Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: R aug 22, 2008 3:10 pm Postita teema: GAZ 2410 Teeameti must esindussedaan
Tere.
Mõtlesin, et valgustaks natuke asjaolusid, sellest kuidas Volga minu õuele veeres.
Enne Volga ostu tahtsin ainult seda, et minu hoolealune oleks meie liikluspildis harvaesinev mudel. No ja niikaua ma vaatasin ja otsisin kuniks ükspäev mulle Volga ette keeras - kas saatus? Ja siis oli asi otsustatud. Selleks harvaesinevaks automudeliks peab saama Volga ja just 2410 (kuigi ettekeeranud mudel oli GAZ21). Värvis ei olnud küsimus - ükskõik milline toon, peaasi, et must. Sooviks oli ka võimalikult suur originaalsuse aste - on juba selline kiiks. Siis alustasin masina otsinguid, kuid müügisolevad olid suhteliselt kehvas seisus. Isegi ei läinud vaatama - igaks juhuks, et meeltesegaduses ostma ei hakkaks. Olles meeleheitel sai vahepeal otsinguid ka 24-le ja ka teist värvi mudelitele laiendatud, et siis hiljem auto värvimisse viia. Kuid tulutult. Siis, olles usu kaotanud jätsin otsingud pooleli, kuniks mõni kuu hiljem silmasin Sm.Tihhonovi musta 2410 müügikuulutust.TEHTUD - see oligi just see, mida olin otsinud - must,heas korras,kõrge originaalsuse tase ja ohtralt pildimaterjali ning teksti auto korrastamisest.Pilt samal päeval, kui auto ära tõin:
Peale ostu vahetasin ainult õlid-filtrid-küünlad+juhtmed-ühe tihendi-esimesed piduriklotsid-suunatulerelee ja ühe pirni ning sai reguleeritud klapid. Veel tahaks natuke näppimist karburaator.
Mina olen autoga väga rahul.
Järgmiseks hooajaks on suuremateks töödeks plaaneeritud veermik üle kontrollida, sumbutaja vahetada ning veljed üle värvida.
Lisan veel ühe pildi kus tegin ühe otsa ka pulmaautona (see pilt ei ole seotud Volgade kokkutulekuga):
Huvitav oli jälgida, kui Õnnepalee ees sesis minu must kõrvuti uue musta S-klassiga ning inimesed käisid ainult Volgat uudistamas. Ju on S-klass liiga tavaline nähtus meie linnapildis.
Viimati muutis Teeameti Direktor (R aug 29, 2008 11:17 am), kokku muudetud 5 korda
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: E aug 25, 2008 7:59 am Postita teema:
Mina kui antud sõiduki müüja imestan jätkuvalt selle kodaniku kannatlikku meelt. Juba selle auto soetamine polnud talle teab mis lihtne. Ta sai minuga ikka vist peaaegu kaks kuud enne kirjavahetust pidada, kui ma lõpuks olin võimeline talle autot näitama. Küll olin ma linnast ära, küll oli auto linnast ära, küll oli ilm kole, küll oli väljas pime, küll oli mul mingi muu häda. Pärast tohutu kadalipu läbimist siiski sai kodanik oma Volgat näha. Kuigi ikkagi pimedas.
Proovisõidul kadusid kojamehed ja kaitsmekarp tegi särtsu. Ent positiivse meelega ostjat ei ehmatanud see sugugi. Hiljem autot ära viies kadusid vist pidurid??? Ja vist ilmnesid kohe ka mingid elektrivead??? Endal oli jube häbi, kuid Teeamet oli jätkuvalt positiivselt meelestatud. See auto nöökis meid täpselt samamoodi. Ta viis küll alati kohale ja tõi alati koju tagasi ka, kuid päris ideaalselt korras polnud ta kunagi.
Aga muidu oli hea ülbitsemise Volga.
Mis selle auto veermikku puudutab, siis esisilla lasin ise komplektse uue silla vastu vahetada. Roolikarbi ja roolivardad panime ka korralikud alla. Ainus mis jäi tegemata oli tagasillas vedrude ja amortide vahetus. Seal on mingid imelikud lisalehed all.
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: E aug 25, 2008 9:25 am Postita teema:
Sm. Tihhonovi rahustuseks lisan veelkord, et olen autoga väga rahul ja ta ei peaks ennast kuidagi puudutatuna tundma. Mingi "kala" selle esisillaga hetkel on. Tühjema kummiga teeb imelikke hääli, kuid peale rehviremonti ja rehvi täispumpamist need kadusid. Ülevaatuspunktis (läbis puhtalt) märgiti kerget vajadust osad esisilla detailid vahetada, mida ma ka enne järgmist hooaega teen - siis võib-olla kaovad ka need imelikud hääled jäädavalt. Selle tagasilla võtan ka lähiajal ette. Vahetan amordid ja vedrud. Hetkel üks pool tagantpoolt kergelt madalam, kui teine ja auto tagaots näib tasasel pinnal pisut viltusena. Muid muresid pole - õlilekked olen saanud kontrolli alla (tänud ka Mirskile). Õige pisut tuleb veel klapikambrikaane tihendi vahelt (tihend sai uus pandud). Juba vaatasin asja üle ja leidsin ka võimaliku põhjuse - kambrikaas pole tihendi kohalt just kõige tasasem. Ka selle ajan joonde. Tahtsin juba uut kaant osta, kuid Volga poes hetkel ei olnud (seal oli 24 oma, millel teine õlikork). Enne, kui vana parendama hakkan üritan siiski uue hankida.
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: K sep 24, 2008 6:02 pm Postita teema:
Sai siin vahepeal veidi autot näpitud ja nüüd on oma koha leidnud tulekustuti
ning samuti uuendasin turvatehnikat paigaldades uued turvarihmade lukud (kvaliteedimärk kah ikka taga) koos rihmade kassetisüsteemi parendusega, mille tagajärjel kannatavad rihmad nüüd 1500kg koormust eelnenud 1000kg asemel. Pildile jäi ka vana lukk, mis juba täiesti pleekinud.
Kogu see rihmade/lukkude vahetus kulges üsna vaevaliselt, sest selgus, et tegu on vana tootemudeliga, mis ammuilma tootmisest maha võetud. Aga lõpuks siiski kõik lahenes ja õnnestus hankida uued jupid. Et nüüd siis võib ennast suures autos veelgi turvalisemalt tunda.
Liitunud: Nov 14, 2006 Teateid: 226 Asukoht: Viimsi vald
Postitatud: N sep 25, 2008 12:05 pm Postita teema:
Teeameti Direktor kirjutas:
Aga lõpuks siiski kõik lahenes ja õnnestus hankida uued jupid.
Kui saladus poel siis kuidas lahenduseni jõudsid? Ise tahaks kangesti enda 24-le tagumised turvavööd paigaldada aga pole veel leidnud kohta kust neid küsida/osta saaks.
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: N sep 25, 2008 2:01 pm Postita teema:
Sm.Tamm
Minu turvavööde saaga kestis pea kuu aega, mil jõuti üle vaadata isegi mõned Moskva linnas olevad masinad ja varuosade kauplused, lootuses paremad lukud leida, kuid tulutult. Lõpuks sai hangitud need läbi mitmete inimeste otse tootjalt. Nimesid ei lubatud nimetada, sest väidetavalt pole ka tootjal endal enam midagi alles peale näidistekapi sisu. Koos rihmadega sai paigaldatud ka uued "keeled/pingutid". Konkreetselt sellist kohta ei eksisteerigi, kustkohast neid hankida või küsida. Ise loomulikult ei arvanud, et tegu võib olla sellise defitsiitse kaubaga, sest renoveerin paralleelselt ka ühte märksa vanemat masinat ja temale olen uusi originaaljuppe ikka siit sealt hankinud/leidnud.
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: E dets 01, 2008 10:43 am Postita teema:
Pole ammu midagi kirjutanud. See ei tähenda, et auto lihtsalt lusti seisaks. Aga kuna pole vaja teist nagu eriti enam ehitada ei teki ka miskit asjalikku juttu. Kuid vahepeal on remonditud sigaretisüütaja (tänud Sm. Tihhonovile, kes eraldas 3102-lt ülejäänud jupi) ja täiendatud turvavarustust apteegikarbi näol, millesse paigaldasin nõuetekohase sisu.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1207 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: E veeb 23, 2009 9:47 pm Postita teema:
Auto mis on südamelähedane, ilmutab end mõnikord minule. Leidsin hiljuti sahtlipõhjast ümbriku, mille andis mulle üle kunagi sm. Tihhonov. Ümbrikus oli esindussedaani foto, mis nüüd on ilusti raamitult elutoa raamaturiiulis. Lugedes põgusalt automoto foorumit, sattusin teemale, kus võib leida EVS algeid ja selle auto teenistuskäigu algust Sõbra garaazikoperatiivis.
siin see teema on
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: E mai 11, 2009 7:42 pm Postita teema:
Õhtust seltsimehed Volgaomanikud.
Seoses Ürituse lähenemisega otsustasin minagi oma auto silindreid soojendada. Tegelikult olen juba kuu aega kibelenud, Volga võtmeid sõrmede vahel soojendanud ja rahutult maganud, sest viimasest käivitamisest on 6 kuud möödas. Mitte et ma kahtleks auto võimetes, vaid minu enda keha ihkab Volgasse ja ninasõõrmed igatsevad auto salongi lõhnasid. Eelmine nädal varusin juba uue komplektse sumbutaja,aku,generaatori harjad ja ventilaatori rihmad. Täna, peale tööd ja naise auto pesu (et, ei tekiks tühjast tüli kui auto käivitamisega plaanitust kauem läheb), paningi tööriided selga ja asusin auto kallale. Kõigepealt paigaldasin uue värvkatte saanud pisividinad. Paigaldasin uued generaatori harjad ja proovisin ka rihmu vahetada, kuid Volga kpl-sest olid vale läbimõõduga rihmad kaasa müüdud. Homme vaatan uued. Tõstsin uue aku peale, ühendasin klemmid, pumpasin bensiini üles ja keerasin ootusärevust tagasi hoides võtit. Mootor turtsatas korra, tegi pool pööret ja TEHTUD. Ta oli jälle elus. Oh, mis hea tunne. Hingasin kergendatult. Lasin mootoril soojeneda ja tegin 12 km-se prooviringi. Kõik töötab suurepäraselt. Kuigi eelmise hooaja viga, mis sai juba peaaegu korda - ehk siis tühikäigul ja madalatel pööretel mootori ebaühtlane töötamine - on taas tagasi. Aga eks seda vaatan ülehomme uuesti. Proovin veel sellel nädal uue sumbutaja alla saada ja tagasillas ning käigukastis õli ära vahetada. Siis oleksin rahul.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1207 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: T mai 12, 2009 12:39 pm Postita teema:
Väga rõõmustav kuulda. Just eil kodu poole sõites märkasin õhtuhämaruses Pärnu mnt. ja Kadaka pst. ringil külgkaldes musta 24-10't, korra tundus et vana tuttav, kuid osutus teiseks eksemplariks. Väga lahe nägi välja.
Liitunud: May 27, 2008 Teateid: 159 Asukoht: Tallinn - Keila-Joa
Postitatud: K mai 20, 2009 8:45 pm Postita teema:
Lisan veel ühe peatüki siia päevikusse. Täna oli see päev kui õnnestus alla saada uus sumbutaja ja õlid tagasilda ning käigukasti. Ise nendeks töödeks aega ei leidnud ja lasin siis direktoritele kohaselt kellelgi teisel auto all toimetada. Tegin ka mõned ülesvõtted, kuigi nende postitamise ja teistele näitamise peale mõtlesin pikalt. Sest mõni aeg tagasi Sm. Tihhonovi 3102 külaskäiku viisakasse remondisalongi (ma ei nimetaks seda isegi mitte töökojaks) pani mind kahtlema. Kuid siis tulin mõttele (loe vabandusele), et see 3102 ju oligi selline kõige,kõige ja rohkem selliste ministeeriumimõõtu tegelaste masin. Minu 2410 seevastu selliste väikeste (kolhoosi) direktorite esindussedaan, seega lasin ka remontida teda vastavas töökojas. Kuid kõik toimib ja vanem meesterahvas, kes auto kallal toimetas rääkis, et temagi sõitis kunagi Volgaga ja seoses sellega tuli noorus meelde. Kiitis ka auto head seisukorda ja andis mõningaid näpunäiteid hooldamisel.
Lubatud pildid. Auto tõstukil:
Ja selline oli töökoda väljaspoolt:
Näppisin veel täna veidi ka karburaatorit ja juba kahetsen. Sest oleks pidanud ikkagi õppima teiste vigadest ja viimasel hetkel seda ilmaimet mitte puudutama. Rahulikul sõidul tahab ebaühtlase käiguga oimetuks raputada. Aga jonni kah ei jäta. Võtsin homse päeva töölt vabaks ja proovin asja parendada.
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 7
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.