Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 551 Asukoht: Rapla mk.
Postitatud: R dets 14, 2018 10:30 pm Postita teema:
Oled asjalik pleku või maksad asjalikule? Tulin just Sakust läbi ja mõtlesin sinu tegamise üle. Kade vaadata pealt, Peab omale ka miskit töökotta tirima et ennast teostada. Äge.
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 470 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: N dets 20, 2018 9:27 pm Postita teema:
Seltsimees Uno, Teie andke ikka teada, kui Tallina Vabariigis käimas olete. Hea meelega ootan külla. Sul ju ometi projektidest puudu ei ole. Kolhiida vaja musta numbri alla ära teha ja veel teisigi huvitavaid neljarattalisi koduloomi mida õhtuti silitada.
Mul endal tuleb päevi kahjuks palgatööl veeta. Tööd teeb plekksepp- lukksepp- keevitaja- maaler, ühesõnaga Hunt Kriimsilm tegutseb jälle. Kuigi, mis siin salata, et jube kiusatus oleks aastaks hobipuhkus võtta (isapuhkust ei ole saada) ja Volgat ise teha. Enda, kui palgatöölise tunnitasu ja teenuse hinda võrreldes suurt vahet pole, täna tasub juba kõiki töid ise teha. Eriti kui mõistus peale hakkab, mõlemad käed vasakud ei ole ja vähegi kohta ning tööriistu on.
Uued plekid said värvitud ja külge keevitatud. Nüüd peaks keevitusega selleks korraks ühel pool olema. Jäänud on veel mõned kohad roostest ära puhastada. Väike lootus on, et jõuame selle aasta numbri sees kere krundi alla. Selleks peab muidugi päkapikk soki sisse paar vaba päeva või ööd tooma.
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 470 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: N jaan 03, 2019 10:28 pm Postita teema:
Kergelt ta ei tulnud, aga 2018 aasta plaanid said väikeste mööndustega ikka täis ära tehtud. Kaks päeva hullasin garaažis relaka ja kõikvõimalike harjadega. Puhastasin auto juures veel viimased kahtlased ja roostes kohad.
Lukksepp oli tubli ja tegi eduka lõpuspurdi. Kruntis ja värvis veel juppe. Keevitas viimased tükid ja augud kinni. Ning lõpuks tuiskas puhastatud ja keevitatud kohtadele krundi ka peale.
Hurraa, üks etapp sai mööda, ehk siis 2018 lõpuks saime plekitööga ühele poole.
Lisan siia ühe väikse ostusoovi ka. Järsku on kellelgi mõne toonori küljest või jääkide topsikust mulle ära müüa pagasnikuluugi torsioonvedrude otsa käivat puksi. Ühte on vaja. Panen pildid ka milline väja näeb:
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 470 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: P veeb 03, 2019 8:19 pm Postita teema:
Suur tänu Martinile, kes oma "tagasihoidlikest" varudest mulle puuduva kaabu eraldas. Asi korras sellega.
Igal juhul püüdsin lõpuni vältida laepolstri eemaldamist, lootes selliselt oma elu veidikenegi lihtsamaks teha. Aga arvata võis, et nii lihtne see elu ikka ei ole küll. Pidin selle pagana polstri välja tõmbama. Poroloon oli muidugi suuresti nätsuks muutunud, seega pidin porolooni ka alla kaapima.
Uus aasta algas kere pahteldamisega.
Töökojas on rooste eemaldamiseks väga super tööriist, "Monti" nimeks. Töötab nii kuradima hästi, et mingeid teisi harjasid ei taha enam kätte võttagi.
Neid puhastamist vajavaid juppe muudkui tuleb välja. Nagu mingid seened peale vihma.
Esmalt pidi polster vanni minema. Peale pesu nõelusin üle õmbluste algused ja lõpud. Põhimõtteliselt olid kõik õmblused otstest hargnema hakanud. No ma rääkisin, et ei olnud mul seda polstrit vaja alla võtta.
Kuu lõpuks saadi pahteldamisega valmis. Ajalises mõttes just erilist turbot just ei tehtud.
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 206 Asukoht: Pärnu
Postitatud: N veeb 07, 2019 2:06 am Postita teema:
Metsik töö ja vaev. Sa veel noor mees, jõudu ja tahtmist täis. Igatahes edu, ilus masin saab olema.
Kuna su Volga on tehasest "ne mjaso-ne rõba", siis kas birkal ja teh passis on mudeliks 24M?
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 470 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: R veeb 08, 2019 8:28 am Postita teema:
Tänan väga heade soovide eest! Jõudu ja jaksu on ka tõesti tarvis, lisaks võib veel vaba aega ja raha soovida. Siis peaks hakkama saama. Eks ma annan endast parima, et ilus asi saaks. Sinna veel pikk maa minna.
Auto on jah ülemineku GAZ 24, ilmselt üsna tootmise lõpust. Aga passis ja birkal on ainult GAZ 24 kirjas. Ainuke mis ma leidsin, on kasutusjuhendi sissejuhatava peatüki algus: "Volga" mudel GAZ 24 - "moderniseeritud keskklassi sõiduauto..." . Teiste aastakäikude kasutusjuhendites ei ole ma näinud sõna "moderniseeritud". Kas see 24M on üldse ametlik nimetus. Mina ei ole seda "M" värki näinud ei piltidel ega ka päris autode peal. Kõik seni kohatud 85-86 aasta autod ja passid, nii päriselus kui ka piltidel, on ilma EMM-ita olnud.
Auto sai 01. veebruariks krundi alla.
Praegu on alles esimene kiht. Peale mõningast kuivamist tuleb teine ring pahteldamist ja uus kiht krunti. Misjärel saab näha, kas on piisavalt hea või tuleb veel pahteldada. Juba oli näha, et vigade parandus tuleb. Aga sellega oli ka arvestatud.
Edasi läbi raskuste tähtede poole!
Urmas tervitab
Viimati muudetud mehann poolt (T mär 12, 2019 8:40 pm), kokku muudetud 1 korda
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 470 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: T mär 12, 2019 7:30 pm Postita teema:
Tere jälle, jätkame järjejutuga. Sel ajal, kui maaler haiguse ja Volgaga kordamööda võitles, tegin mina kodus sadulsepa töid. Juhiiste sai küll 7 aastat tagasi korra tehtud, aga selle ajaga olen ikka põhja läbi kulutanud. Eks seda asendustükki oli ka enne mind juba kõvasti nühitud.
Harutasin kaks komplekti katkiseid istmepõhjasid algosadeks lootuses 1 terve komplekt kokku saada. Peale õrna käsipesu selgus siiski, et nendest tükkidest midagi enam kasutusele võtta pole. Õnneks selgus täpsemal mõõtmisel, et tagumise istme seljatoe osast annab esiistme pepualune kenasti välja lõigata. Tagavaraks alles hoitud doonoristmetest olid tagumised ka suht vähe kulunud. Viisin õmblejale kaks "Selver" kotitäit räbalaid ja palusin sellest midagi kokku õmmelda. Õmbleja tegi imet ja iste sai peale kokkupanekut nagu uus. Kokku panemisel taaskasutasin neid samu vastikuid traadist haake, mis tehases oli pandud. Siis jääb järeltulevatel põlvedel ka võimalus näha tehase insenertehnilisi lahendusi.
Tagumisi istmeid ei olnud algul plaanis lahti võtta. Metallist sisud olid aga siiski servast nii roostes, et ilmselgelt ei oleks ma neid sellisel kujul autosse tagasi pannud. Läks nii nagu alati. Istmed tükkideks, raamid haljaks ja värvi. Katted pesusse, pärast väikesed kosmeetilised traageldused niidi- nõelaga ja kõik kokku tagasi. Jälle need samad traadist haagid, kõik nii nagu vanasti.
Veel on tore Volga juures puutööd teha, no või siis polstritööd. Eesmärgiks niiskusest aja jooksul lokkima hakanud uksepolstrid jälle sirgeks saada. Selleks tuleb kõigepealt varuda pappi. Mõned saavad töö juurest, teised peavad minema lähimasse ehituspoodi.
Uksepolstrid eraldada ettevaatlikult algosadeks ja kõverate pappide pealt mõõdud võtta.
Siis tuleb meenutada Eesti vanasõna õigest mõõtmise ja lõikamistegevuse vahekorrast soovitud tulemuse saavutamiseks.
Puurida, saagida, lihvida, veel märkida ja puurida ning valmis nad ongi.
Nüüd jääb veel üle polstrid ilusti uute pappide külge sättida, seda jõuan ehk lähiajal.
Viimati muutis mehann (T mär 12, 2019 8:45 pm), kokku muudetud 4 korda
Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
Postitatud: T mär 12, 2019 8:08 pm Postita teema:
Tahtsin lihtsalt informeerida, et polstri kinnitamiseks on olemas väga head tangid. Ma tegin ka kunagi näpitsatega ja siis kui nägin kuidas tehti nende tangidega - tahtsin kõik lahti võtta ja lihtsalt uuesti teha, kuna nii lihtne tundus.
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 470 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: T mär 12, 2019 8:33 pm Postita teema:
No vot nüüd siis! Kas neid tangisid saab ka meie Kodueesti kaubandusvõrkudest soetada, või ainult virtuaalkaubamajast E-Bay? Järgmiseks korraks võiks sellised endale hankida küll.
Õnneks on maaler garaazis ka samal ajal toimetanud. Teine tiir pahtlit detailidele ja kerele peale määritud ning maha ka lihvitud. Luugid ja enamuse ustest said lõpuks proovivärvi alla.
Kere, põll ja tiivad on krunditud. Tulemus on hea. Väiksed parandused, nipet, näpet, muidugi tulevad veel enne proovivärvi.
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 470 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: R mär 29, 2019 9:39 pm Postita teema:
Aeg läheb küll kiiremini, kui edusammud projekti juures, aga midagi siiski.
Kere sai nädal tagasi proovivärvi alla. Lõplik inspekteerimine võimalike paranduste osas tuleb paari nädala pärast. Esialgu tundub, et poiss on pärisvärviks valmis.
Pagassi läks 7 liitrit kereliimi läbi spetsiaalse püstoli. Minu silma järgi sai suhteliselt originaalile sarnane tulemus. Vahepeal käisin Motonetist pigimatti ostmas.
Kõik kerepaneelide liitekohad, nii originaalsed, kui ka taastusremondi omad tegime ka seestpoolt kereliimiga korralikult üle.
Kuigi originaalis Volgale pigimatti paigaldatud ei ole, ja kogu mürasummutuse pidi inseneride arvates ära tegema pintsliga suvaliselt laiali lükatud mastiks, siis tundus väga rumal käesoleva remondi käigus pigimatti mitte üldse panna. Põrandale paigaldasin igale suuremale paneelile 1 tahvli 3,5 mm paksust bituumenit. mati servad liimisime kereliimiga veel üle, et vesi ja niiskus mati alla ei saaks pugeda.
Tagaratta koobaste peale ja tulemüürile läks täies ulatuses 3 mm -ne pehme pigimatt.
Kuna Volga tehases olid kasutusel ilmselt ainult teistsugused "matid", mida ma siinkohal välja ütlema ei hakka, siis kerele ma rohkem seda matindust vist kleepima ei hakka. Ülejäänud müraisolatsiooni peavad ära tegema pehmemad väärtused, mis on plaanis hiljem lisada. Ustele muidugi paneme ka ikka matti. Järgmiseks sai sisse lastud matitamata pinnale 4 liitrit mastiksit. See annab originaalilähedase välimuse ja loodetavasti ka müra, ning korrosioonivastase kaitse.
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 470 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: R mär 29, 2019 9:56 pm Postita teema:
Nii, nagu siin korduvalt jutuks on olnud, siis ühtegi asja auto külge ilma taastamata tagasi panna eriti ei saa. Tuhatoosid, muidu ilusad aga ikka natuke roostes. Kõik juba rutiiniks muutunud tuttavad tegevused, nagu hommikune hambapesu. Vana värv ja rooste maha ning uuesti üle värvida.
Kapotialune sai täna uue kuue. Vana sodi maha ja krundi alla. Täitsa huviga tahaks teada mis kuradi s***a sinna oli lastud, et see nii kole välja nägi, nagu asfalt Selveri parklas. Igatahes peale korralikku pesu ja lihvi, siis esmalt krunt.
Ja lõpuks värv peale. Sama ka kojameeste või ventilatsiooni kastiga, mis eelnevalt sai samuti korraliku kihi mastiksit värvi alla.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1203 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: R mär 29, 2019 11:33 pm Postita teema:
Tore lugeda ja vaadata kuidas projekt edeneb. Proovivärv paistab fotolt päris ilus ja sile, kas see sai tõesti värvitud samas ruumis, kus fotod tehtud? Ratastel on veel paberid peal, seega justkui pole liigutatud.
Kas lõppvärviks viid kuhugi värvitöökotta kambrisse?
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.