Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-GAZ-i tehasega seonduv - disainistuudiost konveierini
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 226 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ-i tehasega seonduv - disainistuudiost konveierini
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ-i tehasega seonduv - disainistuudiost konveierini
Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Volgadest üldiselt ja fotonäitused
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1325
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: L jaan 07, 2006 10:46 pm    Postita teema: GAZ-i tehasega seonduv - disainistuudiost konveierini Vasta viitega

Selle teema tegin andmaks mõningast ülevaadet GAZ-i tehasega seonduvast alates hoonetest ja katsepolügonidest, disainistuudiost, lõpetades valmistoodangu konveieriga. Siia võiks talletada ka eredamaid hetki, mis toimus üldse Gorki Avtozavodskaja kvartalis läbi aegade.
Kõigil kellel on selle teemaga seonduvat materjali nii pildis kui sõnas paluks aktiivselt täiendada.
PS: Kunagi kui oma väike arhiiv korrastatud saab üritan ise pikemalt ka mõnel fotol jäädvustatud sündmuse lahti kirjutada, eriti mis puudutab disainistuudiot.
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1325
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: P jaan 08, 2006 1:46 am    Postita teema: Vasta viitega

Algatuseks panen üles suht haruldase pildi järjekordselt GAZ-i tehase kunstinõukogu koosolekult, kus käib parasjagu arutelu GAZ 24 maketi üle. On aasta 1968. Nagu ka pildilt näha on GAZ 24 kerekuju juba paigas ja käib viimaste lääne analoogidelt pärinevate nn."ninade" ettesobitamine. Käesolev siis Opeli Admiral/Diplomat pealt kopeeritud. Olgu öeldud, et tagaosa ja kogu kere lahenduste osas abistas Gorki tehase insenere eelnevalt samas ruumis ära osandatud Plymouth Valiant.
Antud auto oli sel hetkel veel üks viimaseid töövariante enne neljatulelise variandi ametlikku esitlemist parteile ja valitsusele.
Taamal, samas, on näha tehase tulevase uue lipulaeva, GAZ 14 üks esimesi katsetusi.
Kuna Gorki ja Moskva Lihhatšovi nim. autotehase (ZIL) vahel käis väike võistlemine, siis samuti nagu ZIL-i inseneridki tegid, võeti ka GAZ-i esindussõiduki projekteerimisel aluseks ameerika mandrilt pärinevad näited. Sedakorda siis on "tanki" pandud "parendatud" Lincoln.
Peaaegu 10a. pärast esitletud lõplik GAZ 14 oli kerekuju poolest siis juba
üldises nägemuses valmis, vaieldi vaid selle üle millist nägu auto lõppversioon peaks kandma ja mida kapoti alla panna.Aga aastad muudkui möödusid ja möödusid...

PS: ütlen vabandused adminnidele ja tsensoritele, kuna ei tahtnud kohe üldse ise seda pilti vähendama hakata, aga kui on ikka liiga suur, no ise teate, mis teete, saan siis nüüd jälle nähvaka lateksiga vist... blin



_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1325
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: P jaan 08, 2006 2:17 am    Postita teema: Vasta viitega

Mõni fotoülesvõte ka GAZ- i tehase konveierist erinevatel aegadel...






_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1130
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: P jaan 08, 2006 10:15 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sm. gazik!

Teie fotoarhiiv on LIHTSALT HÄMMASTAV!
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1325
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: P jaan 08, 2006 10:15 pm    Postita teema: Vasta viitega

GAZ 24-02 katsetamine polügonil erineva pinnakattega teedel.


_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1325
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: E jaan 23, 2006 11:04 pm    Postita teema: Vasta viitega

Teine omal jõul sõitev eksperimentaalvariant tulevasest ZIM-ist.
Kui esimest korda pikendati lihtsalt Gaz 20 keret, siis seekord on auto juba oluliselt muutunud ja tulevane Gaz 12 kuju juba aimatav.


_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1325
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: T jaan 24, 2006 12:05 am    Postita teema: Vasta viitega

Esimesel pildil on tulevane Gaz 13 oma väliskuju juba saanud.
Kuna NSVL-i riigijuhtidele olid ammugi ameerika autod meeldinud, oli ka TÅ¡aika puhul kindla peale mindud ja tehtud ZIL-i/ZIS-i eeskujul Pacardi koopia.
Sisse viidi vaid palju muutusi detailides- kapotilt kaotati suur märk, muudeti esimesi suunatulesid, tagatulesid jne.


Teisel pildil käivad kahevärviliste Tšaikade riiklikud tootmiseelsed katsetamised. Esimese pildiga võrreldes on paljusid muudatusi hästi näha. Näiteks ette on ilmunud lisatuled.


Kolmandal pildil on näha kaks lahtist katseversiooni Gaz 13-st - üks ilma katuseta(üliharuldane) ja teine katusega kabriolett.

_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1130
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: T jaan 24, 2006 10:16 am    Postita teema: Vasta viitega

Mulle hakkab tunduma, et seltsimees gazik peaks lausa selleteemalise jutu kirjutama.
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: T jaan 24, 2006 12:02 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tuntud autotööstusettevõtte ZIM2 (vt: http://my.tele2.ee/tootmiskoondis ) peakonstruktorina väidan ma, et selle ilma katuseta Gaz 13 muudab üliharuldaseks see, et teda pole kunagi olemas olnud. Pildil olev auto on sündinud foto tehnilise töötlemise käigus.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1325
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: T jaan 24, 2006 2:02 pm    Postita teema: Vasta viitega

No seda pilti ma ise ei oska kommenteerida, kuna ise neid pilte ei töötle ja virtuaaltuninguga ei tegele.
Kui mingil põhjusel peaks olema see foto töödeldud, siis vähemalt annab see ülevaate auto välimusest.
Sest pidi ju ka Gaz 13 b-st

nagu hiljem juhtus Gaz 1405-ga saama katuseta versioon sõjaväele paraadide tarbeks. Tehas neid valmistama ei hakanudki, mõned sündisid siiski, aga valmistas neid N.armee tootmisüksus oma tarbeks, koguarv teadmata.
[/img]
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1325
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: L veeb 04, 2006 9:58 pm    Postita teema: Vasta viitega

Veel fotojäädvustusi GAZ-i tehase koosteliinist eri aegadel, ehk siis umbes 20.aastase vahega.

Nii valmisid 3102-d...


Ja pilt tänasest päevast...

_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951


Viimati muutis gazik (T okt 17, 2006 11:01 pm), kokku muudetud 3 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1130
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: P veeb 05, 2006 10:22 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kas on tehnika mänginud vingerpussi, et Gaz 3102 koosteliini fotot pole olemas?!
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: R mär 31, 2006 10:50 pm    Postita teema: Vasta viitega

Eelpool edastas sm Gazik Gaz 12 teise prototüübi pildi. Siin siis mainitud esimene prototüüp, mis meenutas väliselt pikendatud teljevahega Pobedat. Ilmselt oli see vajalik ainult tehnika jms testimiseks.


Sellel fotol annab kangelasema ordeniga pärjatud kahekordne töökangelane Irina Mihailovits Semjonova äsja valminud luksusautole värvipüstoliga viimast lihvi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: L apr 01, 2006 9:49 am    Postita teema: Vasta viitega

Eriti labane lavastus selle Irinaga. Peaks arvama, et autosid värviti, nii et klaasid tuled liistud ees. Oleks võinud ikka värviosakonnas pildiklõpsu teha, mitte koosteliini lõppfaasis.
Propaganda!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: L apr 01, 2006 10:44 am    Postita teema: Vasta viitega

Näidata lihtrahvale esindusautot ilma tulede, klaaside ja kroomdetailideta on esindusauto alavääristamine. ZIM oli suursugune auto, isegi värvikambris särav, kiiskav ja ihaldusäärne. Ja värvikamber ise oli suur nagu Kreml.

Ega ta mingi Pobeda polnud, mida iga kolhoosnik "alasti" oli näinud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Volgadest üldiselt ja fotonäitused Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 4

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud