Liitunud: Apr 22, 2014 Teateid: 52 Asukoht: Tallinn, vahel Vääna
Postitatud: P mär 22, 2015 5:49 pm Postita teema:
Pikka aega ei ole kirja pannud midagi.
Aga midagi siiski toimunud on. Jaanuari alguses viisin auto uuesti nn koju. Edasi sai auto küljest uuesti maha keeratud kõik eemaldatavad keretükid ja need siis linna sõbra garaa¸i veetud.
Liivapaberit, erinevaid traatharju ja kettaid kulus omajagu. Värvieemaldajat proovisime ka, aga eelkõige toimis see tõhusalt inimestele, värvi ajas pealt nätskeks kuid maha kraabitavaks ei muutnud.
Improviseeritud sai värvikamber
puhtaks kraabitud esitiivad
happekrunt
täitektunt
Halva üllatuse pakkus tagaluuk. Luugi servast pisikest roostetäppi kruvikeerjaga urgitsedes oli selge, et suurem rooste ootab meid valtsi vahel. Tehtud-mõeldud. Valtsi lõime kruvikeeraja ja toore jõuga lahti ning lõikasime mäda osa minema.
Sellega valmis saanud oli tuju üsna maas. Happekrunt pintsliga selga ja garaa¸iuks lukku. Läksime paremaid mõtteid koguma.
Aga 3 nädalat hiljem leidsime endas uuesti jõudu. edasi läks nii:
Enne valtsi lõplikku kinnimuljumist käisime kapotti auto peale proovimas. Tuleb tunnistada, et õnnestus isegi täpsemini tagapõlle kaart järgi aimama too luuk saada kui enne. _________________ Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1203 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: P mär 22, 2015 7:45 pm Postita teema:
Tubli töö. Üldiselt on nii, et töö tegemine on hea. Kes veel töö kestel pidlistada jõuab teeb vaga hästi. See kes aga teostatud töödest foorumis ka fotodega kajastuse teeb on lausa suurepärane. Ehk siis kui mina oleks koolipapa paneks pingutuse eest 5-e.
Veidi segaseks jääb aga see tagaluugi keevitus. Fotosid suuremaks ka klõpsida ei saa, nii et ei saagi aru, kas tegu on valtsiga või kinni keevitatud lahendusega. Üldiselt on oluline, et plekk tugev oleks, kuid tagaluugi serva puhul on tõsiasi see, et seda kohta näed sa iga kord kui pagasiruumi asja on. Seega enne kui auto värvikotta läheb tasub võibolla sellele servale rohkem tähelepanu pöörata, kui senised punktkeevitused. Ma pole ise osav keevitaja ega plekksepp, pigem oskan targutada ja arvata kui reaalselt teha, kuid mulle tundub, et see parandus tulek sul lasta siiski proffil üle vaadata või siis korralikum luuk hankida. Asendusluugi puhul on loomulikult kerega sobivuste küsimus, seega originaalluugi korralik taastamine oskaja meistrimehe poolt oleks kõige parem. Luugi saab alati ka hiljem ära vahetada, kuid siis on suur oht toonivahe. Ühel ajal värvitud kogu auto on alati parem tulemus kui hilisemalt ülevärvitud detailid. Ma tean, kui raske on võtta seda 2 sammu tagasi pärast tehtud sammu, kuid soovitan kindalsti üle vaadata, et luugi serv "käib kah" ei saanud.
Igatahes minu poolt Like kirja piltidega postituse ja tehtud töö eest.
Liitunud: Apr 22, 2014 Teateid: 52 Asukoht: Tallinn, vahel Vääna
Postitatud: P mär 22, 2015 9:30 pm Postita teema:
Pilte klõpsin telefoniga, kvaliteet on nagu ta on.
Valts on ikka valts, 2cm laiune riba sai keevitatud sisemise tugevduspleki külge. Originaalis oli see valts punktkeevitustega kinni, praegu jäi asi nii tugev, et keevitusega valtsi enam koormata ei tahaks. Kui, siis paar täppi fikseerimiseks. Tööd kapotiga jätkuvad. Ega uue luugi mõte ka võõras ei ole, aga esialgu on plaan auto originaal-luuk kasutusse jätta. Kapotid ongi ainsad eemaldatavad detailid, mis autol veel originaalid jäänud on, kõik muud plekid on juba B-osade vastu vahetatud - esitiivad ja tiivanurgad, esipõll, kõik 4 ust, karbi välisplekid, tagatiivad + nipet-näpet.
Keevitustöökojas kulus 118 tundi. _________________ Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: E mär 23, 2015 4:35 pm Postita teema:
Sm Mirski kirjutas:
...nii et ei saagi aru, kas tegu on valtsiga või kinni keevitatud lahendusega.
Undu avas valtsi, vahetas ära roostese riba valtsi all olevast "raamiplekist" ja valtsis originaal välispleki peale tagasi. Vähemalt nii tundub mulle piltidel.
Mina olen enda autodele pannud enne värvimist kõikidele taolistele valtsidele peale veel riba kerehermeetikut. Ma tean, et ei ole originaal väljanägemine, kuid hoiab rooste kauem eemal. Kui veel seest kogu see asi näiteks grafiitõli või mingit muud head tõrjet täis lasta, ei tohiks niiskus enam pikka aega valtsi vahele pääseda.
Martin _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Apr 22, 2014 Teateid: 52 Asukoht: Tallinn, vahel Vääna
Postitatud: T mär 24, 2015 8:54 am Postita teema:
Sm.Tihhonov kirjutas:
Sm Mirski kirjutas:
...nii et ei saagi aru, kas tegu on valtsiga või kinni keevitatud lahendusega.
Undu avas valtsi, vahetas ära roostese riba valtsi all olevast "raamiplekist" ja valtsis originaal välispleki peale tagasi. Vähemalt nii tundub mulle piltidel.
Martin
Täpselt nii. _________________ Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Liitunud: Apr 22, 2014 Teateid: 52 Asukoht: Tallinn, vahel Vääna
Postitatud: P apr 05, 2015 4:13 pm Postita teema:
Tagaluugiga sai pühadeajal edasi tegeletud.
Esiteks hermeetik
Seejärel täitekrunt
Ja kuna uudishimu on ikkagi suur ja ettekäändeks ebakindlus, kas ikka tahan tervet autot seda värvi, siis tagaluugi sisemine külg sai ka lõpliku värvi selga.
Y3D on uue värvi kood. Ise olen rahul.
Tehtud - mõeldud.
Sama värviga sai lõpuni viimistletud ka eelnevalt liivapritsitud uksehinged, esitiiva nurgad ja kojameeste hoovastikku varjav ribilaud (ei oska seda monstrumit kuidagi nimetada).
Hirmus tükk on see. Liivapritsija kasutas ohtrat oskussõnastikku seda jupstükki puhastades, meil lipsasid mõned karvased-ja-sulelised üle huulte seda detaili kruntides-värvides. Huvitav, mis moodi seda tehases värviti nii, et värv jooksma ei hakkanud?
Kuna peale värvimist on näha, et plekk natuke lainetab ja vajab ehk natuke pahtliga praavitamist, siis õnneks on põhjust pealmine kiht liivapaberiga üle käia korra enne kere lõplikku värvimist. Nii saab ka värvitoon igale poole ühtne.
Eraldi ooper oli tagauste sisuga. Nimelt olid uksed seest täiesti haljad. Nii seda ometi jätta ei saa. liivapaberi ja traatharjaga sai uksi seest kraabitud, käed nägid pärast seda välja nagu inimesel, kes on püüdnud kassi vastu tolle tahtmist kotti toppida. Happekrunt sai pandud pintsliga. Aga ikka jäi palju nurgataguseid, kuhu pintsel ei piitsa ega prääniku abil ei mahtunud/ulatunud. Käe suurus ja painduvus seadsid ka omad piirid.
Ajutalgute tulemusel kombineerisime sellise asja
Vot tak _________________ Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Liitunud: Apr 22, 2014 Teateid: 52 Asukoht: Tallinn, vahel Vääna
Postitatud: E mai 04, 2015 7:46 pm Postita teema:
Päevad pikemad, õhutemperatuur ka juba vastuvõetav. Seega - tegudele.
Neljapäeva õhtul sai garaa¸i lohistatud selline asi
Edasi veeretasime Volga õue. Las soendab konte või nii.
Olgem ausad, ega ta sellises konditsioonis suurem asi silmarõõm just ei olnud. Poisid, kes vähe nooremate ja välismaist päritolu plekkpruutidega semmivad käisid kaastunnet avaldamas.
Aga sellisest asjast ei saa tujul langeda lasta. Liiva oli, kompressor oli, liivaprits ka oli.
Reede õhtuks just selleks ajaks, kui töötahe oli laes, lihased soojad ja omavahel lobisemine ennast ammu ammendanud lõppes liiv otsa.
Laupäeval saime küll liiva juurde, aga saime ka vihma. Päev raisus nagu niuhti.
Lootus Tagadi laadale minna imbus koos vihmaveega maasse.
Pühapäeval algas päev varakult
Et tehtud töö ei läheks luhta, siis vahetasime diiselkompressori pisikese kolbkompressori vastu ja liivapritsi pulverisaatori vastu
Ja nii ta läks
Tegevus numbrites: 1,5 tonni liiva, 6L happekrundi töösegu ja ca 24 tundi objektil.
Ihu on väsinud kuid hing on rahul. Sai ometi roosteussile korralikult tukivingu nuusutada antud. _________________ Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Viimati muudetud undu poolt (T mai 05, 2015 8:56 am), kokku muudetud 1 korda
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1203 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: E mai 04, 2015 9:42 pm Postita teema:
Tubli töö.
Happekrundile tuleb minu teada ka tavaline krunt selga tõmmata, lisainfoks, et epokrunt selleks ei sobinud. Hea et liivakoguse ära märkisite, see on ikka päris korralik, poleks osanud nii palju pakkudagi.
Liitunud: Apr 22, 2014 Teateid: 52 Asukoht: Tallinn, vahel Vääna
Postitatud: E mai 04, 2015 10:01 pm Postita teema:
Happekrundile tuleb tõesti ka täitekrunt peale lasta. Just nii, nagu uste ja tiibadega tegime. EPO-krundi ja happekrundi omavahelisest mittesobivusest olen mina ka kuulnud. Õnneks täitekrunt EPOkrundist ka odavam.
P.S. happekruntimisega on ikka väga kiire, reedel liivapritsitud kohad olid pühapäevaks juba mitmest kohast hakanud värvi muutma ning vajasid liivapritsiga vigadeparandust. Kohese kruntimise suur miinus on aga see, et liiva auto õõnsustest kätte saada on üsna keeruline. Sama 4,5m3 kompressor ja tööstulik tolmuimeja olid korraga kasutada, see oli ka tõhusaim vahend. kuid endiselt on palju liivateri kruntvärvi sees. Seega tuleb nii v naa kogu auto liivapaberiga üle käia. Märg-märjale täitekrunti lastes oleks see ka liivane saanud ja jama hulga rohkem.
Mis liiva kogusesse puutub, siis ilmselt on variant hakkama saada 1 tonniga. Mina ostsin teadmatusest ja pritsi laenanud härrasmehe poolt soovitatud poodi usaldades natuke liiga suure teraga liiva (0,63-2,0). Peaks natuke pisem olema, sinna 1,0 kanti. Sellest tulenevalt tuli pritsil reduktor üsna lahti kruvida, et liiv tõrgeteta peale jookseks. See aga koostöös 4,5m3/minutis õhutootlikusega tähendab, et liiva kulu on suur.
Tõsi - mastiksit eemaldas selline kombo väga tõhusalt. Värv ja pinnarooste eemaldus veel kiiremini-kergemini, nagu survepesuriga pori. _________________ Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Liitunud: Apr 22, 2014 Teateid: 52 Asukoht: Tallinn, vahel Vääna
Postitatud: T juuli 14, 2015 4:24 pm Postita teema:
Viimasest sissekandest jupp aega möödas. Päris niisama ei ole see aeg siiski mööda läinud, midagi on ikka toimunud. Volga on lisaks talvisele 118 keevitustunnile saanud veel lisaks 26 tundi keevitustööd ning omasuguste seas enam häbeneda midagi ei ole.
Edasi on tegeletud nädalaid kerepindade ja õõnsuste viimistlemisega. Tulemus igatahes on kulunud aega (ja raha) väärt. Pilte lisan lähipäevil.
Hing on rahul. _________________ Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Liitunud: Apr 22, 2014 Teateid: 52 Asukoht: Tallinn, vahel Vääna
Postitatud: R juuli 24, 2015 7:51 pm Postita teema:
Lisan lubatud pildid ka vahepeal toimunu kohta.
Happekrundituna vedasin auto maalrite hoole alla. Algne plaan oli küll põhjaalune, salong, mootoriruum jne ise lõpuni viimistleda, aga nagu selliste projektiks kätte läinud asjadega ikka - kaine mõistus ja objektiivne hinnang oma ajalistele võimalustele aitas langetada otsuse kere lasta lõpuni teha professionaalidel. Sai oluliselt kiiremini.
Siin paar klõpsu, mis aegajalt kiibitsemas käies tegin.
Põhi juba valmis.
Sisemised plekid värvitud, pritspahtel peal
Lõplik praavitamine
Valmis toode uuesti garaa¸is. Pildile jäänud Alfa Romeo oli kade ja keeras selja
Ees ootab pikk ja nokitsemisvajadust rahuldav komplekteerimine.
Auto keretööde ajal palju Volgaga ei tegelenud.
Korda sai tehtud bensiini paak
Ja hooldatud mootor. Surved olid paljulubavad, 11-11-11-11.
Klapikambri kaant maha võttes tuli korraks klomp kurku. See oli justkui tõrvatud - must ja veniv-kleepiv ollus kõikjal.
Paar tundi ja paar liitrit bensiini hiljem
Kepsusaaled olid see-eest nagu uued.
Kirsiks tordil sai uue kuue selga klapikambri kaas. Uued tihendid nagunii.
Oma koha leidis uus siduriketas ja uus survelaager. Korvi hindasid kogenumad seltsimehed heaks ja vahetada ei soovitanud.
Uued küünlad ja süütejuhtmed ootavad kapis oma aega.
Kahjuks sai puhkus just siis läbi kui värvitud kere kätte sain. Käed sügelevad, tabletid ei aita. _________________ Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: L juuli 25, 2015 12:40 am Postita teema:
See värv tundub nii valus, et pildi põhjal ei julgeks isegi esmast hinnangut anda. Peaks ise nägema. 2410-t ei tulnud tehasest kunagi punasena, seda harjumatum see vaatepilt on. On see värv mingi teise venelase värvikaardilt või täitsa ise tuletatud? _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Apr 22, 2014 Teateid: 52 Asukoht: Tallinn, vahel Vääna
Postitatud: L juuli 25, 2015 6:11 pm Postita teema:
Värv on Y3D, Tornado Red. VW Golf 5 GTi debüteeris selle värviga.
Piltidel tundub jah intensiivsem kui tegelikkuses. Seos NSVL toodanguga? Otsest seost ei ole, aga silmale on see punane üsna lähedal isa kärtspunase ZAZ 968A toonile, mis oli punasem kui VAZ ja ka vähesel määral GAZ 24 kasutatud Corrida punane. _________________ Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 551 Asukoht: Rapla mk.
Postitatud: P juuli 26, 2015 10:35 am Postita teema:
Tõeline blondiin saaks nüüd selle auto kohta öelda et mul on ka nüüd auto.Kui aga küsida blondiinilt ,mis marki auto sul on? Oleks kindel vastus:"punane". See selleks,tubli töö tehtud ja ega peagi olema alati tehase lehe järgi tehtud. Polnud ju venelasel nii kui nii mingit maitset.Kuna mul multivan sama värvi siis kogemus ütleb et pleegib kiiresti ja tahab palju hoolt.Edu koostamisel.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.