Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Gaz 21K 1960 Kaldi
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 270 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 21K 1960 Kaldi
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 21K 1960 Kaldi
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 411
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N mai 01, 2014 7:00 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tere taas. Plaanisin lõpuks Volgat äratada sel kevadel. Nagu ikka, tuleb esmalt aku uuesti laadida, bensiin üles pumbata ja siis startida. Pump ei löö. Võtan pumbal kaane maha, membraani peal vaid roostepuru ja membraan ise kuidagi kahtlane. Puhastan, puhun-imen, saan suhu ka veidi bensiini. Milline mõnu. Panen kaane peale. Käivitus, aga kehvasti.

Teatavasti on pumpasid vähemalt 3 sorti. Minu andmetel 1 on klaaskupliga ja membraan kinnitatakse 6 poldiga; 2 on metallkannega, mis kinnitub 1 poldiga ja membraan 6 poldiga; 3 pump aga metallkaanega, kinnitus 2 poldiga. Membraan aga suurem ja 8 poldiga. Kuna mul kumm oli kohe katki minemas, ostsin UAZ poest (Pirni tn) uued membraanid. Need kurat suuremad ja 8 auku. Sõber Marko muidugi mainis, et lõika väiksemaks ja tee uued augud. Kas kellelgi on veel vanu terveid membraane?

Tegelikult tahan ma siiski tagasi panna klaskupliga pumpa, sest nii on ju originaal. Tundub, et kumm on sama, aga klapid erinevad.

Kas on nii, et pumba alumine osa on sama, aga ülemine tuleb vaid korda teha? Kas neid klaasiga pumba klappe eraldi kuskil veel liigub.
Kas isand Medvedjev oskab nõu anda? Kas bensiinipumba erinevatel modifikatsioonidel on ka erinev tootlikkus?
Seni puhastan, lõikan liimin...
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
andres21
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 27, 2013
Teateid: 134
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: R mai 02, 2014 4:23 am    Postita teema: Vasta viitega

Hea membraani saab veoauto Zil membraanist, lööd uued augud ja liigse osa lõikad ära. Klapi korpuse serva all on õhukesed paberi, boroniidi moodi materjalist tihendid, mis reeglina on räbalad. Sinna leiab mõnest traktori poest sobilikud kummist rõngad. Klapi pidamist saad suuga proovida ja kui on silmaga näha, et ta murdunud, pragunenud ei ole, siis neid väga susida pole vaja, tükivad murduma.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 411
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P mai 18, 2014 7:44 pm    Postita teema: Vasta viitega

Bensiinipumba sain tööle, sest leidsin uue membraani, mille olin Peetri juurest Volgapoest 3a tagasi ostnud. Sobis ja lööb kah. Igaks juhuks ostsin Volgapoest ka klaasiga tutika pumba (hinda ei julge mainida), mille panen siis peale, kui kõik juba valmis.
Aga nüüd piduritest.
Sain lõpuks selgeks, miks mu auto ei pidurda. Kole öelda, aga olen 3 aasta jooksul sõitnud vaid 6 km. Võtsin silindrid lahti: tagumised mõlemad kinni, esimestel töötas vaid parempoolne. Nüüd sõber seisabki kivide peal ja ootab silindreid. Kardan, et paakumise põhjuseks võib olla ka see, et lisasin pidurisüsteemi vene piduriõli, mis välismaa õliga tekitas klimbi.
Et ühte tagumist silindrit eraldada sillast, murdsin katki ka tagasilla piduritoru, mida heade foorumlaste abiga sooviksin soetada. Seniks nokin kõik silindrid üle ja pesen süsteemi puhtaks.
Aga toru oleks väga vaja küll.
Härrased.
Auto on sõitmiseks, mitte tolmu pühkimiseks.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: P mai 18, 2014 8:24 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ma soetasin sääraste toru purunemisega kaasnevate probleemide jaoks, endale 35 EUR komplekti. Mille vahel saab torusid valmistada nii volgale,kui vähe uuematele autodele.
Samas on see komplekt kasulik,kui tuleb neid torusid teha rohkem kui üks kord aastas.
Mul on olemas ka miskeid torusid,mis peaks GAZ 21 sobima aga vajan mõõtu. Hetkel ei saa ma aru hästi,kas purunes üks või terve torude süsteem,mis tagasillale kinnitatud?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 411
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P mai 18, 2014 11:37 pm    Postita teema: Vasta viitega

Mõtlen ikka tervet süsteemi, mis algab silla peal kolmikuga, lühem toru läheb vasakule, pikem paremale ja mõlema otsas on otsikud.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 411
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E mai 19, 2014 8:05 pm    Postita teema: Vasta viitega

Nii ma sinisilmselt lähenesingi autole, et uurida, mis on velgede taga:

Esisillal silindrid peaaegu liikusid, tagumisel tuli torude otsad läbi lõigata, et silindrid eraldada. Nad mõlemad olid täiesti kinni. Sain lõpuks piduritorud lahti, et nad viia Pidurimeistri juurde otsastamiseks. Otsan sain Volgapoest, Meistrid tegid 3 minutiga uued torud.
Kes nüüd hoolega fotot vaatab, näeb, et tagavedrudel on peal originaalis katted. Pidasime Markoga aru, et need on vist ühes tükis ja paigaldatud vedrule tehases enne silla paigaldust. Vajavad veidi puhastamist ja paikamist. Muidugi tahaks teada, mis seal katete all on? Ja üldse, miks neid kaetakse. Uued autod kõik ilma.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1279
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: E mai 19, 2014 8:15 pm    Postita teema: Vasta viitega

See vedrupaki katmise teema huvitab ennastki, sest 70.-nda aasta 24-l need ka peal.
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
andres21
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 27, 2013
Teateid: 134
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: T mai 20, 2014 4:45 am    Postita teema: Vasta viitega

Need kotid on kaitseks pori ja muu abrasiivse olluse eest. Kui tahad väga head tulemust, siis võta vedrupakk lahti, puhasta vedrulehed, määri paksema määrdega(grafiit) ja tõmba vedrupakk uuesti kokku, ning kott peale.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Tafcka
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 23, 2004
Teateid: 74
Asukoht: Tallinn / Rakvere

TeadePostitatud: T mai 20, 2014 11:22 am    Postita teema: Vasta viitega

Pärast uute silindire paigaldus: mina määrisin silindrite tööpinnad, mis jäävad kolvi ja tolmukatte vahele, grafiitmäärdega ( kindlasti on paremat kaasaegset vahendid) kokku. See päästab mitte töös olevaid pindu korrosiooni eest. Kord paari aasta tagant uuendan.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1279
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: T mai 20, 2014 8:36 pm    Postita teema: Vasta viitega

Eks ta pori ja mustuse vastu ole. Selge see.
Mind lihtsalt huvitas, et kuidas see tolmukatte paigalduse kaootilisus oli- algul Gaz 21-l ja mitte kõigil ning siis korraks pool aastat ka Gaz 24-l.
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: T mai 20, 2014 9:10 pm    Postita teema: Vasta viitega

Seltsimehed eespoolt tabasid ära,milleks need katted lehtvedrudele kasulikud on. Aga seda vaid tingimusel,kui lehtvedrud ise sisse määritud.
Kui võtad aga riiulist uued vedrud ja paned need katted peale ja sõidad mõnusalt mitu aastat poris. Siis tekib vastupidine effekt, roostes ja krigisevate vedrude näol. Sad Sellepärast, seltsimehed kolhoosnikud neid katteid maha kiskusid.
Hobiauto seisukohast võivad nad kindlasti küljes olla,kuna vaevalt keegi meist oma kalli autoga roniks kaelani pori sisse.
GAZ 24 nende katete kasutamise osas ei oska kaasa rääkida, kuna oman väga vastuolulist infot. Ehk teeb seda kodanik Medvedjev minu eest?

Neile ,keda huvitab siis:
Sarnaseid lehtvedru katteid võib leida ka Pobeda lehtvedrude küljes.
Samuti olid need ka 1942-52.a Chevrolet Deluxe küljes täiesti olemas.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 411
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: L juuni 14, 2014 4:46 pm    Postita teema: Vasta viitega

Mul käis sel nädalal külas Uno- Autojuht. Tõi mulle veidi defitsiiti. Mida me tegime: Kiitsime endi volgasid ja laitsime sõprade omasid. Peale Tema lahkumist ja Volgapoe külastust tuli mulle suur tööisu. Panin pea-aegu paika kahe ukse polstrid. Eks nad proovi peal on, sest papid said liiga täpsed ja kui ust veidi alla suruda, võivad äärelt kraapima hakata. Tuleb pappe veidi väiksemaks lõigata, enne kui viimased 2 puukruvi papi alläärele kinnitan.


Aga salond sai kohe tunduvalt parem, kui originaalis.

Järgmisena hakkasin paika panema sahtli sisu. Mis viga panna, kui kõik pulgad olemas. Aga ei kujutanud ette, et luku vastuse kinnitamise poldid asuvad nii kuradi s... kohas. Tervelt 1h raiskasin aega, et kätt suruda armatuurlaua alla sahtlisisu peale ja keerata pöldile mutrit otsa. Marko arvas küll. et sahtel tuleks külge panna enne armatuurlauda. Ju ta nii ka ise teeb tulevikus.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 495
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: L juuni 14, 2014 5:19 pm    Postita teema: Vasta viitega

No näe tubli poiss,autu nigu komvek.Jälgi ka piltidelt sisemiste lingikeste paigutust.Ma esialgu panin ka nagu sinagi ,kuid hiljem muutsin meelt.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 411
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R sep 19, 2014 1:43 pm    Postita teema: Vasta viitega

Käisin minagi Unoga Lätis vanavaralaadal. Ostsin uued käetoed.


Eks uued ole ikka paremad, nad läigivad.. aga on ca 1 cm lühemad ja käepehmenduse kinnitamiseks jäi auk tehases puurimata. Veidi on probleeme ka iluriba paigaldamisega, sest materjali jääb üle. Võtan appi plekikäärid.
Nokitsen vaikselt
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 495
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: R sep 19, 2014 3:38 pm    Postita teema: Vasta viitega

Näe kurjameind lätakaid.Tagadil tuleb puuduv osa välja nõuda tudengitelt.Kvaliteedi osa.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine
Lehekülg 7, kokku lehekülgi 9

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud