingit "liblet", nõel on teravikuga koonus, mis koonusega on töödeldud pessa. Pesa on siis klapi see pool, mis keermega karpa külge läheb. Igati lollikindel värk. Kuna kõik vanad nõelklapid on ära tarvitatud, siis ka vana eeskujul olen ka uuemad nõelklapid ratsinud mure- ehk "liblevabaks". Selleks olen nõela otsas oleva ümara osa ehk pea tangidega ära hammustanud. Siis paigaldan nõela tagasi pessa ja annan nõelale pisikese haamriga tundelise löögi. Löögi abil kopeerib ja korrigeerib nõela koonus oma pesa tehasetöötluse puudujääke. Seejärel olen tiku otsaga pannud natuke teemantpastat ja soveldand nõela kergelt veel pesas. No ja kui ei saagi ülitihe, siis ei maksa muret tunda. Juhul, kui aja jooksul mingi tilk immitsebki, siis tühikäigul ta selle tilga jõuab ka ära põletada nii, et märgatavat tasemetõusu aknas ei toimu. Selliselt töödeldud nõelklapp on ka mul GAZ 24 peal ja ei mingid muret rohkem. Kuna nõel läheb nüüd nats sügavamale pessa, võib tekkida vajadus ka ujuki küljes oleva tasapinda hoidva keele painutamiseks ülespoole.
Kui tase on normis ja musta ajab ikkagi tühikäigul takka välja, on segu koostise kruvi liiga kinni või liiga lahti keeratud. Algasendiks esmalt kinni keerata ja umbes poolteist tiiru lahti. Siis kruvi aeglaselt lahti või kokku keerates otsida tühikäigu ühtlaseim töötamine. Kui on vajadus ülevaatusele minna, siis peaks eelnevalt kruvi tiba koomale keerama, kuni tekivad sumpsis kerged vahelejätu popsud, siis on CO tase heitgaasides madalaim. Minu vanal autol ülevaatusel CO-d ei mõõdeta ja sellevõrra on ka ülevaatus 10 € odavam, sest valmistusaasta on enne 1973. 73-85 on CO normid nõrgemad, alates 1986. väljalaskeaastaga autodel karmimad.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
undu
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 22, 2014
Teateid: 52
Asukoht: Tallinn, vahel Vääna

TeadePostitatud: K juuli 11, 2018 8:22 am    Postita teema: Vasta viitega

Hetkel jäi peale aknaga karburaator. Nivoo kuskil akna keskel ehk pisut allagi. Nõelklapp koos “liblega” sai ka uus.
Rumal küsimus ehk, aga Kus see segukruvi asub?
_________________
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
sm Lisitsõn
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 16, 2012
Teateid: 43
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K juuli 11, 2018 10:39 am    Postita teema: Vasta viitega

Kui käigu ajal kütuse nivoo paigas, siis sellega kõik OK. Nivoo peab aga olema just õigel kohal, mitte kõrgemal ega madalamal. Madalamaks timmitud kütusenivoo ei anna säästu.

Turul on veel (vist UAZ-i) remkomplekte nõeltega, millel tervenisti koonusjas kummiots. Ise kasutan sellist.

Siin foorumis on mehed karpaga vaeva näinud ja hädast jagu saanud:

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=18433

Karpa anatoomia: http://www.uazbuka.ru/k126.htm

Mul on nõeltega see teema, et kütusepumba klapid said peale pumba remonti nii head, et kuuma ilmaga, seisates mootori, paisub bensiin kapotialuses niipalju, et pressib nõela vahelt karpat uputama, mootor tõmbab "toorest" täis ja auto ei käivitu normaalselt.
_________________
Teadmised praktikasse!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
kod. Medvedjev
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 20, 2011
Teateid: 206
Asukoht: Pärnu

TeadePostitatud: L juuli 14, 2018 11:17 pm    Postita teema: Vasta viitega

undu kirjutas:
...Rumal küsimus ehk, aga Kus see segukruvi asub?


Pildil number 9 all. Juhul, kui kruttimine erilist tulemust ei anna, keera vähehaaval (!) lahti tühikäigu õhudüüsi 5. Kui mootori töö läheb ühtlasemaks ja pöörded ka selle tulemusel mingil määral kasvavad, tuleb selle düüsi asemele otsida pisut suurema avaga düüs. Vahest mõni karpa on juba sündides väärakas ja tahab eraldi loomingulist lähenemist. Seda nr. 5 saad keerata ilma midagi lammutamata, ta ulatub läbi kaane. Suurema avaga düüse saab mõnest teisest K-126 perekonna karpast, ilmsellt GAZ 52 peal kasutatavast K-126?.
?-tähendab mingit tähte, mida ma praegu peast ei mäleta, I oli äkki.
See düüs pidurdab tühikäigusüsteemis pealejooksva bensiini hulka, mis tuleb läbi tühiläigu küttedüüsi. Suurema avaga õhudüüs pidurdab pealetuleva kütte hulka rohkem.
Edu katsetamisel!

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
kod. Medvedjev
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 20, 2011
Teateid: 206
Asukoht: Pärnu

TeadePostitatud: L juuli 14, 2018 11:30 pm    Postita teema: Vasta viitega

Veek üks pilt vanemast raamatust, seal kujutatud karbuss on juba uunikum- veel kinnise segusiibrite kulissajamiga. Numbrid pildil samad. Küll on aga allpool tabel põhi- ja abikambri düüside ja segukoonuste parameetritest.

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Konstant
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Sep 25, 2019
Teateid: 7

TeadePostitatud: E nov 18, 2019 12:19 am    Postita teema: Vasta viitega

Ei hakanud uut teemat tekitama.
Sm. kod. Medvedjev kirjutas siin kunagi "vahele jätu popsudest". Kuna sain mootori normaalselt tööle ja ilmnes huvitav heliefekt summutis mis kõlab kahtlaselt "popsudena" siis tekkis küsimus millised need "vahele jätu popsud" võiksid olla kirjeldusena?
Hetkel mul kõlab see nagu keegi koputaks 10-15 sekundiliste vahedega summutist sees poolt (alguses arvasin, et keegi on garaaži ukse taga Very Happy ).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud