Liitunud: Feb 21, 2005 Teateid: 120 Asukoht: Viljandi
Postitatud: P juuni 19, 2005 8:11 pm Postita teema: 24 salongi küte
Uuriks seltsimeeste arvamust, kas '72 aasta G24 salongi küte on sobilik igapäevaseks kasutamiseks? Minu mulje küll selline, et kudagi vähe puhub klaasile sooja õhku. Mida seltsimehed arvavad? Kas on mõtet originaalsoojendust ideaalkorda seadma hakata, või peaks ikka mingit asendust vaatama hakkama? On keegi oma pead selles suunas vaevanud? _________________ Sm. Niragag
...lendab madalalt
Liitunud: Feb 21, 2005 Teateid: 120 Asukoht: Viljandi
Postitatud: E juuni 20, 2005 11:22 am Postita teema:
Käisin sm. agaa juures konsultatsioonil ja hoolimata varasest kellaajast, mis võis segada kainet kaalutlemist, julges ta väita, et originaalkütteseade peaks täiesti kasutuskõlbulik olema. Kas on veel arvamusi? _________________ Sm. Niragag
...lendab madalalt
Liitunud: Nov 09, 2004 Teateid: 61 Asukoht: Pärnumaa
Postitatud: E apr 03, 2006 7:37 am Postita teema:
Nashol!!!!!! Tükk aega vaevas mõte ja siis läks tegudeks.Kuna mu diiselmootoriga Volga andis otsad ja kevade saabudes pidin sõitma bensumootoriga Volgaga siis tekkis üks erinevus.Diislil puhus aknale nii mis kole ja seda VAIKSELT (jutt on Gaz24-st mitte 2410-st) hakkasin asja lähemalt uurima.Kuna keegi Kulibin oli paigaldanud Gorki toodangule Nissani diisel mootori siis oli ta ka ära kasutanud nii mõnegi detaili samalt masinalt. Nimelt soojendusmootor on pärit 910 keretüübi Nissanilt. Selleks on vaja suurendada seda ava kuhu soojendusmootori "vurr" sisse läheb 1,5 mm ja teha vahepuksid< seib mootori ja korpuse vahele ca 18mm. Kuidas asi tõõtab annan teada lähipäevil kuna selgus,et ka bensuvolgat on piisavalt "tuunitud" st. soojendus voolikud asendatud nõuka ajal erilisse headusesse tõusnud nö "piimavoolikuga". Seega tuleb külastada poode. _________________ Meie USUME kommunismi jäädavasse võitu kogu maailmas.
NB.USK on oopium rahvale.
Liitunud: Aug 25, 2005 Teateid: 95 Asukoht: UK/Tartu
Postitatud: T apr 04, 2006 12:18 pm Postita teema:
Külastades sugulasi Volgaga, tekkis majesteetliku auto ilmudes endastmõistetavalt ärevus naabruskonnas. Uudishimu varjamata olid kohal naabrimehed, kes vestluse arenedes osutusid endisteks volgameesteks. See selleks, nüüd asjast.
Juttu oli ka Gaz 24 salongi küttest. Nimelt on Gaz 24-l jahutusvedeliku väljavõtt kütteradika jaoks plokikaane alumisest servast salongi poolses otsas. Kui toru ümber tõsta plokikaane ülemise serva juurde, nagu Gaz 2410-l, suureneb küttevõimsus oluliselt, sest ülaosas on jahutusvedeliku temperatuur kõrgem.
Kes ei pelga autot ümber ehitada, võib selle kasuliku leida.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.