Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Keeduspiraaliga lüliti GAZ 24 armatuurlaua all
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 284 külastaja(d) ja 2 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Keeduspiraaliga lüliti GAZ 24 armatuurlaua all
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Keeduspiraaliga lüliti GAZ 24 armatuurlaua all

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1029
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: P juuli 01, 2018 8:45 am    Postita teema: Keeduspiraaliga lüliti GAZ 24 armatuurlaua all Vasta viitega

Tere,

Kuna must miljoon elektrivärki ei ole endiselt mu tugev külg, küsin targematelt, et mis otstarve on sel silindrikujulise kattega isoleeritud spiraalil tagaakna ventilaatori lüliti juures.


Avastasin juhuslikult, et nimetatud element tükib mu autos mingitel tingimustel päris tuliseks minema ja tuleohutust silmas pidades on raske uskuda, et ta peabki seda tegema. Samas on ta ilmselt sedasi käitunud juba aastaid, kuid ikkagi oleks targem olukorda selgus tuua ja võimalikke suuremaid probleeme vältida.

Aitäh!


Parimate soovidega,

Sm. Västrik
Harrastab armatuurlauasukeldumist
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 411
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E juuli 02, 2018 11:01 am    Postita teema: Vasta viitega

Minu keskkooli füüsikaõpetaja ütleks, et see on takisti. Tänu sellele töötab ventilaator pooletel pööretel.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1029
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: E juuli 02, 2018 3:12 pm    Postita teema: Vasta viitega

Jah, ilmselt ütleks ta mulle ka sama, Kaldi, kuid miski konkureeriv hääl mu sees ütleb, et üks lihtne takisti ei peaks ehk kuumenema sedavõrd palju, et kõrvetab käe ära kui armatuurlaua all kobades sinna kogemata vastu minna. Aga võibolla peabki ta selliselt käituma, sest vastasel juhul ei oleks talle sellist võimsat kuumusindlat isolaatorit ümber meisterdatud. Mine võta kinni.

Kuna ma ei tea, kuidas ja mis jahedusega see takisti õigesti töötama peaks ja mul on neid lüliteid mitu, vahetan ta esialgu lihtsalt igaks juhuks välja. Eks näis, kuidas järgmine käitub.

Parimate soovidega,

Sm. Västrik
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 533
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T juuli 03, 2018 12:04 am    Postita teema: Vasta viitega

Ei ole küll eriti elektrimees, kuid nt. VAZ 2101 ventilaatori lüliti takisti peaks asuma lausa ventilatsioonitoru (mis peale ventilaatorit suunab õhu salongi) sees, et kui ventilaator puhub, siis see jahutab takistit.
Vähemalt minu masinal on niimoodi see töötamas tänu teatud põhjustel ümberehitustele.
Aga kindlalt öelda ei julge, kas ka nii peaks GAZ 24-l olema...
Terv!
W
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
sm Lisitsõn
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 16, 2012
Teateid: 35
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K juuli 04, 2018 9:37 am    Postita teema: Vasta viitega

Seda sorti detailide rikkepõhjuseks on reeglina mustunud ja nõrgalt kinnitatud kontaktid ja mehaanilised liited vooluteel, mille tekitatud lisatakistus hakkab toimima kütteelemendina kuni halvimal juhul selle liite täieliku ärakõrbemiseni.

Lisatakisti soojenemine on aga täieti normaalne.

Pildil oleva isendi neetliide paistis ilma kõrbemise tunnusteta, seega tõenäoselt kogu eralduv soojus ongi nõukogude inseneride poolt ette nähtud.

Kui tegemist mingi unikaalse ja taastamist vajava detailiga, mille vooluteedel kahtlase olemisega liiteid siis on võimaluseks need joodisega üle käia.
_________________
Teadmised praktikasse!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud