Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Esimene GAZ 22
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 251 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Esimene GAZ 22
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Esimene GAZ 22
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2735
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: N jaan 09, 2020 1:33 am    Postita teema: Vasta viitega

Hei sõbrad ja seltsimehed. Ilmselt on kõik huvilised nagunii juba aru saanud, et Dr.Watsoni auto ripub meie maja tõstukil. Kunagi ammu, kui Dr.Watson selle ideega tuli, et meie töökoda võiks väikse vaheprojektina ehitada talle ühe Gaz 22, tundus see lihtsalt üks suusoojaks räägitud jutt. Hiljem hakkasin mõistma, et noorel sõbral ongi päriselt tõsi taga. Asju konkreetsemaks ajades tundus see tehtav ja huvitav, esialgse info põhjal isegi mitte väga hull projekt. Kui aga antud objekt lõpuks meile hoovile veeres, võttis alguses ikka suht nõutuks. Algmaterjal oli oodatust märksa kehvem. Kõik on tehtav, kuid töö maht tõotas kujuneda oodatust suuremaks ning see tähendab paratamatult ka suuremaid kulusid. Pidasin Watsoniga mitu vestlust, hirmutasin, palusin tal ikka asja üle järele mõelda, kuid sõber oli vankumatu - teeme ära!

Garaaziuksest sisse veerenud kere oli minu silmis täiesti bipolaarne. Ühelt poolt oli keegi juba selle auto ära taastanud, kere ära värvinud ja hakanud seda kokku panama. Teisalt oli kohe selge, et kõik on nii valesti, et tuleb uuesti nullist üles ehitada. Osad uksed olid juba osaliselt komplekteeritud, mingi klaas oli vist isegi küljes. Teisalt oli autol täiesti puudu näiteks pakiruumi põhi!!! Seal haigutas lihtsalt auk! Varasemad keevitustööd oli tehtud halvasti ja poolikult, koos kerega olid üle värvitud ukselukud ja palju muudki olulist jne. Ühesõnaga ma ei saanudki aru, mis oli olnud selle varasema töö suurem eesmärk.

Antud isendi keevitustööd muudab raskeks ja mahukaks just asjaolu, et temast on erinevad meistrid aastate jooksul korduvalt üle käinud. Igaüks on midagi muutnud, midagi maha lõiganud midagi paremaks teinud. Kes kasutas kuvaldat, kes gaasi, kes vandesõnu… Kuni siis sinnani välja, et lõpetuseks oli kogu auto originaalne tagaosa põrand välja lõigatud ning tehtud sinna mingi omalooming, Ziguli kütusepaagi ja ma ei teagi mis imega veel.

Dr.Watson on vahelduva eduga kajastanud töid auto esiosas. Sinna läks ka üüratu aeg, et kõik ilusaks ja korralikult klappima saada. Küljekarbid tuli meil uuesti üles ehitada ja karpide otsad ja ristitalad ise koopiatena valmistada. Häda ongi selles, et kuigi Gaz 21 plekke justkui näiliselt liigub, siis tegelikult tema keerukaid põhjatükke pole kusagilt võtta. Kõik tuleb ise valmistada.

Tuleb tunnistada, et kui esiosa ja küljekarpide tööd tundusid mulle endale veel kuidagi arusaadavad, siis tagaosaga polnud mul päriselt ühtegi mõtet. See oli ikka nii hull, et tähendas kuskilt tagasillast tahapoole sisuliselt uue tagaosa ehitust. Boonusena oli tagavedrustus veel ehitatud ümber Gaz 24 vedrudele, mistõttu oli loomulikult tehtud ringi ka vedrukandurid. Lisan mõned fotod suht alguse etapist.



Esmalt sai tagaosa asend fikseeritud täiendavate X-taladega ning tagaosa kaar ja luugi kinnituse asukohad korraliku jämeda fiksaator-raamiga.


Edasi sai vähehaaval hakata eemaldama olemasolevat alusraami. Dr.Watson suutis leida sisemised osad tagumistele poolraamidele ja ühe kasutatud tagumise ristiraami. See oli aga paratamatult roostes ning ei sobinud sellisena kasutada. Seega esmalt sai tehtud üks uus jupp ning ära remonditud just see tagumine kaarjas raamiosa.


Niisugune ta sai:


Lõpuks sai kogu tagumine vibu kokku keevitatud. Enne seda loomulikult paigaldatud originaalsed esimesed vedrukandurid. Siin siis sisemised poolraami osad on uued originaaldetailid, pealmine osa õnnestus peale sirutamist säilitada originaal ning ülejäänud kõik tehtud ise.


Siin siis uuesti võrdluseks sama koht enne tööde algust:


Nüüd oli õige aeg lõigata maha tagapaneeli alumine osa. See oli kunagi sinna ise keevitatud ja lahenduselt mõistagi täiesti vale.


Seal peaks tegelikult käima väike sikejoon ja lisaks samasuguse sikejoonega stange siseplekk. Need sai eraldi valmis tehtud.


Ehk siis umbes nii peaks ta auto küljes välja hakkama nägema. Tähelepanelik lugeja märkab, et keset stangeplekki ei jookse sikejoont, mis viitab väga-väga varajasele Gaz 22 mudelile.


Valmis tulemusest ma praegu pilti ei leidnudki. Aga üldiselt vedas projekt vägisi sinnapoole, et tuli hakata mõtlema pakiruumi põhja peale. Aga Gaz 22-l on see keeruka kujuga detail, kuna temal istub varuratas ju pikali topletpõhjaga põranda vahel. Osta seda põhja kusagilt polnud, tuli hakata ise midagi nuputama. Niisiis tõigi Watson oma teise Gaz 22 mõneks ajaks meie juurde. Et oleks vähemalt midagi, mille järgi seda põhja teha. Ja meie ilukeevitaja Hallar hakkas siis lihtsalt kuskilt otsas tulema. Kolkis seal oma nurgas midagi, vahepeal kõndis mööda tuba ringi, lasi ühe kohvi teise järel, läks päev, tükki teisest ja kolmandastki, aga mingil hetkel hakkas midagi looma juba.



Pst… ärge segage, inimene töötab!


Kui nad omavahel kokku liita, paistab juba täitsa pakiruumi põhja moodi.


Meile mõõtmiseks kohale toodud varuratas tunneb end üsna hästi.


Vahepeal valmisid märkamatult ka põrandale käivad avade katted


See kõik aga ei tähendanud, et põrand valmis oleks. Sinna tuleb kinnitada ka kütusepaak. Aga et meie autol olid kõik originaal paagi kinnituskronsteinid eemaldatud, tuli neid hakata nullist ehitama. Kusjuures päris keerulise kujuga detailid. Näiteks põhjapleki tugevdamiseks paagikronsade kinnituste juures on teisel kinnituste kohal täiendavad plekid. Algul tundus, et äkki saame kasutada doonori küljest lõigatud plekke, aga tutkit. Gaz 22 omad on natuke väiksemad. Tuli needki ise teha.


Samal ajal hakkasid kuju võtma ka muud pisidetailid.


Suured kronsteinid olid vähe keerukamad. Viimane proovimine koos paagiga enne kui kõik lõplikult kinni läheb.


Äkki saabki asja? Nüüd tuleb need kronsteinid veel põhjapleki külge kinnitada. Tehases olid nad needitud. Originaalsuse huvides ei saa meiegi mingit muud lahendust kasutada. Aga sellest ja kõigist teistest edusammudest juba järgmises peatükis.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
kod. Medvedjev
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 20, 2011
Teateid: 195
Asukoht: Pärnu

TeadePostitatud: N jaan 09, 2020 2:47 am    Postita teema: Vasta viitega

Ülikõva!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Õpipoiss
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 02, 2010
Teateid: 44
Asukoht: Raplamaa

TeadePostitatud: N jaan 09, 2020 2:25 pm    Postita teema: Vasta viitega

Pühajumal!!

Pildid metalli manipuleerimisest oleks kui väljamaa vanatehnikafoorumist.

Tubli töö ja hoidkem Volgaklubi lippu kõrgel!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2735
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: L jaan 11, 2020 11:59 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sorteerin pilte ja leian pidevalt uusi ja uusi pildikesi, mida olen Watsoni autost teinud. Vahelduva eduga on Dr.Watson ikka ise ka oma projektist kirjutanud, mistõttu kõike algusest peale veel kord kirjutada ei ole nagu mõtet. Samas midagi võib ju täienduseks lisada ka.

Karpide projekt oli nii ammu, et sellest enam palju ei mäletagi. Sügisel hakkasime tegelema ninaosaga. Paraku ta nii läks, et poolraamid tuli eemaldada ja hakata alates sellest suurest "hobuserauast" uut esiosa ehitama. Samal ajal sai remonditud ka tulesein, mis erinevatel ajajärkudel oli saanud erinevat lähenemist. Seal oli gaasikeevitust, soojenduse ümberehitust, topeltplekke, lisaauke jne. Loomulikult olid ka tugikandurite all tuleseinas korralikud praod.

Uued poolraamid sai enne paigaldust puhastatud ja krunditud. Tugikandurid samamoodi. Kuna meil on tegemist väga alguse otsa autoga, kasutab ta veel palju II seeria Volga osi. Ka poolraamide kandurites on tegelikult väike erinevus. Siin fotol käib alles esimene sobitamine ja kanduril on puudu sisemise külje tugiplekk. See keevitati külge alles siis kui poolraam paigas ja kõik diagonaalid ja jooned olid rihitud. Nendel piltidel on veel soojenduse kast ka vahetamata.


Mootori küljeplekkidel on ka seeriate lõikes erinevusi. Kuna me teeme 1962. aasta Gaz 22, ehk sisuliselt täieti esimese otsa universaali, on natuke raske saada 100% täpset informatsiooni, kui palju seal kasutati veel II seeria osi ja kui palju oli juba jõutud ratsionaliseerida. Igal juhul said mootori küljeplekid eemaldatud ja eraldi restaureeritud. Kõige suurem väljakutse oli siin mõistagi aku raami koht, sest see oli ehitatud ringi oluliselt suurema aku jaoks.


Siin lõpuks hakkab kogu see puzzle kokku minema. Hirmus mõõtmine ja sättimine, et kõik õigesti jooksma hakkaks.


Esialgu läks ninaplekk tagasi koos olemasoleva stangetaguse plekiga. Hiljem tuli see eemaldada ja sättida külge II seeria plekk. Õnneks Watson suutis viimasel hetkel leida uue pleki. Muidu olime valmis, et tuleb hakata seda plekki ise tegema. Sest kõik olemasolevad kasutatud plekid olid üsna nutuses seisus.


Selline ta lõpuks sai. Tulesiena juures tuleb vist mingit peenviimistlust veel teha, kuid suuremas plaanis on ta eest valmis. Vabandan nende närviliste välguga tehtud piltide pärast.


Mõned pildid altpoolt ka



Uute varuosa esitiibadsega oli nii nagu arvata oligi - et uus plekk on kindlasti parem kui roostes ja pahteldatud vana, aga külge nad sellegipoolest ei sobinud. Lõpuks tuli mõlemad tiivad laiali lammutada ja "korda teha". Kinnitused tehases valesti külge keevitatud. Ühtlasi sai nii ka sisepinnad roostest puhastada. Samuti sai lahti lõigatud eestpoolt see sektsioon, mis muidu tehasevariandis on topeltpleki liitega ning tehtud see ringi serv-servaga liitele.


Üldiselt said tiivad päris ilusti ette.


Kapotte proovisime vist kolme erinevat. Kõik olid kuidagimoodi kehvad ning ei istunud ilusti. Lõpuks leidsime enda kuurist korraliku, ilma mõradeta II seeria kapoti mis ka kenasti paika sobis.


Peale stangetaguse pleki asendamist II seeria omaga tahtsime kogu nina ühe korra ära komplekteerida, et veenduda kõikide asjade sobivuses. Ühtlasi oli see vajalik ära teha ka selleks, et saaks mingil hetkel ehisdetailid kroomi ära saata. Elu on näidanud, et vanadel Vene autodel nagunii ei sobi asjad esimese korraga külge ja seega on must eeltöö kindlasti vajalik. Me ise lootsimegi töötada nn "musta materjaliga", ehk mingi kulunud stangega mida saab vastavalt vajadusele sobivas suunas väänata või vormida. Aga entusiastlik ja loomult optimistlik Watson tõi proovimiseks värskelt kroomitud põrkeraua. Ütleme nii, et tegelikult ei olnud tore. Sellise detailiga mingit proovimise ja sättimise tööd teha on ääretult ebamugav, sest reaalse töö asemel tegeled hoopis kullakese katmise ja ilusti hoidmisega. Ehkki see kooslus näeb pildil kena välja, jõudsimegi paraku tõdemuseni, et see ilus detail meie auto külge tegelikult ei sobi. Natuke kahtlane tundus teda painutama ka hakata ja nii tuligi ta müüjale tagasi anda.


Kolistanud veidi meie enda varudes, leidsin ühe kärnalise stange, mis lõpuks osutus perfektselt sirgeks ja sobivaks asjaks. Nojah, seda muidugi ka veel, et enne kui ta täitsa ilusti sirgelt ette sai, tuli läbi proovida ja omavahel kombineerida vist kahte või kolme komplekti stange kinnituskandureid. Ja need on ka II seerial erinevad ja loomulikult on neid kordades raskem leida kui III seeria omasid.


Watson juba põgusalt puudutas ka meie järgmist üllatust - kapotiliist. Uus ja ilusa kroomiga liist ei sobinud kuidagi kokku meie II seeria esivõre otsaklotsiga. Raadiused olid täiesti valed. Pange veel tähele kui kaugele tiiva servast on pildil klots asetatud, et liistu ja klotsi vahele üldse mingi vahe jääks.


Samal ajal sobis see liist päris kenasti III seeria otsaklotsiga.


Eemaldanud ühelt II seeria kapotilt veidi kulunuma olemisega liistu, sobis see aga peaaegu kenasti kokku II seeria iluvõre küljega.


Hakanud liiste kõrvutama, siis mulle tundub, et II ja III seeria liistul ongi päriselt vahe sees. Igal juhul on need raadiused erinevad liistu mõlemas otsas.


Niimoodi ta nüüd esiosa poolest praegu jäi. Seal on veel vaja sobitada põllealused otsaplekid ja mingeid pisiasju veel, kuid see on juba peenhäälestus. Kohe palju rõõmsam on teda keset töökoda vaadata, kui loomal ikka nägu peas.

_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 511
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: P jaan 12, 2020 12:22 am    Postita teema: Vasta viitega

Reedel sai asja lähedalt nähtud ,ülikõva. Isegi invaliid kõrval on jalad alla saand. Plekitöö avaldab muljet . Tubli.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 588
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P jaan 12, 2020 11:19 am    Postita teema: Vasta viitega

Suurimad tänud kaasamõtlejatele ja sm. Tihhonovile pikkade ja põhjalike kajastuste eest!
See, mis tööd selles töökojas tehakse, on siiski uskumatu!
Kuna on olnud õnne, seal käia u. 10 aastat ning näha, kuidas asjad "tegelikult käia võiksid", siis pole ka ime, miks olen vankumatult optimistlik antud projekti juures hoolimata sellest, et teatud võimatu kujuga varuosi pole kusagilt saada - ma usun selle töökoja töötajatesse! Esialgu just plekiinseneri ja detaililooja uskumatuna tunduvatesse võimetesse!
Kui ma seni olen vanatehnika puhul mõelnud, et kui äge on projekti finaalis viimased ehisdetailid külge monteerida ja proovisõitude järgselt teha viimased tehnika seadistused, et siis oma projekti nautida. Siis täna hakkan vist aru saama mõndade meeste, s.h. Sm. Tihhonovi mõtetest, et just taastamisprotsess ise võimatute detailide hankimisel või "veelparem" ise valmistades ning tehes nii meeldivaid kui "veel meeldivamaid" tööotsi, ongi ju tegelikult väga põnev - protsess. Kasvõi see, et detailide otsingud viivad väga põnevatesse kohtadesse ning kohtad veel põnevamaid inimesi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 588
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P jaan 12, 2020 11:30 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kuna pildimaterjali ja põhjalike selgitustöödega on
Sm. Tihhonov vahepeal ülipõhjalikku tööd teinud, mille üle olen väga tänulik, siis täna on mul lisada vaid 2 fotot viimase hetke olukorrast.
Missest, et tagumised küljeseinad osaliselt puuduvad ja nad tuleb osaliselt ringi teha ning on veel tohutu hulk "kergemaid plekitöid", tekkis mul tänasel märgilisel päeval esimest korda tunne, et see metallist kogum võtab juba auto kuju!

Tagumise osa põhi


Põhi altpoolt ja kütusepaagi kinnituskronsteinid
[/url]

Ja piiludes auto põhja alt ülejäänud töökoda - siis on üsna uskumstu mõelda, et milline kord ja puhtus valitseb siin. Suur rõõm!


Viimati muudetud Dr. Watson poolt (K jaan 15, 2020 5:17 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 420
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E jaan 13, 2020 9:28 am    Postita teema: Vasta viitega

Tublid mehed. Küsin, kas sellel objektil orienteeruv eelarve ka on? Või kannab tööandja töötasu otse autotöökojale?
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi


Viimati muudetud Kaldi poolt (K jaan 15, 2020 7:22 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 511
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: T jaan 14, 2020 3:52 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ai Kaldi, mis küsimus, käsitöö on väga kallis. Pole vahet kas pleki või noa töö. Vat riigi tellimus on hindamatult hinnatav!!!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Jura
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 24, 2017
Teateid: 34
Asukoht: Tartumaa ja Soome

TeadePostitatud: L jaan 25, 2020 1:39 am    Postita teema: Vasta viitega

Väga ilus töö, eriti isevalmistatud detailid. Kuidas ta seda küll teeb? Algatuseks teeb shablooni või?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 588
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: L jaan 25, 2020 10:15 am    Postita teema: Vasta viitega

Suured tänud! Kiidusõnad töömehele!
Kui, siis on šablooniks paber koos jooniste ja mõõtmetega.
Tagavararatta "pesa" põhja tarvis oli tõepoolest kasutada ühe doonori põhjapleki fragment, mis ise oli sõelapõhi...
Ja lisaks on näidiseks kõrval säilunud universaal oma lisa plekilapikestega, mida töö käigus tuleb pidevalt eemaldada, et originaalpleki mõõdud võtta. Seega olen sunnitud lammutama osaliselt ka oma suvist n.ö. igapäevasõidu G22-te...
Töömehel on kasutada mõned mehaanilised aparaadid, millega saab plekile kuju anda. Aga ega mullegi päris kohale ei jõua, et kuidas ta seda teha oskab...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 588
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P jaan 26, 2020 8:08 pm    Postita teema: Vasta viitega

Käib aktiivne inseneritöö näidise pealt mõõtude võtmise osas



Ja et mõõte võtta, tuleb paraku ka näidisautot laiali lõhkuda...
Keegi hea inimene on originaali plekke dubleerinud.
Iga plekki spetsiaalse freesiga (et relaka sädemeid ei oleks) keevitusest lahti võttes hoidsin hinge kinni, et ei tea, kui suured rooste augud nüüd põrandasse tekivad...
Aga imestuseks senini pole ühtegi roosteauku leidnud.
Miks keegi peab niimoodi plekke kahekordistama ja veel külge keevitama?!?
Olgu - põrand korras. See on hea.
Aga tagaratta koopa peal on tihkelt kinni keevitatud plekiriba lapike... No siin all on küll roosteauk. Mida ei leia, on auk. Isegi tehase originaalplekk koopa peal on üsna roostevaba.
Aga paraku koopa ebatasasuste tõttu freesisin keevituse kohale ise pikliku sälgu... Ehh. Nüüd keevita veel igapäevaautot ka...
Aga vähemalt saab ta nüüd massi osas kergem. Muidu kaalubki teine pea 100 kg ettenähtust rohkem oma kinnikeevitatud lisavarustuse tõttu.

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 511
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: P jaan 26, 2020 11:39 pm    Postita teema: Vasta viitega

Rätsepmeister, kaks kärbest ühe hoobiga...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1126
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: E jaan 27, 2020 6:02 pm    Postita teema: Vasta viitega

Dr Watson, see on ju elementaarne, teil on soomustatud sõiduk. Nüüd rapite unikaalsuse minema.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 588
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E jaan 27, 2020 11:39 pm    Postita teema: Vasta viitega

Mr. Mirski! See on tõesti elementaarne!
Aga see on hetkel tsiviilauto. Ütleks pigem, et hoopis oluliselt suurendatud kandevõimega (topeltplekid põrandal). Te ilmselt mäletate ka kolmekordse tugevdusega tagumist poolraami põhja alt!
See kõik muidugi võimaldab ka soomustatuse täiendamist.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Lehekülg 3, kokku lehekülgi 4

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud