Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: P juuli 14, 2013 8:31 pm Postita teema:
Kirjutan veel mõned read.
Sain täna hommikupoolikul auto uuesti liikuma. Viimaks. Peale Krimmi reisi 6245 kilomeetrit vajas auto mitmest kohast tegemist. Nüüd võib enam-vähem raporteerida, et sõidab korralikult. Venemaal otsa saanud sidur sai peasilindrisse uued, Odessast ostetud mansetid ja Volga kauplusest soetasin veel uue siduri töösilidri. Puhastasin kõik vajalikud nõud ja voolikud, vahetasin välja vedeliku ja õhutasin süsteemi. Korras. Ka klapisääretihendid sai uued pandud. Seekord Saksa toodang. Loodetavasti peab kauem vastu. Proovisin täna veel suitsu ja tossu sumbutajast kätte saada, kuid tulutult. Ju siis peavad.Vahetasin välja Poolas purunenud jaoturvõlli. Samuti võtsin osaliselt lahti ka karburaatori ja pesin ta sodist ja õlist puhtaks. Ka mootoriruumi pesin survekaga ära. Täitsa viisakas sai. Möödaminnes korrastasin veel mõned kapotialused kontaktid. Nüüd jääb veel bensiinivooliku vahetus ja siis hakkan igapäevaselt kasutama. Mõne pildi proovin ka mingi aeg teha, kui esimesest sõiduvaimustusest üle saan.
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: L juuli 20, 2013 6:56 pm Postita teema:
Ei jõudnudki pildini. Jõudsin hoopis eile õhtul järeldusele, et mootoris on vesi. Kuskilt lekib väheke sisse. Kahtlustan ploki tihendit. Viimase remondi käigus panin uue tihendi. Ju ta pidi pisut praak olema. Ma ei osanud muidugi paigaldamisel teda lähemalt kontrollida ka. Nüüd avaneb uuesti fantastiline võimalus mootor pealt lahti korjata ja uus tihend paigaldada. Isegi vihaseks ei ajanud enam. Olen juba harjunud, et mul on iseloomuga masin. Kipub jonnima ja vastu puksima, mis sest olen teda poputanud ja hoidnud ja järjepidevalt uute juppidega hellitanud.
Polegi muidu midagi eriti tarka järgmine nädal teha. Pidin küll kodus väheke ehitustöödega tegelema, kuid prioriteedid panevad asjad paika. Sorry, armas naine. Eks hiljem, kui auto jälle töökorras kompenseerin.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1208 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: L juuli 20, 2013 11:30 pm Postita teema:
Kas pärast eelmist mootoriremonti tegid ka plokikaane järelpingutuse?
Esimene pingutus tuleb teha kohe pärast 10 minutit tööd ja järgmine pärast teatud hulk kilomeetreid, oli see 500 või 5000 km, peast ei tea. Masinaga kaasas käivas juhendis on kirjas.
Võibolla oleks pidanud juba Jaltas momentvõtme välja võtma.
Kui nii nüüd mõelda, siis 6500 km sai küll tööriistad kaasa pakitud, kuid plokikaanetihendit ja momentvõtit ei taibanud kaasa võtta. Aga võrreldes Reporteri Valgevene reisiga olid meie reisivolgad küll täiesti probleemivabad, kui veel arvestada, et 3 silindriga Poolast tagasi tulid täiesti vaevatult ja väiksema küttekuluga...
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: P juuli 21, 2013 1:01 pm Postita teema:
Päevast.
Tegin järelpingutused nagu raamatus kirjas. Ainult viimase, kolmanda pingutuseni ei jõudnud. Tööriistaks oli ISO standardile vastav, taadeldud digitaalne udupeene momendivõti, mis sätiti juba üleandmisel Volga momendinumbrite jaoks paika. Siin võib ka muidugi kala peituda, sest eelmine kord tegin sama töö sm. Mirskilt laenatud lihtsa ehitusega töökindla riistaga, millest ka ise aru sain. Ja mootor sai veetihe.
Plusspoolele lisan selle, et järjekordse remondi eel on mul mootor ilusasti väljast puhas ja töövõtted selged. See on nüüd mul juba kolmas kord seda mootorit lahata.
Kontrollisin täna veel vedelikud üle. Jahutusvedelik on normis ja õliga segunenud märke ei näita. Õli on ka normis. Aga õlikorgil on seespool valge sodi ja sama sodi leian ka karburaatori pealt. Ise mõtlen, et kuigi lasin enne mootori lahtivõtmist jahutusvedeliku välja võis ikkagi mingi osa mootori jahutusringluses olnud veest sattuda õlikanalitesse, sest üks silinder tuli plokki eemaldades üles. Tegin küll õlivahetuse, kuid midagi võis ikkagi mootorisse jääda. Samuti töötas mootor täna oluliselt paremini, kui eile. Eemaldasin õhufiltri pealse kummivooliku õlikaane küljest ja lasin autol 15 minutit kõrgematel pööretel töötada. Testimaks, kas on võimalik õlis olev vesi lihtsalt mootorist välja keeta/aurutada. Teen enne mootori lahtiharutamist veel õli- ja jahutusvedeliku vahetuse ja siis otsustan.
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 470 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: P juuli 21, 2013 9:39 pm Postita teema:
Ma ei või küll kõige suurema kogemuste pagasiga keksida, aga targutan ikka väheke. Olen sellist emulsiooni ikka vahel korgi alla kohanud. Pakun, et tegemist on kondentsiga. Kui Sul jahutusvedelik ikka õli hulka lekib, siis on peagi kogu õli karteris emulsioon. Kontrolli parem iga päev õlivarrast, saad varsti teada, mida järgmiseks pead tegema.
Terv, Mehann
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: P juuli 21, 2013 9:46 pm Postita teema:
Õlikorgi all on mul universaalil ka emulsioon. Ma ei ole seda seni probleemiks tembeldanud, kuna varras näitab puhast õli. Ma olen arvanud, et lihtsalt kork pole päris tihe ja emulsioon tuleb õhuniiskusest. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1208 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: P juuli 21, 2013 10:28 pm Postita teema:
Sellisel juhul tundub, et sm Teeameti Direktor peab pühenduma pigem üldehituslikele töödele ja mootoriremindi mõnusid saab hiljem nautida. Ehk juba pärast järgmist Ettevaatus Autot, kui see peaks toimuma. Trassil võib olla juba mitu reipa mootoriga masinat ja kui ka pikemad ülesõidud peaks olema, võib hiljem ka saalesid vahetada.
Dr Watson sai ära läinud plokikaane tihendiga veel tükk aega aurumasinat mängida ja kaasliiklejaid hirmutada "Näe, Volga põleb!".
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: E juuli 22, 2013 8:59 am Postita teema:
Hommikust tööinimesed.
Teie entusiasm on nakatav. Kontrollin siis varrast ja võtan homme auto tööle kaasa. Eile õhtul tegin veel ühe lisaringi kohalikus asulas ja masin nagu töötaks. Mina pole lihtsalt sellist emulsiooni varem kohanud. Täna hommikul oli õlivarras igatahes õline ja normis.
Eks siis paistab ja tegelen vahepeal majapidamise korrastamisega.
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: N juuli 17, 2014 7:45 pm Postita teema:
Kirjutan suure vahega jälle mõned read.
Alustan sellest, et aprilli kuu lõpuga sain alla uued tagumised vedrud ja amordid. Koos nimetatud detailidega sai vahetatud ka kõik nendega seotud puksid ning isegi vedru kiiged ja kammitsad koos uute poltide ja mutritega. Samuti vahetasin ära tagasilla kummist läbilöögi puksid. Samuti sai uus tagumine parempoolne pidurisilider. Siis vahetasin mootoris õli ja veelkord ka klapisääretihendid. Siis arvas seltsimees Gazik, et oleks vaja ilmtingimatta vahetada ka esimesed ja tagumised tuled ja üks parempoolne esimene alumine suunatuli. Sain ka need vahetatud. Tegu on siis tehase originaaltoodanguga, mitte mingite järelturutoodetega, mis võeti välja originaalpakendist otse minu silme ees. Need tuled ja lisaks ka tagumised uued tehase originaalporikummid ning kojamehed said vahetatud vaid mõned tunnid enne selleaastast väljasõitu Venemaa suunal. Vahemärkusena lisan, et Venemaal vahetasime ka möödaminnes ühes kaevanduskülas mootori hülsi/kolvikomplekti koos absoluutselt kõige sinna juurdekuuluvaga pluss saaled ja enam-vähem kõik mootoritihendid. Tegime ka mootori sisepesu, milleks kulus 10 liitrit A92 bensiini. Mootor sai ka kaks uut tehase tikkpolti koos mutrite ja seibidega. Samuti sai samas kohas paigaldatud uus sidurikahvel. Loomulikult uus Lukoili õli ja õlifilter pluss uus õhufilter. Siis nädal aega hiljem tuli paigaldada ka uus generaatori harjakomlekt. Nüüd vajas vahetust pidurivõimendi paun, sest pidurid vajusid survet avaldades läbi ja tühikäigul pidurdamisel suri mootor kohe välja. Tänase seisuga on ka see operatsioon tehtud. Ehk selle pika monoloogi peale võin märkida, et sel aastal olen maikuust alates autoga sõitnud üle 9000 kilomeetri ja olen temaga rahul. Käivitub koheselt, pidurdab korralikult ja särab päikese käes nagu kroonijuveel. Mida sa ikka tast veel tahad? Ahjaa. Eelmine aasta enne Krimmi sõitu panin alla uued Westlake rehvid. Miks selline valik? Sest muid marke polnud koheselt nelja tükki 205/70/R14 lihtsalt saadaval. Nüüd, peale Krimmi ja ka selleaastast kilomeetriteneelamist näevad nad absoluutselt uueväärilistena välja. Ainukese veana võin kirjutada, et kaks rehvi on paarist kohast väljapoole pisut kummis. Eks siin on oma osa Venemaa teede eripäral. Mina olen igatahes nendega rahul. Järgmisel hooajal soetan muidugi uue komplekti.
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: K juuli 23, 2014 7:26 pm Postita teema:
Täna sai paika uus tiivik ja uus iluvõre, mis mul juba pikalt laos tolmu on kogunud.
Pildilt pole kuigi hästi näha, kuid välimus on hoopis teine. Uus snakk (tegelikult ainult sisu) on ka paigas. Samuti tegin korda udukad. Lihvisin täielikult metallini puhtaks, kruntisin ja värvisin kolm korda üle. Kogu komplekt sai päris hea.
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: K jaan 21, 2015 9:57 am Postita teema:
Päevast seltsimehed. Lisan oma päevikusse mõned uued pildid ja read.
Alustuseks üks mõnus välipilt enne selle aasta esimesi kilomeetreid.
Tegin siin esimese suurema lumega mõned soojenduskilomeetrid, kus enamuse ajast oli masin poolviltu teel. Aga sõita kannataks küll.
Nüüd üks teine pilt siseruumidest.
Plaan auto enne uut hooaega üle vaadata.
Tulemus peale esmast kontrolli:
1) välja on vaja vahetada vasakpoolne tagumine poolraam täies ulatuses;
2) põhjaalused piduritorud enne tagasilda;
3) üle vaadata lekkiv bensiinipaagi tühjenduskork;
4) vahetada kapotialused bensiinivoolikud;
5) tuvastada dosooli lekkekoht lõdvikute kinnituskohtades;
6) reguleerida sidur;
7) saada kontrolli alla üks lekkiv mootoritihend;
vahetada välja karburaatori ujukikambri nõelklapp;
9) uued õlid ja küünlad;
Samuti ei taha mootor peale pikka seismist korralikult töötada. Algul ikka kolme silindriga ja siis hiljem tuleb neljas ka järgi.
Nii, et tegemist jagub ja igav ei hakka.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.