Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 253 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 2410, G/K Sõbra
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 2410, G/K Sõbra
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Simmtann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 28, 2008
Teateid: 127
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R sep 25, 2015 12:25 am    Postita teema: Vasta viitega

Hall, metallik, diisel

2410, punane, samet

Punane tundub viimasel ajal "in" olema. Võinoh, ilmselt on seda teatud ringkonnas kogu aeg olnud. Järgmise toote punase kotiriidega? Kahju, et kümnele enam värvilist lateksit ei pakutud. Teistpidi lähenedes "kuidas muuta oma kujuteldavad probleemid reaalseteks" oleks ilmselt säherduse sisu valmistamine mõnele teemaga tegelevale töökojale ainult kiire lõika-voldi-kleebi. Ja kui sa piisava kindlusega väidad, et nii neid tehti ka, küll sind usutakse. Võibolla lõpuks usud isegi. Ja kui ei meeldi, saab ju alati uue kümne tuua.


pee
punkt
ess
Kas teie postituse viimane lause on lihtsalt pinge üles kruvimine müügis oleva musta auto avalikult rääkimata loo arvelt, või on langevate kollaste lehtede ja ööpimeduse varjus lähiajal mingeid uusi ja huvitavaid seiku juhtunud?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
andres21
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 27, 2013
Teateid: 134
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: R sep 25, 2015 5:26 am    Postita teema: Vasta viitega

Mul jäi oma projektist üle ilmselt terve autojagu punast põhjamati materjali. Kui on huvi, võta ühendust.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2722
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: R sep 25, 2015 3:30 pm    Postita teema: Vasta viitega

Simmtann kirjutas:
Järgmise toote punase kotiriidega?

Kas teie postituse viimane lause on lihtsalt pinge üles kruvimine müügis oleva musta auto avalikult rääkimata loo arvelt, või on langevate kollaste lehtede ja ööpimeduse varjus lähiajal mingeid uusi ja huvitavaid seiku juhtunud?


Punase kotiriidega läks nii, et ma jäin esimest korda liiga kõhklevale seisukohale siis kui volgalehele ilmus vastav kuulutus. Teist korda ei murdunud ma ka siis, kui sõber seisis punase kotiriidega 2410 kõrval ja küsis konkreetseid küsimusi - "kas ma ostan ta ära??!!" Nüüd on seesama objekt loetav ühe teise seltsimehe teemas ja ma loodan, et temast tuleb veel auto.

Aga jah, meil on viimaste aastatega hakanud punast sametit sisse sadama. Nõnda juhtus eelmisel sügisel jälle nii, et läksin õhtul internetti ja järgmise päeva lõunal olin juba puksiiriga registris.


Miks? Kes teab. Ilmselt seetõttu, et tegemist oli täpselt niisuguse värvikombinatsiooniga autoga, nagu olen endale alati tahtud. Sünnijärgne must auto, alguse otsa versioon oma punaste lambikestega esiustes, kapoti all sünnipärane K151 karburaator ning salongis punane samet. Sellega olin ma kohe müüdud.

Auto elulugu on suures osas ära räägitud tema müügikuulutuses. Oli ühe peremehe isiklik Volga. Sõitnud mitte palju üle 100000 km, kuid natuke kehvalt hoitud auto. Peremees kaotas tema vastu suurema huvi ilmselt juba siis, kui välismaa autod peale hakkasid tulema. Alguses sõideti temaga ka talvel, hiljem sõideti temaga vähem ning viimased 14 aastat oli ta üldse seisnud. Ilmselt on ta lebanud mingi osa oma elust ühe koha peal lageda taeva all, millele viitab imelikult pleekinud polster. Aga tema komplektsus oli hea ja värv oli enamuses originaal. Vaid taha oli ta saanud kunagi avarii, kuid isegi tagatiivad tunduvad olema originaalvärvis.

Mina tõin selle auto ühest õismäe maaalusest garaazist. Seal kasutati Volgat peamiselt laopinnana. Tema kapotil ja katusel ladustati arvutimonitore ja kõikvõimalikku muud kraami, pakiruum triiki täis igasugu kolu. Ta oli oma koorma all päris lääpas, rehvid loomulikult tühjad. Käima ei läinud, isegi ei lubanud, loigud all, kapoti all kõik jahutusvedelikuga kokku puutunud kohad ajasid rohelist korrosiooni välja. Üsna nukker pilt.

Sm. Mirskiga mängisime temaga seal pool õhtut, kaasas värske bensiin ja veel mõned elustamise vahendid. Veidi tulevärki kapoti all ning auto võttis elu sisse. Ega ta hästi ei käinud, kuid peale pikka palumist sõitis garaazist välja omal jalal. Viisin ta koju ja tegin temaga esmased kohustuslikud protseduurid. Eemaldasin logarid, eemaldasin Lada 06 suunatuled esitiibadelt, panin korralikud rattakilbid ja ninale embleemi. Võtsin julguse kokku ja läksin temaga omal jalal Viimsisse tuttavasse töökotta, kus veetsin armutu pesupäeva. Pesin puhtaks rattakoopad, mootoriruumi, küürisin salongi, eemaldasin hallituse jne. Lõpuks sai juba täiesti vaadeldav auto.


Kere osutus oodatust hulka paremaks. Põhi ja rattakoopad olid igati heas korras. Mõned halvad kohad siiski olid. Üks karbi ots on ka roostes. Sealjuures tagapaneel, mis näeb halb välja, ei ole üldse roostes, vaid ta lihtsalt ei hoia värvi peal. Omal ajal vahetatud detail on kuumtsingitud ja ilmselt ei ole kasutatud õiget krunti.


Nüüd jõudis kätte aeg endalt küsida: "milleks???" Mida ma nende kõigiga siis peale hakkan? Kaaludes erinevaid plusse ja miinuseid ning sidudes selle kõik lihtsate rahaliste arvutustega tundus lõpuks, et must Volga on ikkagi üleliigne. Temast saaks teha ilusa musta auto, kuid võib olla on mõistlikum teha see auto hoopis hallist eksemplarist.

Otsustasime musta lihtsalt enam vähem hahuldaval tasemel sõitma panna ja ta ära müüa. Sm. Mirski mängis mitu õhtut tema karburaatoriga ja süütega. Pikapeale hakkas Volga tööle. Külma mootoriga on siiani turtsakas, kuid soojalt käib väga hästi. Mina käisin poleerkettaga üle lootusetult tuhmunud värvipinna, pesin aknad. Korrastasin tagastanget, vahetasin läbi roostetanud tagaluugi märksa paremas korras originaalvärviga luugi vastu ja andsin sprayvärviga veidi ühtlasema ilme ka tagapaneelile. Üldilme pole enam üldsegi paha.






Uitmõtte ajel, et äkki peaks talle ka ülevaatuse peale tegema, kohtlesin üks õhtu testimise mõttes autot veidi jõulisemalt ja vajutasin pidurisüsteemi katki. Sündis välitmatu otsus, et pidurid tuleb korda teha. Selgus, et pidurid olid väga viletsas seisus ja peaaegu kogu pidurisüsteemi oleme nüüd pidanud välja vahetama.

Kuna eriliseks rabamiseks pole selle auto müügiga läinud ja samal ajal on tema tehniline seisukord pidevalt parananenud, hakkab müügimõte juba udunema. Tahaks temaga nüüd veidi sõita. Aga kuna suvel on hobiautosid nagunii rohkem kui vaja, on uuesti päevakorda tõusnud talvise hobiauto temaatika. Miks mitte sõita talvel Volgaga? Läheb veidi kehvemaks? Mis siis ikka. Lõpuks ei jõua kõiki maailma autosid nagunii ära päästa ja mõnikord võib endal ka lihtsalt tore olla.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2722
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: T veeb 20, 2018 1:50 pm    Postita teema: Vasta viitega

Meie 2410 teemade viimasest uuendusest on palju möödas. Elu tõi suuremaid ja väiksemaid muutusi, inimestel tulid uued väljakutsed, loominguline kollektiiv G/K Sõbra ja minu toimetamised Tammepärja filiaalis on tänaseks jäänud pigem mõnusate minevikumälestuste rüppe.

Kogu oma Gaz 2410-te pargi likvideerisin ära. Nii, et saldo jõudiski lõpuks nulli. Oli mõte, et tõmban kogu oma volgamajanduse koomale ja jätan alles ainult Hullu (ehk siis 31013). Kadunud sõber Matist maha jäänud autopargi haldamine ja arendamine pakkus mulle piisavalt tegevust ja emotsioone, et ei näinud nagu väga mõtet enam enda projekte ka forsseerida. Musta 2410 soetas sõber Martin endale juba 2016 kevadel ning aasta hiljem andsin rõõmuga meie hea kerega halli 2410 üle Sm.Mirskile. Neist autodest oli ja on sõpradel olnud palju rõõmu.

Mulle meeldib, kui autod jäävad sõpruskonda. Nii saab neist ka edaspidi rõõmu. Martini autot aitasime Viimsis ka natuke sättida, mistõttu oli see auto justkui kogu aeg silma all. Roberti autot nägin ka suvel tihti. Ja minu kunagine valge on ka täna minu hoole all. Mõned fotod meie kunagistest patsiendidest peale viimast posti. Valge 491SAA tegelikult 2017 suvel ei sõitnudki. Ainult käima panin paar korda. Seevastu 2016 suvi sõitis palju. Isegi Ettevaatust Auto 2016 oli kohal. Saabuval hooajal äkki võtab välja.


Must 182AII möödunud suvel peale vedrude vahetust. Juba Martini (Sm.Koomik) oma.


Roberti Volgast viimane pilt on mul Tartu garaazist sel päeval kui Robert talle järgi tuli. Siin on ta juba käima pandud, peale kaheaastast seismist salapära lisava tolmukorra all.


Selle teema võtan ma siin kokku. Kuid see ei tähenda sugugi püha ürituse lõppu. Jätkame millalgi uues teemas, uue hooga.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 533
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N veeb 22, 2018 7:45 pm    Postita teema: Vasta viitega

Krutitakse põnevust! Põlved on juba nõrgad...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Simmtann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 28, 2008
Teateid: 127
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P veeb 25, 2018 6:23 pm    Postita teema: Vasta viitega

Pekki, ma ka loen siit kuidagi natuke rohkem välja, kui mustade tähtedega ekraanil kirjas on. Ja siis ta veel küsib teises kohas, nagu muuseas muideks, puupildiga kleeplindi šablooni "uute patsientide" jaoks. Mitmuses. Kahtlemata intrigeeriv.

Tanel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Lehekülg 3, kokku lehekülgi 3

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud