Liitunud: Aug 11, 2008 Teateid: 112 Asukoht: Jüri
Postitatud: N dets 17, 2015 11:43 pm Postita teema: Gaz 21R
Vaatasin viimast vähegi tõsiselt postitust oma Volga teemal ja hämminguga tõdesin, et see oli juba rohkem kui viis aastat tagasi. Kas tõesti on nii palju aega mööda läinud? Eks vahepeal ole ikka üht teist ka tehtud, kuid jah, Volga rindel ei ole olnud midagi sellist, mida võiks laiema avalikkusega jagada. Täna 17.12.2015 siiski toimus midagi sellist, millest võiks kirjutada.
2011 aasta kevadel sai käidud Ukrainas Dnepropetrovski nimelises linnas ühte Gaz 21-te vaatamas. Lõpuks kujunes see muidugi kolme masina vaatamiseks kuna kohalikud ajasid kohe oma väidetavalt "I seeria" Volga- d välja. Selle reisi kohta saaks kirjutada ka päris huvitava loo, kuid kahjuks on sellest "reisist" mitu head aastat möödas ja kõike enam väga täpselt ei mäleta, kuid nii palju võin öelda küll, et Sm. Tihhonovi lugusid lugedes, Venemaal käimisest, tundsin väikesest sarnasust. Kahjuks mina nii kaugele ei jõudnud, et oleksin Ukrainast auto kaasa toonud. Auto ise oli igati normaalne ja ka hind oli selline, mille võis alla neelata, kuid probleemiks oli paberimajandus. Omanik näitas ühte kohalikus keeles paberit ja ütles, et sellega saad üle piiri. Mina siiski ei jäänud seda uskuma. Pakkumise peale, et maksan tema kulu piirini ja tagasi koju kinni, kui ta tuleb koos autoga kaasa ning kui mul õnnestub selle paberiga Ukraina- Poola piirist (Rava- Rus` ka) üle saada, siis läheb kaubaks. Kahjuks omanik sellest pakkumisest ei olnud huvitatud. Nii see Volga sinna jäi…
Mõned pildid sellest Volgast:
Pean ette igaks juhuks vabandama, et suutsin küll pildid volga.ee serverisse laadi, kuid ei osanud neid enam siia sisse tõmmata. Eks need viis aastat ole oma jälje jätnud...
Eks jälgisin veel mõned kuud tagasigi Ukrainas müügil olevate Gaz 21 kuulutusi, samas sain isegi aru, et sellest ei saa asja.
Koduturul pakutavate 21-de osas olen jõudumööda koguaeg silma peal hoidnud aga millegi pärast alles nüüd, 3-4 kuud tagasi, tuli müügile kaks minu jaoks suhteliselt võrdset Gaz 21-te, mõlemad olid III seeria. Huvipakkuvaid 21-sid on olnud ka varem, aga siis olen oma pika mõtlemisega hiljaks jäänud, ehk et keegi on auto minu eest ära ostnud või on otsustatud, et ei müüdagi. Minu esimene eelistus on olnud alati I- seeria Gaz 21, nagu Ukrainast leidsin, kuid koduturult ei ole suutnud, minule mõistliku hinnaga, esimese seeria masinat leida. Nii saigi otsustatud, et olgu kas või kolmas seeria. Pea kolme kuuse jälgimise ja mõtlemise järel sai mõlemat pakutavat masinat vaatmas käidud. Lõpliku valiku pani siiski paika hind, nagu paljudel asjadel. Olgu siinkohal ära mainitud, et esimesest kuulutuse nägemisest kuni lõpliku tehinguni läks minu jaoks neli kuud. Kolm kuud sellest oli puhtalt minu mõttetöö ja kuuaega siis autode vaatamas käimised, läbirääkimised ning tehinguni jõudmine.
Paremaid pilte saab kindlasti siis kui hakkan auto juures nokitsema. Tänasel hetkel on autol kere värvitud ja mootor remonditud. Mootori osas muidugi tuleb veel häälestusega tegeleda, kuna minu arust see päris korralikult ei käi. Sama käib ka käigu osa kohta. Värvi kohapealt saab ka kindlasti norida aga see selleks. Salongis on pandud uus lagi, mis tundub väga hea töö olevat, pean nentima, et minul võrdlusmaterjali väga palju ei ole, aga mõned laed siiski. Julgen väita, et sellel masinal on lagi, mida ei pea häbenema. Istmete osas on olukord suhteliselt nukker. Müüja küll väitis, et autoga tulevad kaasa uued kasutamata istmed, kuid neid nähes võisin nentida, et jah, neid võib olla tõesti ei ole kasutatud, kuid uued nad enam küll välja ei näe. Lühidalt öeldes plaanin leida meistri, kes teeks istmed samades värvitoonides nagu autogi. Eks näeb, kuidas mul läheb. Auto põhi on korralik ja seestpoolt on põrand ära pigitatud, kuid sellel kohal on asi pooleli jäänud. Võimalik, et pigitatud on vale väljend, aga mingi kõva must kiht sinna igatahes on tõmmatud.
Konkreetse auto ajaloost rääkides. Väga palju ma selle vastu huvi ei tundnud. Nii palju kui mulle muude juttude seas räägiti, siis väidetavalt oli esimene omanik, sellega veel 2014 aasta kevadel ringi sõitnud kuni siis otsustas auto maha müüa. Järgmine omanik, nooremapoolne meesterahvas ostis heas usus 2014 suvel heas korras auto ja hakkas sellega Tallinnast Tartu poole sõitma. Poolel teel olevat aga mootor kokku jooksnud. Lõpuks kui auto Tartusse oli jõudnud siis oli selgunud, et kogu auto on väga kehvas seisus, mootor oli lihtsalt esimene asi, mis otsustas koostöö lõpetada. Erinevad plekid, põhi, värv jne oli kõik käepäraste vahenditega müügiks kuidagigi pandavasse vormi aetud. Eks aeg näitab, kas aasta ja natuke peale, tehtud tööd on olnud asja eest. Kogemusi erinevatest projektidest siin foorumis olen lugenud erinevaid, tulemusi on olnud seinast- seina. Tänase teadmise juures seda masinat alg osadeks uuesti lammutama ei hakka, et teada saada, kas tehtud tööd on ikka kvaliteetselt tehtud, kuid kunagi ei või ette teada mida elu toob.
Hetkel väga rohkem midagi lisada ei oskagi. Tavapärased teemad muidugi julgeks õhku visata nagu, et kui kellegil on tuttav või teab kedagi, kes sooviks vahetada või müüa Gaz 21 uusi rehve, siis võib julgelt mulle teada anda. Samuti ei ütleks ära kui jagate kontakte sadulseppade osas. Eks neid kontakte on kindlasti siin erinevate teemade all ja kindlasti otsin ise ka neid, kuid mine tea, äkki mõni ei ole veel kirjas ka.
Selle postituse lõpetuseks tahaksin öelda tänusõnad MTJ juhatajale, kes mõned head aastad tagasi haris mind just I seeria Gaz 21- e teemadel. Ja ütleks tema kuldsed sõnad siia lõppu: Volga leiab sind, mitte sina ei leia Volgat. _________________ sõidaks või seenele- www.sohver.ee
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1325 Asukoht: Tartu
Postitatud: R dets 18, 2015 7:34 pm Postita teema:
Tere Sohver.
Ütlen ausalt, ära pahanda, mina õnne ei soovi, pigem jõudu, sest sel aastal puutusin selle autoga juhuslikult kokku ja pilt nii ilus ei olnud.
Mees kellele seda pakuti nö. korrastada peale värvitöid rääkis, et selle auto keretööd tehti kiirmeetodil Tartu ametikooli õpilaste poolt, praktika raames ja väga kehvale toorikule. Kasutatud olla mädanenud kohtades põhiliselt pahtlit. Minule jäi kohe silma esistange ja kere vaheline plekk, mille remondi stiilinäide väga laikima ei kutsunud.
Kui sa ise peale mitmekuulist mõtlemist-kaalumist ikka ära ostsid ju sa siis autos potentsiaali nägid.
Jõudu ! _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 467 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R dets 18, 2015 10:46 pm Postita teema:
Tere Sohver. Õnnitlused uue mänguasja ostmise puhul. Ära seda Gaziku juttu väga usu. Tal lihtsalt endal pole Vana Volgat ja kadedus teebki oma töö.
Kui jõuad polsterdustöödeni, helista, viin Sind Velloga kokku. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 490 Asukoht: Tallinn
Postitatud: L dets 19, 2015 9:21 am Postita teema:
Iga uus kaasfoorumlaste projekt on sündmus ja õnnitlused ka minult! Jõudu ja jaksu! Piinlik tunnistada, et ei mäleta mainitet vestlust Sohvriga.
P.S. GAZiku kommentaari kohta ütlen endise kutseõpetajana, et õpilaste tööd on õpetaja "nägu". Mina oma õpilaste töid ei pea häbenema.
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 551 Asukoht: Rapla mk.
Postitatud: L dets 19, 2015 10:08 pm Postita teema:
Pole hullu midagi.Uusi autosi müüakse poes ja üldjuhul tahavad needki üle käimist.Tean neid noormehi kes selle masinaga jändasid sest sai neile detaile müüdud.Tartust käisid tihti siia ja ka rääkisid oma 21 käekäigust.Ju sai siiber.Soovin sinule ikka kannatust ja õnne edaspidiseks uue kaaslasega!
Liitunud: Mar 04, 2013 Teateid: 109 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K dets 30, 2015 1:16 pm Postita teema:
Jõudu ja jaksu! Väga tore uudis.
Kui sadulsepa osas abi vaja, siis mul on kontakt, kes just hiljuti tegi minu volga sisu ja siiani on kõik seda kiitnud. Hind tööle oli (istmed, polstrid, käetoed, küljepostid, tagumise akna kate, ees papid, vaibad) 1500¤. Materjalid otsisin ise.
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 467 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K mär 23, 2016 9:54 pm Postita teema:
Juhtusin täna õhtupoolikul Harjumaal sõitma. Külastasin Sohveri garaaget ja näidati uut lapsukest.
Igati kena kahevärviline, uued istmed sees ja aku stardivalis laetuna.
Küll see relv maikuus juba vurab Eestimaa teedel.
Edu, närvi ja vastupidamist. Retrodetail ja läti poisid aitavad alati. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.