Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Sõnum |
Dr. Watson Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 774 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: K aug 10, 2016 10:46 pm Postita teema: |
|
|
Tõesti tõeliselt ajaloolised pildid! Mõlemal Volgal on klassikalised eriteenistuse antennid katustel!? Juba nii vanad need antennitüübid, kuid neid vist kasutatakse tänaseni?! |
|
Tagasi üles |
|
 |
gazik Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: K aug 10, 2016 10:53 pm Postita teema: |
|
|
Analoogsed antennid olid kasutusel juba 1960-ndatest, kuid siis oli alaosa nikeldatud. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sven59 Seltsimees


Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
|
Postitatud: N aug 11, 2016 10:00 pm Postita teema: |
|
|
Unustasin vahepeal mainida, et roolivõim ei ole ka täielik. Pump ja voolikud on olemas, aga põhja alt on asju puudu.
Siin otsas peaks tegelikult midagi muud olema.
Samas hakkas mind häirima see tuhandete piltidega valmis tehtud volga roolivõimu pump ja vanadel fotodel on ka näha, et ta mitte ei ole seal peal vaid generaatori järel ja selle küljes.
VS
Plokk on puhtam:
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sm.Tihhonov Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
|
Postitatud: R aug 12, 2016 9:05 am Postita teema: |
|
|
Allpool roolikarbi juures on paralleelvarda otsast puudu roolivõimu hüdrosilindri juhtventiilide moodul. Kindlasti on sellel mingi õigem nimi, kuid ma ei oskaseda teisiti nimetada. See on asendatud tavalise rooliotsaga. Siis on ilmselt puudu ka hüdrosilinder ise? Kuhu need roolivõimu voolikud siis välja jõuavad? Äkki on tehtud ringi moodsamale võimendiga roolikarbi süsteemile?
Minu kogemused kahe Gaz 31013-ga näitavad, et see vanaaegne silindriga süsteem on väga raske tööle saada. Õigemini meie polegi enda omasid korralikult tööle saanud. Ma saan aru originaal süsteemi vajalikkusest niisugusel autol. Kuid see võimendiga roolikarp on kordades parem lahendus. Ise juba kaalun enda auto ringi teha. _________________ Terve aasta poole aastaga |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sm.Tihhonov Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
|
Postitatud: R aug 12, 2016 9:14 am Postita teema: |
|
|
Mustal on küljes tavaline Gaz 66 pump. Ilmselt on mingis eluetapis vahetatud kergemini hangitavate detailide vastu. _________________ Terve aasta poole aastaga |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sven59 Seltsimees


Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
|
Postitatud: L aug 13, 2016 4:55 pm Postita teema: |
|
|
Sm.Tihhonov kirjutas: | Allpool roolikarbi juures on paralleelvarda otsast puudu roolivõimu hüdrosilindri juhtventiilide moodul. Kindlasti on sellel mingi õigem nimi, kuid ma ei oskaseda teisiti nimetada. See on asendatud tavalise rooliotsaga. Siis on ilmselt puudu ka hüdrosilinder ise? Kuhu need roolivõimu voolikud siis välja jõuavad? Äkki on tehtud ringi moodsamale võimendiga roolikarbi süsteemile?
Minu kogemused kahe Gaz 31013-ga näitavad, et see vanaaegne silindriga süsteem on väga raske tööle saada. Õigemini meie polegi enda omasid korralikult tööle saanud. Ma saan aru originaal süsteemi vajalikkusest niisugusel autol. Kuid see võimendiga roolikarp on kordades parem lahendus. Ise juba kaalun enda auto ringi teha. |
Mina ka ei tea kuidas seda asja nimetatakse, aga kuna tegelen ka USAkatega, siis inglise keeles on ta steering control valve.
Tundub et viimases otsas on see auto sõitnud ilma roolivõimuta.
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sven59 Seltsimees


Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
|
Postitatud: L aug 13, 2016 5:03 pm Postita teema: |
|
|
Mul on väga hea meel, et ma otsustasin võimalikult palju mootori osi välja vahetada. Tunne on kuidagi kindlam ikkagi kui uued asjad sisse saavad
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Zaparov Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005 Teateid: 881 Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!
|
Postitatud: L aug 13, 2016 6:24 pm Postita teema: |
|
|
Ma arvan,et ei eksi(kuigi võin) aga roolikarp kui selline,peaks GAZ 2424 olemas sama,mis tavaliselt GAZ 24l? Erinevus on siis selles,et alumise pendelhoova juurde on paigaldatud hüdrosilinder ja pendelhoob ise ka on teise kujuga?
Kui on karp ilma võimendita liikunud,tasuks see ka üle vaadata,et järsku pole liiga suurte lõtkudega?
Sarnane süsteem nagu GAZ 2424 on ka minu arust 1956.a Fordil(võimalik,et ka mitmel Chryseler corp. autol samast ajastust) ja neil ei kestnud ka see lahendus kaua,sest silindrid kippusid tilkuma ja süsteem oli ka veidi ebaturvaline.
Siin pildil siis 1956.a Fordi roolivõimendamise komplekt:
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sven59 Seltsimees


Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
|
Postitatud: T aug 23, 2016 9:50 pm Postita teema: |
|
|
Käib hoolas mootori komplekteerimine.
Kes sa tahtsid minu vanu hülse - ma kaotasin su nr ära. Kahjuks on need hülsid nii minev kaup, et ilma minu teadmata oli juba keegi need kinni pannud.
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Zaparov Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005 Teateid: 881 Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!
|
Postitatud: T aug 23, 2016 10:03 pm Postita teema: |
|
|
Vabandan,kui see on siinkohal,pisut teema solkimine.
Aga,mis on erinevus GAZ 2424 mootori hülsil vs. ZMZ 53(12) hülssidega? |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sven59 Seltsimees


Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
|
Postitatud: T aug 23, 2016 10:52 pm Postita teema: |
|
|
2424 vs 53
kubatuurivahe pea 1 liiter
kolvikäik pikem - väntvõll erinev
silindriläbimõõt 100mm - gaz 53 92mm
V-nurk teravam |
|
Tagasi üles |
|
 |
Zaparov Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005 Teateid: 881 Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!
|
Postitatud: R aug 26, 2016 10:32 pm Postita teema: |
|
|
Tänan vastuse eest.
Üks asi,mis mind on tükk aega pannud pead murdma ning seda juba vähemalt kümme aastat,kui mitte enam. On see,et mis õlidega või õliga. Vene automaatkast oli ettenähtud töötama? Kuna automaatkasti õli on oma kindla viskoosuse ja omadustega siis ,mis moodi venelased selle lahendasid?
Teadagi liigub palju linnalegende,seoses vene automaatkastidega. Peamine väide on just nende vastupidavuse puudulikkus, kehvad õlid ja rumalad mehaanikud. Neid peetakse põhjuseks,miks see asi laiatarbe kasutusse ei läinud. Kuid kas see ka nii oli? |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sven59 Seltsimees


Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
|
Postitatud: L aug 27, 2016 8:45 am Postita teema: |
|
|
Probleemiks oli ikkagi õli. Volgal loobuti ka automaadist, kuna polnud head oli, mis talvel ka toimetaks. Teiste vene automaadi kasutajatega konsulteerides selgus, et tänapäeva oli sisse ja töötab väga hästi - probleemideta. |
|
Tagasi üles |
|
 |
formika Seltsimees


Liitunud: Aug 10, 2016 Teateid: 37 Asukoht: Võrumaa
|
Postitatud: L aug 27, 2016 8:51 am Postita teema: |
|
|
Tegelikult oli nii, et need vene automaatkastid olid küllaltki töökindlad, aga probleem oligi just õlides. KGB ja valitsuse garaažides oli head automaatkasti õli saadaval, tõenäoliselt import õlid, aga kui need autod hiljem suunati nn. rahvamajandusse algasid probleemid. Tavaliselt pandi käigukasti roolivõimendites kasutatavat värtnaõli ja probleemid algasid.
Sellest ka rahva seas levinud jutud viletsatest vene kastidest. Tänapäeval on head automaatkasti õli kõikjal saadaval ja minu Ukraina tuttavad sõidavad kümneid tuhandeid kilomeetreid ringi ilma probleemideta. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sven59 Seltsimees


Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
|
Postitatud: E aug 29, 2016 10:30 pm Postita teema: |
|
|
Vaikselt, aga õiges suunas käib mootori komplekteerimine.
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
|