Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 747 Asukoht: Tallinn
Postitatud: N mai 21, 2009 9:55 am Postita teema:
Lugupeetud Teeameti Direktor!
Mind sundis nö. sulge haarama sinu, võiks öelda mure ja mõningane tagasihoidlikkus oma auto, võiks isegi öelda, sotsiaalse päritolu ja mineviku kohta, vt. lõigu algus: Minu 2410 seevastu selliste väikeste (kolhoosi) direktorite esindussedaan jne.(lõigu lõpp).
Siinkohal teatan, et soetasin konkreetselt selle auto 2002 aasta külmal talvepäeval, ajalehest "Kuldne Börs" leitud müügikuulutuse põhjal. Kuna müüja esindaja sõnul oli masin seisnud eelnevalt kaks aastat garaazis, siis igaks juhuks läksime puksiiriga, mida hiljem tegelikult läkski tarvis.
Küsimuse peale, kes on auto omanik, öeldi mulle, et endine laiatarbe - ja sõjas vajaminevate tehnikatoodete tehase "Dvigatel" tsehhijuhataja.
Nii et mingist kolhoosiesimehest ei saa olla juttugi ja antud juhul oleks see isegi seda autot laimav ja pisut piinlik. Veel pean vajalikuks rõhutada, et selle auto ka nö. vahepealsed omanikud on minu andmetel olnud ikkagi nö. linnainimesed, mitte kuidas nüüd öelda, maainimesed (tegelik suhtarv siis 50%-60%).
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: N mai 21, 2009 9:09 pm Postita teema:
Õhtust seltsimehed.
Ei tahtnud kedagi oma postitusega riivata. Lihtsalt panin kirja, mis mind tol hetkel vaevas, kui oli vaja kiirelt remonditöid teostada ja lähemal midagi steriilsemat polnud. Sest Volga, kui kunagine staatusesümbol vääriks ikkagi suuremat ja puhtamat töökoda.
Tänane päev möödus karburaatorit keerates ja autot puhastades. Ütleme nii, et karburaatorit paremaks ei saanud, kuid sõit sellepärast ära kah ei jää.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: R mai 22, 2009 8:48 am Postita teema:
Volgat kui kunagist staatusesümbolit parantati tema hiilgeajal ikka peamiselt õlistes ja pimedates töökodades, kuvalda, traadi ja joptvajumatiga. Volga remondis polnud midagi idüllilist, sest oma ehtiuselt ja koostekvaliteedilt ei erine ta palju MTZ traktorist.
Minu Volga käis Lexuses lihtsalt sellepärast, et seal töötab üks konkreetne mees. Tema juurde oleksin läinud ka Maardusse garaazi. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: K apr 07, 2010 7:47 pm Postita teema:
Tere õhtust seltsimehed Volgaomanikud.
Alustan kohe algusest.
Juba ammu närib sees selline "käed mulda" tunne ja ka selle internetilehekülje lugemine asja eriti ei leevenda.
Tahtsin kah juba ammu üht teist teha, kuid no pole jõudnud. Kuid mingi hetk sa ju murdud ja annad ahvatlusele järele ning teised asjad peavad lihtsalt ootama. Vot kauem ei suutnud. Saigi siis läinud pühapäeval otsustavalt varnast võtmed võetud ja katlaruumist aku välja otsitud ning peale monteeritud. Viimasest käivitamisest on ikka mitu, mitu kuud. Täpsemalt töötas auto mootor läinud aasta suve lõpus. Eks väike kõhklus ikka oli, kui bensiini olin üles pumbanud ja toore välja sikutanud. Keerasin võtit, kerge gaas ning mõne turtsatuse järel töötas. Lasin kenasti mootori soojaks, kontrollisin vajalikud vedelikud ja tulede korrasoleku. Kõik klappis. Suretasin välja ning eile hommikul sõitsin garaazi kindla mõttega enne hooaega väike hooldus teha. Garaazi ees kruttisin soojenduseks kapoti maha
ning Heiksoni saabudes liigutasime veidi mutrivõtmeid ja võtsime südame välja.
Kruttisime mootori lahti.
Tulemust tegelikult teadsime, kuid olukord oli oodatust parem. Katki olid 3. ja 4. silindri ülemised rõngad ja 2. silindri hülss tuli koos kolviga veidi ülespoole. Olin tegelikult arvestanud hullema olukorraga.
Selline kiire ülevaade. Homme või ülehomme lähen poodlema ja vaatan, kas saan kõik nimekirja pandud detailid ka kätte.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: N apr 08, 2010 11:23 am Postita teema:
Hakkab tunduma, et 2410 normaalse kevadhoolduse normtundide sisse käibki plokikaane maha võtmine. Äkki peaks kapotialuse ruumi nüüd ära ka värvima? _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1209 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: N apr 08, 2010 3:10 pm Postita teema:
Põnev värk.
Omalt poolt hoiatan, et see mootoriruumi värvimine ei ole lihtne ja kiire töö. Iga pestud, puhastatud ja värvitud detail kapoti all toob seda rohkem esile räpased kohad. Kui juba toimetama hakata, siis soovitan selle töö eraldi ette võtta sügisel. Ise olen täiesti plindris täpselt sama jamaga. Valge 24-10 oleks juba ammu koos, aga ikka on vaja midagi enne puhastada osandada kontrollida ja koostada. Lõputu ring.
Seda autot tahaks kindlasti mai lõpus sõitmas näha.
Mootoriplokk ja sidurikoda on harjumatult puhtad....
Vaadake üle ka plokikaane tagumisest otsast tulev soojendustoru otsikuga kaas. ma panen valge 24-10 teemasse üles mõned fotod oma avastustest.
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: N apr 08, 2010 3:46 pm Postita teema:
Sain kah arvuti taha. Poes käidud ja 19-st nimekirjas olnud punktist sain maha kriipsutada 14. Päris hea tulemus.
Värvimisest. On plaanis kapotialune kindlasti üle värvida, kuid nagu Mirski juba tähelepanu juhtis, siis enne sügist seda teha ei jõua.
See masin on kindlasti mai lõpus rivis, sest garaazis auto kõrval on tegelikult töökorras mootor koos kastiga olemas. Heikson tahtis kohe peale selle mootori eemaldamist teise komplekti peale tõsta, kuid jätan ta siiski hädavariandiks, kui peaksid ilmnema mingid hetkel varjatud probleemid. Tahan oma mootoriga tulla.
Mootor on üldiselt korras. Originaalmõõdus kolvid ja rõngad küljes, hülsid korras.
Vaatan ka selle tagumise kaane üle. Tahtsin talle täna ka uut tihendit, kuid oli otsas. Võimalusel lähen homme Lasnamäele uurima neid ülejäänud 5 punkti, mis täna üles jäid.
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: N apr 15, 2010 9:52 am Postita teema:
Vahepeal on toimunud niipalju, et pesin puhtaks kunagi ühelt laibalt maha kruvitud ülikorraliku laepolstri. Oli teine ainult tolmune ja must.
Peale kahekordset pesu sai täitsa viisakas. Võimalusel paigaldan enda masinale. Millal? Kunagi kindlasti. Vähemasti on vajadusel kohe riiulilt võtta.
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: R apr 16, 2010 10:51 am Postita teema:
Jätkan.
Eile, neljapäeval viisin mootori ploki kaane tegemisse. Konsulteerides Sm. Mirskiga võtsin täna ette kolbide tasakaalustamise. Õigemini ettevalmistused selleks. Kuna ajaga on kehvasti, siis tegutsesin hommikul kontoris enne külalise saabumist valges särgis. Kasutasin ettevalmistuseks taadeldud kaalu:
Kaalusin ära uued rõngaste komplektid. Vahe oli 2g. Siis panin igaks juhuks kaalule ka sõrmed ja lukustusvedrud - kõik ühes kaalus.
Tunniga sain ettevalmistused tehtud. Esmaspäeval lähen ja ostan kepsude jaoks laagrid, et saaks otsad ära kaaluda ja siis läheb juba viiliga tasakaalustamiseks.
Postitatud: R apr 16, 2010 11:09 am Postita teema:
Laepolstri pesemine on ka endal tehtud ja vesi oli üsna sama must kui Teeameti direktori fotol näidatu. Eks see laepolster korjab vist kõik sodi endasse,mis vähegi õhus liigub
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: R apr 30, 2010 11:15 am Postita teema:
Sain eile ploki kaane kätte. Pidi nüüd parem olema. Lihviti, vahetati klapisääretihendid, kontrolliti juhtpuksid, parendati klapisüsteemi.
Samuti sain täna hakkama kepsude kaalumisega. Nüüd on enam-vähem ühes kaalus. Kaalumisseadme ehitasin internetist leitud pildi järgi kontoris vedelevatest juppidest, kuhu ostsin 2 kuullagrit lisaks.
Järgmine nädal jõuab ehk mootori peale tagasi sättida.
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: T mai 11, 2010 4:07 pm Postita teema:
Täna päeval jõudsime niikaugele, et kolvid ja kepsud sees, kaas peal. Sai vahetatud ka üks hülsi seib ning tehtud sellist peenemat mootorisisest puhastust. Päeva lõpus pingutasime esimese ringi mutreid ära.
Siinkohal suured tänud Mirskile, kes kiirel tööpäeval meile operatiivselt vastavad numbrid otsis. Me olime ise kah muidugi selleks valmistunud ja raamatu kaasa võtnud, kuid kohapeal selgus, et olin vale raamatu kodust kaasa tassinud. Panen nüüd õige trükise õhtul kohe autosse.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.