Postitatud: E mai 31, 2010 11:59 pm Postita teema: 1 seeria Gaz21B 1958.a.
Tegemist siis 1 seeria isendiga, mis sai ostetud 2004 aastal peale pikka otsimist Põltsamaalt. Sõitis siis omal jõul ning omas siis veel kehtivat ülevaatust ja kindlustust. Sai siis paar nädalat niisama ringi sõidetud ning siis garaazi oma saatust ootama aetud. Kere suht läbi ja lapitud igaltpoolt ning plaanis polnud kindlasti mitte pahtlist autot ehitama hakata. Originaalsust oli vast umbes 60% . ning plaan on taastada võimalikult originaaliks. Masinal oli vale plokikaan, karbuss, radikas, esisild, üks esitiib, tagasild, hoobamordid olid asendatud teleskoopidega, esiiste uuema isendi oma +palju asju veel mis vajavad originaali ajamist.
Vahepeal sai ka teine 1 seeria isend doonormasinaks muretsetud mis suhteliselt originaal aga kere hoiab ainult värvikiht koos. Viimased 6 aastat on kulunud vajalike osade hankimisele. Hetkel on asi niikaugel et autol kere tuleb suhteliselt paigavaba...õigemini vanast autost jääb alles ainult katus, uksepiidad ja pagasniku luuk...ülejäänud osad on kõik täiesti uued olemas, ka põhi ja kõik selle külge käivad karbid.
Postitatud: T juuni 01, 2010 7:48 am Postita teema:
Väga põnev, projekt edu selle valmis tegemisel . Hoia siis lugejaid ka kursis kui miskid valmis saab või on midagi ära tehtud.
Kas see roheline/türkiis sinine volga mitte ei seisa jätkuvalt Luke küla lähedal, endise Nõo sohvoosi territooriumil? Olen sealt maja juurest korduvalt mööda kihutanud ja mõelnud,et kelle volga võiks seal olla.
Kust ma tean seda? Kuna minu enda kodu jääb sellest kohast linnu lennult 3 km kauguselt ja aeg ajalt satun ka Luke külasse läbisõidule.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1211 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: T juuni 01, 2010 11:01 am Postita teema:
Kuna ise pole Gaz 21 keretöödega rinda pistnud ning kerejuppidest olen vaid katteplekke kohanud ringluses, on päris omapärane vadata fotolt tevet Gaz 21 põhjaplekki. Kes pagan küll seda tükki tervena on ladustanud. Pole just selline detail, et võtan ja tõstan laka alla. Olen küll lugenud ostukuulutusi kus otsitakse vana volga külje karpe, kuid näinud ma neid pole. Arvasin siiamaaani, et küllap neid on taastatud masinatel ise tehtud.
Oleks tõesti huvitav selle projekti kajastamist näha.
Liitunud: May 15, 2008 Teateid: 141 Asukoht: Viljandimaa
Postitatud: T juuni 01, 2010 11:17 am Postita teema:
Ja,Jaa,see "Volga" on mulle küll väga tuttav.Endise omaniku (Helmut oli ta nimi) sugulased Mustlas olid minu naabrid ja tihti seisis see masin meie õues.No see oli küll ikka kuni 10 aastat tagasi kui mina teda viimati nägin.Siis oli see masin ikka päris maasikas nii seest kui väljast.Eks tal on ka mitmeid asju ümber ehitatud,oli ju Helmut masinamees kõva,ka nalja ja napsumees.Aga see selleks.
Edu Sulle projekti elluviimisel.Loodan kunagi säravpruunina seda"Volgat"veel näha.
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
Postitatud: T juuni 01, 2010 2:33 pm Postita teema:
Seltsimeest pisut teades ei kahtle hetkegi, et see väga kapitaalselt ette võetud auto valmis ei saa.
PS: See Volga tundub, võrrelduna tema siiani tehtud "projektidega", gabariidi poolest üsna väiksena _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Postitatud: T juuni 01, 2010 8:35 pm Postita teema:
Zaparov kirjutas:
Väga põnev, projekt edu selle valmis tegemisel . Hoia siis lugejaid ka kursis kui miskid valmis saab või on midagi ära tehtud.
Kas see roheline/türkiis sinine volga mitte ei seisa jätkuvalt Luke küla lähedal, endise Nõo sohvoosi territooriumil? Olen sealt maja juurest korduvalt mööda kihutanud ja mõelnud,et kelle volga võiks seal olla.
Kust ma tean seda? Kuna minu enda kodu jääb sellest kohast linnu lennult 3 km kauguselt ja aeg ajalt satun ka Luke külasse läbisõidule.
Hoian ikka asjaga kursis !Sügiseks plaanis kere kokku saada kui muud projektid segama ei hakka. See roheline on doonormasin !Asuvad need masinad tõesti Luke külas, kui huvi asja lähemalt vaadata siis võib alati läbi tulla.
Postitatud: T juuni 01, 2010 9:06 pm Postita teema:
Janovits kirjutas:
Ja,Jaa,see "Volga" on mulle küll väga tuttav.Endise omaniku (Helmut oli ta nimi) sugulased Mustlas olid minu naabrid ja tihti seisis see masin meie õues.No see oli küll ikka kuni 10 aastat tagasi kui mina teda viimati nägin.Siis oli see masin ikka päris maasikas nii seest kui väljast.Eks tal on ka mitmeid asju ümber ehitatud,oli ju Helmut masinamees kõva,ka nalja ja napsumees.Aga see selleks.
Edu Sulle projekti elluviimisel.Loodan kunagi säravpruunina seda"Volgat"veel näha.
Säravpruunina ei näe seda volgat enam kunagi sest see pole originaalvärv tal. Uus värv tuleb tal klaasidest allapoole elevandiluu valge ning kapott ,katus ja pagasniku luuk tulevad sinised. Just sellistes värvides sõitis ta tehasest uuena välja!
Viimati muudetud ahti44 poolt (P juuli 04, 2010 10:34 pm), kokku muudetud 1 korda
* paika pandud siis esimesed alumised nurga karbid ning keskmine hobuserauakujuline karp, mis omakorda koosnes kokku viiest erinevast osast. Ning paari poldiga esimesed poolraamid prooviks, mis sobisid paika nagu valatult.
http://public.fotki.com/ahti44/gaz-21b-1958/picture-015.html
Postitatud: N juuli 22, 2010 8:00 pm Postita teema:
Täna sai siis katusele ja piitadele uksed külge sobitatud ning ajutiselt kinni omavahel keevitatud ning siis uuele põhjale peale tõstetud. Täitsa auto välimus hakkab vaikselt juba tekkima uuesti
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: P juuli 25, 2010 12:47 pm Postita teema:
Ilus töö. Ja tundub, et sujub kah kena tempoga. Ise olen ikka kadestanud neid, kelle käes auto kereplekk allub meistri tahtele. See on kuldaväärt oskus, mis võimaldab luua väärtusi, mis enamike jaoks kättesaamatuks jäävad. Sellised töökäed ei jää ilmselt kunagi tegevuseta. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 492 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E aug 23, 2010 2:39 pm Postita teema:
Külaskäik töökotta
Oops! Siin kuskil peaks üks Voga ehitamine käima? Olles Elva kandis, meenus see Volga ja peremees oli lahkesti nõus mind vastu võtma. Just selliste üllatusvisiitide jaoks olengi tahtnud endale Volga-meeste Eesti kaarti (privaatset, Volga tehnilise passi omanikele).
Täitsa üllatav oli kohata noormeest, kes autode ehitamise asemel peaks alles tüdrukuid taga ajama. Küllap ta ka seda teeb, aga kõige selle juures on ta jõudnud endale selgeks teha, kuidas vanast või avariilisest autost jälle iludus saada. Tema õnn, et ma nii kaugel elan, sest muidu käiksin ta käest tihti nõu küsimas. Niigi lobisesin temaga Volgadest mitu tundi.
Kuna töö on tal praegugi veel sama kaugel, kui ta enda piltidelt näha, siis soovin omalt poolt jõudu ja visadust selle iluduse ehitamisel.
Liitunud: Apr 07, 2006 Teateid: 109 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E aug 23, 2010 11:19 pm Postita teema:
Supertöö.
Aga siiski oleks üks mõte - äkki oleks mõtekam doonoriteks kasutada 3 seeria masinaid? Lihtsalt need "tähega" volgasid on niivõrd vähe jäänud...
Postitatud: L dets 25, 2010 12:04 am Postita teema:
Denis23 kirjutas:
Supertöö.
Aga siiski oleks üks mõte - äkki oleks mõtekam doonoriteks kasutada 3 seeria masinaid? Lihtsalt need "tähega" volgasid on niivõrd vähe jäänud...
Aga ikkagi - väga tubli!
Esimese ja kolmanda seeria masinad on suhteliselt erinevad isendid, samasuguseid osi on suhteliselt vähe. Toon siin välja mõned erinevused 1 ja 3 seeria masinate vahel:
*sillad (üks hoobamaortide ja tsentraalmäärimisega teine teleskoopidega, esimesed sillatalad erinevad)
*esi -ja tagatuled
*esimene tuuletiib ( vanemal nurgad ümaramad)
*kapoti lukud (ühel ühtepidi avamine teisel teistpidi)
*esi -ja tagastange
*esitiivad ( erinevad suunatuleaukude ja A piilari kinnituste ning põskede kohapealt)
*esitiibade põsed ( vanemal iluvõre kaar 2cm laiem.
*iluvõred
*jahutusradiaator ( vanemal andur peal)
*põhjad ( vanemal salongis olevad risti karbid teistsugused ning uuemal üks lisakarp pagasnikus)
*armatuurid
*katused (veerenni pikkused erinevad ning salongis tagaakna üleval lae all vanemal jõnks )
*esiistmed (nii kinnituste kui välimuse poolest)
*bensiinipaagi kinnitused põhja küljes (ühel käib polt ristipidi teisel pikkupidi)
*elektrisüsteem ( vanemal on kere + uuemal -, vanemal el. juhtmestik riidest kattega uuemal kummist.)
*radika tala ( uuemal on tuuletiiva kinnituskronstein vanemal mitte, vana alt kinnine karp uus poolenisti lahtine.
*pasunad
*üks masin aknapesuritega teine mitte
*näidikute blokk (ühel liiguvad osad osutid ühtepidi teisel teistpidi kuna polaarsused on erinevad)
*raadiod (vanemal suur jurakas uuemal palju väiksem)
*3 seeria masinal puudub põder kapotilt
*kardaanid ja vahepukid välimuselt erinevad
*tagavedrude tagumised kandurid.
*pidurisüsteemid trumlites
*esimese seeria masinatel määrimiseks väiksed kopsikud mille paned määret täis ja keerad sisse, kolmandal seerial tavaotiniplid.
*peeglid ja embleemid ning liistud jne.....
need asjad meenusid hetkel, kindlasti neid veelgi.
Liitunud: May 08, 2007 Teateid: 16 Asukoht: Järvamaa-Järva-jaani vald karinu küla !
Postitatud: R juuni 15, 2012 9:45 pm Postita teema:
kuidas kere põhjapeale istutamine õnnestus,kuskilt katust või mõnda ukseavat paigast ära ei tõmmanud ?
mingeid näpunäiteid anda ?
endal sama asi plaanis ära teha lähikuudel !
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.