Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Gaz-M21 US 1969, sm. Mirski
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 458 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz-M21 US 1969, sm. Mirski
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz-M21 US 1969, sm. Mirski
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 765
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P nov 07, 2010 11:41 pm    Postita teema: Vasta viitega

EI! MTJ jõudis vahepeal ette...

Tegelikult teiste töö annab Mirskile uudseid ja häid mõtteid, kuidas masinat tulevikus paremeni komplekteerida lisavarustusega nagu näiteks: suruõhk "engine" - mittemingisugune NITRO; kompressor; või V8; suurema mahutavusega tagaiste; märkamatu kerepikendus; miskit oli veel märkamatut pakiruumi detailide osas... Need vaid katked kõrvaga kuuldavatest mõttelendudest nn. teiste töö jälgimisel...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: K nov 10, 2010 9:19 pm    Postita teema: Vasta viitega

Näe, jäid veel mõned kaadrid üle.
Tegemist on siis tagatiibade eemaldamisega.






Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 765
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R dets 10, 2010 8:15 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tänase 10.12.10 seisuga pole nagu kuu aega midagi huvitavat toimunud GAZ 21 US-ga www.volga.ee andmetel.
Ilmselt ka mitte 10.01.11 kuupäeva andmetel. Peale seda aga ehk juba on...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: P dets 12, 2010 11:28 pm    Postita teema: Vasta viitega

Lammutamisele tuli appi ka hea sõber MTJ juhataja alias Vahur. Vahuriga on nagu dr. Watsonigagi huvitav koos tööd teha. Kogu aeg on millestki rääkida ja samas teevad käed tööd kui suu käib. Siin võtab Vahur ukselukke lahti. Vaadates seda tööd, mida olen viis aastat tagasi kiiruga masinat kokku pannes teinud, võtab täitsa kukalt kratsima. Kõik tuleb üle teha.

Peagi on platsis aga ka dr. Watson. Tema lammutas tagaukse klaasitõstukeid ukse seest välja.

Mingi salafoto tehti ka, klaasitõstuk ei mahtunud tagauksest hästi välja, seega pidin ise sinna sisse kaevuma.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 765
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E dets 13, 2010 6:36 pm    Postita teema: Vasta viitega

Aga MOOTORipildid?Smile
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: T dets 14, 2010 3:10 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kaalusin nii originaalmootori kapitaalremonti kui ka kunagi ammu valitud tee (24-10 mootor) jätkamist ning otsustasin hetkel viimase kasuks. Kus siis veel ennast välja elada ja proovida kõiki neid mõtetusi.
24-10 mootor kõrge surveastme puhul on tehase andmetel ligi veerandsada hobujõudu tugevam kui 21 oiginaal 75 vs 100. Samas olen täheldanud, et oma madala surveastmega tiksuvad korras 21 mootorid palju meeldivamalt. Eks aeg näitab, mis sest kõigest saab, kuid praegu tekkis isu veel eksperimenteerida.
Ümbertegemist tuleb mõnda jagu. Nimelt soovin säilitada kolmekäigulise käigukasti ja käiguvalitsa roolil. Selleks on aga vaja kas siduriketast või sidurikorvi kinnitust hoorattale muuta, kuna 21 hooratas ja seega ka sidurikoda on suuremad kui 24-10'l. Samuti on erinev sillatala ning proovimisel jäi tala ja õlipumba vahele umbes 3 cm ruumi. Sinna ruumi peaks mahtuna ka õlivann ning piisavalt peaks jääma ruumi ka kõikide detailide ümber. Midagi peab ümber tegema.



Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm. Metalliotsija
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 575
Asukoht: Käesalu, Keila vald

TeadePostitatud: T dets 14, 2010 5:12 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tervis.

Minu 21-le oli paigaldatud 2401 mootor, selleks oli õlivannist tükk välja lõigatud ja vanni madalam osa seega pisut lühemaks muudetud. Võibolla oli ka õlivõtturit ringi tehtud, see jäi kontrollimata, vanni eemaldamiseks pole vajadust olnud. Leidub seltsimehi, kes trummi põristavad ja ütlevad, et läheb niisama ka, peksa vann mõlki või muuda mootoripatju... need variandid vist päris ei sobi.

Aga mis õigupoolest eristab 21 ja 24 õlivanne ja takistab nende vastastikku vahetamist? Või on mootori asend ruumis teine?


D. Metallov.
_________________
Haapsalu EPT
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: T dets 14, 2010 6:23 pm    Postita teema: Vasta viitega

Erinevus on väga suur, kuna 21 õlivannil on vähemalt tagaotsas (ees ei oska kohe peast öelda) viimase raamlaagri süvend. 24'l on õlivanni kontaktpind mootoriplokiga sile.

Küllap saaks seda asja lahendade nii õlivanni kolkides, kui mootoripatju venitades, kuid mul on aega jännata. Pole õnneks mingeid tähtaegu välja hõiganud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: P dets 19, 2010 10:47 am    Postita teema: Vasta viitega

sm. Mirski kirjutas:

Ümbertegemist tuleb mõnda jagu. Nimelt soovin säilitada kolmekäigulise käigukasti ja käiguvalitsa roolil. Selleks on aga vaja kas siduriketast või sidurikorvi kinnitust hoorattale muuta, kuna 21 hooratas ja seega ka sidurikoda on suuremad kui 24-10'l.


Eile sain vihje Andruselt, et poes peaks müügil olema ka UAZ maasturite jaoks toodetud siduriketas, mis on väiksema läbimõõduga (ehk ette nähtud 24' mootorile) ja suure nuudiauguga (sobib vana volga käigukasti võlli otsa). Meenus, et tõesti, kunagi lammutasin ühe Jeraz'i seest välja sellise koosluse, kus 24'ja mootori otsas oli 21 kast. Selle kasti panin ka oma vana volgale alla ning olin sunnitud seda lausa kaks korda tegema, kuna küljekaaned olid erinevad. 21'l on käiguvalitsa kangid allapoole ja Jeraz'il on need ülespoole.
Nii, et nüüd siis pean Hiiult UAZ'i poest järgi uurima, kas on veel sellist toodet.
Või on kellelgi vedelemas mõni kasutatud selline siduriketas, millel kannatab veel katteid vahetada? (et metallosa pole välja veninud ning pragusid sisse tõmmanud)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Marko 01ZEI
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 11, 2010
Teateid: 233
Asukoht: Rae vald, Harjumaa

TeadePostitatud: L jaan 01, 2011 9:36 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tere ,Kiili varuosa keskuses on olemas kolme erimõõtu suure nuudiga sidurikettaid mõõdud 225, 255,280 mm läbimõõdus. Question
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: P jaan 02, 2011 11:52 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tänan info eest. Lähen homme garaazi ja mõõdan olemasolevad kettad üle.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Denis23
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 07, 2006
Teateid: 109
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T jaan 04, 2011 12:56 am    Postita teema: Vasta viitega

Pane siis kiire reduktoriga 24-10 tagasild ka, muidu pole ju mõtet 24-10 mootorist?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: T jaan 04, 2011 9:05 am    Postita teema: Vasta viitega

Kui tõepooles on võimalik saada poest suurele nuudile istuvat siduriketast Ø225mm ja kattelaiusega 45mm siis peaks komplekt kokku istuma küll.

24-10 tagasild on mul valmis varutud, kuid see on kasutatud ning ei pruugi üldse kõlbulik olla.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Lehekülg 3, kokku lehekülgi 3

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud