Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-GAZ 24 (1977) roheline, Zaparov
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 236 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ 24 (1977) roheline, Zaparov
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ 24 (1977) roheline, Zaparov
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: E apr 01, 2013 5:04 pm    Postita teema: Vasta viitega

Põhimõtteliselt need on märgistused seal ,kus on vaja midagi parandada või pahteldada. See,mida ma kasutan on miski teistmoodi marker. Tavalise markeriga seda tööd teha ei tohiks. Andis selle markeri mulle tuttav ja ütles,et tema enda autosid kogu aeg sellega joonistanud üle.
Kõige ohutum on kasutada grafiidi tükki.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
janek555
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 20, 2006
Teateid: 80
Asukoht: Viljandi m/k, Võhma

TeadePostitatud: E apr 01, 2013 8:31 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tavaline harilik pliiats on sobilik ja kui asi lõpule läheneb on müügil aerosoolis spetsiaalne tahm mis lohke näitab. Tahma tuleks lasta kaugelt ja võimalikult vähe, mitte nagu värvi, siis on lihtsam teha.
Tahma lastakse siis kruntimise ja lihvimise vahel.

Markeritest ei tea ma midagi ja pole julgend kasutada.

Edu ja jõudu Volga ehitamisel, tore on jälgida kuidas asi edeneb! Kuulun ka püsi-publiku hulka, pilte ja juttu on ehk rohkem kui asja ennast aga seegi oma moodi huvitav. Jõudu ja sihikindlust!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Külasta postitaja kodulehekülge
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: E apr 01, 2013 8:59 pm    Postita teema: Vasta viitega

Aitäh Janek, heade sõnade eest. Eks üritan endast anda parima, et ka lugejatele projekti huvitavaks teha.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: R apr 05, 2013 11:50 am    Postita teema: Vasta viitega

1.aprilli postitusest võis eeldada, et sillad on alla tõstetud. Tegu polnud aprilli naljaga, vaid täitsa reaalselt teostatud ettevõtmisega. Alla tõstmine läks võrdlemisi ladusalt. Kuid selle eest sain tõdeda, et pidurisüsteemi puhul on mul veel palju õppida. Eriti seda, mis puudutab ekstsentrikudega reguleerimist. Lõpuks peale suurt pingutust ja vana RAFi mehe poolt, etteantud juhiseid jõudis mulle, selle auto pidursüsteemi eripära, lõpuks kohale.
Ühte teist on veel teha aga iga päevaga, jääb neid pisitöösid aina vähemaks.
Siin siis on valik fotosid, mis peaksid kajastama projekti senist kulgemist.





Avastsain,et roolikarbil on tõsine lekke. Nimelt on kaelustihend omadega läbi ja õli oli , seetõttu välja immitsenud. Hea,et selle nüüd avastasin, mitte siis kui kõik lõplikult kokku laotud on.

Pildilt, ei pruugi see lekke näha olla aga tuleb see, konkreetselt kaelustihendi vahelt.
Lisaks, andsin ühele vanale tungrauale uue elu....

ja siis panin käändtelgedele, ajastukohasemad ja õige nurgaga määrdeniplid külge.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: R apr 12, 2013 9:12 am    Postita teema: Vasta viitega

Taaskord nädal möödas ja vähe haaval olen autot komplektsemaks muutnud. Sügisel toodud osade hunnik on nüüd lõplikult oma koha, leidnud auto küljes. Välja arvatud roolikarp, mis vajab remonti.
Pigitasin ära tagatiivad seespoolt, kuigi pildilt ei saa ilmselt aru mitte miskit, sest unustasin välku kasutada.

Tagasillale said trummlid otsa sobitatud....

ja rattad ka.


Amortisaatoreid veel paika ei saanud, sest vaja oleks lisaraskust kere peale,et see vajutaks lehtvedrud allapoole. Kui esimesed rattad all, saab selle probleemiga edasi tegeletud.

Esisillale said külge rooliotsad. Lõplikult saab rooliotsade lõtkud välja reguleeritud siis, kui mootor on autol peal.



Ning viimaks esitiib. Seda detaili puhastades avastasin, et ootuspäraselt oli lisaks värvile ka omajagu pahtlit sellel küljes.

Kuna uue esitiiva saamine on keeruline. Siis sai mõeldud,et ehk annab selle tiiva sisu keevitada toorikplekki külge. Aga kui uurisin palju see teenus maksab. Siis tuleb see sama kallis, kui uus tiib osta.
Hetkel ma ei teagi, mis siin teha. Ilmselt mingit head lahendust ei olegi, selletõttu jätan esitiiva praegu natuke rahule ja võtan miskit muud käsile.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Marko 01ZEI
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 11, 2010
Teateid: 224
Asukoht: Rae vald, Harjumaa

TeadePostitatud: L apr 13, 2013 8:44 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tere, seltsimees
Kas minu silmad ei näe hästi või tõesti auto jääb põhja alt Värvimatta?
Pigi alla ronib niiskus kiiremini kui sa auto valmis saad?
pigi alt ei näe ennem roostet kui auk on sees.

Jõudu ja kiirust sulle.

Marko ja Toomas (pobeda) Rolling Eyes
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: P apr 14, 2013 7:35 am    Postita teema: Vasta viitega

See pigi konkreetselt ei tohiks niiskust alla koguda, vähemalt nii asjatundjad väitsid. Pigem on see ikka kivikaitse, mis kogub niiskust endasse nagu käsn.
Põhja alune on töödeldud tinamenninguga(loe: vanakooli laevakrunt, mis tõrjub niiskust). Kuna tuttaval on VAZ 2101 tehtud sama ainega, juba 12.a tagasi. Ning tänaseni roostes pole, siis julgen seda enda masina peal ka kasutada.
Tore, et seltsimehed tunnevad muret, kuid hetkel on asjad kontrolli all.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: R apr 19, 2013 1:07 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kahjuks Volgale ei saanud see nädal midagi märkimisväärset teha. Tuli selline sõiduk garaa¸i, mis vajas plokikaane remont ja see röövis kogu minu aja ära. Selle auto remondist, räägin ma kunagi tulevikus mõnes teise foorumis põhjalikumalt.

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: L mai 11, 2013 9:47 am    Postita teema: Vasta viitega

Volgaga olen saanud vaid põgusalt tegutseda, lihtsalt muud tööd on ja ajaga on kitsas. Siiski ära lõpetatud sai pigitamise töö.



Ning tehtud on ka galvaanika osad. Tänud Sm. Tihhonovile siinkohal, kes aitas nõu ja jõuga.


Kaasavarana, tuli ka peatäis kola, mis ei kuulu minu auto inventari hulka.


Lisaks jäi ka säärane mootor üle, ühest veoautost. Seda mootorit vaadates tekivad kohe halvad ideed.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: R mai 17, 2013 4:48 pm    Postita teema: Vasta viitega

Midagi väga suurt pole teinud aga peamiselt tegelenud, suviste ettevalmistustega. Jutt käib siis osade hunnikust, mis veel kõik vaja üle värvida.


Tahan külge kruvida ka esialgu käsipiduri, nii ohutuse mõttes. Hiljem võtan selle maha, sest käsipiduri hoob ise tahab ka värvimist saada.

Toodud osade hunnik, mis kõik tuleb ära värvida.



Osasid on veel aga kõike pole saanud tuua ära, sest lihtsalt ruum sai kastiautos otsa. Kerega ma rohkem ilmselt midagi ei tee, nii pea kui roolikarp saab remonditud ja külge.
Ülejäänud "koli" tuleb ära värvida ja teha selliseks,et seda saab külge kruvida juba. Mootori osas on esialgu plaan vaid värvida üksikosad.
Edasist on raske prognoosida, kuna suvi on ees ja vaba aega ning võimaluste osas ei tea ma midagi rääkida.

Lõpetuseks: Tänu GAZ 3307(53B) remontile on saanud ruum otsa ja kogu garaa¸i sisu on nagu sealaut.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: N mai 30, 2013 6:39 pm    Postita teema: Vasta viitega

Transportisin osasid juurde, mis aastaid tolmu korjanud.

Selle suure "kola" vedamisega otsustas kastiauto plokikaanetihend oma koostöö lõpetada. Tänaseks on selge,et ilmselgelt tihend oli praak. Aga see on ühe teise foorumi jutt.
Kahjuks volgaga suurt midagi ei sünni, aja häda on ja lisaks on kuhjunud terve hunnik muid töid. Mida ma üritan järgemööda kaelast ära saada,et saaks autoga tegelema asuda. Õnneks anti aja pikendust, seega üritan ära teha kuidagi selle meeletu osade hunniku. Millal see saab lõpetatud on võimatu prognoosida.



Juurde ostsin ka detailie, kuna on mitmeid sõlmesid,mis vajavad remonti enne kui neid saab külge kruvima hakata.


Lisaks palve, kelle on üle 3 üleliigset tagasilla polti nagu fotol. Siis palun ühendust võtta.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: R juuli 05, 2013 6:24 pm    Postita teema: Vasta viitega

Suvi on halb aeg hobiauto ehitamiseks. Plaane võib ju teha aga alati tuleb suvel muid asju ette. Nii,et ehitamiseni jõuab alles, sügis tuulte saabudes.
Siiani olen rohkem,n.ö kulisside taguste asjadega tegelenud. Käisin tuttaval külas ja tema lahkel loal, pildistasin tema originaalsena säilinud autot. Tegu on 1977.a masinaga,millel 90% ajadest algupärased. Seega näidismaterjalina minu jaoks on ta väga hea. Kuigi kaugeltki kõik ei kattu ega saagi kattuda. Kuid see on juba kitsama ringi jutt.


Olen kokku korjanud, ka oma laiali lõhutud mootori. Aga nii nagu Sm.Tihhonov on hädas oma V8-ga. Nii olen minagi sattunud päris mitme, ootamatu probleemi otsa.
Ostetud kolbidel puuduvad õlitus augud. Kui asi on vaid puurimisega lahendatav on mure murtud. Aga minu sisetunne ütleb, et nii lihtsalt see asi ei lahene.

Lisaks olemas olevad kepsud on kõik erinevad, kuigi pärinevad ühest mootorist. Teoorias peaksid olema, kõik kepsud ühesugused aga siin peaksid targemad kaasa rääkima.

Lisaks on veel üks aga! Nimelt kolvisõrme puksid on remont mõõdus ja seega, võib juhtuda,et neid kepse kasutada ei saagi!
Mootori kokkuladumise osas tähtaega pole, kuid eeltöö selles suunas käib.

Roolikarbi osas selgus,et vaja on vahetada välja ka kogu sisu. Ilmselt on lekkinud tihendi ja pealekeeramisega, hiljaks jäämise tõttu. Roolikarbi sisu natuke liiga palju ära kulunud. Probleemiks on hetkel üks puuduv võll ja ülemine tugilaager, mida pole õnnestunud leida.

Viimaks ka positiivne uudis.
Siis kui lootus kadus, leida korralik vasak esitiib. Andis ühistranspordi huviline, kodanik Hendrik, mulle ühe vihje. Kust võiks tiiva leida.
Kuigi juhtlõng polnud palju lubav. Siis seda suurem oli üllatus, kui tiib minu juurde jõudis. Sirge ja minimaalse pinnaroostega tiib, mida veel hing ihaldaks.

Lisaks Hendrikule tahaks tänada ka, kodanik Vanemuised, kes sai tiiva transpordi organiseerimise eest, endale väärilise eseme!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: R aug 02, 2013 9:27 pm    Postita teema: Vasta viitega

Midagi niisama vaatamiseks..


Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 502
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: P veeb 02, 2014 8:07 pm    Postita teema: Vasta viitega

Mis toimub?Kuidagi uudiseid ei tule.Kas ikka töövisiidil Soomes? Varsti Kile talus kevadtööd käes ja volga ikka unaruses.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: P veeb 02, 2014 9:26 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ikka kodumaal, kulgevad minu teed. Wink

Aga ei oska nagu millegist kirjutada. Volga osas olen mootori osasid puhastanud tagist aga kaugemale pole jõudnud. Lihtsalt töö asjad ei lase tegelda volgaga. Küll aga tuli tegelda,korra ühte teise Volgaga,mis peaks osalema selle aasta Talverallil.
Saksa autoga on tore sõita aga esivedu, ikkagi tagaveolise Volga sõidurõõmu ei asenda.


Sõber, võttis enda hoolde numbrite taastamise ja nüüdseks on olemas, komplekt ajastukohaseid numbreid.
Päris iludused pole aga mind see ei sega.

Lisaks sai tagasi ellu äratatud, üks pikalt varjusurmas olnud auto, millega olen 2013.a suvest peale oma pead vaevanud. Probleem oli tõsine ja asi tundus juba selles suunas,et vii või auto vanametalliks. Aga tänu kodanik Raivo Rajule abile, sai probleem lahenduse. Abi palumine pole häbiasi,kui enda mõistus jääb puudulikuks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Järgmine
Lehekülg 16, kokku lehekülgi 18

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud