Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
Postitatud: P juuni 25, 2017 7:05 am Postita teema:
Kui veel jõulude ajal tundus täiesti reaalne jaanipäevaks masin valmis saada, siis ei tea kas nüüd on optimistlik heietada mõttest nii pigem august - september
Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 768 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T juuni 27, 2017 10:39 pm Postita teema:
"Kriitika" on ainult positiivne! Sellise suure projekti puhul pole "patt", kui masin ka 2018 jaanipäevaks valmis saab. Aga usun, et kui 23 on valmis, siis küll ka see 2424 valmis saab peatselt!
Igal juhul soovin jõudu! Projekt on seda väärt!
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1207 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: K juuni 28, 2017 6:32 pm Postita teema:
Silma jäi, et tagapiduril on ettepoole jääv klots ka justkui lühikese kattega. Kuna foto on tehtud tagumisest klotsist, siis hästi aru ei saa. Raamatu järgi peaks tagumise ratta ettepoole jääv klots olema pika kattega.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: T juuli 18, 2017 10:13 am Postita teema:
No kui nüüd just väga norida, ma mõtlen ... VÄGA norida ... siis tegelikult peaksid esisilla kinnituse keermestatud klotsid olema mustad, mitte tsingitud
Väga ilus töö ikka. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 206 Asukoht: Pärnu
Postitatud: T juuli 18, 2017 2:48 pm Postita teema:
Jah, kahtlemata ilus töö, hea vaadata. Meenutab natuke VAZ tehase toodangu eripära, sealsel lääne juurtega tehasel ongi teistest vene autotehastest erinev koostamise "käekiri". Siiski oleks saanud lihtsamalt läbi, sest restaureerimise käigus, kas meelega või ekslikult püütakse asju natuke edevamalt teha, kui tegelikuses. Sildade juures on siin rohkem vaeva nähtud, kui vaja. Rahumeeli oleks võinud juba koostatud sillad üleni musta värvi alla panna, nii nagu nad on ka juba Gorki tehases ja tsinkida poleks olnudki vaja rohkem, kui neli esisilla kinnituspolti raamile ja tagasillal eesmised vedrupoldid mutritega ja taga kiikedel vaid mutrid.
Enda projekti sillad läksid üleni värvi alla, kinni katsin vaid rataste tikkpoldid, kuid ka nende otstel on veel siiani alles tehasepoolse värvimise riismeid. Tehases värviti sillad muidugi õhukese kihina ja lohakalt, ilmselt kõikjale värvi ei jõudnudki. Sama teema kattub ka mootori värvimisega.
Siin allpool valik tehasepilte kus on ikka näha, et ka värvi all olid ka rummu laagri kattetopsid.
Sellel pildil on näha ka koostetehnoloogia: sillale kinnitatakse eelnevalt mootor koos k/kastiga ja kogu kupatusele lastakse kere ülevalt peale, kinnitatakse sild ja käigukast tala kerele ja ongi ühe operatsiooniga mitu suurt tükki korraga küljes.
Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
Postitatud: R sep 01, 2017 9:11 pm Postita teema:
Kodanik Medvedjevi täiesti asjakohased tähelepanekud, ainult et vale auto juures. Sobiks siia, kui tegemist oleks tavalise Volgaga. Selgitan. Nimelt KGB volgasid koostati Tšaika liini peal ja käsitsi. Volga liinilt võeti ainult kere, mis ka ümber ehitati. Et kuna vedrustus ja roolisüsteem oli teine, kui tavalisel volgal, pandi see ka seal käsitsi kokku.
Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
Postitatud: P okt 08, 2017 1:41 pm Postita teema:
Valmis!!! Ka esimesed proovisõidud tehtud. Pisivigasi tuleb veel korrigeerida ja reguleerida. Näiteks süütelukk ei keera ennast kohe tagasi peale starteri andmist, et pead ise olema hoolas ja kiirelt tagasi keerama. Tuleb uuesti lahti võtta. Siis veel "neutral safety switch" paneb näkku - tahab olla väga kindla asendi peal, et laseks käivitada. Klappe sai ka juba uuesti reguleeritud. Pärast proovisõite ja ka 120 - 130 km/h sõitmist ei töötanud mootor nii ühtlaselt enam. Väikene reguleerimine ja mootor töötas mahedamalt kui varem - või tundus ainult. Salongi esimene ventilaator käib vist vastu korpust - tuleb ka lahti urgitseda. Kui muidu auto teelpüsimine ja juhitavus on rahuldav, siis 120 pealt roolilõtk hakkab häirima. Ei julge ka roolikarbist rohkem peale keerata, et äkki poob kinni. Väga kahju, et sumbuti torud peavad kokku minema ühte väiksesse - kõik see mõnus V8 heli kaob sinna ära. Nüüd jääb see isend ootama 35 aasta täitumist, et siis saaks ehtida mustade numbritega.
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 471 Asukoht: Tallinn
Postitatud: P okt 08, 2017 3:36 pm Postita teema:
Tubli. Tegelikult käigukangi lutt on vale. Nüüd jääb vaid üks Gaz 31... korda teha ja astuda EVS liikmeks. Referents on korralik, toetame kolleegi ja kohtume Võhmas? _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 470 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: E okt 09, 2017 4:22 pm Postita teema:
Kiidan Samuti! Tubli töö ja ilus tulemus. Käigukangi lutt oli ikka kummist. Pildi järgi tundub, et tegemist on tänapäeva toodanguga. See erineb oma kujult "pisut" originaalist, kuigi isegi 24-ga algav tootenumber on tal peal. Eks mingi koperatiiv on kasutanud kõikide sarnaste toodete valmistamise jaoks ühte ja sama vormi. Siin on pildil kõrvuti originaal ja uustoodang.
Ega neid originaale väga turul enam ei liigu. Seega tuleb kasutada, mida on. Minu silmale on originaalile isegi sarnasem Gaz 53 ja 3307 -me lutt, mida peaks ka saama kenasti kasutada. Need olid veel hiljuti idanaabri juures letikaup. Siin üks pilt ka.
http://fotoalbum.ee/photos/mehann/106061653
Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 768 Asukoht: Tallinn
Postitatud: N okt 12, 2017 9:31 pm Postita teema:
Palju õnne! Uskumatud mehed ikka! Ükskord vaid "lükkasid edasi" valmimistähtaega! Arvas, et september-oktoober 2017 ja nii oligi!
Garaažis on vaid mustad autod!
Võibolla 1984. aastale see lutt ei sobi aga see ei tähenda tingimata kooperatiivitoodangut. Ei ole ühte ja õiget "24 lutti". 1972 näiteks on lutil kolm "lõõtsa" (nt siin on midagi sarnast reklaampildil, kuigi ka mitte 1:1 minu autoga): http://www.volga.ee/albumphoto_dl/Gaz_24_1s._reklaamprospekt_5.jpg. Kokkuvõttes ei maksa kahtlast lutti ära visata, neid tehti erineva kujuga.
Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
Postitatud: T okt 17, 2017 8:19 am Postita teema:
Mustad autod jah ja must auto on ilus, kui ta on puhas. Tänud kõigile luti info eest. Üritan sellele siis asenduse leida. Hetkel käivad ettevalmistused ka erilise Pobeda renoveerimiseks ja tihtilugu otsides ühele asju jääb teele ka nupukesi, mida hoopis mujale vaja. Äkki siis lutt ka
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.