Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 207 Asukoht: Pärnu
Postitatud: E juuli 24, 2017 10:21 pm Postita teema:
Kuidas pärnakate tööga rahule jäid? Kas hiljem, sõidul oli kardaani tasakaalustustulemused tuntavad võrreldes eelnevaga? Lasin aastaid tagasi neil Pobeda kardaani tasakaalustada, olen igati rahul. Lärm kõhu all peaaegu vaibus. Pobi kardaan on ühes tükis igavene pikk jurakas, vanal Volgal on see pikkus aga puki abil kaheks poolitatud. Olen kuulnud, sel ajal, kui Pobid veel taksod olid, siis juba rohkem kulunud nuutidega kardaan pisteti neil hiljem teispidi alla, st. nuudipoolne ots tagasilla poole, et kardaani vibra vähem keresse kanduks.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1211 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: N juuli 27, 2017 3:22 am Postita teema:
Pärnakate teenusega olen senimaani rahul. Helistasin meistrile ja uurisin mida ja kuidas teevad. Meister polnud vist sellise kliendiga harjunud ja vahepeal tuli lausa ennast veidi kehtestada. Küsisin, et mida ja mismoodi teevad, milliseid kardaaniriste kasutavad ja kas on pakkuda vene ristidele alternatiivseid kvaliteetseid riste (lääne näiteks). Selgus, et kasutavad miskeid saksa riste, on 20 aastat sellega tegelenud ja Volgasid ennegi näinud. Küsisin üle, et ega nad riste kinni keevita, kui stopperid sisse ei mahu (sellise hoiatuse sain automoto foorumis, mõned töökojad pidid kausid lausa sisse kaeevitma ja katsu siis edaspidi vahetada). Igatahes sai meister lõpuks aru, et ma olen esmakordne klient ja vajan veidi lisainfot ning seejärel seletas rahulikult, mida nad teevad ja kuidas. Leppisime kokku, et panen lahti võetud ja puhastatud kardaani jupid teele.
Teenus oli selles mõttes hea, et töö sai kiiresti valmis ning Cargobusiga lihtsalt logistika lahendatud. Kätte sain pehmelt liikuva kardaani ning minu hinnangul töötab see laitmatult (ehk teisisõnu pole ma mingit vibratsiooni tundnud, mida ma suudaks kardaani pöörlemisega seostada). Kui paki kätte sain ja sisse piilusin, siis esmalt korra ehmusin, et nippel oli kausi otsas (sellist lahendust polnud ma lihtsalt kohanud varem) ja et osadel kausside oli 2 stopperseibi aga mulle tundub, et minu hirmud olid asjatud.
Praeguse seisuga julgen seda töökoda soovitada küll
Minul läks 2 risti + ristide vahetus +tasakaalustamine kokku maksma 100€+km
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1211 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: N veeb 22, 2018 1:22 am Postita teema:
Vahepeal pääsesin kanalist välja ja otsustasin tegeleda asjadega, mis on olulised. Nagu näiteks armatuurlaua väljanägemisega. "Puit" oli aja jooksul klassikaliselt kokku tõmbunud. Veidike puhastamist denauteeritud piiritusega.
Fotol näha olevat šablooni sain mitu korda teha. Nende suurte avade ümber on päris raske kleepsu hästi lõigata. Kui alused puhtad hakkasin valima puitu oma auto armatuurlauale. Ehituse ABC kaupluses oli küllaltki lai valik puitimitatsiooniga kleepse, valisin sealt 2 varianti kaasa. Kui originaal oli pruun, siispunane jäi ka silma. Minu autol on ka punane sisu, seega tundus sobiv olema.
Sai korra vaadatud ka pruuni varianti. Selleks, et kindalaekale sobiv tükk välja lõigata tegin nö akna, kus näeks mustrit enne lõikust.
Kuna toas oli veidi hämar, siis punase paberi puhul läksin õue valikut tegema.
Kui kindalaekale uue paberi lõikamine ja liimimine on lihtne, siis Instrumentide ümbrist sain sel päeval vist 3 või 4 korda teha. Tulemus oli aga pingutust väärt. Vaatab see ju mulle roolis olles pidevat vastu.
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 473 Asukoht: Tallinn
Postitatud: N veeb 22, 2018 7:41 am Postita teema:
Väga ilus ja perfektne töö. Tooksin oma toorikud ka töökotta. Ostan alltöö sisse, kui kaubale saame. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
Postitatud: N veeb 22, 2018 10:30 am Postita teema:
Üks tähelepanek oma kogemusest.
Olen katnud ka neid paneele erineval meetodil- samamoodi "puidu"kilega, veel termiliselt+mattlakk ja ka vesiprindiga.
Hiljem on probleeme esinenud kindalaekaga. St. mullid ikkagi mingil kujul tulevad alla. Arvan, et tõenäoliselt näidikupaneeli ja kindalaeka plastmassid on vist erineva koostisega ja see siis reageerib UV-le _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: N veeb 22, 2018 4:08 pm Postita teema:
Tubli pingutus. Sedaet ... ei teagi nüüd, mõtlesin küsida, et ... kas seda šablooni ka laenata saaks Mul siin ka uued patsiendid nõuavad sama protseduuri kordamist. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1211 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: N veeb 22, 2018 7:18 pm Postita teema:
Gazikul on õigus. kindalaeka kaane osa läks sm Koomiku autol suhteliselt kiiresti mullitama. Pisikesed mullid tulid. Ei osanud muud arvata, et äkki sai kehvasti puhastatud, aga pärast enda masinal sama moodi. Nüüd siis tuleb välja, et teistel ka. Ei teagi mida teha.
Huvilistele võin proovida teha, garantiid aga ei saa anda. Lähen teen garaažis pilti, peaks vaatama, kuidas praegu on.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: K veeb 28, 2018 12:27 am Postita teema:
Ahoi, ära minu pärast otsi. Ma tegin täna õhtul juba ära. Meil oli üks vana originaalpaber seina peale liimitud. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1211 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: L mär 17, 2018 6:43 pm Postita teema:
Kollased udutuled on ägedad. Osta oksjonilt jäid silma sellised kollased klaasid. Ainuke märge on pisike nool üles. Kas kooperatiivi toodang? Oskab keegi kommenteerida?
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 207 Asukoht: Pärnu
Postitatud: P mär 18, 2018 3:16 am Postita teema:
Jah, neid kollaseid klaase oli liikvel, ilmselt 170 mm läbimõõduga ehk põhilaterna mõõduga. Ja liikvel on olnud ka vanemaid versioone "luubiga". Legend on selline, et kollaseid klaase kasutati polaarversioonidel lumistel väljadel.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1211 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: L sep 29, 2018 11:07 am Postita teema:
Üks asi, mis minu autol oli kuidagi valesti, oli esirataste külgkalle. Alguses arvasin, et esisillas on kõik puksid täiesti läbi ja seetõttu on rattad lääpas aga lähemal uurimisel selgis, et ei ole. Esisild oli tihe ja loksudest vaba, lihtsalt rattad viltu all, kuigi reguleerseibid vahel ja kõik asjad omal kohal. Kuna pea 30 aastat vanad õõtshoova puksid olid siiski pragudega ja vasakpoolne alumine klassikaliselt õliradika kraani poolt korralikult määritud, siis enne Ettevaatust Auto 2017 vahetasin õõtshoova puksid. Suur oli minu hämming, kui pärast pukside vahetamist ei õnnestunud mul enam esisilda kokku panna. Kuidagi ei jaksanud vedru kokku tõmmata. Eks siis selgus ka põhjus, miks rattad kaldu - keegi oli millalgi esisillas Volga keerdvedrud vahetanud RAFi omade vastu.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1211 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: L sep 29, 2018 12:08 pm Postita teema:
Kui selgus, et ees on jäigemad vedrud, mis hoiavadki auto nina üleval, siis otsisin om varuosade hulgast välja ühe paari kasutatud vedrusid ja plaanisin esivedrud ära vahetada. Piisavalt kole nägi see maha vajunud tagaosaga Volga välja, nagu kivikoorem oleks peal. Plaanitud töö aga venis ja nihkus, kuni ühel hetkel hakkasin mõtlema, et prooviks hoopis tagaosa tõsta. Et las olla veidi kõrgema istumisega, peaasi, et sirgelt.
Tavaliselt tähendab see seda, et vanad ja väsinud lehtvedrud tuleks uute vastu vahetada. See oli mul juba 2017. aastal tehtud ka tulemus oli sama mis enne.
Teine võimalus on siis vedrusid "pinnida" või rullide vahelt läbi lasta. Mõnikord see toimib, kuid mitte alati. Ise ma seda teinud pole ja ka seekord kahtöesin, kas tulemus tuleb positiivne.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1211 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: L sep 29, 2018 12:19 pm Postita teema:
Järgmisena kaalusin lisalehe paigaldamist vedrupakki. On ju näiteks universaalil üks lisaleht. Selle töö miinus on aga jäigem tagaosa, mida ka ei tahaks. Sel suvel on kodu lähedale rajatud ka uusi künniseid ja tõstetud ristmikke ning pehme vedrustusega on neist ka mugavam üle veereda.
Lõpuks mõtlesin, et proovin pikendada lehtvedrude tagumisi kinnitusi. Need "8" kujulised tükid. Ostsin lattterast, 50*8 ca 1 meeter ja 16,5 mm terasepuuri.
Täiesi pimekatse käigus, tunnetuse järgi otsustasin suurendada poltide vahekaugust 45 mm võrra. Kas see on piisav või mitte, kas tulemuseks on "väiksem kükk" või uppis tagaosa... ei teadnud ette.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.