Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 124 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 2402 (1975), Sm.Tihhonov
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 2402 (1975), Sm.Tihhonov
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
nymmik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 25, 2006
Teateid: 325
Asukoht: Harjumaa, Hüüru

TeadePostitatud: R apr 06, 2012 1:32 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ma ikka ja jälle imestan millise pühendusega te seda teete.
_________________
Volgatu seltsimees
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1117
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: L mai 05, 2012 11:41 pm    Postita teema: Vasta viitega

Esisilla komplekteerimist täies mahus teeme esimest korda. Kui vintpukse ja käändmike olen varmem vahetanud ning remontinud, siis õõtshoovad, nende puksid ja teised elemendid olid veel läbimata teema. Alustuseks tõstsime esisilla tala töölauale ja otsisin välja abimaterjalid. Lugedes raamatust vastava osa läbi sain teada et Volga esisilla õõtsa puksid käivad oma peas kuivalt ning mingit määret neile vahele panna ei tohi. Puhastamiseks ja paigaldamise hõlbustamiseks (ajutise määrimise eesmärgil) tulebkasutada hoopiski bensiini, mis väga kiiresti ära aurustub. Kui ei loe, siis ei tea.



Kui juba kummipuksid tuleb puhtaks pesta, siis peavad ka pukside peasd korralikult puhtada olema, et kumm ei hakkaks libisema ja õõts hoiaks oma õiget asendit. Selleks leidsin sobivas mõõdus traatharja ja lasin pesad seest puhtaks.


Metallpuksid olime juba aegsati tsinkimisse saatunud, nii oli päris hea "uutest" osadest silda koostama hakata.

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2717
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: P juuni 17, 2012 7:46 pm    Postita teema: Vasta viitega

Aega on läinud mööda palju ja kirjutanud pole nagu eriti midagi. Tõsi on see, et universaal on juba mõnda aega puutumatuna seisnud. On olnud mitmeid teisi tegemisi. Vahepeal sai hoopis Ettevaatust Auto korraldusega tegeletud ja peale seda üritust pole enam selle habemega projekti laineele saanudki. Suvel oleme alati tegelenud peamiselt käigus olevate autode jooksvate probleemidega ning mänginud ainult neid mänge, mis parasjagu huvitavad tunduvad. Siiski ei katkenud universaali projekt päris seal, millele viitab viimane postitus.

Mirski võttis ette esisilla. See oli paras projekt. Tuli lasta valmistada mitmed spetsiaaltööriistad, et õnnestuks laitmatult kõigi pukside nõuetekohane pesadesse pressimine. Kui alumiste õõtsade puksid olid veel enam vähem loogilised paigaldada, siis ülemiste õõtsade omad tundusid algul küll täiesti võimatu ülesandena. Igal juhul sai ta sellega jännata jupp aega. Aga siin pildil on ülemised õõtsad juba komplekteeritud.


Mina tegelesin samal ajal igasuguste juppide värvimisega. Eesmärk oli komplekteerida ja paigaldada tagasild. Kuidagi lahenes ka silla kummipatjade katete probleem. Kuigi ka siin oli tagasilööke mitmeid. Näiteks üks eelnevalt värvitud tagapiduri parabann osutus lähemal vaatlusel hoopis Gaz 21 omaks. Pikkamööda rühkisime siiski eesmärgi poole.


Palju asju tuli ette valmistada ka väljaspool enda garaazi. Korjasime kokku komplekti piduriklotse. Tagusime maha vanad kulunud katted ja saatsime metallosad tsinki. Seejärel sai klotsid lastud pidurimeistris uuesti katta. Ka siin tekkis veel küsimusi. Miskipärast kasutatakse Volgal erineva pikkusega katetega piduriklotse. Ees on mõlemad klotsid lühikese kattega, kuid taga on üks klots pika kattega ja teine lühikese kattega. Ma pole praegu enam kindel, kas sel pildil on nad õigetpidi või mitte, sest sain neid paar korda ümber komplekteerida.


Samuti sai ette valmistatud rattad. Kõik 5 tk. Värskelt värvitud velgedele sai tõmmetud "uhikad" rehvid. Rehvimeestele polnud see kerge ülesanne. Ma ei lubanud välisküljele panna suuremaid kui 30g tasakaalusid, sest muidu oleks rõve jäänud. Mehed pidid niikaua rehvi velje peal edasi keerama, kuni leiti parim tasakaal. Kui ma oma igapäevatöös poleks selle rehviettevõtte suurklient, oleks mind ilmselt kohe kuradile saadetud selle jutuga. Eks näis kas nad nüüd sõita ka kõlbavad. Eriti ei usu muidugi.


Tagasilla komplekteerimine läks üsna hõlpsalt, kui välja jätta käsipiduritrosside puudumine. Neid andis otsida. Mul oli mitu komplekti Gaz 2410 omasid. Lisaks oli mul mitu tükki ühe poole omasid. Aga lõpuks kaevas Mirski ka oma varud välja ja asi sai lahendatud. Pooltelgede keskosad sai tegelikult ka puhastatud ja värvitud. Dr.Watson isiklikult hoolitses selle eest.


Vahepeal ei viitsinud fotoaparaati garaazi kaasa vedada. Aga resultaadina sai tagasild lõpuks alla. Päris mitu õhtut sai panna, sest tekkisid siingi omad komplikatsioonid. Universaali vedrud on paksemad ja seetõttu ei ulatunud silla kammitsad kuigi hästi alusplaadi aukudest läbi. Aga tulemus jäi viimaks päris nauditav.

_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2717
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: P juuni 17, 2012 8:22 pm    Postita teema: Vasta viitega

Mirski jätkas mängu esisillaga. Ikka ühes käes raamat ja teises tööriist. Ehitada nullist üles üks esisild polegi väga nali. Päris palju peensusi ja detaile, mida peab kas raamatust lugema või ise läbi tegema. Iga detail sai hoolega üle kontrollitud, vajadusel ringi tehtud ja paigaldatud alles siis kui endale tundus, et nüüd on õige. Rattarummudel sai vahetatud ka laagrid. Nendegi sisse ja välja pressimiseks tuli treialilt tellida spetsiaaltööriistad. Siiski võttis see asi pikkamööda ilmet.


Kuna mulle hakkas tunduma, et sillatööde lõpp on lähedal, otsustasin ükspäev eemaldada auto alt selle ajutise esisilla. Selleks kinnitasin sillatala külge rihma ja tõstsin sealt kogu auto esiosa taliga üles. Seejärel panin karpide alla pukid ja toetasin auto vaikselt pukkidele. Nii sai silla mugavalt auto küljest lahti keerata ja siis tasa-tasa alla lasta.


Ja käes ta ongi.


Auto kõõlus nukralt pukkide otsas ja ootas oma uut silda.


Tegelikult oligi sild juba valmis. Ilmselt on mul mingi peaviga, aga niisugused värskelt restaureeritud auto organid on nii erutavalt ilusad, et vii või tuppa endale. Kahju kohe alla panna. Piltidel on näha, et õõtshoobade poldid on veel lahti. Raamatu järgi tuleb nad alles siis kinni keerata kui auto on koormatud. Sama kehtib ka tagasilla vedrude kinnitustega.



Samamoodi taliga läks uus sild autole ka alla.


Veel oleme komplekteerinud kogu piduritorustiku, kuid hetkel on ta lõpuni kinni pingutamata ja täitmata. Järge ootavad väiksematest töödest veel kütusetorustiku paigaldus, bensiinipaagi komplekteerimine ja ühendamine ning palju muidki pisiasju. Kuid järgmine suurem projekt saab olema mootor. Lähinädalatel loodan saada igasuguste põnevamate töödega ühele poole ja leida võimalus käivitada projekt "mootor". Tegelikult pole veel kustunud unistus sel hooajal vähemalt korra selle autoga tänaval sõita.

Praegu aga seisab minu pereuniversaal juba ilusti oma uutel ratastel ja ootab meie järgmist meeleolupuhangut.

_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2717
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: E aug 20, 2012 12:48 am    Postita teema: Vasta viitega

Pereuniversaali päeviku viimasest sissekandest on möödas palju aega. Tõsi on see, et suurema osa ajast on ta seisnud jõude. Garaazi pole teda suve jooksul kordagi lükanud. Mingeid arenguid siiski on, kuid sellest teeb millalgi eraldi juttu.

Seekordse sissekande pühendaks hoopis ühele teisele autole. Sattusin mõni aeg tagasi Lõuna Eestisse ühe vanahärra juurde, kellel oli pakkuda Volgale erinevaid varuosi. Olin teadlik, et tal on lisaks varuosadele ka terve Volga olemas, kuid ma ei lasknud end sellest teadmisest väga häirida. Mul tõesti rohkem Volgasid vaja pole. Minu Volgade limiidid on ammu lõhki.

Kuigi ma arvasin, et olen Volgade vastu juba päris paksu naha kasvatanud, lõi see auto mu siiski rööbastelt maha. Vanahärra, kelle nimi oli Andres, oli hakanud 80-te lõpus või 90-te alguses ehitama endale ise uut Volgat. Varuosadetailidest oli kererakise peal ehitatud uus kere. See oli komplekteeritud uute plekkidega, värvitud ja hakatud pikkamisi uute osadega koostama. Uutest tükkidest sai ehitatud mootor. Kohaliku kutselise mootorimehe poolt tasakaalustatud ja hoolikalt kokku pandud. Kogu kapotialune sai komplekteeritud ainult uute osadega. Kuni trosside ja lõdvikuteni välja. Samamoodi pandi uutest tükkidest kokku käigukast ja komplekteeriti uus esisild. Tagasild jäi komplekteerimata, kuid kõik komponendid selleks on riiulil olemas. Täielik komplekt, alates korpusest ja pooltelgedest kuni vedrukammitsate ja piduritorudeni välja. All olid uued rattad uute rehvidega, uus summuti, uus bensiinipaak jne. Väljast oli auto vaid osaliselt komplekteeritud. Uued stanged-võred-tuled olid külge saanud, kuid klaasid, tihendid ja mitmed väiksemad detailid olid puudu. Salong oli täiesti komplekteerimata. Ainult uus lagi oli üles riputatud.

See Volga erutas mind veidi, kuid mul siiski polnud soovi teda osta. Mul polnud vähimatki soovi ehitada endale üks uus Gaz 24. Seda enam, et konkreetsel juhul oli meil tegemist pool-hübriid projektiga, kus Gaz 24 kere küljes olid 2410 uksed ja põll. Need tükid lihtsalt õnnestus toona saada ja teda ehitati ju ikkagi AUTOKS, mitte vanatehnikaks. Seega peaks asendama uksed ja mõned plekid. Aga see tähendaks juba uuesti värvimist jne. Ühesõnaga - EI.

Olin veel härraga mõned korrad konktaktis ja lõpuks jõudsime ikkagi kogemata niikaugele, et ma pidin hakkama transporti planeerima. Olgu etteruttavalt öeldud, et teda ei soetatud mitte kui autot, vaid ta tuli kaasa osana varuosakaubast. Ka see auto on varuosa, mille saatus on saada demonteeritud ja olla doonoriks teistele projektidele. Nii sai see ka peremehega kokku lepitud.

Laupäeva lõunal olime platsis ja auto veeres garaazist välja. Viimati käis see auto õues palju aastaid tagasi. Ta on kokku oma elus sõitnud umbes 500 meetrit. Garaazi juurest suure teeni ja tagasi. Tal pole isegi bensiinipaaki ühendatud, vaid paagi ülesandeid täidab väike kanistrike kapoti all. Treileri peale tõmbasime ta siiski vintsiga, sest bensiinipump hakkas lekkima.


Kaup on garaazist välja toodud.


Saabusime Tammepärja filiaali, kus sm.Mirski meid juba ootas. Tema abiga ma üldse Andresega tuttavaks saingi.


Tutikas auto. Natuke kahju on teda demonteerida. Kuid ma usun, et temast on rohkem rõõmu erinevate projektide doonorina, kui lihtsalt sellisena komplekteerituna. Ilma keredetaile vahetamata saaks siit resultaadina vaid tutika Koeru Volga. Aga meil juba üks Koeru Volga on. Aitab küll.


Mõned pildid kõhu alt ka. Siin on kõik uus peale tagasilla. Ainult üle oleks vaja värvida. Praegu on ta ainult krunditud.




Oli tore vanatehnikaüritus
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Tõnu
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 10, 2005
Teateid: 84
Asukoht: Viljandi maakond

TeadePostitatud: T aug 21, 2012 8:42 am    Postita teema: tore auto Vasta viitega

sellist autot olen näinud seismas Karksi-Nuias, mootor oli aluse peal ja käivitatav.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Simmtann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 28, 2008
Teateid: 127
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T aug 21, 2012 11:05 am    Postita teema: Vasta viitega

Tegelikult võiks talle ju veel mõned "head lisad" külge keerata ja põrandavärviga pruuniks maalida. Õnneks või kahjuks olen vist mina ainuke pervert siinpool peipsit, kes sellist rõvedust omamoodi atraktiivseks peaks... Laughing
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2717
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: T aug 21, 2012 12:47 pm    Postita teema: Vasta viitega

Simmtann kirjutas:
Tegelikult võiks talle ju veel mõned "head lisad" külge keerata ja põrandavärviga pruuniks maalida. Õnneks või kahjuks olen vist mina ainuke pervert siinpool peipsit, kes sellist rõvedust omamoodi atraktiivseks peaks... Laughing


Tänan ettepaneku eest. Kindlasti on ta väärt oluliselt enamat kui sinu poolt kirjeldatud stsenaarium. Aga sul endal seisab ju auto värvimine ees. Sul on olemas konkreetne visioon mida sa naudiksid. Tee ära. Ma arvan, et sa saaksid nii veel naturaalsema tulemuse kui sellest hallist. Ma võin omalt poolt varustada mõningate atraktiivsete Koeru lisadega.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2717
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: T aug 21, 2012 3:41 pm    Postita teema: Vasta viitega

Vabariigi aastapäeva otsustasin veeta vanatehnikaga. Minu puhul oleks üllatusi pakkunud pigem mõni teine variant. Korraks tekkis mõttepaus, et milline siit rivist seekord võtta.


Valituks osutus siiski kõige värskems ost. Saamaks meie uuest objektist paremat ülevaadet, sai esimeseks tööks korralik pesu. Sisepindadeni praegu siiski ei jõudnud. Aga väljast näeb ta vägagi sümpaatne välja.


Mõlemal küljel jooksevad viigid ja uksevahed ilusti sirgelt.




Mootoriruum on lõpuni komplekteeritud. Peale mõningast toimetamist käivitus ta kenasti. Mootor töötab väga hea häälega, kuid üldpilti rikub logiseva veepumba hääl. Mis teha - uus Vene varuosa. Timmimist tahab karburaator. Kiirenduspump ei tööta korrektselt. Kuid üldiselt on hääl ikka väga ilus. Õlirõhu anduri asemel oli küljes analoogne mõõdik, mis näitas töösooja mootoriga rõhku ca 4 ühikut. Kuigi mul on universaalil olemas töökorras mootor, on kiusatus suur see kohe rohelisele pereautole peale tõsta. Ikkagi täiesti uus ja komplektne mootor. Universaali jaoks oleks siin vaja ainult mõned detailid ümber vahetada. Peamiselt tähendaks see karteri tuulutuse ringi tegemist.


Salongis on sees ainult armatuurlaua alumine osa ja selle küljes täielikult toimiv uus elektrisüsteem. Lagi on ka üles riputatud, kuid veel pingutamata. Esiistmed on Koeru või Läti toodang, kuid need ei kujuta endast väärtust.


Pakiruum on komplekteerimata ja meeldivalt värske. Pildil küll kahjuks märg.

_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 411
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T aug 21, 2012 4:31 pm    Postita teema: Vasta viitega

Loodan, et Te tänasite endist peremeest ja montööri finantsiliselt ja kinkisite Talle ühe Volgaseltsi kruusi koos vimpliga.
Niit uut autot tahaks ise ka vaadata, enne kui läheb demontaazhiks.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Janovits
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: May 15, 2008
Teateid: 123
Asukoht: Viljandimaa

TeadePostitatud: K aug 22, 2012 5:38 pm    Postita teema: Vasta viitega

Selle (hr.Andrese) "Volga" olemasolust teadsin mina ca 15 aastat.Olen teadlik sellest kuidas teda ehitati ja miks mõned detailid nt. esiuksed ei saanud komplekteerituks ja veel mõndagi.
Kahju,et läheb demontaazi.Kindlalt on see 24 kokku pandud parema kvaliteediga kui Koerus koostatud "Volgad".
Tervitustega,
Janovits
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2717
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: N aug 23, 2012 3:51 pm    Postita teema: Vasta viitega

Natuke kahju on muidugi teda demonteerida. Kindlasti võiks ka seda autot säilitada niisugusena või komplekteerida ta ka lõpuni. Aga kas see tulemus oleks väärtuslik? Kas ta oleks väärtuslik mulle või kellelegi teist? Ma ei usu. Võib olla ainult omanikule endale, kuid tema oli sellest projektist juba ammu lahti öelnud.

Jah, olles Volgana suht väärtusetu, oleks see toode võib olla huvitav sümbol ühest ajastust meie riigi ajaloos. Inimene ehitas endale ise auto. Kes kujutaks seda täna ette. Loomulikult meeldiks ka mulle, kui keegi kuskil sellist asja säilitaks. Käiksin kah korra vaatamas ja mõtleks, et "nu blin, olid ajad".

Aga minul pole rohkem võimalusi tegeleda veel suuremas mahus ühiskondlike väärtuste hoidmise ja säilitamisega kui ma seda praegu teen. Olen "päästnud", korrastanud ja säilitanud Koeru viimase kastika. Eesti autoehituse ilmekas näide. Inimesed siiani vaatavad ja imestavad.


Olen enne seda "päästnud", korrastanud ja säilitanud meie riigi esimese ja pikaajalise külaliste kortee¸i lipuauto. See Mercedes osales aastatel 1991-1997 peaaegu kõigil tähtsamatel riiklikel vastuvõttudel. Ta kündis meie noore riigi ministritega Riia vahet Balti Assambleedel, käis ka Peterburi ja Moskva vahet. Ta oli kogu aeg pildil. Meie riiki teenides sõitis see auto läbi peaaegu 500 000 km. Roostest puretud ja vedelikest tühjaks jooksnud keha lebas lõpuks riigile mittevajaliku varana Tatari tänava autobaasis ja teda käisid uurimas kilejopedega taksojuhid ja dressides vene noored. Mõlemal juhul terendas silmapiiril diiselmootor ja Maardu linn. Seegi auto on taastatud, tänaseni väga hea tervise juures ning uskumatul kombel on neid inimesi palju kes teda mäletavad.


Tulles tagasi halli Volga juurde, siis mina endiselt arvan, et sellest autost on kõige enam kasu varuosadena. Peremees mainis, et on seda mõnda aega pakkunud siia ja sinna, kuid keegi pole teda endale tahtnud. Lõpuks oli juba õhus ka utiili vedamine. Nagu perenaine ütles, on tal kõige parem meel selle üle, et auto läheb asja ette ja teda ei pidanud vedama vanarauda. Selle kere küljest ei lähe ükski detail raisku, vaid kõik jupid leiavad koha mõne Volga küljes. Sealhulgas suur osa tükke lähebki meie teise rahvusliku uhkuse - Koeru kastiga Volga restaureerimiseks. Jätkub ka teistele, võib julgelt pöörduda.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Grupp Seltsimehi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 02, 2005
Teateid: 154
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R aug 24, 2012 8:02 pm    Postita teema: Vasta viitega

2424 toorik? Rolling Eyes
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2717
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: L aug 25, 2012 10:25 pm    Postita teema: Vasta viitega

Grupp Seltsimehi kirjutas:
2424 toorik? Rolling Eyes


Mõte on hea. Aga elame päev korraga. Keegi peab enne veel 31013 korda tegema.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Idalimusiin
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 14, 2006
Teateid: 461
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T aug 28, 2012 4:11 pm    Postita teema: Vasta viitega

Mudel indeksiga kakskümmendneli-kakskümmendneli ehk endiselt rahvakeeli davai-davai.

Lugupidamisega,

Ida Limusiin
_________________
Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25  Järgmine
Lehekülg 23, kokku lehekülgi 25

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud