Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Gaz 24 (1975) Sm Tamm
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 73 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 24 (1975) Sm Tamm
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 24 (1975) Sm Tamm
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm Tamm
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 14, 2006
Teateid: 223
Asukoht: Viimsi vald

TeadePostitatud: T mai 04, 2010 12:25 am    Postita teema: Vasta viitega

Vahepeal oli vaja kevad vastu võtta ning auto juurde ei jõudnud. Jõudumööda olen siiski katteid istmete peale pingutanud, mingi lahenduse paagi kinnitamiseks välja mõelnud ning olemasolevad (esimesed) turvavööd ära pesnud. Viimastega tekksiki üks küsimus suurele ringile. Nimelt lasin vööde inertssüsteemil pärast rihma vahelt välja tõmbamist vedru maha ning millegi pärast ei suuda vedru end tagasi pingesse kerida. Kas olen lõplikult vööd ära rikkunud või lihtsalt ei jaga salajasi Norma nippe selle taas pingestamiseks?

Ette tänades!
Sm Tamm
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm Tamm
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 14, 2006
Teateid: 223
Asukoht: Viimsi vald

TeadePostitatud: T juuni 01, 2010 7:45 pm    Postita teema: Vasta viitega

Eelmisel nädalal sai sellise tempoga autot kokku klopsitud, et polnud aega isegi enda tegevust kajastada. Ilmselt oli osaliselt ka hirm midagi üles panna kuna viimase hetkeni ei olnud kindlust kas ikka õigeks ajaks valmis saan. Ehk siis, mis ma siin ikka pasundan kui ikkagi valmis ei saa.

Mõningane ülevaade sellest mis ma siis lõpuks ikkagi ära tegin:

Panin müramatid ning üritasin tagapiilari katte kuidagi ilusamaks saada. Selle käigus sai ka tagaaken ette tagasi.




Paigaldasin originaal salongiventilatsioonisüsteemi, mis kahjuks töötab paigaldatuna tunduvalt kehvemini kui testimise ajal lootust andis.


Peitsin tagaistujate jalge alla kummimatid, mis ehk tulevased põrandamatid märjal ajal kuivematena hoiavad.


Kinnitasin stange alla kihvad ning kuidagi ka numbri. Nagu näha on nii stange kui ka põll kihvade versioonile mittevastavad.




Lõikasin välja uued punased matid ning mõningatesse kohtadesse peitsin ka vildid


Lisaks suutsin kinnitada paagi, vedada tagasi ja ühendada kogu juhtmesüsteemi ning uue vidinana paigaldada tagapiilarile ventilaatori. Tagasilööke kohtasin kõige rohkem käivitamisel ning kojameeste tööle saamisel. Sõber aitas veel viimasel päeval kroomi läikima lüüa ning reede hilisõhtul sain isa abiga kojamehed lõpuks ikkagi vehkima. Jäi veel pesu ning lootus, et laupäeval ikka ülevaatuselt läbi lastakse. Õnneks siiski lasti... mööndustega!

Tegemist jätkub!

(Mingi vaheversioon)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1141
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: K juuni 02, 2010 9:37 am    Postita teema: Vasta viitega

sm. Tamm, te olete tubli.
Mitte ainult ei ladunud te autot imekiirusel kokku, vaid suutsite ka stiilse riietusega kohale ilmuda.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm Tamm
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 14, 2006
Teateid: 223
Asukoht: Viimsi vald

TeadePostitatud: K juuni 09, 2010 5:26 pm    Postita teema: Vasta viitega

Oh häda!
Juhtus nii, et kaotasin oma autovõtmed. Lootus tagasi saada väheneb iga päevaga kuid vajadus autot kasutada vastupidi suureneb. Kas kellegil vedeleb õuel doonorauto, millele olemas nii lukud kui võtmed või on jäänud kuskile vedelema üleliigseid lukke koos võtmetega? Kõige suurem häda ilmselt süüteluku ning juhipoolse lukuga kuid oleks hea kui saaks ka pagasiruumi ning paagi luugi lukud. Mul olid nad kõik erineva võtmega. Sellega seoses tekkis küsimus: Kuidas pagasniku lukku ilma võtmeta avada? Luban, et kui saan teada mingi nipi siis ei levita seda infot ebaausate inimeste seas Smile

Ette tänades,
Sm Tamm
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Stange K.
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2006
Teateid: 88
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

TeadePostitatud: N juuni 10, 2010 9:35 am    Postita teema: Vasta viitega

Tervist!

Kas teie aastakäigu auto süütelukk ei ole mitte identne VAZ tüüpi sõidukitel kasutatuga? Kui nii, siis mul vist üks lukuosa (koos võtmega muidugi) vedeleb kasutult ja võin selle teile eraldada.

Muidugi oli süüteluku vahetamiseks tarvis võtit, vähemalt VAZ-il oli nii. Muidu peap vahetama ka selle kronsteini, kus lukk sees käib. Oot-oot, kui ma veel meenutan, siis kinkis mulle üks garaa¸inaaber sellise kronsteini ka. Minu autole seda paigaldada ei saa, sest mul on see süüteluku asi lahendatud teisiti.

Ühesõnaga, huvi korral vaatan järele ja annan teada.

S. Kukk
Mustamäe
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 423
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N juuni 10, 2010 11:46 am    Postita teema: Vasta viitega

Tere. Kui ma nüüd õigesti aru saan, siis sm on juba salongi sisse murdnud. Kui ei, siis iga Volga külgaken vajub 2 cm allapoole, et sealt kaudu lukustuse nuppu lassoga püüda ja üles tõmmata. Uued ukselukud, pagasiluku ja bensaluku saab Volgapoest. Ostsin ise ca aasta tagasi. Aga hoiatan, need on Hiina omad ja luku nuudid kuidagi väga kehvad. Pagasi nupp on veidi kandilisem, kuid tublid mehed suudavad ka sisu ära vahetada. Minumeelest maksis kuskil 350 EEk. Saad kõik ühe võtmega.
Süüteluku vahetamine on veidi keerukam. Endal murdus võti talvel süüteluku sisse ja olin sunnitud külmas garaazhis kitsastes tingimustes lukku vahetama. Ei mäleta, milliste poltidega on 24 süütelukk varda küljes kinni, aga 3102-l tuleb kõigepealt lasta armatuuri küljest 2 polti vabaks, siis saab rooli sülle. Süüteluku korpuse vastus on kinni 4 poldiga M6. varasematel mudelitel oli poldil korralik mutrivõtme pea, minul turvalisuse mõttes peitpea. Ei aidanud muu, kuipanin puuri otsa väikese käiaketta ja lihvisin ühe poole 2 poldipead maha. siis väänasin vastuse kõveraks ja sain korpuse kätte. Nüüd märgista elektrijuhtmed ära ja osta uus lukk. Vana luku saad korpusest kätte mehaanilist jõudu kasutades, sest kui pole võtit, ei vaju üks turvaelement alla ja pead luku mehaanilise osa ära lõhkuma.
Uus lukk asemele ja kogu protsess tagurpidi kokku. Veel. Enne kui ostad uue luku, loe üle vana luku klemmide arv. On 6 ja 8 klemmilist. Osta sama, mis oli, on lihtsam elektri juhtmeid tagasi panna. 8-klemmisel jääb 2 otsa tühjaks, aga el. skeemidel seda pole selgelt joonistatud.
Kui veel midagi jäi ebaselgeks, helista
Kaldi 5025 328
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Tamm
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 14, 2006
Teateid: 223
Asukoht: Viimsi vald

TeadePostitatud: N juuni 10, 2010 12:51 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tänud seltsimeestele abi eest. Sain just volgapoest teada, et neil on täisring lukke olemas ning ka süütelukke erinevates versioonides. Eks lähen ostan ära ja siis võin autosse sisse murda.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm Tamm
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 14, 2006
Teateid: 223
Asukoht: Viimsi vald

TeadePostitatud: N juuni 10, 2010 3:52 pm    Postita teema: Vasta viitega

430+175 ja ongi nii täisring lukke kui ka süütelukk olemas. Viimase komplekti sain väidetavalt.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1141
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: R juuni 11, 2010 10:39 am    Postita teema: Vasta viitega

Pagasiruumi avamiseks tuleb vist kutsuda kohale lukuabi. Eeldatavasti on väljakutse odavam, kui hiisem pleki-, pahtli- ja värvitöö.

Anna siis tead ka kuidas õnnestus.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm Tamm
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 14, 2006
Teateid: 223
Asukoht: Viimsi vald

TeadePostitatud: R juuni 11, 2010 1:55 pm    Postita teema: Vasta viitega

Autosse muukisin riidepuuga kolmnurkaknast, bensuluugi luku murdsin kruvikeerajaga puruks ning pagasnikusse sisenesin võtmega. Võtsin uue komplekti võtme ja keerasin lihtsalt lahti Very Happy Hüva Leili!

Nüüd on jäänud veel süüteluku probleem. Kuna volgapoest müüdi mulle ikkagi vale süütelukk ning vana ei saa ilma võtmeta korpusest kätte pean uue leidma tükis korpusega. Õnneks saan seni sõita kasutades vana süüteluku klemmide osa.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm Tamm
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 14, 2006
Teateid: 223
Asukoht: Viimsi vald

TeadePostitatud: R juuni 18, 2010 2:04 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kas keegi oskab kommenteerida kus võib olla probleem kui auto ajab salongi bensu haisu. Kõige rohkem tuleb kohalt liikuma hakates. Kui seisab siis kuskilt ei leki ning sõidu ajal ei saa nagu kontrollida. Probleem on juba varasem nii et ei saa olla seotud sellega, et mul paak täis olles lekib (Ettevaatust Auto stardirivis oli hästi näha Smile ). Kui saaks aru kust lehk salongi hiilib võiks ju lihtsalt punni ette lüüa Wink
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm. Metalliotsija
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 573
Asukoht: Käesalu, Keila vald

TeadePostitatud: P juuni 20, 2010 7:07 pm    Postita teema: Vasta viitega

Moens.

Minu GAZ-21 ajas ka bensiiniaurusid salongi. Tundsin just bensiinilõhna, mitte heitgaase. Paagi täitekõri on suudmest allpool paagiga lisaühenduses - sealtkaudu saab tankimisel paaki jäänud õhk väljuda. Kõri küljes olevat ja paagist väljuvat metalltorujuppi ühendab kummivoolik. Kui see on lahti tulnud/purunenud, levibki bensiinilõhn pakiruumi kaudu salongi. Paigaldasin uue vooliku ja mure lahenes - salongis võttis jälle võimust vana hea lateks.

Vaadake pakiruumi mati alla.

D. Metallov.
_________________
Haapsalu EPT
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Tamm
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 14, 2006
Teateid: 223
Asukoht: Viimsi vald

TeadePostitatud: T juuli 06, 2010 11:20 pm    Postita teema: Vasta viitega

Minulgi paar edusammu.

Vahepeal jõudis kätte aeg taas ülevaatusele minna. Sain kevadsõidu hommikul üle noatera kuu jagu pikendust ning nüüd oli vaja kõik loetletud vead korda teha ning taas auto neile logistada viia. Valisin abikäeks Foorumi Tehnoabi teema all kuulutatud Sergei ning olen tema tööga väga rahul. Olgugi, et mu puudulik vene keel tekitab pidevaid piinlikke olukordi saab temaga siiski mugavalt kõik probleemid lahendatud. Nagu mainitud, käib Sergei ise vajadusel varuosi ostmas, mis on minu jaks eriti hea. Ise ei oleks küll suutnud tema telefoni teel volgade kodumaakeeles mainitud jubinaid suutnud välja ostma minna. Andisn küll alguses kõigi väidetavate vigade varuosad kaasa aga eks neid tekkib alati töö käigus juurde. Igatahes, homme hommikul lähen ülevaatusele ning kohe kui suvesõidud tehtud taas Sergei jutule.

Vahepeal veel ka muid edasiminekuid:Tagumised turvavööd hangitud, süütelukk parandatud ning udutuled ninale riputatud. Kohe kui leian sobiva kanali vaatan ka sm metalliotsija soovitatud paagi väljavoolu vooliku üle (Aitäh hea vihje eest!) ning loodetavasti saan Augusti alguseks auto piisavalt ilusaks et ei pea kogu aeg häbi pärast silmi maas hoidma.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm Tamm
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 14, 2006
Teateid: 223
Asukoht: Viimsi vald

TeadePostitatud: P juuli 11, 2010 3:55 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sain laupäeva hommikul lõpuks ülevaatuse tehtud. Jamasid oli käsipiduriga, mis paremal pool ei võtnud. Sergei abil sai jällegi viga likvideeritud ning nüüd pean järgmine kord tehnoülevaatuse uksele koputama alles 2011 oktoobris.

Praeguseks on 250 km testsõitu tehtud ning tekkinud paar küsimust, millele siinne kogenud seltskond ehk oskab lahendust pakkuda:
Esiteks kipub kuumal suvepäeval pikemaid otsi sõites pidur ära kaduma. Kui korra või paar pedaali pumbata on pidurid jälle tagasi kuid esimesel vajutusel ehmatab ikka ära küll. Kardan, et järsema ohu tekkides ei jõua enam pumbata. Kas oskab keegi pakkuda milles on probleem ning kuidas seda lahendada? Jahedama ilma ja lühemate otste läbimisel töötab pidur probleemideta.
Teiseks kipub praegu auto tühipööretel välja surema, mis teeb foori taga seisma jäämise väga tülikaks. Ise arvan et kätte on jõudnud aeg kus kevadel peale pandud seest roostes paak kannab esimesi vilju. Teel sai paak korra tühjaks nii et on täiesti võimalik et tõmbas sodi üles. Tuleb vist bensufiltrit kontrollida?
Üldiselt oli siiski tore suvine autosõit. Smile
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Õpipoiss
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 02, 2010
Teateid: 44
Asukoht: Raplamaa

TeadePostitatud: E juuli 12, 2010 10:59 am    Postita teema: Vasta viitega

Kui kuuma ilmaga tekib piduritega probleeme(samamoodi siduriga) siis on probleem ebatihedates mansettides, mis kuuma ja vedela õliga enam "ei pea". Samade mansettidega võid samas terve sügis-talve-kevade sõita.
Ma soovitaks esmalt peasilindri mansetid ja silindri-kolvi pinnad üle vaadata.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine
Lehekülg 5, kokku lehekülgi 9

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud