Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 765 Asukoht: Tallinn
Postitatud: P nov 07, 2010 11:41 pm Postita teema:
EI! MTJ jõudis vahepeal ette...
Tegelikult teiste töö annab Mirskile uudseid ja häid mõtteid, kuidas masinat tulevikus paremeni komplekteerida lisavarustusega nagu näiteks: suruõhk "engine" - mittemingisugune NITRO; kompressor; või V8; suurema mahutavusega tagaiste; märkamatu kerepikendus; miskit oli veel märkamatut pakiruumi detailide osas... Need vaid katked kõrvaga kuuldavatest mõttelendudest nn. teiste töö jälgimisel...
Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 765 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R dets 10, 2010 8:15 pm Postita teema:
Tänase 10.12.10 seisuga pole nagu kuu aega midagi huvitavat toimunud GAZ 21 US-ga www.volga.ee andmetel.
Ilmselt ka mitte 10.01.11 kuupäeva andmetel. Peale seda aga ehk juba on...
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1203 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: P dets 12, 2010 11:28 pm Postita teema:
Lammutamisele tuli appi ka hea sõber MTJ juhataja alias Vahur. Vahuriga on nagu dr. Watsonigagi huvitav koos tööd teha. Kogu aeg on millestki rääkida ja samas teevad käed tööd kui suu käib. Siin võtab Vahur ukselukke lahti. Vaadates seda tööd, mida olen viis aastat tagasi kiiruga masinat kokku pannes teinud, võtab täitsa kukalt kratsima. Kõik tuleb üle teha.
Peagi on platsis aga ka dr. Watson. Tema lammutas tagaukse klaasitõstukeid ukse seest välja.
Mingi salafoto tehti ka, klaasitõstuk ei mahtunud tagauksest hästi välja, seega pidin ise sinna sisse kaevuma.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1203 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: T dets 14, 2010 3:10 pm Postita teema:
Kaalusin nii originaalmootori kapitaalremonti kui ka kunagi ammu valitud tee (24-10 mootor) jätkamist ning otsustasin hetkel viimase kasuks. Kus siis veel ennast välja elada ja proovida kõiki neid mõtetusi.
24-10 mootor kõrge surveastme puhul on tehase andmetel ligi veerandsada hobujõudu tugevam kui 21 oiginaal 75 vs 100. Samas olen täheldanud, et oma madala surveastmega tiksuvad korras 21 mootorid palju meeldivamalt. Eks aeg näitab, mis sest kõigest saab, kuid praegu tekkis isu veel eksperimenteerida.
Ümbertegemist tuleb mõnda jagu. Nimelt soovin säilitada kolmekäigulise käigukasti ja käiguvalitsa roolil. Selleks on aga vaja kas siduriketast või sidurikorvi kinnitust hoorattale muuta, kuna 21 hooratas ja seega ka sidurikoda on suuremad kui 24-10'l. Samuti on erinev sillatala ning proovimisel jäi tala ja õlipumba vahele umbes 3 cm ruumi. Sinna ruumi peaks mahtuna ka õlivann ning piisavalt peaks jääma ruumi ka kõikide detailide ümber. Midagi peab ümber tegema.
Liitunud: Dec 01, 2004 Teateid: 575 Asukoht: Käesalu, Keila vald
Postitatud: T dets 14, 2010 5:12 pm Postita teema:
Tervis.
Minu 21-le oli paigaldatud 2401 mootor, selleks oli õlivannist tükk välja lõigatud ja vanni madalam osa seega pisut lühemaks muudetud. Võibolla oli ka õlivõtturit ringi tehtud, see jäi kontrollimata, vanni eemaldamiseks pole vajadust olnud. Leidub seltsimehi, kes trummi põristavad ja ütlevad, et läheb niisama ka, peksa vann mõlki või muuda mootoripatju... need variandid vist päris ei sobi.
Aga mis õigupoolest eristab 21 ja 24 õlivanne ja takistab nende vastastikku vahetamist? Või on mootori asend ruumis teine?
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1203 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: T dets 14, 2010 6:23 pm Postita teema:
Erinevus on väga suur, kuna 21 õlivannil on vähemalt tagaotsas (ees ei oska kohe peast öelda) viimase raamlaagri süvend. 24'l on õlivanni kontaktpind mootoriplokiga sile.
Küllap saaks seda asja lahendade nii õlivanni kolkides, kui mootoripatju venitades, kuid mul on aega jännata. Pole õnneks mingeid tähtaegu välja hõiganud.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1203 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: P dets 19, 2010 10:47 am Postita teema:
sm. Mirski kirjutas:
Ümbertegemist tuleb mõnda jagu. Nimelt soovin säilitada kolmekäigulise käigukasti ja käiguvalitsa roolil. Selleks on aga vaja kas siduriketast või sidurikorvi kinnitust hoorattale muuta, kuna 21 hooratas ja seega ka sidurikoda on suuremad kui 24-10'l.
Eile sain vihje Andruselt, et poes peaks müügil olema ka UAZ maasturite jaoks toodetud siduriketas, mis on väiksema läbimõõduga (ehk ette nähtud 24' mootorile) ja suure nuudiauguga (sobib vana volga käigukasti võlli otsa). Meenus, et tõesti, kunagi lammutasin ühe Jeraz'i seest välja sellise koosluse, kus 24'ja mootori otsas oli 21 kast. Selle kasti panin ka oma vana volgale alla ning olin sunnitud seda lausa kaks korda tegema, kuna küljekaaned olid erinevad. 21'l on käiguvalitsa kangid allapoole ja Jeraz'il on need ülespoole.
Nii, et nüüd siis pean Hiiult UAZ'i poest järgi uurima, kas on veel sellist toodet.
Või on kellelgi vedelemas mõni kasutatud selline siduriketas, millel kannatab veel katteid vahetada? (et metallosa pole välja veninud ning pragusid sisse tõmmanud)
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele Eelmine1, 2, 3
Lehekülg 3, kokku lehekülgi 3
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.