Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Minu Volga lugu (1961 Gaz 21i)
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 204 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Minu Volga lugu (1961 Gaz 21i)
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Minu Volga lugu (1961 Gaz 21i)
Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Marko 01ZEI
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 11, 2010
Teateid: 233
Asukoht: Rae vald, Harjumaa

TeadePostitatud: L veeb 11, 2012 10:32 pm    Postita teema: Minu Volga lugu (1961 Gaz 21i) Vasta viitega

Tere, auto millega ma 2010 aastal volgasõite alustasin on pärandus minu vanaisalt. Autost natuke lähemalt, vanaisa oli teinud taotluse autoostu loa saamiseks Põltsamaarajooni Täitevkomiteele juba paar aastat (mossele ja sapakale) kuid saanud eitava vastuse. Sõbrad soovitasid, et sina kui maaparanduse töödejuhataja võiksid küsida ka ostu luba Volgale, siis sai see tehtud ja 1961 aasta alguses tuli jaatav vastus. Seoses sellega tuli maha müüa olemasolev mosse 403 (20000 rubla) ja 1961 veebruaris sai sõita Tallinna ja osta Volga 40000 rubla eest, vahetult enne rahareformi. Märtsis maksis Volga juba 4500 rubla.
Vanaisa sõitis autoga aastani kuni 1988 ja alles siis tehti autole esimene kereremont (auto talviti ei sõitnud), iga 100000 km järel paigaldati autole uus mootor ja läbitud oli selleks ajaks umes 500000 km. Keretööd teostati Koerus kellegi erategija kodus. Seal asendati metallist originaal tiivad plastiibadega mis pidasid vastu ajani 2011 september suht hästi, kuid siis tekkisid värvi alla mullid ja viskas värvi maha. Vanaisa sõitis autoga aastani 1992 kuni mootoririkkeni mille põhjustas pikalt veega sõitnud radiaator. Aastal 2010 talvel sai tehtud autole mootori remont ja siin on pilt kus ta üle 18 aasta on jälle garaa¸ist väljas.

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: P veeb 12, 2012 9:59 am    Postita teema: Vasta viitega

Olles seda autot, elusuuruses näinud hakkas mulle silma,et esiklaasi tihend on värvitud? üle,miski hõbedase asjaga! Kas see on siis, mõéldud aknatihendi kaitsmiseks või on selle taga miski teine lugu?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Marko 01ZEI
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 11, 2010
Teateid: 233
Asukoht: Rae vald, Harjumaa

TeadePostitatud: P veeb 12, 2012 4:07 pm    Postita teema: Vasta viitega

See värvimine oli N.liidu aegu kummidetailite kaitseks. Autol on küljes originaal aknatihend, mida vanaisa aeg-ajalt värvis.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Denis23
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 07, 2006
Teateid: 109
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P veeb 12, 2012 11:13 pm    Postita teema: Vasta viitega

Marko, kas must number on autol olnud alates esimesest päevast?

Huvitav, et idee järgi, 1960-1 aastal olid veel kollased numbrid.
Kuid samas, minul on sama aasta auto, ning number on 00-66 ЭСБ
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: E veeb 13, 2012 9:12 am    Postita teema: Vasta viitega

Musta põhjaga numbreid hakati jagama ametlikult 1959.a peale, alustades 00-01 эсa-st,nii sõiduautodele kui mootorratastele. Kollaseid numbreid jagati vist jääkidest veel 1959.a aga peale, seda aastat enam kollaseid numbreid ei jagatud rohkem välja.
Marko auto number, peaks minu meelest olema selle auto algne number, sest эсб
numbereid jagati 1960.a
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Marko 01ZEI
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 11, 2010
Teateid: 233
Asukoht: Rae vald, Harjumaa

TeadePostitatud: K veeb 15, 2012 9:16 pm    Postita teema: Vasta viitega

Jah, auto number on algne. Kuskil aastal 1986... meenub seik kus hakati musti numbreid massiliselt välja vahetama valgete nr vastu. Minagi küsisin vanaisalt kas ta ei vaheta uuema vastu. Vastus oli konkreetne - ei, auto sõidab selle numbriga lõpuni.
Siin pilt üsna alguse aastast.

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 766
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P veeb 19, 2012 8:28 pm    Postita teema: Vasta viitega

Olen seda pilti varem näinud:)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Marko 01ZEI
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 11, 2010
Teateid: 233
Asukoht: Rae vald, Harjumaa

TeadePostitatud: P veeb 19, 2012 9:20 pm    Postita teema: Vasta viitega

Hea mälu sul tohtri härra, jah oled küll.
Nüüd pilt lammutamisest, mis on lihtsaim töö auto juures.





Väsinud kapotitihend aastast 1988- 2012.


Plekist tiibade proovimine.

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: E veeb 20, 2012 11:25 am    Postita teema: Vasta viitega

Kas mulle tundub või paistab kapotitihendi juurest tükike originaal värvi,mis on hoopistükis sinikas-hall?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Marko 01ZEI
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 11, 2010
Teateid: 233
Asukoht: Rae vald, Harjumaa

TeadePostitatud: E veeb 27, 2012 9:44 pm    Postita teema: Vasta viitega

Jah, auto originaalvärv oli tehasest tulles "taevasinine", aga 1988 oli valida, kas valge või beez. Auto remont oli kevadel ja nagu ikka läheb lõpp kiireks..... ja liikuda oli tarvis.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Denis23
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 07, 2006
Teateid: 109
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E veeb 27, 2012 11:12 pm    Postita teema: Vasta viitega

hmm...selle asja juures on huvitav see, et ka minu Volga on kuskil samal ajal kapitaalremondi l'bi teinud, tõsi küll, värv ja plekk jäid ikka algupäraseks.
Point on selles, et neid tegijaid ei pidanud kuigi väga palju olema!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Marko 01ZEI
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 11, 2010
Teateid: 233
Asukoht: Rae vald, Harjumaa

TeadePostitatud: R mär 02, 2012 10:12 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sai käidud värvimistöid tegemas lähedal olevas garaazis

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Marko 01ZEI
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 11, 2010
Teateid: 233
Asukoht: Rae vald, Harjumaa

TeadePostitatud: R mär 02, 2012 10:18 pm    Postita teema: Vasta viitega



Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Marko 01ZEI
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 11, 2010
Teateid: 233
Asukoht: Rae vald, Harjumaa

TeadePostitatud: E mär 12, 2012 9:48 pm    Postita teema: Vasta viitega

Nüüd on seis selline, et tiivad on 2x krunditud. Seejärel ilmnesid veel vead mida oli vaja pahteldada. Sai lihvitud ja värvitud kolmas kiht krunti ja nüüd tahenevad.

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Marko 01ZEI
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 11, 2010
Teateid: 233
Asukoht: Rae vald, Harjumaa

TeadePostitatud: P mär 25, 2012 9:09 pm    Postita teema: Vasta viitega

Esimine lõplik värvikiht tuli suureks üllatuseks tolmutäppidega ja tuli nüüd 600 vesiliivapaberiga üle lihvida.



Nüüd on tulemus parem, ehk kogemusi juures.



Kui värvikiht sai peale tuisatud, läksime Tommiga volga esimesi piduri voolikud vahetama.Plaan oli lihtne, kaks voolikut kaasa a.2h ja uued küljes, aga loom osutas vastupanu .... 3h ja vanad voolikud käes.

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 3

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud