Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Gaz 24 (1978), sm.Västrik
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 400 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 24 (1978), sm.Västrik
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 24 (1978), sm.Västrik
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1130
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: N sep 18, 2014 8:11 am    Postita teema: Vasta viitega

Oi kurja, ma mõtlesingi, et millal need pildid välja ilmuvad!

Õnneks pole Te ainus, kellel kompromiteerivat materjali leidub. Ilus auto on ja minu meelest on seda nii seltsimehe näoilmest kui ka sobivast riietusest selgelt näha.


Kindlasti oli sõit täitsakorras ZIL-il minu jaoks üks selle aasta tipphetki ja üldiselt polnud tõesti viga - siledal teel sõidab hästi ja lärm, noh, see on mõistlik. Linnaliikluses märkasin, et masin nõudis juhilt pingutust, kuid kõrval istudes on tegemist suurepärase vanatehnikaga.

Põigates veel korraks poleerimise müstilis-vahvasse maailma, tuleb mainida, et seltsimehelt laenatud masin poleks minusuguse ahvi jaoks ilmselt seda protsessi 2-3 tunni peale kärpinud, sest kasutasin ju samuti vennalt laenatud poleerimismasinat ning vehkisin sellega kaks päeva ümber auto. Osalt nõudis aega ka kinnikatmine ja vahatamine, kuid ajakulu otsesele poleerimistegevusele oli ikkagi märkimisväärselt suur. Rumala algaja jaoks näibki lihtsalt olevat tegemist väga aeglase tööga, et tulemus enamvähem aktsepteeritav saaks.

Selles mõttes oleks muidugi Sm.Tihhonovi kogemustepagas hindamatuks abiks ja kui hästi läheb, siis vahest ehk kunagi ma veel sellegi töö Sinu abiga normaalselt käppa saan. Üks suuremat sorti välismaa auto tahab ju ka endiselt poleerimist.Razz

Kuid see selleks, sest nüüd on ta tehtud ja las ta jääb.

Pigem tekivad siinkohal uued küsimused:
Mis sai uuest patsiendist ja kas saame ka sellest millalgi lugeda?
Kas peagi pargib halli kõrval veel ka valge?
Milleni viib arutelu garaa¸is ja keda pureb kuri korteriühistu esinaine jalast?

Neile ja veel paljudele küsimustele ei saa me vastuseid järgmises osas ja võibolla ei saa üldse, aga huvitav on ikkagi.

Västrik
Püüab nüüd natuke tööd ka teha.
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Idalimusiin
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 14, 2006
Teateid: 468
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N sep 18, 2014 3:08 pm    Postita teema: Vasta viitega

ZIL-MMZ555. Minu esimene töösuhteauto. Meenuvad karged talvehommikud tehnikat käivitavas ja sinisesse vingu mattuvas autobaasi parklas ning äkkpidurdades üle kastiserva kapotile lajatanud vähemalt paarsada kilo värsket betooni. Võimas.
_________________
Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: N sep 18, 2014 4:04 pm    Postita teema: Vasta viitega

Jah see veoauto V8 mootori hääl, võlus ka mind noorena ära.
V8 mootorite haigus, kui selline on parandamatu kahjuks.Hetkel on mul ka juhusliku kokkusattumusena tööautoks GAZ 53 isekallutaja. Siin ka väike liikuvpiltide seeria:
http://youtu.be/NaAymsdKmQs
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
andres21
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 27, 2013
Teateid: 141
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: N sep 18, 2014 6:15 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ka minul oli esimene tööauto täpselt sama. Hea auto, ainult kast oli haiglaselt väikene. Järgmised kandilise nn. põllumajandusliku kastiga olid kandevõimelt normaalsemad.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: R sep 19, 2014 10:30 pm    Postita teema: Vasta viitega

Jah sõbrad, Zil võitis mu südame ja Ziliga sõidaksin ma nüüd meelsasti igale poole. Puht filosoofiliselt arutledes - miks me vanatehnikaga sõidame? Variant A) et endal oleks äge; variant B) et teiste ees natuke esineda. Uskuge mind, täielikult restaureeritud MMZ-555 Ziliga tulevad mõlemad palju paremini välja kui Volgaga. Sõidumugavus ja vanatehnika??? Side nende kahe mõiste vahel kipub nagunii enamasti vaevuhoomatav olema.

Mis puutub poleerimisse, siis ma sain aru, et sa panid ikka kaltsuga käsitsi ja Commandant pastaga nagu ennevanasti. Sa juudas küll see oleks loll töö.

Õigeid kettaid ja pastasid kasutades on (teoreetiliselt) võimalik tuhmunud auto 3-4 tunniga eeskujulikult läikesse lüüa. Rahulikult tehes kulub siiski ca 8 tundi. Aga kui tegeleda värskelt värvitud auto värvistruktuuri parandamisega, siis mul kulub sellele tõesti keskemiselt 30-40 tundi. Vähemalt mustade S-klasside näitel, nagu viimasel ajal on ette tulnud.

Samas ilma liivapabereid kasutamata on minu meelest raske üldse mingit tulemust saavutada. Tihti on ikkagi lihtsam ja kiirem paberiga eest lükata ja pärast ainult pind läikima panna. Aga siin on paratamatult oma töövõtted ja ka oma paratamatused. Esimene kuldreegel on see, et viletsa maalri praaki päriselt likvideerida on peaaegu võimatu. Teine kuldreegel on see, et 2000 paberi kriimu täielikult välja poleerida on peaaegu võimatu. Näed kohutavalt vaeva ja tulemus on ikka vilets. Säästad hulka tunde, kui käid enne poleerimist pinna veel vibraga 3000 lihvkettaga üle. Kolmas kuldreegel on see, et päevavalguslampide all poleerides võidki ahastama jääda. Kõige jubedam valgus. Pärast õue ajades ei näe enam ühtegi defekti. Ning lõpetuseks üks paratamatus - matiks lihvitud pind kuivab mingil hetkel (nädala või paari pärast) ikkagi laiguliseks. Poleerimise ajal hõõrutakse pastaga värvi siise nii palju silikooni, et pind näib veatu. Kuid päikse käes kuivab see lõpuks välja ning siis tuleb veel üks kord üle poleerida.

Milleni viib arutelu garaa¸is? Väga põnev teema. Võiks pikalt arutada, kui sa esmalt avaldaksid saladuse millise porgandiga õnnestuks sind üldse garaazi meelitada Rolling Eyes
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1130
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: K mai 20, 2015 1:38 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kevad on käes. Kalender näitab, et "Ettevalmistuste tegemise päev" oli juba laupäeval ära, aga kuna olen veendumusel, et Volga juures pole mõtet midagi sel ajal teha, kui varuosakauplused suletud on, alustasin ettevalmistustega eile.

Nimelt käivitasin Volga ja sõitsin ühe garaa¸i juurest teise juurde.


Rohkem ei viitsinud midagi teha ja tõesti piinlik tunnistada, aga isegi õli- ja veetaset ei kontrollinud. Sõidu järgi tundus, et võin vabalt otse ülevaatusele minna.
Täna enne kontorisse jõudmist võtsin Volga, põikasin tehnokontrollipunktist läbi ja sain masinale ülevaatuse pääle. Nüüd jääb veel üle ainult pesulas aeg kokku leppida ja püüda õigel päeval õigeks ajaks Tapa linna jõuda.


Niimoodi mulle sobib.

Kui kõik hästi läheb, näeme Tapal.
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1130
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: E nov 16, 2015 9:13 pm    Postita teema: Vasta viitega

Üle aastate roolis mu Volgat sellekevadisel Ettevaatust Autol sm. Glushkov. Tänud talle selle eest, sest vahepeal tundus pilootidepuudusel juba tõsimeeli, et tuleb oma abikaasa rooli panna, et auto pühal üritusel osaletud saaks.

Kui veel paar päeva enne üritust näis, et võibolla ei tulegi sel aastal käsi mustaks teha ja piisab lihtsalt muigel näoga Tapale kohalekulgemisest, siis päev enne laupäeva ilmateadet sirvides meenus korraga eelmisel aastal tuvastatud tõsiasi, et selle auto kojamehed olid mingil hetkel elust lahkunud. Samas ilm tõotas tulla vihmane ja roolis ei saanud olla ma ise, vaid naiskaardilugeja ning kolm last pardal pidi Volgaga kähkusõitu tegema hea sõber. Seega ei saanud niisama käega ka lüüa ja parimat loota, et hiljem tankistikombel silmad punnis läbi häguse esiklaasi maanteed jõllitades ennast kiruda. Teiste jaoks tuleb masin ikka korda teha.

Võtsin kesklaost mõned kojamehemootorid ja uue hoovastiku kaasa ning mõningase valimise ja kombineerimise tulemusel hakkasid klaasipuhastid jälle tööle ning isegi nende liikumine muutus sujuvaks. Ütleme nii, et vana süsteemi elustada oleks olnud kui mitte võimatu, siis vähemalt umbes sama keeruline nagu meisterdada toimivat kratti. Ja kui varasemalt olen ikka mõelnud, et miks veneajast kõigil nii palju kojameestega seonduvat vedeleb, siis nüüd olin meie esiisadest korilastele selle eest isegi tänulik. Vähemalt oli mille hulgast valida.


Väiksed puudused muidugi jäid. Paraku oli lisaks kõigele muule ka kojameeste lüliti vahepeal hinge vaakuma hakanud ja töötas veel vaid teatud asendites. Uut lülitit mul ei olnud ja seega need teatud asendid pidid sobima.

Üritus möödus sedapuhku taas vahejuhtumiteta. Laenan siinkohal jutu illustreerimiseks jällegi häbitult seltsimeeste poolt tehtud pilte ja loodan muistseid Ida-Euroopa traditsioone järgides nende intellektuaalset omandit varastades, et nad väga ei pahanda.


Peale Ettevaatust Autot seisis masin kuni juulikuuni täpselt nii nagu ta sõidust tulnuna seisma jäi. Pikapeale hakkas temast siiski hale ning otsustasin, et ega ma Volgaga nagunii rohkem ei sõida - viin ta parem pessu ja panen katte alla ära.

Siiski ilmnes tagasilööke. Uskumatu aga tõsi - pärast kõiki neid aastaid, mis sisaldavad muuhulgas teadmata arvu talvesid enne selle auto leidmist (aasta 2005 jaanuaris) lumehanges lömitamist, oli nüüd viimaks Vana Rohelise aku ühepoolselt töölepingu lõpetanud. Võib öelda, et oli ka tõesti juba aeg.

Niisiis, uus aku pääl ja masin lõpuks pestud, tegin perega Volgal kiire eine mingi ¨otlase nimega restoranis ning viisin ta vaatamata tõsiasjale, et suvi veel kestis, ära garaa¸i talvituma.


Ja nüüd, seltsimehed, lubage mul ennast juubeli puhul õnnitleda!

Juba mitu nädalat ehk novembri algusest on Volga minu masinapargis kõige kauem omatud auto ning üldse mu lühikese elu kõige pikemalt omatud auto.
Nimelt täitus hiljuti 10 aastat sellest päevast, mil see roheline vanasõiduk mõtteliselt minule kuuluma hakkas (ametlik ümbervormistamine toimus küll hiljem, aga kirjapaber ei maksa ju midagi, kui mõistate).

Korgin siinkohal ¨ampanjapudeli lahti ja lähengi ära tähistama.

Kohtumiseni.

Sm. Västrik
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: E nov 16, 2015 11:01 pm    Postita teema: Vasta viitega

Õnnitleme seltsimeest, õnnitleme!!

Tervitab, Mehann
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: K nov 18, 2015 8:59 pm    Postita teema: Vasta viitega

Aastad kogunevad ja joogid muutuvad lahjemaks.


Proosit!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 765
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: L nov 21, 2015 11:56 am    Postita teema: Vasta viitega

PALJU, PALJU ÕNNE!!!!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1325
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: K mai 25, 2016 9:48 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sa olid täna rohelise roolis nii keskendunud, et mind halliga kõrval isegi ei märganud.
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1130
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: N juuni 09, 2016 4:11 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sel aastal läks kuidagi nii lihtsalt, et midagi ei olnud tarvis Volgaga teha ja seltsimees gaziku märkus, et olin paar päeva enne "Ettevaatust Autot" nii keskendunud näoga roolis, et teda ei märganud, tuleneb tõigast, et üritasin proovisõitudel pingeliselt leida midagi, mis vajaks remonti. Aga ei leidnud.

Kõik oli täpselt nii, et kõigepealt tõmmati autol talvemüts peast.


Seejärel toimus kolm päeva enne üritust tõesti põgus proovisõit ja veendumine, et auto näib toimivat ja pidurdavat.


Neljapäeva öösel vastu reedet jõudsin oma isiklikul Volgal kontorist koju umbes koidu ajal, nagu tippjuhile kohane, parkisin auto mingi kapitalistliku riigi vanatehnika kõrvale ja olin kujunenud olukorraga igati rahul.


Reedel käis Vana Roheline läbi nii ülevaatuselt kui pesulast.


Ja oli laupäeva hommikul kaugelt enne teisi Mustvees kohal - nö linti hoidmas.


"Ettevaatust Auto" möödus ka suuremate vahejuhtumiteta. Vaid spidomeetriosuti kiilus hullumeelse kihutamise tulemusel maksimaalasendisse nii kinni, et enam alla ei tulnudki. Või ma vähemalt sooviks, et see oli Volga üleloomuliku kiirusega seotud. Oli kuidas oli, aga ühel hetkel edastati mu taskutelefoni Volgal madallendu tegeva ekipaaži poolt alltoodud pilt kommentaariga: "Kihutame!"


Kõigele vaatamata lõpetas masin tuhandete võistlejate seas selleaastase suurvõistluse igati tublil 5-ndal kohal.

Ei teagi, kas koguneb motivatsiooni sel aastal Volgaga veel millalgi sõita või mitte, aga spidomeetri vast ikka peaks korda tegema. Loodan rahulikule suvele.


Head vanatehnikahooaega soovides,

Sm. Västrik
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: N juuni 09, 2016 11:58 pm    Postita teema: Vasta viitega

Võib olla on see mu vanusega seotud aga võib olla olen ma lihtsalt mingis melanhoolses meeleolus? Nii või teisiti pean ma ütlema, et see on kena vaatepilt, kui saledad käed klamerduvad ümber Volga peenikese rooli ja aknast välgub hobusesaba. Ilus, stiilne ja tähelepanu tõmbav. Ses mõttes oli viimasel EA-l taas hea vaadata, et nii mõnedki Volgad olid stiilselt roolitud kenade naisterahvaste poolt, kes vanade torisejatega ladusalt toime tulid. Sealhulgas Teie oma Sm. Västrik. Esimest korda vist? Saadan käesolevaga oma tervitused sellele kenale tütarlapsele, kes võttis enda ülesandeks 5 tundi Vana Rohelisega Peipsi lähistel ringi maurata ja meestele korraldusi jagada. Ülesanne polnud lihtne, eriti protekteeritud diagonaalrehvidega. Aga näe - hakkama sai. Pole need noored nii hukas midagi.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 765
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: L juuni 11, 2016 2:55 pm    Postita teema: Vasta viitega

Palju õnne väga tubli koha saavutamise eest!
Noori naisi Volgat roolimas näha on tõesti väga ilus!
Loodan, et ei eksi kui väidan, et antud autojuht on ilmselt esimene naine, kes Ettevaatust Auto`l Volga roolis nii kõrge koha sai.
Tuleb välja, et Watson on siiski ontlik liikleja - õnneks on teisi, kes uuemate ja kiiremate masinatega sõidavad.
Jah, ka Watsoni masinal juhtus midagi palju hullemat - mootor hakkas lagunema.
Õnneks on ilmad koledad ja see tõstab garaažis toimetamise motivatsiooni.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1130
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: N aug 04, 2016 5:04 pm    Postita teema: Vasta viitega

Volga spidomeeter oli pärast Ettevaatust Autot kinni kiilunud ja tuli lahti võtta.

Näidikuteplokki olen ma enne ka näinud, seega polnud tema demontaaž ja remontaaž mingi probleem ning kuigi väiksematel kiirustel spidomeetriosuti endiselt täiesti suvaliselt kogu skaala ulatuses ringi hüples, sai osuti ise väga kiirelt jälle toimima. See spidomeetrinõel on mu autol juba aegade algusest ringi karelnud ja teatavasti põhjustab seda enamasti kuidagi kannatadasaanud kõriga või kohe-kohe katkev tross, aga trossi vahetamiseni polnud ma kunagi jõuda viitsinud, sest selleks tuleb ju auto alla ronida ja siis on triiksärk jälle õline ning kodus selgitustöö Nõukogude autotööstuse lipulaeva omamise eripäradest ootamas. Viimati 10 aastat tagasi mootorit remontides oli see tross meelest ka läinud ja nii ta lihtsalt ootas oma järge.

Spidomeetri problemaatika oli seega üsna ootuspärane ja mõnevõrra ebahuvitav. Küll aga osutus palju huvitavamaks leiuks kümneid aastaid lahtiselt spidomeetriplokis vedelenud õlirõhunäidiku indikaatorlambi pirn, mille oma kohale tagasi asetamisel ei nõustunud punane indikaatorlamp enam mingil tingimusel kustuma. Õlirõhuga on mu autol kõik korras ja näidik ise toimis nii nagu ta seda alati on teinud.

Kuna ma tubli parteitöötajana, kuid mitte eriti edasijõudnud automehaanikuna midagi õlirõhumuredest ei tea, pöördusin siinsamal seinalehel seltsimeeste poole ja kiirelt laekunud ülidetailsete juhtnööride varal defekteerisin umbes 30 sekundiga vigase anduri, mis lisaks osutiga näidiku omale samuti õlirõhku mõõdab ja vajadusel indikaatorlambi põlema süütab.

Onu Ülo oli kaupluseukse lukku keeranud ja ise puhkusele sõitnud, seega ostsin uue anduri ühest teisest poest ja spidomeetritrossi kolmandast. Selles viimases kaubabaasis oli teenindus ehedalt nõukogudeaegne, sest kuigi mulle kinnitati pärast küsimuse esitamist ja mõneminutilist teineteisele vaikides otsa jõllitamist eriti puiselt, et "ei ole" ja sellega meie vestlus piirdus, suutsin ise silmadega kahtlustavalt ringi vilades tõdeda, et tegelikult "on küll" ja siis sobiva detaili kuidagi nagu tummfilmis ära osta. Lahe pood oli.

Juba Ukrainakomandeeringust leidus kapis ka õlifilter, seega kui juba õlirõhuanduriga nagunii tegelema olin sunnitud, tundus mõistlik üle 10 aasta õli ja jahutusvedeliku vahetamine. Muidu vist hooldatakse autosid korra aastas, aga mul nüüd viskas seekord veidi pikema intervalli sisse.

Kõike seda kanalis toimetades pähe ja riietele langenud õli ja tosooli ei viitsigi pikemalt kirjeldada. Must töö on. Vana õlirõhuandur oli auto küljes ilmselt tema sünnihetkest alates ja seega võis talle andestada, et ta enam ei tööta.


Pärast anduri ja õli vahetamist ei sütti indikaatorlamp isegi tühikäigul, kuigi käivitades enne surve üles tulemist ta seda teeb. Järelikult kõik on kõik hästi ja õlirõhkugi veel vast piisavalt.


Uue spidomeetritrossi osas olen siiski kahtlustav, sest esialgu hakkas ta sõidu ajal teatud kiirustel lummavalt inisema või vilistama. Samas hiljem kadus see heli ära ja tagasi ei tulnud. Siiski - ei mina usu, et ta nüüd ise korda läks ja pigem on tõenäoline, et eks ta aegajalt ikka laulma hakkab ning seetõttu tuleb teda millalgi uuesti vahetada. Hiljemalt kümne aasta pärast, kui jälle meeles on ja hetk õige tundub.

Aga muidu oli tore vanatehnikaüritus ning kontori ees korraks ka kuidagi nagu rohkem värvi.


Järgmisel aastal jälle.

Parimate soovidega,

Sm. Västrik
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Järgmine
Lehekülg 10, kokku lehekülgi 12

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud