Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-veel kaks natukke propleem gaz24
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 227 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - veel kaks natukke propleem gaz24
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

veel kaks natukke propleem gaz24
Mine lehele Eelmine  1, 2
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: T dets 20, 2016 7:22 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ka teises videos räägib mees, et paigaldas Daewoo Lanose soojenduse mootori. Paigaldamiseks oli vaja pisut väiksemaks töödelda ventilaatorit või soojenduse korpust. Lisaks eemaldas ta elektriskeemist originaalse takisti, ja paigaldas soojenduse mootori massi juhtmele vahele reguleeritava resistori, ehk potentsiomeetri 2-5 oomi, millega saab sujuvalt muuta mootori kiirust. Tulemus sai väidetavalt väga hea. Puhub sooja isegi tagumisele istmele.

Selgituses räägib Volgaomanik, et mootorit saab ilusti vahetada ilma soojendust maha võtmata.

Mehann tervitab
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
suonsyrjä
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 07, 2016
Teateid: 27

TeadePostitatud: K dets 21, 2016 2:42 pm    Postita teema: Vasta viitega

caprice roottor korkus korkus 9cm laius 14.5cm .. ja ma luulen ka et liiga suur..

kas keegil on volga volga original rootor mõõdud?

või keegi võimalik saada gaz 53 variant ja saata soomeen?

code varuosad rääkii ainult venmaa keeles, volga kauplus, veel gaz varuosia? see venemaa veoauto fim.. akuants ka venemaakeelinen

mull on kyll koostöö fims (bel est, flint, alvoro etc...) mut auto varuosad on natukke propleem veel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 766
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K dets 21, 2016 7:17 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ütlen ka sõna sekka!
Vanemate Volgade 21 ja tänaseks ka juba 24 salongi soojendusradiaatorid ei olegi ehitatud kuigi efektiivselt sooja eraldama. Kindlasti on GAZ 24 soojendusradiaator efektiivsem, kui GAZ 21-l, kuid mitte piisav tänapäeva mõistes talvistes oludes sõitmiseks. Niisamuti ei ole piisava võimekusega nende masinate salongi ventilaatorid. Neil on vaid kaks kiirust ventilaatorisse sisse ehitatud mähise näol.
Välisel võrdlusel tundub vene ventilatori mootori korpus suurem olema n.ö. lääne analoogidega ja võiks eeldada, et mootor võimsam on.

Tegelikult GAZi ventilaatori mootori võimsuse võtabki kaudelt maha sisseehitatud topeltmähis kahe erineva kiiruse tarvis.
Soovitan soojalt kasutada ventilaatori efektiivsuse suurendamiseks ühe mähisega elektrimootorit suvaliselt kaasaegselt autolt mis on sobiliku mõõduga ja mille saab tööle panna suhteliselt lihtsa elektriskeemi täiendamisega (takisti ja paar releed) säilitades originaalse ventilaatori lüliti tööasendid.
Teine oluline nüanss on selles, et ventilaatori tiivik ei pruugi olla piisavalt suure diameetriga, kui seda on tiivikukoda - see tuleks kindlasti üle mõõta/kontrollida. Sest kui tiivik on oluliselt väiksema diameetriga, kui seda on tiivikukoda, siis ka kiirelt pöörlev tiivik õhku ei puhu salongi!
GAZ 24 kohta ei oska kommenteerida, kuid GAZ 21 kohta käib see 100%!
Seetõttu sai minu GAZ 21 tüüpi ventilaatori originaalkotta asetatud kaasaegse masina plastikust suurema ning sobilikuma diameetriga tiivik.
Enda vanal Volgal kasutasin n.ö. tänapäevase väikeklassi auto Peugeot 205 elektrimootorit ja plastist tiivikut sobiliku mõõdu tõttu. Kuna mulle on auto originaalvälimus oluline (ja see paistab GAZ 21-l kapoti alt kohe ka silma), siis Peugeoti elektrimootori sobitasime GAZ 21 vent. mootori korpusesse (kinnitamiseks oli vaja isegi korpust pisut keevitada). Sai veetud ka eraldi kaitsme alt oluliselt suurema ristlõike pindalaga toitejuhe ventilaatroile, et ülekuumenemise ohtu ei oleks. Ja ausalt öeldes tänapäevase väikeklassi auto ventilaator täidab suur-keskklassi autos oma funktsiooni täielikult ja võimsust jääb ülegi.
Võib vaadata siin foorumis dr. Watson'i GAZ 22 teemat 2011 a. kevadest.
Ise küll üldiselt lumega ei sõida Volgaga, kuid on ette tulnud ka talvist sõitu ja antud juhul tean, mis tunne on, kui salong on jahe. Jahedatel kevad- ja sügisõhtutel on Volga originaal salongi radiaatorist ja kaasaegsest ventilaatorist piisavalt kasu. Pikemas perspektiivis plaanin ma ka vahetada soojendusradiaatori "tihedama" konduktiivpinnaga radiaatori vastu, et ka soojust eralduks enam lisaks tugevale õhuvoolule.
Volga on üks tore auto - seda saab alati paremaks arendada.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
suonsyrjä
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 07, 2016
Teateid: 27

TeadePostitatud: E dets 26, 2016 10:12 pm    Postita teema: Vasta viitega

see soojnedusradiator peab veel vaatam.. kabiinis korstnad kyll, ku ei ole õige talv tänä aasta ( tänäpäev +3)

läksin vaattama minu sugulaset (umbes 700km reis)

nüüd taguminen võll laager teha järjest, noh pikaajaline olend ei ole heast.
laager reklaamikõmu on umbes 60km/h ja 100mk/h teised kiirused üsna vaikne...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
suonsyrjä
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 07, 2016
Teateid: 27

TeadePostitatud: P veeb 19, 2017 10:41 am    Postita teema: Vasta viitega

volga on nüüd soome rekisteris.. auto tax oli 35,78e.
eestlane ülevaatus on soomes ainuld 3 kuud sobima..
no volgas on nüüd soomlane ülevaatus 12 kuud, ilma kommentaarid

veel on natukke vibration promleem, kuid mul on uus sidur ja tagumiset vedrud...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2
Lehekülg 2, kokku lehekülgi 2

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud