Liitunud: Mar 04, 2013 Teateid: 109 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R mär 22, 2013 11:52 am Postita teema: Gaz 21 I seeria 1958
Tervitused seltsimehed!
Juba lapsepõlvest saati käis vähemalt ühest põlvest nõks läbi, kui mõni kapotil peesitav hirv minust mööda sõitis. Mida vanemaks ma sain, seda tugevamaks see nõks muutus ja nüüd on tulemus käes. Volga sai ära ostetud. Kuna ma pilte siia lisada ei oska, siis panin esimese nelja päeva töö lihtsalt albumina üles.
http://fotoalbum.ee/photos/vaiknemaapoiss/sets/1355569
Kõik kroomdetailid sain eraldi kaasa, ka akna ümber oleva export liisturingi koos esiakna ümber käivate põskedega. Lisaks veel igasugust pudipadi. Komplektne auto. Tööd püüan teha nii palju kui võimalik ise ja seda kõike hr Mati Leivategija valvsa pilgu all. Seal kus ise jään hätta, lubas Mati mängu tuua oma tutvused ja oskused.
Plaan on taastada ta võimalikult originaalilähedaks. Musta numbrit taga ajama ei hakka. Juuksepiir kahaneb ilma selletagi silmnähtavalt. Esialgne valmimise tähtaeg on 2014 suvi.
Kui keegi mulle ära seletaks, kuidas ma saan siia postitusse otse pilte lisada, siis püüaks foorumlasi tööde käiguga kursis hoida. Head mõtted ja soovitused on väga teretulnud.
Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 492 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R mär 22, 2013 9:23 pm Postita teema:
Mul käis ka kohe jõnks põlvest läbi, kui lugesin, et keegi on asunud taastama 58.a. Volgat ja on nõus sellest ka kirjutama. Welcome on board!
P.S. Mina olen harjunud enda samasugust autot nimetama üleminekumudeliks, sest selline nimetus on nende kohta võetud kasutusele juba ammu. Samas on just need autod prototüübile kõige lähedasemad.
Liitunud: Mar 04, 2013 Teateid: 109 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E mär 25, 2013 10:42 am Postita teema:
Siin pole õnneks vist jah oma tundlikke põlvedega üksi. Jagamise rõõm on ikka kõige suurem. Loodetavasti sujuvad taastamistööd ladusalt ja varsti saan kostitada kaasvõitlejaid piltide ja lugudega ühe hirve taassünnist
Liitunud: Mar 04, 2013 Teateid: 109 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T aug 06, 2013 11:40 am Postita teema:
Johhaidii!
Lõpuks sai minujaoks(nendest vähestest asjadest mis ma ise teen) vahest üks raskemaid töid ületatud. Raskemaid sellest mõttes et otsustasin autolt pigikihi ise maha kraapida enne, kui liivapritsi läheb ja ei oldud kokku hoitud selle pigiga.
Igaljuhul nüüd on pigi läinud ja ootame millal liivapritsi vana puhkuselt tagasi tuleb. Oktoobriks peaks olema keretööd tehtud, sest selleks ajaks on broneeritud maalritööd.
Plekke ja asju tuleb vahetada ning lappida ikka omajagu, aga üks asi mis kohe kindlasti puudu jääb, on taga pakiruumi all olev tala. Lisan ka pildi, Mati väitis mulle, et neid asju peaks olema saada.
Puudu on selline tala:
Kas keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kus kohast sellist asja saada ?
Ühtlasi tänu Leivategijale olen hakanud mustale numbrile mõtlema hakanud, aga puhtalt keskmäärde süsteemi puudumise tõttu juba tundub see olevat midagi võimatut... Või ma eksin ?
Ühesõnaga tasa sõuan oma mädanenud aerudega, aga siiski sõuan.
Tagasisidet oodates
Siim
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 473 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T aug 06, 2013 2:12 pm Postita teema:
Tere Noor Sõber. Olen Sinust 30 aastat vanem ja ehk ka veidi kogenum. Kas Sa oled endale selgeks teinud, mis läheks selle auto korda tegemine maksma. Kas Sul on jõudu, et Leivategijale maksta? 24 aastane mees peaks praegu elu elama ja perele mõtlema. Sellises seisus auto korda tegemine pole kerge töö.
Aga kindlasti on ka teisi Volgameeste arvamusi.
Edu ikkagi _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Jan 14, 2007 Teateid: 299 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T aug 06, 2013 2:56 pm Postita teema:
24 aastane mees perele tavaliselt veel ei mõtle (vähemalt mina ei mõelnud). Aga kui pere juba olemas oli, siis jäid volgaprojektid suht kohe seisma. nüüd kui enda lapsed juba suuremad (6 ja 4 aastased) pean juba reaalseks, et lähemal paaril aastal jõuan hakata ka hobidega tegelema.
Liitunud: Mar 04, 2013 Teateid: 109 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T aug 06, 2013 3:46 pm Postita teema:
Tere Tere. Olen enda jaoks kõik selgeks teinud ja hamba teritamiseks paar n.ö lahjemat projekti juba lõpuni viinud. Olen väljaminekutest teadlik ja enam vähem suurusjärguga arvestanud. Perega on ka kõik hästi ja keegi näljas pole. Et kui vähegi võimalik, siis ma prooviks hetkel veel püsida Volga teemadel, kunagi kui Volgadega sõitma lähme ja kuskil muhedamas kohas mõne õlle lubame, siis võime muust ka rääkida, aga praegu vajaksin teiste entusiastide nõu, et kuidas midagi üldse sellistele masinatele saada...
Tänapäeval on asjad teistmoodi,kui Sm.Kaldi noorusaegadel. Kuid see pole praegu teemaks.
Puuduva tala leiab ka venemaalt aga siis on probleemiks transpordi küsimus.
Eestis neid talasid küll on liikunud aga peab otsima ja päris kaua.
Samas peaks leiduma ka plekkseppasid,kes suudavad selle detaili näidise alusel järgi teha. Mina panustaks viimasele.
Liitunud: Mar 04, 2013 Teateid: 109 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T aug 06, 2013 4:41 pm Postita teema:
Suured tänud vastuse eest. Kuna mul väga kaua seda aega otsida ei ole, siis otsin parem kellegi, kes selle valmis teeb, kuna ka sisemised küljekarbid on vaja uued panna, siis saab ühe tellimusena ehk
Liitunud: Mar 04, 2013 Teateid: 109 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E aug 26, 2013 7:39 pm Postita teema:
Täna juhtus selline tore asi, et auto käis liivapritsis ning sain õhtul kere kätte. Kartsin kõige hullemat ja lootsin kõige paremat ja tulemus oli midagi sinna vahepeale.
Mati oli üllatanud, et autot on keevitatud ainult 6st kohast, kusjuures kõik on ainult väiksed lappimised. Isegi karbid oli tehase originaalid küljes. Pahtli asemel on kunagi tehases vist juba kasutatud tina? sellest on auto pisut laiguline.
Nüüd on plaan paari päeva jooksul saada kätte ka uksed ning nende pinnad siis käsitsi värvist vabastada ja kiirelt krundialla enne kui "uss sisse läheb".
Mõned kohad on siiski vaja välja vahetada, kui keegi teab kedagi, kes teaks kedagi, kellel võiks mõni selline detail üle olla, siis oleksin nendest huvitatud.
Mõlemad pooled.
Samuti mõlemad pooled.
Lisaks käisin nädalvahetusel türil ning sain kätte sellise tegelase:
Auto on 1960 aasta. Vene dokumendid sain kaasa. Kere on tugev, aga on näha, et osad detailid on välja vahetatud ning seda ei ole tehtud just suure hoolega ja täpsusega. Istmed on koerus üle tehtud ning heas seisus. Mootoriruumis on kõik originaal peale ¸iguli aknapesu süsteemi ja mingi teise masina kollektori. Mootoribloki number klapib birka omaga. Põhi on õliga töödeldud ning üsna tugev. Seda kõik tõesti peenraha eest.
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 9
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.