Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 258 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 31013 '92 G/K Sõbra
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 31013 '92 G/K Sõbra
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 467
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R veeb 03, 2017 9:30 am    Postita teema: Vasta viitega

Olen mitu korda mõelnud, miks on 5,5l autodel generaator 100A. Kindlasti on ta võimsam, kui tavaline 40A ja kunagi ei jää me teel hätta.
Kui selline panna tavalisele 3102-le, kas siis kõik viled- tuled on garanteeritud? Kas see sobib ka kõigile mudelitele. Kas neid liigub ka tavaturul?
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: R veeb 03, 2017 10:06 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kaldi kirjutas:
Olen mitu korda mõelnud, miks on 5,5l autodel generaator 100A.


Tavalisele Volgale piisab 40-60A generaatorist täiesti. Ka 31013 Volgale piisaks sellest, sest tema nromaalne töötamine ei vaja oluliselt rohkem voolu. Suur generaator oli vajalik peamiselt pakiruumi paigutatud eriside jms tehnika töös hoidmiseks.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 467
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E veeb 20, 2017 8:23 pm    Postita teema: Vasta viitega

Millegipärast kasutab Martin juba teisel 3102-l esistanget ühtlase kummiribaga. Kas nende kahe erineva stangetüübi paigaldamisel oli omal ajal ka mingi väljalaske aastate seos? Algselt oli tal ju kaheosaline kummiriba numbrimärgiga.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: T veeb 21, 2017 1:18 am    Postita teema: Vasta viitega

Terane tähelepanek. Pikk kummilint kadus esistangelt millalgi umbes 1987-1988. aasta paiku? Täpselt ei teagi millal. Aga mul on hormonaalne häire, et mulle lihtsalt ei meeldi see lühikeste lintidega lahendus. Number varjab siis osaliselt ilusa kandilise radiaatorivõre ja üldse rapib selle konkreetsete joontega esiosa kuidagi kildudeks. Seega täiesti teadlik möödapanek minu poolt.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: P nov 24, 2019 1:33 am    Postita teema: Vasta viitega

Aeg on imelik nähtus. Me ei näe seda, me tihti isegi ei tunneta seda, kuid see muudab meid. Kõik muutub ajas. Me ise, me oskused, me väärtused ja me tõekspidamised. Lugesin selle auto teema algust ja püüdsin end mõelda tagasi aega mil me me sm.Mirskiga alustasime antud projektiga. Ma isegi ähmaselt mäletan neid vestlusi, kus me filosofeerisime teemadel, et mis on nagu äge ja õige ning milline peaks meie silmis saama üks 31013.

Toona ma olin ise väga rangelt originaali pooldaja ning originaal oli minu jaoks nagu kõige püham asi üldse. Tegelikult on siiani, aga originaali mõiste on ajas muutunud. Vähemalt minu jaoks. Autoprojekti alguses ja arengufaasis oli meie eemärk luua Volga tippmudel. Me ei käsitlenud Gaz 31013 mitte niivõrd operatiivautona, kuivõrd Gaz 3102 Volga tippmudelina. Fakt, et nad olid operatiivautod ja et meie oma oli ju ka opratiitvauto meid väga ei heidutanud, sest see oli lihtsalt riigikorra eripära. Et neid autosid ei müüdud normaalsetele jõukatele inimestele, vaid nende saatus oli saada nahkmantlitega meeste tööriistadeks. Meie natuke püüdsime vastuvoolu ujuda ja ennistada oma auto selliseks nagu ta oleks võinud olla, nagu ta oleks võinud tegelikult sündida, normaalses ühiskonnas.

Nüüd hiljuti lugesin kaaskannataja Formika postitust Automoto foorumis, kus ta kirjutas, et "Tallinna mehed on oma 31013-d rohkem nagu luks-sõidu Volgadeks ehitanud" ning tundsin end puudutatuna. Et mismõttes nagu … mis krdi luks auto!!! Aga siis läksin kuuri, kus ta oli nüüd puutumatuna seisnud juba üle aasta ja vaatasin oma autole otsa.


Tõesti! Ongi! Ta on ju kuidagi ludu ja ilmetu. Ta ei ole nagu mitte midagi. Ta pole Gaz 3102 ja ta pole ka 31013, vaid mingi imelik toode. Ja äkki sain aru, et ma olen kõike jälle valesti teinud. Sel ajal õigesti, tänases vääringus valesti. 31013 ei ole kunagi olnud luks-sõidu Volga. Ta on sündinud operatiivautona. Ta on loodudki operatiivautoks. Teda pole kunagi tavamudelina olemas olnudki. Ta ongi sihtotstarbeline eritehnika. Pigem olid need Tšaika polstriga lukspillid tavaliste 3102 või 2410 eriversioonide baasil. Aga 31013 oli enamasti üsna lihtsa siseviimistlusega aga seevastu pilgeni eritehnikat täis operatiivauto. Väliselt võisid nad küll olla Tšaika nitrovärvidega värvitud (minu auto ju oli), kuid tumedate klaaside taga oli ikka üsna askeetlik sisemus.

Nii, et otsisin jälle välja tema katuselt kunagi maha võetud eriside Rosa antenni ning lasin selle korda teha. See on veel haruldane vana tüübi pikk antenn, mis oli seest üles-alla keeratav. Ehk ta sai lasta täitsa vastu katust kui vaja.


Meie 1993 aasta omal on juba uuema tüübi lühike antenn.


Autoga üldiselt ei ole läinud hästi. Sõita pole ta saanud rohkem kui testisõidud ümber kvartali. Ma ei suuda selle auto tehnikat saada niisugusesse korda, et ta päriselt ka sõita kannataks. Tal on nagu kõik asjad katki. Tal on kapremonditud mootor, millel puudub korralik õlirõhk. Tal on kaks korda remonditud käigukast, mis vahetab käike "kuvaldaga tagasilda" meetodil. Tal on eriline Tšaika tagasild, mis ulub nii, et ajab pea valutama. Ning tal on väga age roolivõimendi, mida on palju remonditud, aga ta ei tööta. Käigukasti saatsin isegi Ukrainasse remonti, ning tagasi sain täpselt sama vigase kasti nagu sinna saateski. Aga vähemalt Kiievis käik oli tore ja meeleolukas.


Praegu kaalun juba varianti, et äkki viin üldse terve auto Kiievisse. Võib olla oskab seal keegi ta korda teha. Aga auto on ilus. Kuna ta ei sõida, siis ei ole olnud mingit huvi teda ka lõpuni ära viimistleda. Aga vaadata kannatab.



Mootoriruum on ka kena ja tegelikult ka lõpuni komplekteeritud. Lihtsalt akuraam ja kate on hetkel eemaldatud.


Uued suunad tema edasi arendamisel on tema täielik tagasi pööramine operatiivautoks. Tähelepanelik lugeja juba märkas katusele tagasi kolinud antenni. Tuttava moskvalase abiga olen suutnud kokku koguda päris arvestatava osa Rosa eriside komponentidest. Neid on küll palju ja läbisegi, sest kompletkeerimist vajavad ka mõned teised mustad autod, aga näited on pildil.



Lisaks hankisin täiesti tutika Altai telefoni komplekti, mille võiks panna mingisse teise autosse. Tegelikult, ilma naljata, see on esimene mobiiltelefon maailmas. See töötas sagedusel umbes 343 MHz ja tugijaama piires võimaldas pidada korraga 20 kõnet, hiljem juba ka rohkem. Levis ca 30 km. Tal oli ikkagi korralik kahesuunaline side, ehk korraga sai rääkida ja kuulata, mitte nagu raadiosaatjal. Temaga sai helistada dispetšerile, otse teisele Altaile ning ka võrgust välja tavalisele abonemendile, ehk kodutelefonile. Samuti sai kodust helistada autosse. See valge nupuga katuseantenn oli Volga katusel nii kõva sõna, et toona lapsele tundus see peaaegu nagu võlumaa. Neid kasutas Ministrite Nõukogu ja julgeolek küll Eestis, kuid 31013 varustusse see vidin ilmselt kunagi ei kuulunud. Nemad pruukisid ikkagi šifreeringuga Rosa sidet.


Tegelikult tahaksin oma auto ikkagi mingi valemiga kõigepealt korda ja sõitvaks saada. Aga üldiselt on prioriteedid nüüd ses mõttes teistsugused, et see kalli viimistlusega Tšaika salong oli talle natuke raiskamine. Ja äkki peakski üldse ta välja võtma ja midagi lihtsamat sinna tegema? Sest plastikud ja armatuuri lõikan ma lähiajal jälle katki, puurin auke täis ja varustan ta seest nõuetekohaste telefonidega. Tutika moodsa raadio viskan ka välja, sest niisugust asja pole kunagi 31013-s olnud. Sinna asemele läheb ilmselt eriside juhtpult.


Natuke on isegi kahju, et hukkamisele läheb ka kogu ilusti viimistletud pakiruum. Sellega sai päris palju vaeva nähtud, aga tema originaalsed eriside kandurid tuleb tagasi panna. Nagu jutu alguses sai öeldud - originaali mõiste on ajas lihtsalt nii palju muutunud. Sõber Tõnu on ka juba aastaid käinud ja väsitanud meid kõiki oma jutuga kuidas me peame väärtustama kõike koledat eelduses, et see peabki täpselt nii kole olema. Et me ei tohi ilusaks teha asju mis pole kunagi ilusad olnud. Ja see et ta pole ilus, et tähenda, et ta oleks kole. Lihtsalt ta on originaal. Tegelikult polnud Gaz 31013-l kunagi niisugust pakiruumi.


Niisugune on õige. Selline peab ta olema. Lihtsalt puhtam ja vähem roostes. Ja varuratas peaks olema omal kohal. Suurel kanduril ilmselt käisid mingid eriside seadmed, aga ka relvašeif ja sinna võidi kinnitada ka lisaraskused talvel. Tulutult olen püüdnud leida pilti, milline võis päriselt välja näha 31013 pakiruum teenistuse ajal. Olles neid paarilt seltsimehelt küsinud, olen tavaliselt saanud vastuseks, et "keegi polnud nii loll, et oleks neid omal ajal pildistanud. Kes ikka kinni tahtis minna".


Veel üks tobe nüanss on hakanud häirima. Uurides vanu fotosid nende autode teenistuse aegadest hakkab silma, et päris paljudel autodel on küljes lisa dekoorliistud külgedel. Ma ei tea mis puhkudel neid pandi, kas nad võisid ka mingit sõnumit edasi anda, viidata mingile erimudelile … ma ei tea. Osadel on, osadel pole.



Aga minu autol olid nad alguses peal. Ja nii koledad kui nad mulle ka ei tundu, hakkan ma omadega jõudma niikaugele, et nad tuleb ilmselt tagasi panna. Õnneks on nad mul alles ka veel … miskipärast.


Ehk siis niisugused tuuled seekord.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P nov 24, 2019 11:14 am    Postita teema: Vasta viitega

Ikkagi kurb lugeda. Äkki võtaksid mõne aasta, enne kui hakkad lammutama? Äkki õnnestuks selle ajaga mootor, käigukast ja tagasild korda saada ja sõidutada seltsimehi mugavalt Musta mere äärde?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 467
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P nov 24, 2019 12:04 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tark ei torma. Kasutan klassiku sõnu "tubli mees".
Meil kõigil käivad mõtted ühest äärmusest teise. Kaalun ise ka oma esimese seeria formkamernaja 3102 müüki, et hakata tegelema 7 aastat seisnud "sinilinnu" lõputööga.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 766
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P nov 24, 2019 4:09 pm    Postita teema: Vasta viitega

Watson - nõutu...
Ülimalt täiuslikult ehitatud 31013!
Jahh. Ilmselt ei olnud ta aga kunagi nii uhke!
Võib-olla mõni masin oli aga nii uhke ka mõne tagasihoidliku hingega suurkuju valduses. Kindlasti mõni masin oli sellise isiku käes. Vaevalt aga me teame, et milline sisekujundus oli. Võis vabalt selline olla. Või noh... võime alati ta selliseks kujundada nagu arvame!
Aga kindlasti ta eritehnika oli. Ja kindlasti seest askeetlikuma välimusega, auke täis puuritud!
Võib-olla las see auto saab liikuvtehnika korda või ootab oma aega.
Äkki leidub hoopis veel mõni 31013 töötava liikuva tehnikaga, mis on ka erivarustusega rohkem säilunud?!
Aga eritehnika ongi vist üks paras peavalu...
Lõpuks autod ongi ju... Mängimiseks!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1325
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: P nov 24, 2019 6:47 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kusjuures tõesti, kõige ägedamate komplektsuste ja toretsevate polstrite poolest on olnud GAZ 2410 baasil erimudelid. Erivariandid enamikus aastast 1990
Kohanud olen ka 3102 "erivõõpuskeid" 88-89 aastatest, mil GAZ 14 ärakadumine pidi kuidagi kompenseeritama nende rohkema väärindamisega.
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: P nov 24, 2019 11:53 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sõbrad, rahu! Ega ma siis autot ära ei lammuta. Vastupidi, teeme ju paremaks, lisame mõned operatiivautole omased tunnused ning tõstame seeläbi veelgi auto originaalsust. Kui UAZile paigaldada vaibad ja veluur, ei ole ta sellepärast uhkem UAZ. Pigem lihtsalt valesti taastatud auto. Sama teooria kehtib ka minu auto kohta praegu.

Samuti ei välista ju telefonide ja antennide lisamine võimalust auto tehnikaga edasi tegeleda ja temaga vajadusel mugavalt seltsimehi sõidutada. Aga seni kuni ta väga sõita ei taha, olgu ta vähemalt autentne makett.

Tehnika osas olen tegelikult ka nõutu. Ma ei oska teda enam oma võimaluste raames paremaks teha. Olgu, mootori saame ilmselt korda, tuleb lihtsalt otsast peale üle teha nagu kõik teisedki meister-Sergei tehtud tööd. Aga käigukasti ja tagasillaga on nagu kehvemad lood. Oleks ka ilmselt ka variant aretada talle mootori otsa mingi USA päritolu käigukast ning unustada igaveseks Tšaika kasti agooniad. Saaks auto küll hästi sõitvaks, kuid kaotaks originaalsuses. Samuti tagasilla võiks ju teoreetiliselt asendada millegi töökindlamaga, kasvõi Volvo või mingi mulle tundmatu Ameerika auto tagasillaga. Aga õhku jääb see rikutud originaalsuse küsimus.

Kui arendada mõtet, et äkki auto Ukrainasse viia ja lasta sealsetel meistritel tehnika ära remontida, oleks see mingis mõttes ikkagi maketi ehitamine. Sest Tšaika käigukasti ja tagasillaga ei ole see auto nagunii kunagi töökindel ega mugav kasutada. See käigukast on ikka tõeline nuhtlus tegelikult. Ta on alati robustne, ebamugav ja väga ebatöökindel, mis rikub kogu sõidu naudingu.

On olnud ka mõtteid sellest autost üldse loobuda. Et äkki tuleb keegi rikas onu, annab palju raha ja viib ta kuhugi valge marmori peale seisma. Oleks kõik probleemid lahendatud.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 551
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: E nov 25, 2019 8:13 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tead Martin, mina isiklikult toetan mõtet hea pakkumise korral kuskile riiulisse ära anda. Teine hull ju jääb orbiidile. Seda hästi meisterlikult voolitud masinat igatsevad paljud. .
Ega sa ometi arva et Formika need KGB masinad vaikselt kulgevad-kulgesid.Pole keegi nendega sõita ju saanud. Treila peal kõik vaiksed.. .Nagu ma aru nüüd saanud olen siis tegelikult need Formika museaalid samuti müügi artiklid varem või hiljem. Eks vaata mis mõtekas, sul tegevust ilma selletagi küllaga. Minul kahju ainult siis kui riigist välja läheb, paraku raha ei haise.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: T nov 26, 2019 11:17 pm    Postita teema: Vasta viitega

Hehh, äge!
Mul on hea meel, et sm Tihhonov on selle masina jälle ette võtnud. Naljakas kokkusattumus, et just pühapäeva päeval (kui ma selle teema uudispostitust veel lugenud polnud) tegime seltsimehega garaažikoperatiivi inventuuri ning andsin kingitusena üle 2/3 akukomplektist - just sellele autole kunagi osta.ee oksjonitelt võidetud originaalaku +bakeliitkatte (aku raam oli vist seltsimees ise kohale toonud). Õhtul siis loen - opaa täitsa aktuaalne.

Mis puudutab suunavalikut -siis Tihhonov on alati olnud hea põhjendaja -nii ka nüüd. Raske on esitatud argumentidega vaielda - vaipsisuga UAZ on tõesti võõras ja paraku ei eruta ju enamus teadjamaid seltsimehi Tšaikadesse paigadatud DVD+40" telerid - ikka vaatad, et kena originaalsisu on ära visatud ja jälle tavapärane nahksisu sisse pandud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
formika
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 10, 2016
Teateid: 37
Asukoht: Võrumaa

TeadePostitatud: T nov 26, 2019 11:38 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sm.Tihhonovile lohutuseks, et imetlesin siiralt sinu 31013-t. Ja mõtlesingi, nähes seda salongi ja muud, et teed temast ühe lux. limusiini. See, et probleemid käigukasti ja tagasillaga, tulevad sellest, et masin lihtsalt eelmiste omanike poolt ära hooratud. Kui ma oma 23-e ehitasin, siis said kõik need sõlmed uute vastu vahetatud ja Otepääl Ettevaatust Auto üritusel, kuhu ma muuseas omal jõul, mitte treileril ei sõitnud. Poiss sõitis tava aut. Volgaga taga ja ei näinud isegi mu tagatulesid mitte. Käigukast lülitab pea tundmatult ja tagasild ei unda. Ainult ilma rooli ja piduri võimendita tunned ennast kamikadzena. Sm. Autjuhile lohutuseks ja pisut ka teadmiseks, kõik mu seni tehtud autod sõidavad probleemideta ja müüa neid mul mingit kavatsust ei ole. Loobun mõnest ainult tõesti väga, väga vastupandamatu pakkumise korral. GAZ 23 puhul olen kõik pakkumised tagasi lükanud. Andsin ära ainult GAZ 11-40 ja 11-73 projektid, sest vahetuskaup (ZIS 110) oli minu jaoks nii vastupandamatu. Poiss andis ära oma 2424 ka ainult selle pärast, sest meil oli teine ka ja sellel oli ka mõned tehnilised probleemid, mille nüüd loodame parandada. Oma 31013-e ehitame Nõuka miilitsa värvides. Soov teha midagi teistmoodi. Idee sain selleks internetis ühte filmilõiku nähes, kus sm. Gorbatsovi kolonn sõitis kremli väravatest välja ja saateautodeks need 31 mudelid, mis siis suures uutmise ja avalikkustamise tuhinas olid värvitud miilisa värvidesse, mitte nagu varasemad saateautod, mustad. Gorbatsovi ZIL 41047 saateautodeks oli mõeldamatu kasutada tava 31 mudeli autosid, kindlasti olid nendeks 31013-d.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: R dets 06, 2019 4:20 pm    Postita teema: Vasta viitega

Retsept, kui mees leiab motivatsiooni enda poolt väga hästi tehtud auto teist korda uuesti üle teha. Samuti on väga kõva tase see, kui kellelgi on teadmised omaaegsest põhimõtteliselt salastatud erisidest ja autode lisaseadmetest. Rääkimata siis veel sellest, kui selline tehnika on päriselt olemas ja lisaks on olemas ka autod mille külge kõnealust tehnikat installeerida. Seega kui leiate endas tahtmist ja jaksu siis saab üks vägev asi olema ja minu poolt veel üks retsept.
Tervitab, Urmas
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Lehekülg 8, kokku lehekülgi 8

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud