Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 206 Asukoht: Pärnu
Postitatud: N mär 07, 2019 11:35 pm Postita teema:
Aknapesusüsteem 1959 käsiraamatust. Pihustite külgedele on ka joonistatud sakilisus, venekeeles "nakatka", sarnasus olemas autol olevaga, millest varem pildi saatsin.
Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 490 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R mär 08, 2019 9:32 am Postita teema:
Tubli Medvedev! Sellist pilti minu kirjanduses pole. Küsisid varem düüside arvu kohta. Käsin garaažis kontrollimas ja minu 59.a. autol on pritsijal ikka ainult üks düüs.
Panen teema autori palvel siis mõned lingid gaz21.ru teemadest, mis võivad huvi pakkuda:
II seeria automaatkastiga
Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
Postitatud: R mär 08, 2019 11:16 am Postita teema:
Iga päevaga saab targemaks! Tänud!
Suure tõe ja ajaloo huvi ajas mind ka uuesti üles otsima oma auto juuri või isegi mõnd säilinud dokumenti. Sain müüja veel kätte - täitsa elus oli. See Kanada lugu minu mälestustes ei olnud 100% õige. Kas ei kuulanud korralikult esimene kord või siis ei tea kus tähelepanu oli. Auto esimene omanik oli ta ikkagi uuena saanud otse tehasest. Ainult, et Kanada sugulased olid auto tellinud ja siis siia sugulastele andnud. Hiljem oli auto edasi müüdud siis minu kontakti Isale ja isa surma järel müüs poeg auto ära. Ja poeg ise on ka juba vanaisa . Midagi pole säilinud - ainult mälestused.
Mulle täna üks foorumlane helistas ja pajatas ka oma auto ajalugu (peres säilinud) - kadedaks teeb, et see on väärtus, mida ühelegi autole juurde lisada hiljem ei saa. Lisaks sellele muidugi elab ta väga kaasa meie projektidele ja soovis edu. _________________ Tõde on kusagil olemas!
Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
Postitatud: P mär 10, 2019 10:48 am Postita teema:
kod. Medvedjev kirjutas:
Positsioonil 3 on juhtmete ja käsipiduri ajami läbiviigud tulemüüril. Peale paigaldamist on need kohad tehaseautodel mastiksiga ära tihendatud-mäkerdatud ja pealt kere tooniga värvitud-parandatud.
Positsioon 4 on juhtmetega seotud.
Kui oluline see mäkerdamine on? 99,9% autohuvilistest, kes seda autot hiljem vaatab, märkab seda kui ebakorrektse tööd, et kas ei olnud siis õiget tihendit? _________________ Tõde on kusagil olemas!
Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 490 Asukoht: Tallinn
Postitatud: P mär 10, 2019 12:59 pm Postita teema:
Medvedev poolt toodud näited originaalsest mootoriruumist suunavad meid mõistma, mida tähendaks 100% originaalsust. Iga vanasõiduki taastaja tõmbab enda jaoks ise selle piiri, kuhu ta tahab/suudab jõuda. Musta numbri registrisse saamiseks ei pea ju kõik originaalile vastama.
Minul endal on selline kiiks, et kuna mul pole kuskilt võtta Nõukaaegsed õhku lohvidesse, siis ma ei üritagi, aga ma olen enda jaoks läbi seedinud, miks ma pole saavutanud originaalsust ( töömahukus, hind jm).
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 206 Asukoht: Pärnu
Postitatud: E mär 11, 2019 9:10 pm Postita teema:
Ega ei pea mäkerdama. Need kaks viidet olid lihtsalt silmaringi avardamiseks.
Neid kohti on tehaseautol veelgi. Meenub, kui oma hallil oli vajadus tagatiibade ülaservi parandada. Mutrid-seibid olid seal samuti kõik sellesamuse asbest-bituumen mastiksiga pealt paksult üle mätsitud. Kõige raskem oli seda jama eemaldada sealt kitsast kolmnurgast, mis jääb tagatulede alla, seal on tiiva otsmised kinnitused. Sama mögaga on omakorda tihendatud ka tagatulede kummist ovaalse kujuga läbiviik, mis istub ise pleki pesas.
Ees käsipiduritoru ja juhtmeläbiviigu tihendamisel tehases oli ikka ilmselt oma mõte. Kuna seal on müraallikas - mootor, siis igasugune müra võimendub koheselt salongi, kui peale paigaldust jääb mingisugune pilugi. Ehki salongi pool on müramatt ja papp, on nendesse piisavalt suured avad läbiviikude jaokslõigatud, et nendes kohtades mürasummutus ei toimi. Lihtne näide: kui tulemüüril lihtsat jätta mõnes avas seal mingi polt panemata, on lärm kohe kabiinis.
Et 1960 on nn. võtmeaasta NSVL autotööstuses. Sellel aastal vahetus massil poolus pea kõigil tootmises olnud veo- ja sõiduautodel. Maanteemuhku ZAZ 965 hakati just samal aastal alles tootma ja see väljus kohe tehasest "-" massis (keres). Sama ümberpööramine tehti Moskvitsiga 407 ja ka Volgadega.
MTJ Juhataja poolt antud heal lingil muudatustest läbi aastate, on Volga raaminumbriks 76357, millest alates aku "-" ühendati massi. Kõikidel varasematel oli "+" ühendatud massiga. Vaatasin üle, et taastatava auto raami number on mõni tuhat hilisem-79860, seega ei ole vaeva, "-" massi ja OK!
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 206 Asukoht: Pärnu
Postitatud: K mär 13, 2019 10:21 pm Postita teema:
See potisinine näeb täitsa "kodune" välja! 5+
Teema taustaks niipalju, et ühe teise Volga juures olin enne lõpliku musta numbri taotlemist tehtud eksimuste juures konsultandiks. Tegemist oli III pk. eksportversiooniga. Sel oli samuti värvitud klapikambri kaas mustaks. Praktiliselt sama pildiseeria näidetega ja oma veendumusega jõudsin läbi FB vahenduse isegi auväärt Ivan Baderinini, kes on loonud suurepärase suureformaadilise raamatu "21". Soovisin oma uurimusele kinnitust. Kuna ta ise on alles võrdlemisi noor mees, siis ta ise polnud sellesse varem süüvinud. Vastuseks sain, et need tehasetöötajad, kes võiks selgitusi jagada, on kahjuks teispoolsuses ja sellist tehase dokumentatsiooni ei ole või pole säilunud. No igatahes avaldas ta tookord mulle poolehoidu ja arvas, et ma olen õigel teel oma järeldustega.
Siiski on mul ka üks trükise katke klapikambri kaanest ja selle värvist. See on leitud kusagilt internetiavarustest.
Koodi järel asuv täht "B" viitab miskile muudatusele. Ilmselt sellisele tume sinisele kaanele, mille pilt sul äsja pandud. See peakski olema erinevate kaante rivis järgmine. Sellel kaanel on omapärane kolme kuulikese abil lukustuv kork. Seda kaant paigaldati ka lühikest aega. 1962. aastal tehti mootorile lahtine tuulutussüsteem ja pandi järgmist tüüpi kaas ja kork-filter nagu mu postitusel kaanteseeria sellel pildil, millele ma punase risti olin peale tõmmanud.
Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
Postitatud: N mär 14, 2019 3:31 pm Postita teema:
Sellised arengud siis originaalsuse suunas! Värviti, vahetati tihendeid, tuli välja, et tuulutus oli vale, paigaldatud väljalaske kollektori "atomaatika" jne...
_________________ Tõde on kusagil olemas!
Viimati muutis Sven59 (N mär 14, 2019 5:06 pm), kokku muudetud 3 korda
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 206 Asukoht: Pärnu
Postitatud: N mär 14, 2019 4:35 pm Postita teema:
Olen täheldanud, kui pildi nimetuses on sulud või täpitähed, siis ta neid pilte suurena ei omista. Aitab nimetuse muutmine nende kaotamise või ümbernimetamise teel.
Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
Postitatud: N mär 14, 2019 4:57 pm Postita teema:
Heheee - toimiski!!! Mõtlesin, et sai elu lihtsamaks kasutades pildivähenduse programmi, aga siis jälle tuleb nimesid muuta. _________________ Tõde on kusagil olemas!
Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 490 Asukoht: Tallinn
Postitatud: L mär 16, 2019 6:25 pm Postita teema:
Ilus töö!
Veepumba määrdwtoosist. Minu raamat ütleb, et 1960. aasta märtsini paigaldati määrdetoosid. Pildil olev määrdetoosi kinnitusklamber ei ole õige kujuga (õigel on painutatud aste alla). Kuid pole viga, sest minu arvates sellel autol peaks olema juba määrdenippel.
Viimati muudetud MTJ juhataja poolt (T mär 19, 2019 9:00 am), kokku muudetud 1 korda
Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
Postitatud: E mär 18, 2019 7:57 pm Postita teema:
oligi alul määrdenippel. Siis sain aru, et vaja seda potsikut. Sai siis tehtud üks. Nüüd tuleb välja, et ei olegi vaja. _________________ Tõde on kusagil olemas!
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.