Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-GAZ M21 `57 Andres21
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 252 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ M21 `57 Andres21
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ M21 `57 Andres21
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: L mär 29, 2014 8:20 pm    Postita teema: Vasta viitega

Minul on põhimõtteline küsimus kodanik Andresele. Kumba autot on raskem/kergem teha kas 1960-date Cadillaci või sama ajastu Volgat?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
andres21
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 27, 2013
Teateid: 134
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: P mär 30, 2014 6:00 am    Postita teema: Vasta viitega

Mis mõttes sa seda raskust mõtled? Cadillac on vaieldamatult keerulisem ( vaakum süsteemid, kliimaseadmed, roolivõim, pidurivõim, elektri aknad, servo sulgurid, el. istmed jne.) ja seega ka töö maht vähemalt kaks korda suurem. Ameeriklase tegemise juures on probleem ka tollkeermega poldid.
Samas küsin, et mis tihend ja kuidas on tehase poolt paigaldatud bensiinipaagi ja põhja vahele? Kas sealt peaks õhk läbi käima või püüda see tihendada nii, et sinna vesi ja pori ei satu?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: P mär 30, 2014 9:33 am    Postita teema: Vasta viitega

Mõtlen just osade kättesaadavust ja töömahtu kere juures. Ei ole need Volgad teab, mis ideaal kere toorikud(loe:varasemad atsetüleen keevitused). Ameerika autode puhul on asi märksa lihtsam. Siiski on ka erandeid ja neid olen ka oma silmaga näinud(loe: kokku joodetud põhjaplekid)

Osade kättesaadavus peaks nüüd olema oluliselt GAZ 21le parem,kui 10.a tagasi see oli. Cadillacile saab vist kõike,millest ainult rahakott üle käib.

Bensiini paagi ja kere vahele ei käi mingit tihendit, tuul puhub seal vabalt ringi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2720
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: P mär 30, 2014 7:57 pm    Postita teema: Vasta viitega

andres21 kirjutas:

Samas küsin, et mis tihend ja kuidas on tehase poolt paigaldatud bensiinipaagi ja põhja vahele? Kas sealt peaks õhk läbi käima või püüda see tihendada nii, et sinna vesi ja pori ei satu?


Gaz 24-l käib paagi kõrgemate kohtade ja põhjapleki vahele umbes 3mm paksune ... noh ... sisuliselt nagu soome papp. Või mingi veidi pehmem versioon sellest. Ehk siis kaks pikisuunalist papist riba, umbes sama laiad nagu paagivitsad. Ülejäänud osas puhub õhk läbi ja kogub mõnusasti pori. Samad papiribad käivad ka vitsade ja paagi vahele.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Marko 01ZEI
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 11, 2010
Teateid: 223
Asukoht: Rae vald, Harjumaa

TeadePostitatud: T apr 01, 2014 8:31 am    Postita teema: Vasta viitega

Ka Gaz 21 käib paagi ja kere ning vitsade vahel selline tundmatu 3mm tumedat värvi jäik materjal.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1279
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: T apr 01, 2014 9:04 pm    Postita teema: Vasta viitega

Panen siis väikese pildirea Andrese projektist.
Tööd on tehtud kõvasti, veermik on valmis, kere on värvitud ja ka kroomosad on valmis. Algamas on komplekteerimine.
Kommentaarid slaididele lisanduvad.













_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1279
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: T apr 01, 2014 9:09 pm    Postita teema: Vasta viitega












_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Õpipoiss
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 02, 2010
Teateid: 41
Asukoht: Raplamaa

TeadePostitatud: T apr 01, 2014 9:44 pm    Postita teema: Vasta viitega

Pildid nagu väljamaa hvoorumis.
Uhke. Väga uhke.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1122
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: T apr 01, 2014 10:46 pm    Postita teema: Vasta viitega

Väga ilus käekiri.
Kapotijoon tiivaga väga ühtlaselt jooksmas ja põhja alt paistab ka kena.
ilus konstruktor kevadeks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
andres21
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 27, 2013
Teateid: 134
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: K apr 02, 2014 5:09 am    Postita teema: Vasta viitega

Tänud Gazikule piltide postituse eest. Kui auto sõitma saan, viin su õllele. Tahaksin küsida põhja kohta. Põhi peale liivapritsi happekrundi, 2K krundi ja põhivärviga kaetud. Kui ma panen nüüd kivikaitse peale, ega siis enam selle ülevärvimine oluline ei ole?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Siim Kaarel
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 04, 2013
Teateid: 109
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K apr 02, 2014 8:58 am    Postita teema: Vasta viitega

oh kurivaim Smile Kus lajatas kaunitariga nüüd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2720
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: K apr 02, 2014 9:03 am    Postita teema: Vasta viitega

Mina lugesin neid läikivaid tükke seal laudade peal nii eile õhtul peale pudelit õlut kui ka täna hommikul. No ja ikkagi tundub, et neid tükke on seal rohkem kui ühe auto jaoks vaja. Ega ometi ... veel üks?

Kivikaitse olen mina pannud alati lõppvärvi alla. Kivikaitse tuleks minu arusaamade järgi ikkagi üle värvida, sest kivikaitse on poorne ja kogub enda külge tolmu ja mustust. Värv oleks esiteks palju kriimukindlam ja libe ka. Põhi püsib kauem ilus ja teda on vajadusel lihtne jälle puhtaks pesta. Lisaks veel seegi pisiasi, et kere värvi kristallpuhas põhi (eriti kui ta hele on) on ikka päris erutav pilt.

Kas nii ilusat põhja enam raatsikski kivikaitsega üle teha? Need mõlemad korrad, mil sa temaga iga suvi sõidad kannatab äkki ka ilma kivikaitseta?

Ma igaks juhuks ikkagi küsin - need hetkel näha olevad ehituspoe poldid on ju külge keeratud ajutisena montaa¸ina?
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Siim Kaarel
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 04, 2013
Teateid: 109
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K apr 02, 2014 9:05 am    Postita teema: Vasta viitega

Tihhonov, ma võtan selle julguse ja vastan Härra eest kuna oli au nendel läikivatel asjadel ka ise järgi käia ja neid on tõesti rohkem kui ühele autole kulub... ja vähemalt asjadele järgi minnes kõlgutati veel mõtet, kas teha üks veel või mitte Smile
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 437
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K apr 02, 2014 12:35 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kiitus ka minu poolt! Ehk on see lahtisest uksest sisse murdmine, aga kroomvöö augud ustes viitavad veel Lux-versioonile. Ära sa seda viga tee, et I seeriale akende ümber kroomringi paned, ikka ainult alumine vöö! Jõudu ja jaksu!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
kod. Medvedjev
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 20, 2011
Teateid: 188
Asukoht: Pärnu

TeadePostitatud: K apr 02, 2014 1:25 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kompvek valmib! Hingega tehtud.



MTJ juhataja kirjutas:
... Ära sa seda viga tee, et I seeriale akende ümber kroomringi paned, ikka ainult alumine vöö! ...!


Jah, Vahur, sul on õigus. Vahest on reeglitel ka erandid.
Ja see on ikka päris vana foto.


Sellel masinal jookseb veerenn ka alla liistuni, nagu lõpuotsa 21-l.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Lehekülg 2, kokku lehekülgi 4

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud