Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 331 külastaja(d) ja 5 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ 24, 1986, must, mehann
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ 24, 1986, must, mehann
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 395
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: L mär 30, 2019 9:15 am    Postita teema: Vasta viitega

Proovivärvimine on tehtud jah samas ruumis. See tolm mis seal tuligi ei sega. Niikuinii tuleb kõik uuesti üle lihvida, matistada. Eesmärk on üles leida täiendavat pahteldamist vajavad kohad. Mulle endale ka üllatuseks on ta juba proovivärvi alla päris ilus. Lõppvärvimise jaoks on meil eraldi selleks ehitatud ruum. Professionaalset kambrit ei ole, aga maaler teeb seal väga ilusat tööd.


Urmas
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2729
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: T apr 02, 2019 8:34 am    Postita teema: Vasta viitega

Proovivärvi all oleks hea lasta tal nüüd umbes kuu või veel parem kaks kuivada. Elu on näidanud, et värvi all olevad kihid elavad oma elu veel jupp aega peale värvimist ning paari kuuga kuivavad lihvjäljed ja pahtlisaared sisse. Eriti hea oleks teda alustava kevadpäikse käes praadida.
Lootus on, et kui ta on lõpuni ära kuivanud ja siis veel üle lihvida/värvida, võiks lõppvärvi all järelkuivamisi enam mitte tekkida.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 395
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: N mai 09, 2019 9:00 pm    Postita teema: Vasta viitega

Reportaaz tuleb väikese hilinemisega aprilli tegemistest. Uksepolstrid said kokku liimitud. Otsitud pagassipõhja luuk puhastatud ja värvitud.



Viimasel hetkel tuli meelde, et mõni auk oli puurimata. Küljekarpidesse iluliistu augud ja karpide alumisse äärde tungraua kohtadesse tehnoloogilised sälgud.



Nagu räägitud, on vaja kõiki asju puhastada vanast värvist või sodist, kapoti tihend näiteks. Ukseproov veel igaks juhuks enne värvimist.



Matiks lükatud kere päikese käes peesitamas.



Päev hiljem juba kest lõpuks vävitud ja jälle päikest võtmas. No hakkab lubama.



Tagumise aknalaua katte all pole tehases porolooniga priisatud. Puhastasin vanast sodist ja liimisin uue porolooni. Panin suurema tüki, täies ulatuses. Saagu siis parem, või mitte.



Ilusat Võidupüha kõigile!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1124
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: R mai 10, 2019 2:48 pm    Postita teema: Vasta viitega

Läigib kenasti. Kas nüüd on turbokokkupanek või lased värvil kuivada ja komplekteerid rahulikult?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 395
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: E mai 13, 2019 7:03 pm    Postita teema: Vasta viitega

Läigib ilusti jahh. Turbot tegema ei hakka. Lasen vanakooli vabalthingava taktis mõnuga. Esiteks tahaks teha üks kord ja korralikult. Teiseks ei taha või ei viitsi kaksendneli - seitse selle ainsa projektiga maadelda. Läheb jube tippspordiks muidu.
Tulemüüri müraisolatsioon on suhteliselt hävinud, nagu tavaliselt.



Nõukogude autotööstusel oli müraisolatsiooniks kasutada juba moodne materjal poroloon. Audi tehases pidi samal ajal läbi ajama tõenäoliselt veel jäätmetest toodetud vildiga. Pildil olev vilditükk on pärit 1980 aasta Audi 100 st. Kuigi mõtlesin autole paigaldada algsele sarnase uue porolooni, siis esimese hooga ma kaubandusest sellist 20 mm paksust porolooni ei leidnud. Valikusse jäi spetsiaalne materjal, mille hinnaklass mulle ei sobinud, ja veel selline munaresti profiiga spetsiaalne helisummutuse poroloon. Selle viimase siis valisingi. Uudishimuliku inimesena tegin ka väiksese katse. Panin raadio mängima ja katsin kõlari esmalt Audi vildiga, teiseks moodsa ostetud porolooniga. Vahe oli tuntav. Helisummutuse poroloonist kostis läbi vaid vaikset bassi, samal ajal läbi vildi oli kuulda ka vaikset heli. Arvestades muidugi seda, kui palju Volga tulemüüri helisummutuses on avasid, ja kui väikest osa see tulemüürist katab, siis erilist tulemust ma päriselus just ei oota.



Pedaalidetaguse papi tegin uue. Ahju taguse jätsin vana. See on nii hästi kere järgi õigesse kujusse vajunud, et tundus mõistlik tagasi panna. Porolooni lõikasin ka täpsemalt ja suuremad tükid, kui tehases.



Soojenduse ahi laiali ja seest liiv ning porolooni tükid välja.



Seest puhtaks ja uute porolooni tükkidega kokku tagasi.



Ventilatsiooni luukidele ka poroloonist uued tihendid. Kokku ja riiulisse oma aega ootama.

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 395
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: E mai 13, 2019 7:49 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tegeleme edasi pehmete väärtustega. Saagi aru, kas dermantiin oli ka tehases nii arvel, või misjaoks osad salongi katted kilest on lõigatud. Pesin nad kõik puhtaks. Tagumise istme esiserva katte alla käib ka poroloon. Teagi kuidas lihtsam on teha. Kas poroloon kunstnaha peale liimida ja siis kere külge või siis enne poroloon pleki külge ja siis dermatiin sinna otsa. No vaatame.



Kilest on tehtud tagaistme seljatoe taha rattakoopa peale käivad ribad ja tagumise ukse ja rattakoopa vahelise tüki katted. Tehnoloogiliselt peaks olema vasakud ja paremad tükid. Peegelpildis. Tegelikult on tehases minu autole paigaldatud tükid mõlemad ühe poole omad. Selleks et neid kasutada olid ühe poole tükid pandud pahupidi. Huvitav oleks teada, kas neid ei tehtudki paremat ja vasakut, unustati üldse toota, või siis oli just sel hetkel otsa saanud, kui minu auto konveieril vastavasse kohta jõudis. Igatahes panen nende samadega kokku ka. Kuumaõhu püstoliga saab kortsu vajunud kiled kenasti sirgemaks tagasi.



Natuke elektritöid ka. Kus läks pistikus klemm katki ja kus oli isolatsioon kahjustatud.



Pudinate puhastamine. Kui auto on justkui värvitud, siis neid väikseid juppe, mis kõik vajavad puhastamist ja värvi tuleb aina juurde



Kui muidu on minu arvates Volgal kõik jupid musta värvi, eriti mustal Volgal, siis neli asja on tehases värvitud tumehalliks. Praegu rohkem ei leidnud. Isegi õhupuhasti klamber, kuigi õhupuhasti on must. RAL kataloogist sobib toon RAL 7021, ehk maakeeli mustjashall.



Veel üks pinu liivapritsis puhastatud osasid. Siinkohal kiidan Männikul tegutsevat ettevõtet Pritsipoisid. Ei tasu käsitsi neid asju nühkida. Viimased keredetailid said 02. mail värvi alla. Maaler sai pisidetaile 2 korralikku kambritäit. Nüüd on need ka ehk nii tahedad, et saab kokku korjata.



Tervitades, Urmas
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 395
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: P juuni 02, 2019 3:42 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tähhid lähevad seekord uute kapotihingede ja luku eest Markole. Asju oli värvikambris palju aga ei viitsi enam nii hoogsalt pildistada.


Nähtavad poldid ja seibid said ka värvitud. Õnneks polte väga palju polnudki küll aga seibe oli omajagu.



Lätlaste käest ostetud bensupaagi punnil on plommimise tarvis auk ja paagi küljes vastav kõrv. Eks ta oli omal ajal asutustes või armees vajalik. Igatahes on sellest lahendusest millalgi loobutud, sest minu auto originaal paagil sellist asja enam ei olnud. Pagasniku täis ilusaid vidinaid.



Suure tüki kallale veel ei ole jõudnud. Lasin siin vahepeal ennast ka remontida ja praegu on vaja taastuda. Tegelen pisiasjadega. Jube tüütu on, aga mis teha. Must ja kole pidurisüsteem pulkadeks, jupid puhtaks ja siis juba värvitud pulgad kenasti määrdega uuesti kokku tagasi.



Leidsin riiulist õige aastakäigu signaalid. Samuti puhtaks ja oma aega ootama. Eks ta selline varjatud ilu on.



Siduri peapump ja pedaalid samuti ette valmistatud. Siduri pumba ja tulemüüri vahele käib kataloogi järgi tihend. See on enamusel autodel kaduma läinud. Tegin uue.



Tervitades, Urmas
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 502
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: E juuni 03, 2019 1:28 pm    Postita teema: Vasta viitega

Millega sa selle võimendi kenaks tegid?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 395
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: N juuni 06, 2019 8:11 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kui nüüd päris aus olla, siis kõvasti nühkimist ning puhastamist akrüüli lahusti ja karukeelega. Tsingiosa värvisin kuldse veljevärviga üle.

Urmas
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 395
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: T aug 06, 2019 10:12 am    Postita teema: Vasta viitega

Jupp aega ei ole olnud mahti siia midagi postitada. Ja tegelikult on töö sellel suvel jubedalt Volga ehitamist seganud, nii et ega paljust polegi pajatada. Vaikselt olen midagi siiski nokitsenud. Uus värvitud bensupaak sai komplekteeritud ja alla pandud.



Rool ja pedaalid sisse, et oleks parem manööverdada. Tagasilla piduritorude ajutiseks kinnituseks olnud nipukad asendasin originaalse plekiriba + splint kinnitustega.



Esimesed kroomdetailid ka paika. Ja muidugi katuse ühenduskoha katted.
Need vaja ju enne laepolstrit ära panna.



Kapoti all marutasin 2-3 päeva. Kõik juhtmed, pistikud releed ja nii edasi olid värviga koos. Puhastasin ära ja taastasin kunagise olukorra. Kõik jubinad on millegipärast tehases paigaldatud einevate peadega ja pikkustega kruvidega. Enamus aega läks piltidelt ja kataloogidest otsimise peale, et kuidas ikkagi õige on asju kokku panna. Minu 86 aasta ülemineku autol on juhtmed veetud ikka natuke teisiti, kui puhtal 24-jal või 24-10-l. Osa asju sai 2-3 korda ringi tõstetud, enne kui rahul olin.



Salusii tross enne ja pärast puhastamist.



Paisupaak sai peale pesu ilus, aga voolik tuleb uus otsida. sellisena päris tagasi ei taha panna. Puuvillane kangas kaablikimpude ümber on aja jooksul kohati kahjustada saanud. Kasutasin parandamiseks Tesa riidest teipe. Nähtavates kohtades sellist pehmet ja karvasemat, ning põrandal mati all siledam.



Siin siis kaablid enne ja pärast teipimist



Soojenduse õhusuunaja oli katki. Vaja kuidagi korda saada. Plastmass peaks ju sulama. Selleks otsisin välja Kurtna vanavara laadalt soetatud kasutama tinutuskolvi. Ei sobi ju volgamehele uued tööriistad. Kõigepealt tuli kolvi pistik töödelda euronõuetele vastavaks.



Kõigepealt sulatasin servad kokku ja siis väike kiht materjali tugevduseks kahele poole juurde. Nagu arvata oligi, siis tegemist on väga hästi sulava materjaliga, seega pidi väga ettevaatlikult sulatama, et väikese augu parandamise asemele hoopis suur auk ei tuleks. No vaatame, tõde selgub paigaldusel, kas minu käkerdis kinni ka jäi või laguneb uuesti laiali.



Tervitused Urmaselt
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 556
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K aug 07, 2019 12:21 am    Postita teema: Vasta viitega

Sm Mehann on terve puhkuse vist Volgat ehitanud:)!
Kokkupaneku jõudlus on ikka väga!
Prioriteedid on paigas!
Kas võtad nüüd ka mootori osaliselt lahti,
et jõuallika värvkatet värskendada?
Kõik ümberringi on ju väga ilus ja värske!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 395
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: K aug 07, 2019 8:43 am    Postita teema: Vasta viitega

Tere Andres

Tänan kiituse eest, aga tegelikult on edasiminek tagasihoidlik. Viimasest postitusest ju juba hulk aega möödas. Jah ega ma mootorit selliseks jätta enam ei saa. Teen selle ka ilusaks.

Urmas
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 395
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: P sep 29, 2019 10:47 pm    Postita teema: Vasta viitega

Jätkame reportaaži. Juhtmete paigaldust alustasin juhi jalgade juurest.
Tundus, et selliselt saab pagassi suunduv juhtmekimp kohe õige kauguse peale paika. Seal samas on ka kaks kaitsme pesa. Mingil ajal oli üks pesa kellegi poolt asendatud tänapäevasega. Sellest kõigest ma saan aru, aga mis kuradi pärast peaks keegi 6 amprise kaitsme asemele 30 se panema?



Müraisolatsioon tulemüürile tagasi ja ahi sisse.



Mis moodi tehases C piilari siseküljele need vatiinid mõeldud olid, sellest mina aru ei saa. Tegin uued nii nagu oskasin.



Liimisin lakke uue porolooni ja juba saigi hakata laepolstrit paigaldama. On ikka tüütu töö küll.


Aga tehtud ta sai.



Laetule kroom oli rooste poolt rikutud. Mingil arusaamatul põhjusel olid laos uued laelambid otsa saanud. Oli vaid üks katki saetud sisuga 24-10 ne lamp. Tegin siis omaoodi taaskasutust. Puurisin sisu ja korpuse neetidest lahti ja tegin kahest vigasest tulest 1 korraliku. Eks ta suht mõtetu töö on, aga mul kohe oli selline tahtmine nii teha. Teisel pildil on kunstnaha riba, mis käib tagumisele aknalauale. Ütleme nii, et üsna suvaliselt on Volga polstritükid välja lõigatud. Selle võrra on muidugi lihtsam taastada. Ei pea väga pingutama uute tegemisega. Smile

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 556
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K okt 02, 2019 4:38 pm    Postita teema: Vasta viitega

Vägeeeev!
Küll on tubli visadus!
Sellise kiirusega võib jõuluks koos olla:)
Ainult kiitused!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 395
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: N okt 03, 2019 9:04 pm    Postita teema: Vasta viitega

Andres Sa oled üks positiivsus ise, äge. Smile
Soojenduse kraani trossi kate oli väga räbal. Panin juba uue trossi, aga see oli jube kalk ja ei meeldinud mulle. Siis otsustasin vana trossi taastada isekahaneva termorüüsiga. Ise olen rahul.



Poroloonid tegin kõik originaalide järgi. Samasugused lapid nagu tehasest. Kahju, et kollast porolooni ei ole leidnud.



Ja nüüd siis poroloonid juba käigukasti tunneli peale liimitud. Kasutasin esimest korda aerosooli pakendatud liimi. Saku poes oli saada klassikaline Moment, moodsam pihustiga variant. Muidu mugav asi, ainult väga täpselt ei saa seda pindadele kanda. Pintsliga on vähe lihtsam liimi täpselt sinna määrida kuhu vaja on. Ja lõpuks sai auto tagasi ka oma puhastatud ja üle lakitud nimesildi.



Numbrituledega sama jama, kõik risud. Tuli taas kahest vigasest üks korralik teha. Klaasidega on huvitav. Neid on kahe erineva mustriga. Pildil ülemine, selge klaasiga ja keskel "SDELANO V SSSR" on ilmselt uuem. sellised klaasid olid 1981 ja 1986 aastal toodetud tuledel peal. Alumise klaasi sain kunagi kaasa varasema otsa 24 osadega. "Kolhoosi" toodan ta ei ole, selle jaoks on ta liiga hea kvaliteediga. Selline sai siis taastatud osa.



Pagasniku luugi torsioonvedrudest ühel on algselt peal plastikust kate. Minu omadel kate puudus, ilmselt varuosadetail või siis oli keegi selle mingil põhjusel eemaldanud. Kasutasin jälle termokahanevat. Oli teine küll mitu numbrit jämedam, kui vedru ise, aga üle täisnurkse otsa kuidagi minna ei tahtnud. Käed lausa kipitasid pärast. Nüüd on täitsa päris.



Sisemise karbi külge kaablite katted ka kenasti tagasi. Nagu uus kohe!

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Lehekülg 7, kokku lehekülgi 8

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud