Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 471 Asukoht: Tallinn
Postitatud: N mai 19, 2011 11:05 am Postita teema:
Seisin täna lõuna paiku Pärnu mnt. bussipeatuses. Hea kodune tunne oli näha tuttavat musta täkku mööda vuramas. Mootor töötas korralikult, ainult peremees istus liiga esiklaasi lähedal, et tabada vanade volgameeste asendit.
Tubli. Ju Sa valmistud Võru etapi võitmiseks.
Aga miks me ie kuule midagi Pobi ehitusest?
Minu volgasõidud pole sel aastal veel alanud. Aga... ehk sel nädalalõpul. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: N mai 19, 2011 7:31 pm Postita teema:
Õhtust.
Tunnistan ennast süüdi. Toimetan juba kaks nädalat igapäevaselt Volgaga. Just täna sirvisin eelmise aasta Ettevaatust Auto dokumente ja avastasin, et olen vahepealse ajaga maha sõitnud 2000km-t. Ja täna võin öelda, et masin on tegelikult veidi paremas korras, kui eelmine aasta samal ajal.
Eile vahetasin välja ka ühe velje, sõit sai kohe hulka sujuvam. Samuti näppisin veidi pakiruumiluuki. Nüüd on enam-vähem tagatiibadega tasa. Probleem, mis mitu päeva kummitab on ikkagi õhu vihin kapoti alt. Olen juba välja vahetanud kõik karburaatori vaakumvoolikud ja jagaja klapi/membraani, kuid oodatud tulemust pole. Täna, kaks tundi tagasi jõusin karburaatori talla tihendini. Kui vähegi jõuan, kruvin ta homme pealt maha ja uurin kaubandusvõrgust varuosade saadavust. Võtan eksituste vältimiseks oletatava "süüdlase" kaasa. Üritasin täna ka klaasipesuvee seadmele elu sisse puhuda, kuid esialgu tulutult. Uurides teiste kasutajate autopäevikuid leidsin Sõbra G/K valge 2410 teemast võimalikud põhjused. Nädalavahetusel proovin samamoodi probleemile läheneda.
Pobeda. Ei tahaks Volga foorumit sellega risustada. Aga ütlen, et olen mitu aastat temaga fanaatiliselt toimetanud, et absoluutselt kõik sõlmed/mutrid/seibid/juhtmed/värvilahendused oleksid samasugused nagu tehase kotaloog sellel aastal ette nägi. Ühesõnaga on tegu ülerestaureerimisega. Kuid nagu paljud enne mind on juba kirjutanud, siis mulle meeldib asja ilu ja ülim rahulolu, kui jälle üks asi on valmis ja riiulis pealemonteerimist ootamas või kuskilt kuurist on miskit defitsiiti välja tiritud.
Ükspäev toodi mulle kontorisse ka kotitäis Volga varuosi. Üks tegelane oli minu autot juba mitu päeva meie kontorimaja parklas näinud ning arvas, et minul on neile rohkem kasutust, kui temal. Tänud talle.
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: N mai 26, 2011 11:34 am Postita teema:
Meele teeb mõrudaks, kui näed hommikul kell 7.36 vastassuunas lähenevat Presiidiumi musta sõidukit ja tead, et sinu esindussedaan seisab kuskil Nõmme mändide all ja ei tööta.
Samal hommikul kell 8.20 on mul kontorilaual järgmine pilt:
Jah, midagi on siin valesti. Tähelepanelikumad juba tabasid ära. Nimelt pole roheline tee traditsioonilises lumivalges poolläbipaistvas alustataldrikuga varustatud portselantassis. See, et loetud tunnid enne sõitu on karburaator kontoris laual peaks ju ometigi normaalne nähtus olema.
Samal päeval veidi hiljem
asetasin ta oma õigele kohale. Esmamulje peale käivitamist annab lootust optimismiks.
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: R mai 27, 2011 3:17 pm Postita teema:
Kui eile sain masina enam-vähem jooksma, siis täna on seis hoopis teine ning minul jääb sel aastal Ettevaatust Auto vahele.
No ei lähe isegi käima enam. Ja kui lõpuks tööle sain, siis pika meelitamise peale töötab normaalselt ainult täiesti väljasikutatud toore klapiga. Kui vähegi sisse lükata "sureb välja". Suitseb ja töötab ebaühtlaselt, küünlad märjad ning tahmanud.
Tagantjärgi mõeldes oleks pidanud Gaziku pakkumise vastu võtma, kuid see selleks.
Eks järgmine nädal võtan ta uuesti ette.
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: T juuni 07, 2011 11:47 am Postita teema:
Eelmise nädala reede õhtul, kui olin rahulikult kodus ja nautisin terrassil teed, helises telefon. Seltsimehed. 20 sekundiga pinniti osavalt välja, et olen kodus ja öeldi kuivalt torusse, et tuleme läbi.
Veidi hiljem oligi Presiidiumi must sõiduk siniste tulede vilkudes mul maja ees.
Seltsimehed astusid rahulikult välja. Näidati dokumente. Kohe oli selge, et see pole lihtne külaskäik vaid ametlik visiit. Külm higi tekkis laubale. Suure ähmiga unustasin oma pileti sahlisse. Aga küll Seltsimehed juba teadsin kuhu nad tulid ja kellega rääkida on vaja. Käte värisedes panin uue laari teed tulele ja istusime laua äärde maha. Mulle ulatati veel valvsuse peletamiseks karp kihilisi sokolaadiküpsiseid ja siis asusime minu personaalküsimust arutama. Õigemini minult küsiti suunavaid küsimusi ja mina rääkisin kõik ausalt ära. Uuriti, et miks ikkagi ei osalenud Üritusel EA 2011? Kes on süüdi? Mida ma olen olukorra parandamiseks teinud? Ja nii edasi. Hiljem selgus, et süüdi olen loomulikult mina ise. Sest ei ole mõtet töötavat karburaatorit pealt maha monteerida, et teda pesta ja puhastada. Täitsa rumal minust.
Peale ülekuulamise lõppu võeti minult lubadus, et sel nädalal võtan asja parendamiseks kasvõi töölt vabaks aga auto peab liikuma saama.
Täna võingi raporteerida, et pool tundi tagasi saabusin auto juurest ja asi on korras. TEHTUD! Sõidab hästi. Ei saa veel kirjutada, et eeskujulikult, kuid tubli "4+". Teen õhtupoole esimese pikema testsõidu ja vajadusel veel peenemat reguleerimist. Aga tõmme on juba praegu parem, kui enne õnnetut seismajäämist.
Võin vist veidike rahulikumalt nüüd hingata.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: T juuni 07, 2011 11:13 pm Postita teema:
Nende siniste tulede ja kindalaekas oleva operatiivsõiduki kaardi pärast lubati mulle järgmine kord kriminaalasi kaela väänata. Aga Teeameti juhtumiga polnud mina õnneks seotud. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: E aug 01, 2011 8:27 pm Postita teema:
Täna oli hea päev.
Paigaldasin autole uued esiuksetihendid. Sättsin esi- ja tagaaknatihendied. Varemalt tilkus ikka veidi suuremate vihmadega läbi. Nüüd peaks korras olema. Pidas minu veetesti kenasti kuivalt vastu. Samuti leidis oma koha ventilaatori labade kate mootoriruumis. See kate seisis mul juba ammusest ajast puhastatuna ja värvituna kontoris riiulis. Nüüd sain lõpuks külge. Kui asjad tehtud käsime perega mustikal.
Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E aug 01, 2011 8:54 pm Postita teema:
Null kaheksa peeglid olid omal ajal Volga küljes teema. Ainult sm. Savisaare autol olid sellised ja äkki sm. Rüütli omal ka. Aga Meril oli savi - tema sõitis halli kahekümmneneljaga- kroompeeglid jutud. Loodan samuti käesoleval aastal Volgaga seenele-marjule sõita. Lahe.
Lugupidamisega,
Ida Limusiin _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Liitunud: May 15, 2008 Teateid: 140 Asukoht: Viljandimaa
Postitatud: T aug 02, 2011 8:27 am Postita teema:
Üsna kindel tundub,et konkreetsel Volgal on küljes just 2410/3102 jaoks valmistatud peeglid.Komplekteerides enda valget 2410,veeretasin käes samasuguseid,aga jäin ikka originaalide juurde,augud olid juba ustes.
08 tagasivaatepeeglid on veits teise kuju ja kinnitusega.Küll oli aga võimalik 24 esiustele kinnitada mingeid seestpoolt juhitamatuid 08 kooperatiivi peegleid.
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: K apr 11, 2012 2:28 pm Postita teema:
Suur kevad on väljas ja asusin siis minagi korraliku autoomanikuna masinat sättima ja puhastama. Selleks ajasin auto talvekorterist välja
Seejärel vaatasin, et põhi tahaks veel siit-sealt lappimist, karbid ning tagumine numbriplekk olid kehvad ja üks tiib kah veits mullitas. Ühesõnaga kiskusin auto seest puhtaks ja väljast sai eemaldatud tagumine kaitseraud. Tõstsin hunniku uusi plekke autosse
ja sõitsin töökotta. Tagumise tiiva viisin veel täna järgi.
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: E apr 16, 2012 11:52 am Postita teema:
Väisasin täna töökoda, kuhu viisin ka Seltsimehelt hangitud renniosad.
Keevitaja oli tagumise ukse ja parempoolsete karpidega juba ühele poole saanud. Karbi vahetamisel selgus, et uued karbid on veidi teise profiiliga ning ka pisut laiemad. Mehel tuleb seda sobitamise tööd ikka omajagu teha.
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 471 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K juuni 13, 2012 6:07 pm Postita teema:
Sain Jaanilt infot, et töö ammu valmis. Ootame pilte ja kommentaare. Pole ka Sind Tallinna tänavatel Volgaga näinud. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: K juuni 27, 2012 9:43 pm Postita teema:
Tõepoolest on auto juba üle kuu aja garaa¸is olnud. Kuid vabanduseks võin kirjutada, et lasin värvil taheneda ja korralikult kuivada. Olen tehtud töödega väga rahul. Vahetati ju hulk plekke ja remonditi veel ühte ust,esimest tiiba ja teist tagumist tiiba, mis vahetusse ei läinud. Auto tundub kuidagi tummisem kohe. Või siis kujutan seda endale ette. Täna näpistasin töölt aega ja sõitsin auto juurde. Et teda vaikselt kokku korjama hakata.
Garaa¸iuksi avades tunned sellist lapsikut rõõmu, et ta sul ikka olemas on.
Ajasin ta rahulikult õue ja hakkasin otsast peale. Korjasin uuesti kõik jubinad välja, mis said ennist korralikult ära pandud, et kaotsi ei läheks. Vaatasin ka detailid kriitilise pilguga üle ja kõiki asju tegelikult tagasi panna ei saa. Tähendab saaks aga ei taha. Ei sobi enam läikiva pinnaga kokku. Seega korjasin koju kaasavõtmiseks päris hulga kummi, plastikut ja alumiiniumi, et nad koralikult ära pesta. Nüüdseks on see juba ka tehtud. Siis toppisin oma avadesse tagasi kõik kumminupud - no neid käib seal ikka omajagu. Ka nendest viskasin lõpuks 6 tükki ikkagi prügikasti. Liiga kulunud või pragulised. Aga tagumise otsa sain siiski korralikult kokku.
Vahetan veel mõningaid pisidetaile, mis homme loodetavasti ka kaubandusvõrgust saan ja järgmine nädal lähen tagasi, et siis juba salong ka enam-vähem kokku panna.
Kuigi päris alguses oli soov ju ainult välimised karbid vahetada.
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: T juuli 10, 2012 9:26 pm Postita teema:
Jätkan uue sissekandega.
Käisin täna jälle auto juures asjatamas. Kui lahti kiskusin ta peaaegu viie tunniga, siis tagasi kokku saab 2 tööpäevaga, arvestamata kodus ja kontoris tehtuid töid. Tundub lausa uskumatuna. Aga no pole hullu. Saame hakkama.
Täna võtsin esimese asjana ette termantiini ja porolooni mõõtu lõikamise tagumise aknalaua jaoks.
Sellega ühel pool, nokkisin enamuse salongist kokku. Oma koha leidsid matid,liistud,keskkonsool,torud ja polstrid.
Homme lõpetan esiistmete paigalduse ja puhun uutele udukatele elu sisse - pirnide näol. Pluss veel mõningad pisitööd.
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: E apr 08, 2013 11:09 am Postita teema:
Kirjutan mõne rea.
Eelmine hooaeg jäi erinevatel põhjustel selle Volgaga vahele. Sõitsin umbes 250 kilomeetrit. Nüüd, enne algavat hooaega, koostasin omale kontorisse tahvlile töönimekirja asjadest, mis vajaksid tähelepanu. Neist kõige raskema - summitiprobleemid - lahendasin loodetavasti positiivselt eelmise nädala reede lõunaks. Nüüd peaks korras olema. Nimelt ajas kollektori juurest gaase välja ning need omakorda jõudsid ka salongi. Lisaks ta veel kolises ka. Proovida autot ei õnnestunud, sest talvel olid kratid auto hoiustamiskohta väisanud ning kaasa võtnud kõik seal olnud akud. Kõige rohkem kahju on 2410 originaalakust. Kuid, mis sest enam. Võib-olla kadus midagi veel, kuid esmapilgul ei tuvastanud. Ülejäänud punktid on sellist kergemat laadi nokkimised, millega alustan käesoleval nädalal. Kui fotokat maha ei unusta, saab mõne ülesvõtte kah hiljem üles riputada.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.