Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: N nov 01, 2007 3:50 pm Postita teema: Gaz 2410 käivitamisest
Tere,
Meie poole on pöördnunud murelik lugeja, kes on põrkunud ületamatute probleemide otsa oma Gaz 2410-ga. Kas soovitame seltsimehel uus auto osta, või oskame midagi tema heaks teha. Küsin ise ka täiendavat infot tema käest.
Saatja nimi: VANAISA
Saatja elektronpostiaadress: viktor.lipp@mail.ee
Kuulutuse sisu: Tere Volga klubilistele.
Olen Volga 24-10 omanik juba 5-6 aastat. Loomulikult käitusin samuti nagu klubi liikmetele kohane. Koheslt roostet kraapima, tõrusid korjama ja noh kährikuid tõesti ei leidnud ! Sai ka kuuma värvi selga. Isegi uued tihendid tellisin Peipsi tagant j.n.e.
Oh häda. Jätsin 2006a. sügisel õue talvituma, ja 2007a. suvel enam häält kätte ei saanud. Kas on mõni elektri spets mulle abiks nõus tulema?
Vanaisa
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: R nov 02, 2007 9:44 am Postita teema:
Edastan küsimuse kohta veel täiendavat infot. Endal ei tule esimese hooga ühtegi head mõtet. Kui aku on täis, massijuhe on korras, kuid ikkagi starter ainult klõpsub ja tuled hõõguvad??? Akult läheb ju plussjuhe otse starterile. Äkki peaks selle juhtme ühendusi kontrollima?
> Tere vanaisa
> Kas oskate öelda, millised on täpsemad sümptomid? Ja millises rajoonis auto asub?
> Tihhonov
Tere,
Suurepärane, et kohe vastuse sain. Hea märk ja tunnustus Volga klubile.
Auto asub minu hoovis, Tallinnas, Sule tänaval.
Sümptom : Sügisel mõtlesin, et ilusa ilmaga teeks mõned ringid, aga võta näpust. Keeran süüdet ja "klõps" - muud ei midagi.Tõmbasin tuled peale, läksin vaatasin- hõõgniidid vaevalt helenduvad. Võtsin abikaasa GETZ pealt juhtmetega voolu otse juhtmetesse, ei midagi ? Aku oli mul laetud 3 ööpäeva 1,5 Amp.
Käisin poes ja tõin pika massijuhtme, ühendasin kere ja mootori - ikka ei aidanud.
Postitatud: R jaan 11, 2008 3:20 pm Postita teema:
põhimõtteliselt saab vool minna akust starterisse, generaatorisse, ja siis süütelukku ja armatuuri ning muudesse tuledesse. Võibolla on mõni juhe nest lühisesse sattunud või oksüdeeruinud nii ,et ei anna voolu läbi. See ,et kui süütelukust starteri tõmbereleele voolu ei tule ei tähenda veel seda ,et aku on tühi. Mõned päevad tagasi lugesin ühte postitust ,kus oli kah üks väga huvitav elektri probleem. mimelt auto ei saa eriti voolu käima ei lähe ja hommikuks on aku kah tühi. Nimelt oli endalegi imestuseks starteri peajuhe läinud vastu auto keret ja siis oli see aku imekiirelt tühjaks tõmmanud. Imestan ,et akuklemmid ega juhe ära ei põlenud.
Liitunud: Jan 12, 2008 Teateid: 8 Asukoht: Kärdla, Hiiumaa
Postitatud: L jaan 12, 2008 9:12 pm Postita teema:
"Aku oli mul laetud 3 ööpäeva 1,5 Amp."
Kas aku pinget ikka mõõtsid? ...kardan et sellise laadimisvooluga tühja akut üles ei turguta. Kui pinge akul starteri ringi ajamisel oluliselt ei lange ja relee klõpsib, siis vigane starter. (harjad, tõmbrelee, mähised)
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.