Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Veel küsimusi esisilla asjus.
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 228 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ24 4. silinder "jätab vahele"
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ24 4. silinder "jätab vahele"

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Konstant
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Sep 25, 2019
Teateid: 6

TeadePostitatud: L okt 26, 2019 5:22 pm    Postita teema: GAZ24 4. silinder "jätab vahele" Vasta viitega

Tere,

Mul selline mure, et GAZ24 4. silinder jätab süüte vahele.
Esimese hooga sai kontrollitud, kas säde on: küünal maha ja vastu korpust säde on olemas.
Tekkis mõte, et ehk siis surve all ei tööta küünal, sai kõik 4 küünalt uute vastu asendada ja pilt ikka sama, 4. silinder ei toimi.
Siis moodustus teooria, et ehk on kompressioon mingil põhjusel madal. Sai mõõdetud kompressioon kõigis silindrites, alates esimesest oli: 10,5; 10,5; 10 ja 8,5. Seega neljandas silindris on madalam kompressioon.
Sai katsetatud, ehk on viga rõngastes: tiba mootori õli silindrisse küünlaaugust ja vahetult hiljem mõõtmine näitas, et surve on korras. Tekkis mõte, et ehk on siis 4. silindris rõngad kinni (oleks klapid hõredad, siis vast õli ei aitaks). Sai proovitud diisliga loetamist, Würthis on müügil ka selline aine nagu "Boltex", mis muudes kohtades suht imeravim, aga siin juhul toimet ei olnud.

Nüüd laiemale ringile küsimus: Mis edasi teha?
Mootori lahti võtmine on paras ettevõtmine. Saatsin päringud mitmesse remondi töökohta aga tundub, et huvi ei ole kellelgi selle töö vastu. Kellegi on siinjuures kogemusi, et mida võiks katsetada veel, et peen mehhaanika tööst mööda hiilida?


Viimati muudetud Konstant poolt (L okt 26, 2019 7:26 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 498
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: L okt 26, 2019 6:08 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kas 24-l see piduri õimendi vaakum neljandast pütast ei tule.Või oli see mossel nii. Panid vaakumi vooliku otsa kinni ja ok. Ma oletan kahjuks, kuna 24 on mulle võõras.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Konstant
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Sep 25, 2019
Teateid: 6

TeadePostitatud: L okt 26, 2019 8:29 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tundub, et GAZ24 puhul sellist lahendust kasutatud ei ole.

Mõtlesin veel, et kas selline variant toimiks, kus paneks veidi diislit või muud nõgi lahustavat vedelikku silindrisse ja siis laseks kompressoriga surve järgi. Idee poolest võiks sedasi vedelik avaldada suuremat rõhku rõngastele ja äkki poeb paremini nende ja kolvi vahele?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Õpipoiss
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 02, 2010
Teateid: 42
Asukoht: Raplamaa

TeadePostitatud: R nov 01, 2019 11:32 am    Postita teema: Vasta viitega

Vana nipp on töötava mootori karburaatorisse vett pihustada.

Põlemiskambris see vesi muutub ülikuumaks auruks ja eemaldab lõpuks ka kõige karmima nõe.

Mootorit tuleks hoida u 2000 p/min. Võid rahulikult mitu liitrit sealt vaikselt läbi lasta.
Pärast operatsiooni tuleks mootoril lasta veel natuke töötada, et kogu sadestunud vesi sisselaskesüsteemist kätte saada.

Võib-olla aitab, võib-olla on kolvirõngad üldse katki.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm. Metalliotsija
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 568
Asukoht: Käesalu, Keila vald

TeadePostitatud: R nov 01, 2019 7:59 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kas süüteküünalde värv silindrite lõikes on sama ehk kas põlemissegu on kõikjal võrdväärne? Minu autol põhjustas mootori ebaühtlast tööd riknenud kollektori tihend (võimaldas lisaõhku imeda). Pärast tihendi vahetamist kadus mootori suurem rappumine "aiste vahel" ja tuntavalt vähenes "puristamine" väljalasketorustikus.

Vabandan mitte-tehniliste väljendte kasutamise pärast.

D. Metallov.
_________________
Haapsalu EPT
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Konstant
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Sep 25, 2019
Teateid: 6

TeadePostitatud: K nov 13, 2019 9:16 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sm. Metalliotsija andis väärt vihje! Pärast kollektori eemaldamist avanes selline pilt, et tihend oli 4. silindri sisselaske juurest täielikult mõranenud. Alustan tihendi vahetust pärast pinna puhastust ja teen katse. Loodan, et see oligi probleemiks. Tänan abi eest!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Konstant
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Sep 25, 2019
Teateid: 6

TeadePostitatud: K nov 13, 2019 9:27 pm    Postita teema: Vasta viitega

Veel üks küsimus: kas kollektori-tihendi-plokikaane vahele peaks panema ka kuumuskindlat silikooni õhukese kihi või mõjub see pigem halvasti ja tuleks mõte kõrvale heita?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1281
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: K nov 13, 2019 10:04 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kui paigaldad originaaltihendi ei ole mingit silikooni jms.vaja
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Metalliotsija
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 568
Asukoht: Käesalu, Keila vald

TeadePostitatud: R nov 15, 2019 7:59 am    Postita teema: Vasta viitega

Tervist.

Õhuke kiht olukorda halvemaks ei muuda, pigem aitab kaasa ebatasasuste silumisele. Kodumaiste detailide monteeritavad liitepinnad on ju vahel sellised, et... oi-oi-oi. Päris tavalist "silikooni" ma ei soovita, sinna võiks sobida mingi kõrgtemperatuurne keraamiline spetsiaalpasta vms.

Ma ise viimati mingit tihendusainet siiski ei lisanud. Polnud kohe käepärast võtta ja vist oli EA eelõhtu ka. Kiire, noh. Aga uus kasutamata tihend ripub ju igaühel garaaži seinal naela otsas. Alati võib vahetada.



D. Metallov.
_________________
Haapsalu EPT
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Konstant
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Sep 25, 2019
Teateid: 6

TeadePostitatud: L nov 16, 2019 11:01 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ja hakkaski tööle, uskumatu lugu Very Happy
Veel kord tänud hea nõu eest! Suur samm lähemal korralikule Volgale.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud