Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Gaz 3102 '97, G/K Sõbra
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 480 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 3102 '97, G/K Sõbra
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 3102 '97, G/K Sõbra
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: T mai 12, 2009 1:35 pm    Postita teema: Vasta viitega

Rooliga tegeledes avastasime lisaks raskele käigule ka seda, et rooliratas liigub vardaga ekstsentriliselt. Põhjustajaks kummileevendi, mis sai poest uus hangitud. Ära jäid õudsed plastmasssikäginad, mi rooli keeramisega kaasnesid. Käginat tekkisid, kuna kogu roolisammas liikus aramatuurlaual nähtavalt.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: T mai 12, 2009 1:40 pm    Postita teema: Vasta viitega

Siin siis nipeldatud värsked rooliotsad ja sm. Mehannilt kingiks saadud doonor roolisammas. Tänu viimasele saime teada, ka miks rooliratas loksub ja kõik kuidagi halvasti käib. Rooli koostamisel oli kellelgi eelmistest remontijatest fiksaatorkoonus valet pidi sambasse kinnitatud ja tsentreerimise asemel see seal sees lihtsalt segas rooli keeramist.

Roolihoovastik juba tagasi küljes.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: T mai 12, 2009 1:43 pm    Postita teema: Vasta viitega

Jälle oli roolikarp maas ja salongis stalingrad.





Siin siis roolikarp jälle omal kohal ja kate ilusti peal.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: T mai 12, 2009 3:08 pm    Postita teema: Vasta viitega

Huvitavad tegemised teil, mul endal ka plaan esisillale kapitaalne remont teha, nüüd hea näidismaterjal kohe ees kuidas teha Wink
Samas ma mõtlen,et huvitav olgugi,et 3102 on juba ketaspidurid ees siis ikkagi pole venelane suutnud roolivõimu (Power steering) sinna disainida.
Minu meelest oleks saanud omal ajal kui GAZ 24 ja hiljem 3102 ja 2410 tulid teha rida olulisi muudatusi mis oleks Volga läänemasinatele lähemale toonud üsna oluliselt. Aga jah need on vaid oletused,ajalugu ja reaalsus on midagi muud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Volgaomanik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jul 04, 2006
Teateid: 142
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: T mai 12, 2009 11:46 pm    Postita teema: Vasta viitega

Üks teemaväline postitus minu poolt ka:

Hea oleks, kui sm. Zaparov leiaks oma hõivatuses natuke aega ja oma filosoofiliste mõtteavalduste juures kasutaks kirjavahemärke. Kasvõi näiteks komasid.
Näiteks lausest "Minu meelest oleks saanud omal ajal kui GAZ 24 ja hiljem 3102 ja 2410 tulid teha rida olulisi muudatusi mis oleks Volga läänemasinatele lähemale toonud üsna oluliselt"(kirjaviis muutmata- toim.), ei pruugi eesti keelt vähemalt kolmede peale õppinud inimene esimese korraga aru saada.
Väikeseid ja trükkimisel mitte eriti palju aega nõudvaid kirjavahemärke kasutades muutuks tekst loetavamaks ja (võibolla) ka mõnevõrra arusaadavamaks.
Seda siis nii sm. Mirskile, kui ka teistele, kes kõnealuse autoga seonduvate käekäikude vastu huvi tunnevad.
_________________
http://autoblogi.blogspot.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: K mai 13, 2009 9:05 am    Postita teema: Vasta viitega

Mingil hetkel tuli lisavarustusse ka roolivõimendi, mis aastal täpselt, seda ei oska ma peast öelda.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: K mai 13, 2009 9:28 am    Postita teema: Vasta viitega

to Volgaomanik: probleemiga tegeldaks edaspidi, kuid kas õnnestub midagi paremaks muuta ei luba.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: E mai 18, 2009 3:45 pm    Postita teema: Vasta viitega

Pole ammu enam siia teemasse enam ridagi kirjutanud. Antud objekt muutus ühel hetkel nii vastikuks, et siia kirjutamine oleks tähendanud vaid võimalust sappi välja pritsida. Ning siis poleks keegi seda lugeda tahtnud. Lõpuks oleks administraatorid mind kehva sõnakasutuse pärast üldse ära plokkinud.

Lühidalt kokku võttes.
- rool oli rakse, Mirski püüdis määrida, kuid ei saanud. Selgus, et esisillas oli kõik valesti ja määret sisse ei läinud. Sild võeti lahti, vahetati käändtelje laagrid. Rattarummud hakkasid vabalt pöörama
- et rool ka edaspidi kerge oleks, muutis sm Mirski kõik rooli liigendid määritavaks.
- kokku pannes selgus, et rooli ikkagi vänderdab kui seda keerata. Selgus, et muhv roolivarda ja karbi vahel oli praak
- proovisõidul selgus, et sild koliseb kohutavalt.
- ülevaatusel selgus, et vasak alumine käändtelje laager loksus. Kuid see ei põhjustanud kolinat. Hoopis käigukasti kinnitus oli lahti.
- proovisõidul ikka kolises.
- selgus, et pidurisuport oli ka lahti.
- siis kadus kolmandat korda laadimine
- genekas käis remondis, väidevalt kontakti probleemid seoses oksüdeerumisega
- sõita ikka ei saanud, sest pidurid olid kohutavad, sumps käis kuskilt koledasti vastu keret ja mootor imes lisaõhku ning ei hoidnud tühikäiku
- sumpsi kinnitused ei sobinud, tuli ümber teha.
- lisaõhku imes pidurivõimu vahelt. Ei saanud seda kuidagi pidama ja pidureid ikkagi polnud
- selgus, et efektiivsed olid ainult tagapidurid. Esimesed olid nõrgad.
- häiris, et sidur oli kole järsk ja tegi lahtumise hetkel koledat häält.
- Mirski võttis kasti maha, et sidurit vahetada. Lisaks eemaldati jälle summuti, kuna see tegi ka koledat häält.
- sama soojaga võeti maha ka kollektor, radikas, pidurisüsteem, sidurisüsteem ja palju muudki.
- kõik oli jälle laiali
- kollektor puhastatud ja värvitud.
- Mirski lõikas sumpsi püksid jms lõhki ning keevitas sumpsi ringi uutest torudest.
- Midagi paremaks ei läinud
- uus lamellidega LUK sidur, uus siduripeapump, reguleerimine ja üldse ilge jama
- Uus pidurite peapump, pidurivõimendi elementaarosadeks, uued mansetid sisse, täielikult taastatud pidurivõimendi külge
- midagi ei muutunud. Võimendi sisises õhku läbi ja mootor tühikäiku ei hoidnud.
- radikas lekkis. Mirski tinutas ise radika kokku. See jäi pidama
- mingil hetkel hakkas mootor tegema diisli häält. Siis vahepeal teeb sellist häält nagu klapid oleks kulunud. Üldiselt teeb kogu aeg isesusgust häält.
- proovisõidud, kohutav vibra roolis, lisaks roolilõtk
- Mirski lammutas jälle ühe esiratta rummu küljest ning vahetas ka viimase käändtelje otsa nõellaagri.
- Kõik on uus, kuid auto sõidab ikka kohutavalt, pidurivõimu ikka pole.
- Pidurivõimendi ja piduripumba vahele sai otsitud mingi tihend. Seda tegelikult ei pea seal olema.
- Sellega lõpuks korras
- Kardaani kapitaalremont, peaks vähendama vibrasid ja kõrvalhelisid
- uue kardaaniga proovisõidule
- laadimine kadunud !!!
- genekas jälle maha. Mirski lammutas selle nüüd elementaarosadeks ning teostas raamatu järgi täieliku kontrolli. Kõik töötab.
- käis remondis, sai teada, et genekas on korras.
- pani jälle külge - oligi korras, Müstiline värk
- Ratase vibra ikkagi jube. Probleem selles, et rattaid pole võimalik tsentreerida. Tuleb meelitada poltidega kinni, nii saab peaaegu rahuldava tulemuse.
- Kojameeste lüliti läks põlema.
- kaassõitja iste kriuksub ja logiseb

Ühesõnaga - täielik jama.

Meie auto ihudoktor on ka ikka käinud abiks. Sõna otseses mõttes doktor.


Viimaks oli asi nii kaugel, et sai sillastendi minna. Luksusautodega käiakse ikka korralikes töökodades. Väga viisakas asutus.


Niisugune töökoda võiks muidugi endal ka olla. Mulle meeldivad steriilselt puhtad ja heavalgustusega kaasaegsed töökojad. Need tekitavad hea töömeeleolu


Nüüd võib väita, et see auto hakkab looma. Veel on jäänud mõned kosmeetilised pisiasjad, kuid üldplaanis võib öelda, et ... SEE AUTO ON VALMIS.

Laupäeva õhtuks sai uue hooaja küpseks ka üks teine luksusauto meie garaazikooperatiivist. Mõlemad on värvitud täpselt sama värviga - Mercedese 040 Schwarts. Olid ajad, olid riigikorrad...


_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: R mär 18, 2011 12:51 am    Postita teema: Vasta viitega

Olen viimasel ajal mõlgutanud palju mõtteid oma Gaz 3102 teemadel. Kunagi oli see üks minu unistusi. Hakates teemaga aktiivselt tegelema, tekkis mulle neid kogemata 2 tk. Moskvast ostsin originaalkorras auto ja teise ehitasin ise. Küll oli ilus paar.


Üsna pragmaatilistel põhjustel pidin turustama ühe kahest autost. Pakkusin välja mõlemad autod, jättes valiku ostjate teha. Paraku sattus see olema originaal auto. Tol hetkel tundus valik mõistlik, sest tema väärtus oli ainult rahas mõõdetav. Enda ehitatud auto väärtust on hoopis raskem hinnata. Tunnistan, et olen seda otsust kibedalt kahetsenud. Müüsin tegelikult vale auto. Selle pettumuse taustal olen mõneti teenimatult unustanud oma teise auto. Ehitasime teda ju sm.Mirskiga kahasse peaaegu kaks aastat. Ning nüüd näen, et tegin siia teemasse viimase postituse ka peaaegu 2 aastat tagasi.

Eks siin ole omad põhjused, miks olen selle auto olemasolu mälust üldse pühkinud. Ta on silma alt ära, seisab Okupatsioonide muuseumis. Mõnikord peavad mõned asjad laagerdama, lootuses et nad taas atraktiivseks muutuksid. Mõnikord ei aita muidugi seegi. Otsisin välja vanad fotod, mis sellest autost on tehtud ja imestasin ise ka - päris kena pill ju tegelikult. Püüdsin kõrvutada mõned fotod, milline ta alguses oli ja mis temast lõpuks tuli.

Tegelikult võiks justkui rahul olla. Ta sai ju komplekteeritud parimatest olemasolevatest originaalosadest.





Samamoodi sai kogu sisu tegelikult uus (ehk tegelikult vastupidi vanem versioon)




Suvel 2009 käis see auto "Punane elavhõbe" filmivõtetel, kus ta kehastas politseipealiku autot.




See masin on sõitnud kaasa ka kahe viimase aasta Ettevaatust Auto üritused. Kuid mina ise pole selle autoga sõitnud praktiliselt üldse. Korra käisin temaga Tartus, paar pikemat päeva linnas ja see on ka kõik. Proovisõite olen temaga teinud palju. Iga kord on otsad olnud lühikesed ja sellega on tema tarbimine piirdunud. Ma ei saanud selle autoga kunagi sõbraks. Ta lihtsalt ei meeldinud mulle ja ilmselt oli antipaatia vastastikune.

Temaga on halb ja raske sõita, kuigi tehniliste andmete järgi on see võimas ja kiire auto. See mootor on erakordselt vastiku temperamendiga, olgugi, et moodne ja suutlik. Tõsi, ta ei karda kiirust (sõidab eba-volgalikult kiiresti ka pikki vahemaid) ja ta on sealjuures väga ökonoomne, kulutades maanteel umbes 7,5 sajale. Ent tema mootori hääled, tema mootori töö, kange rool ja veel kangem käigukast, see polnud midagi sarnast kui Moskvast toodud originaal 12 klapiga auto. Ta ei sõida mitte nagu Volga, vaid ta sõidab nagu mingi anonüümne ja rohmakas Vene auto. Temaga sõitmine oli väsitav ja tekitas minus alati stressi.

Võib olla oli see kõik paljuski minu enda peas kinni. Mõned teised proovisid ja ei kurtnud sugugi. Eks minu jaoks olid lootused muidugi suuremad ja sellevõrra koledam oli pettumus lõpptulemuses. Sellepärast lugesin ühel hetkel projekti enda jaoks täielikult ebaõnnestunuks ning unustasin sootuks selle masina olemasolu.

Minu vaen selle auto vastu pole tegelikult sugugi raugenud ja tema saatus ripub üsnagi juuksekarva otsas. Võtan ta sel kevadel muuseumist välja ja üritan temaga mingi aja igapäevaselt sõita. Eks siis otsustab, mis temast edasi saab. On enam kui tõenäoline, et seda autot ei säilitata, vaid ta läheb lammutamisele. Doonoriks minu järgmisele projektile, mis loodetavasti õnnestub paremini. Kui keegi tahab tehnikale (mootor, 5-ne kast, sillad) pakkumisi teha, kiirendaks see minu otsust.

Aga seni tuleb tegeleda universaaliga. Teeme siiski ühe asja korraga.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1325
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: R mär 18, 2011 12:08 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tsiteerin::
Tunnistan, et olen seda otsust kibedalt kahetsenud.


Pakun välja järgmise "level`i" - 84a. Gaz 3102-51, punase sametiga.
Kas toome ära? Smile

Ps: kuidas lendab moodne kärrrbes- zzzzzzzzz mmmm zzzzzzz zmz
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: E mai 16, 2011 1:22 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ühel ilusal kevadisel päeval varustasin end korraliku arsenaliga ja sõitsin kesklinna Okupatsioonide Muuseumi juurde. Pakiruumis oli tööriistaskast ja padrunite komplekt, akukaablid, tester, ja palju muudki. Kõrvalistmel istus meie sõpruskonna kõige pädevam tehnik ning viimase abinõuna ka lebas autopõrandal puksiirtross.

Lükanud Volga muuseumist välja, konstateerisin auto all õliloigu. Ta oli seal seisnud umbes-täpselt aasta. Rehvid olid täis, kõik vedelikud vajalikul määral sees. Ühendasime aku ja keerasime Volga käima. Nagu välismaa auto. Siin polnud vaja isegi bensiini pumbata. Bensiinifiltri vahelt hakkas kütust läbi imbuma. Tuli klambrit peale pingutada. Võimalik, et tegelikult on voolik sealt alt surnud ja peaks ikkagi ettevaatuse mõttes jupi maha lõikama. Kõik elektriseadmed toimisid nii nagu enne ning olles asendanud museaalsed numbrimärgid ametlike vastu, keerasime tänavale.


Ilus oli üle pika aja jälle Volgaga sõita. Mul jäi eelmine aasta selle autoga peaaegu täielikult vahele. Aeg parandab haavad ja nüüd ei tundunudki see 16V Volga enam nii jõle kui mälestustes. Tegelikult ta sõitis isegi väga hästi, peab tunnistama. Ta on harjumuspärase Volga kohta ikka saatanlikult kiire ja stabiilne sõita. Vigadena peab muidugi endiselt ära mainima kolm olulist puudust:
- rool selgelt liiga raske keerata. Kodanik Medvedjeviga käisime kah sõitmas ja tema soovitus oli vähendada rataste ettejooksu - proovime.
- käiguvahetused kohati kohmakad. Kas on viga ikka siduriajamis, et ta ei lahuta lõpuni või kasti sisene probleem.
- loll hääl resonaatoris kindlatel pööretel. Enamike arvates on tegemist pükste spetsiifikaga ja sellega polegi midagi teha. Siiski on kahtlustatud ka mootori plokikaane probleemi. Ebatihedad klapid ja sellest tulenevalt häiritud mootori tööreziimid võivad ka mingitel pööretel väljalaskesse kõrvahelisid saata.

Siiski on emotsioon Volgast üle pika aja nii positiivselt värske, et ma ei ole lasknud end mainitud probleemidest eriti häirida. Ülevaatuse läbis auto ilma ühegi märkuseta - tubli töö sõbrad Robert ja Peeter. Ilma teieta see auto poleks sõitnud. Täna aga sõidab ta nii edukalt, et on osutunud minu viimaseks sõitvaks vanaautoks. Esimeses lõigus kirjeldatud kevadist auto stardipaketti läks tarvis hoopis minu kapitalistliku igapäevasõiduki tänavalt kokku korjatamiseks. 1:0 Volga kasuks, kuid see ei pruugi nii jääda.


Eesmärk on selle autoga mai lõpus ka Võrru jõuda. Nagu eelmistelgi kordadel - Tammepärja filiaali esinduse ekipaazis.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Idalimusiin
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 14, 2006
Teateid: 468
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E mai 16, 2011 6:29 pm    Postita teema: Vasta viitega

loll hääl resonaatoris peabki olema. mina nimetaksin seda spetsiifiliseks lörinaks. ilma selleta polegi õige asi:) Niipalju, kui mina olen erinevate 3102 tüüpi Volgadega sõitnud, on see kõigil olemas. Pigem harju sellega ja naudi.

Lugupidamisega,


Ida Limusiin
_________________
Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: E mai 16, 2011 7:17 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kus see õlileke siis veel tuli, kas karteri vahelt või mujalt või kas me räägime ikka mootori õlilekkest???
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: P mai 27, 2012 11:29 pm    Postita teema: Vasta viitega

Masin läbis "Ettevaatust Auto" trassi hindele väga hea.
Üks probleem, mis häirib mugavat sõitu on probleemid helisüsteemiga. Nimelt viskab sisse mootori töösagedust.
Lugedes Kalju Aleksiuse publikatsiooni "Sõiduautod", avastasin, et raadiohäireid põhjustavad kõrgepingeahelad, jagaja ja generaator.
Kuna antud masin on pritsemootoriga, pole sellel jagajat, on küünlad (mingite eriti pikkade piipudega) ja veidi teistsugune generaator (tänapäevasem), hankisin ka tavalise 24-10 genekale sobiva kondensaatori, kuid sellele genakale see ei sobi. Eks lähipäevil saab õiget otsida, kuit tahtsin teada, kuidas kondensaatori töökorras olekut kontrollida?
Kas vilinat kõlarites töötava mootori korral võib põhjustada ka miski muu peale generaatori (katkise kondensaatori)?
Pingeregulaatoril on harjad veel parasjagu pikad, küll on aga vaskseibid juba päris sügavate soontega. Kas ka see võib häireid põhjustada.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: E mai 28, 2012 2:49 pm    Postita teema: Vasta viitega

Generaator kontrollitud.
Kondensaator on piisava mahutavusega 2,... ja töötab
Generaator laeb, andis välja kuni 70Ah.

Seega saab raadiohäireid otsida nüüd küünaldest või kõrgepingejuhtmetest.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Järgmine
Lehekülg 22, kokku lehekülgi 24

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud