Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 233 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ 24, 1986, must, mehann
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ 24, 1986, must, mehann
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: E dets 23, 2019 12:25 am    Postita teema: Vasta viitega

Päkapikud käivad juba akna taga aga mina ikka käin garaaži juures.
Eelmises postituses nähtud porilapatsi plekkidele said vastused ka tehtud.



Maaler poleeris auto alumise poole ära.



Esiklaas ette ja pagasnikule lukk külge



Signaalid peale, sest Volgal on ilus signaal. Ja siis natuke silmailu motivatsiooniks endale kroomitud "Volga" kirja näol.



Bensiinipaagi luugi luku iludusvõistlused. Valida ju tegelikult on, mille vahel. Aga kui nad selliselt köögis laua peal on, siis on kõik justkui vigased pruudid. Mitte siiski lootusetud, ja üks ilus oli ka. informatsiooniks on kõrval pilt võtmete evolutsioonist või siis ikkagi degeneratsioonist.
Vasakult esimene on esimese põlvkonna võti. Minu silmale hästi iseloomulik 1960-ndate disainile ja mõnusalt mugav kätte võtta. Vasakult teine on tavaline 24-ja originaal võti. Kolmas algajana lolli peaga Pihkvast ostetud hiinakas, mis on väga kaugelt näha, et pole Gorki tehases tehtud. Ning neljas on saba poolest isegi originaalilähedane hiinakas, aga võtme profiil täiesti teistsugune. Jään ikkagi oma arvamuse juurde, tehku seal Kiinas Ai foune ja Huaveisid, seda na oskavad. Las Volga juppidega tegelevad teised.



Volga vargakindlaks muutmisega on tehase insenerid ka tegelenud. Tõenäoliselt varguse vastase meetmena on tehases süüteluku korpus roolisamba külge kinnitatud selliste koonus või trapets või ümarpeaga poltidega. Alul mõtlesin, et ju nad peale kinni keeramist lõikasid poltidel pead ümaraks. Aga need pead on kenasti tsingitud, mis tähendab, et peaks olema mingi selline mehhanism, mis neid polte keerab. Pildi tegin valge Volga pealt. Must peab praegu tavaliste poltidega leppima, kuni keegi ütleb millega selliseid keerata. Süüteluku panin uue, kuna vana oli vähe loppis, ja sdelano v Rossii. Eelistame võimalusel ikka sdelano v SSSR tükke.



Varustanud ennast laupäeva hommikul mõõduka optimismi 3 väikse õlle ja 9 ukselingiga, millest osad isegi uued, ja sammusin garaaži. Kaua Sa urgitsed mingist august, kui ust tahad lahti saada. Kahtlasel kombel tulevad asjad sageli Sinu juurde karja kaupa ja teised jälle ei tule. Ehk siis 3 uut tagumist vasakut ukselinki, aga mitte ühtegi paremat. Optimistina ei kaotanud ma muidugi lootust. Kokkuvõttes tuli siis nii välja, et 5 tundi hiljem oli auto küljes 3 ilusat linki, aga neljanda jaoks materjali enam ei jätkunud. Kõigil kasutatud linkidel olid nuppude sisud kinni oksüdeernud vedrud puruks ja nii edasi. Kõik lingid tuli ära puhastada, määrida ja komplekteerida parimate osadega. Uued lingid jäidki praegu järgi, sest originaalid olid ilusamad. Nad on küll uued ja kasutatavad, aga aeg pole neile kohati halastanud. Nüüd tuleb ikka Rakverest pakk ära oodata, päkapikud panid sinna ühe parempoolse lingi minu jaoks. Ma tean kindlasti, sest kiri sai saadetud, mitmes keeles EURO peale kirjutatud ja mingid keskaegse arhitektuuri pildid ka juures.



Tänud Kaldile , kes loovutas uue kojameeste hoovastiku. Kuigi vana hoovastik sai juba üle käidud, siis otsustasin ikka uue panna. Nõuka ajal kippus nii olema, et uued asjad olid küll pealtpoolt konserveeritud mingi määrdelaadse tootega, aga tööpinnad olid sageli määrimata. Seepärast võtsin uue asja algosadeks lahti ja panin tänapäevase vett hülgava määrdega kokku. Kojamehe võllide vahele oli Vasja isegi 1986 aastal midagi pannud ja sellepoolest oleksid nad ka järgmised 30 aastat ilmselt töötanud. Aga hoovastiku pukside vahel ei olnud küll mitte kui midagi libedat, kuigi ilmselt oleks samuti töötanud. Lisaks võtsin ühe hooga lahti ka kojameeste mootori reduktori. Seal oli ootuspäraselt sahaara. Üksik kivistunud määrde tükike kusagil servas vedeles. Sinna sai ka määre sisse ja kokku tagasi.



Nagu ka eelmiste detailide puhul, keermed kõik keermelõikajaga värvist ja sodist puhtaks, poldid samuti, ja seejärel jubinad paneeli külge.



Seekord sellised uudised, tervitab Mehann


Viimati muutis mehann (N dets 23, 2021 10:57 am), kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 766
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K dets 25, 2019 11:27 am    Postita teema: Vasta viitega

Nii tubli volgalaps saab kindlasti päkapikkudelt rohkesti volgakinke!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: L dets 28, 2019 9:21 pm    Postita teema: Vasta viitega

Nii on jah, et kui oled aasta otsa hea volgalaps olnud, siis pakki ikka saab. Samas meenutades klassikaks saanud laulusõnu: " … ma ei usu nääritaati präänikute eest, usun sooja pesu sisse seni kuni saan..." , siis nääripakkide saamise eest tuleb ikka ise ka hoolitseda. Smile Tasapisi paneme kroomi juurde. Volga on kroomiga ilus.



Proovisin ralli istmeid sisse, päris raju, ah? Rallitooli oli vaja rooli toetamiseks, sest armatuuri paigaldamiseks on roolisammas ja selle kinnitus vaja uuesti lahti lasta. No on seal ikka reguleerimiseks ruumi tehtud. Ja tagasi pannes otsi seda pagana mutrit seal poldiga taga, aga lõpuks paika sain. Kõik kliimaseadme juhtpuldikangide trossid said uuesti ära ühendatud. Vendi süsteemi torud ei olnud sellel autol juba tehases ots otsaga kokku saanud. Peale kolmandat paigaldusproovi sain pihta, kuidas torud siiski kohakuti ära ühendada. Kuigi selle autoga ilmselt talvel sõitma ei hakka, siis teipisin musta mäkkaivariga ühendused üle. Seega võiks suurem osa juba sünnilt tagasihoidliku ventilaatori poolt tekitatud ülerõhust jõuda esiklaasile mingi tuntava õhuliikumisena.



Katuseääre liistude tagasipanek. No blin. Ei olnud need liistud küll seda moodi, et asi kuidagigi õnnestuma peaks. Julgustavad sõnad Sm Tihhonovi poolt ja kummihaamer (samuti soovitatud Sm Tihonovi poolt) olid ainsad abivahendid. Okei, tegelikult painutasin enne paigaldust kõige suuremad kõverused välja, mudisin neid seni kuni julgesin ja tagusin siis auto külge. Kuigi kõhklused olid suured, siis tulemus tuli väga hea.



Oma kohale said ka kojamehed koos paneeliga. Las nüüd sajab. Ühe soojaga ladusin armatuuri kokku. Kõik pistikud, juhtmed lülitid, trossid. Eks tahtis jälle kõik puhastamist, Vahepeal pildi pealt vaatamist, kuidas kokku panna janiiedasi. Uus N-Liidu aegne süütelukk oli ka ikka vigane. Klemmid olid taguse küljes lahti ja pistikute ühendamise käigus liikusid sinna kuhu juhtus. Õnneks avastasin selle kriminaalse olukorra ja vahetasin süüteluku põhja välja. Hea, et märkasin. Kusagil maantel olles oleks seda viga jube keeruline leida. Nautides tulemust, mõtlesin, et kas ma oma igapäevaautodel suudaks iseseisvalt terve juhtmestiku maha võtta ja tagasi panna. Smile Põhimõtteliselt tuleb nüüd järgmiseks teha elektri test ja kontrollida kas kõik töötab ka. Muidu pärast ajab ilgelt närvi, kui auto on valmis ja elekter näkku paneb. Põhimõttelisest elektrivalmidusest on puudu veel antenn. Selle alus ehk kinnitus oli puhastamata ja korrosiooni kaitsekihtide alt tuli ikka rooste välja. Nii palju siis sellest, et kõik detailid pidid olema juba mitmendat korda puhastatud ja värvitud. Sellegi osa puhastasin ja värvisin ära, aga pidi praegu kuivama jääma.



Head Nääride jätku ja peatse uute uudisteni!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: N jaan 02, 2020 4:55 pm    Postita teema: Vasta viitega

Head uut aastat head päeviku lugejad! Nüüd saab siis möödunud 2019 aasta projekti tegemistele ühe vahejoone alla tõmmata. 31. detsembri seisuga kell 15.00 selline seis. Uksetihendid kere küljes, antenn küljes. Miks keegi ei öelnud, et antenni on lihtsam paigaldada , kui tiiba külje pole. Smile Elektri test tehtud. Muidu kõik töötab, aga puudu on udutulede kontroll lamp ja vist ei põle ka kella valgustus. Kokkuvõttes päris hea protsent, ma arvan.



Esipõll on ees, selle kallalgi oli kõvasti tegemist, et ilus saaks. Stanget ette ei jõudnud, enne lõppes aasta viimane tööpäev ära. Taguots sai kõik kenasti kokku. See tuli ilus välja, täitsa auto moodi on juba selle nurga alt.



Siin väike näide kolhoositoodangu kvaliteedist. Üleval originaalne karteri tuulutuse voolik, allpool mingi tundmatu tehase toodang. Peaks neist kolhoosi ja koperatiivi tuuningu asjadest vist oma teema tegema. On sellised täitsa lõbusad asjad.



Ikka tervitades, Urmas
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 766
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E jaan 06, 2020 1:34 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tubli seltsimees!
Sellise kiirusega teete küll plaani enneaegselt valmis...
Nii saab masin valmis juba 24.02.20!
Väga tubli ja ilus!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: T jaan 07, 2020 11:43 pm    Postita teema: Vasta viitega

Pestud piksesirmid ja A piilari katted paigaldatud. Samuti puuduv ukselink paigas. Udutulede kontroll lamp ei andnud lihtsalt ühendust ja läbipõlenud kella pirnid vahetatud. Tegelikult sai tehtud veel hulga pisitöid, aga kõike ei viitsi kirjutada ja polegi ehk huvitav lugeda.



Nädalavahetuse suurim saavutus oli esistange paigaldus. Kokku sai seda komplekteeritud vähemalt kolm korda. Ette proovimise kordade lugemine läks mingil ajal sassi ära. Stange kinnituse kronsteinid ei ole tehases stangega ühilduma loodud. See võttis esialgu nõutuks ära. Peale mõne tunni pikkust vaatlemist ja sobitamist sain aru, et ei oska ja tegelikult lihtsalt ei taha midagi ümber enam teha, ja sobitasin nad siiski paika. Sai isegi väga ilus. Esmasel vaatlusel ilusaim stange keskosa mind auto küljes siiski enam ei rahuldanud. Otsisin laost järgmise. Peale korduvaid proovimisi läksin lattu teise stange nurga järgi. Ja jälle on juba tuttav olukord, kus vasakuid pooli on valida, aga vajalikku paremat on ainult üks. Ehk siis võta või võta situatsioon. Kahtlus osutus tõeks, kõige ilusama kroomiga stangenurk vahtis 10mm autost kaugemale, kui teine. Teisega sai auto lõpuks ideaalne. Peale teab veel mitmekordset sättimist oli satange lõpuks paigas, nii nagu ma tahtsin, ehk siis ilusti. Kogu eismese otsa tulede park ka muidugi ees ja kõik põlevad ka kenasti. Väikesed suunakad muidugi jonnisid algul, aga selle jagasin kohe ära, et neil on ainult massi probleem. Seda nikerdamist ja vandumist oli tegelikult ikka kõvasti, aga tulemus siiski ka paistab juba.



Tervitab, Mehann


Viimati muudetud mehann poolt (K jaan 08, 2020 1:48 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 467
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K jaan 08, 2020 7:59 am    Postita teema: Vasta viitega

Tubli mees, nagu ütleb Uno. Minul küsimus: milline tuleb esiots? Kas nikeldatud kannel või must plast. Kui teeb Gaz 24-ja, siis unustasid esipõllele parktulede pesad freesimata. Auto tagaots on jällegi gaz 24.
Kas esi- ja tagafassaad ei peaks ühte stiili olema?
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: K jaan 08, 2020 1:24 pm    Postita teema: Vasta viitega

Iluvõre tuleb plastikust, ja nina jääbki 24-10 ne oma. Kunagi ammu, selle loo alguses oli sellest juttu ka, et minu auto puhul on tegemist ülemineku autoga GAZ 24- lt 24-10 le. Ja just sellisena see auto tehasest sündiski. Lisatud minu auto pilt tehase ees 1986 aasta aprillis. Ja kui ei olegi just minu auto, siis selle kaksikvend igatahes. Smile



Algas see mudelivahetus, kus G 24 hakkas konveieril endale G 24-10-ne osasid külge saama, juba võibolla 1984 aasta lõpus ja päris kindlasti 1985 aastal.
Sellekohane postitus sai seinalehele kunagi tehtud. Seal on kenasti näha ka esimesi, tõenäoliselt katsemudelina toodetud kroomvõrega 24-10 -neid.

http://www.volga.ee/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3651

Esimesed gabariidid olid ees veel 1984 aastal, 1985 enam gabariite ei olnud. Samas kui stangede "kihvad" kadusid millalgi 1985 aasta jooksul, sest osadel 85 aasta autodel on nad küljes. Udukad on vana tüübi, ehk G-24-ja omad, ja minu teada pandi neid ka G 24-10-tele kuni 1986 aasta lõpuni.
Kõige enam on mul kahju, et "Volga" kirjad esitiibadelt ära nuditi. Need mulle tõesti meeldivad ja eriti tumeda auto peal.

Tänaste plaanide kohaselt saab minu auto 100% originaal. Mõned mittenähtavad poldid ja seibid välja arvatud.

Tervitades, Urmas


Viimati muudetud mehann poolt (N jaan 09, 2020 8:38 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 551
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: K jaan 08, 2020 8:11 pm    Postita teema: Vasta viitega

Oh kurja, ilus töö. kade raiks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
kod. Medvedjev
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 20, 2011
Teateid: 206
Asukoht: Pärnu

TeadePostitatud: N jaan 09, 2020 2:42 am    Postita teema: Vasta viitega

Muideks, 24-10 kataloog täitsa annab ka puhastõugu plastvõre asemele varianti ka eelmise mudeli kroomkandle ja tuleprilledega. Palju selliseid reaalselt tehaseväravast väljus, ei oska öelda. Muidu on ju ka kohatud selliseid, võib olla ongi tehase töö olnud aga harjumuspärase plastiku asemele kruvituna on tundunud ikkagi tehnilise taidlusena.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: N jaan 23, 2020 11:45 pm    Postita teema: Vasta viitega

Gaz 24-10 varuosade kataloogis on jah tõesti lisaks plastikust võrele olemas ka kroomitud esivõre lahendus.
Aga siin nad siis tulevad, lähevad kenasti reas, ülemineku 24-jad. Väidetavalt on pildid tehtud Gorki tehases aastal 1985. Mida virn stangesid ootab auto külge panemist!



Siin on pildile jäädvustatud miljonenda GAZ 24 valmimise puhul peetud pidustused tehases, mis samuti suure tõenäosusega 1985 aastal aset leidsid. Paremal on aga väga huvitav pilt tehasest peaaegu valmis autodega. Esiplaanil on GAZ 24-10, niinimetatud keskkomitee ilukilpidega. Tagaplaanil paremal diagonaalselt seismas, võib ukse käepidemete järgi ära tunda plastikvõredega ülemineku 24-jad. Läbi esiplaanil seisva auto klaaside paistab kroomitud esivõre. Lisaks paistab vasakul üleval lahtise kapotiga 3102. Pildid on netist leitud ja suhteliselt väikese resolutsiooniga. Seega palju enamat sealt välja ei loe. Eks tõsised volgahuvilised ole neid pilte ka juba varem näinud.



Tervitused ka ikka!


Viimati muutis mehann (E jaan 27, 2020 12:16 pm), kokku muudetud 3 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 766
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R jaan 24, 2020 1:52 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tõsine lähiajaloolane!
Äärmiselt tubli!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: L jaan 25, 2020 6:46 pm    Postita teema: Vasta viitega

No selge siis, vabrikupillidel peabki õlilaik kohe alla olema nagu sellelt keskkomitee kilpidega iluduse alt paistab.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 551
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: L jaan 25, 2020 11:16 pm    Postita teema: Vasta viitega

Väga asjalik arutelu sinu postitustes alati. Fantastiline tehnikamees.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: K veeb 05, 2020 8:11 pm    Postita teema: Vasta viitega

Vaatan ja ootan aga näe ikka veel pole auto koos. Kuigi rahulolev omanik lahkus meie majast oma kullakastiga juba mitu nädalat tagasi...

_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Järgmine
Lehekülg 9, kokku lehekülgi 13

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud